Nová užší přední maska měla silný chromovaný rám. Dvojité světlomety byly umístěny po stranách masky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Středně velký model Skylark se stal základem „muscle cars“ značky GM nazvaných Gran Sport.|
Zdroj: Bring a Trailer
Kupé Buick Skylark s výbavou Gran Sport mělo širokou přední masku s vodorovným mřížováním a zabudovanými dvojitými světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Koncová světla byla umístěna v pásu přes celou šířku vozu a na bocích měl typické tři obdélníkové větrací otvory.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kabriolet Buick Skylark Gran Sport z roku 1966.|
Zdroj: americanmusclecarz.com
Kupé Buick Skylark GS 1966 v provedení hardtop bez pevných střešních sloupků B.|
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 1967 se Gran Sport stal samostatným modelem a ve verzi s motorem V8 „big block“ o objemu 6,5 litru byl nazván GS 400.|
Zdroj: Wheelsage.org
Hardtop Buick GS 400 z roku 1967 s vinylovou střechou a zakrytými zadními koly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Uvnitř měl Buick GS 400 pohodlná přední sedadla a před volantem rychloměr s vodorovnou stupnicí.|
Zdroj: Wheelsage.org
GS 400 poháněl motor V8 o objemu 6 565 cm3 a výkonu 340 k (250 kW).|
Zdroj: Wheelsage.org
Pro modelový rok 1968 byl hardtop Buick Gran Sport důkladně přestylizován.|
Zdroj: favcars.com
Výrazným prvkem na bocích byl prolis klesající od světlometů až k zadnímu kolu.|
Zdroj: Wheelsage.org
Model Buick California GS se prodával výhradně v Kalifornii.|
Zdroj: Wheelsage.org
Za necelých 3 tisíce dolarů byl k mání Buick GS 350 s 5,7litrovým V8 o výkonu 280 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Buick Gran Sport z roku 1969 měl svažující víko kufru a sdružené zadní svítilny umístěné v nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Interiér hardtopu GS 350 byl jednoduchý, včetně palubní desky s rychloměrem před dvouramenným volantem.|
Zdroj: Wheelsage.org
I v roce 1969 se dal koupit kabriolet Buick GS 400, pokud měl zákazník připravených 3 300 dolarů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Buick GS 400 mělo mřížky vzduchových otvorů na kapotě a výraznou přední masku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Gran Sport ročníku 1970 podstoupil mírný facelift týkající se především přídě. Maska chladiče byla uprostřed rozdělena svislou příčkou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Buick GS 455 poháněl motor V8 s objemem válců úctyhodných 7,5 litru, výkonem 355 koní a točivým momentem 691 Nm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Při pohledu zboku byla nevíce patrná změna tvaru zadních bočních oken. Velký spoiler na zádi mu slušel.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoudveřový hardtop Buick GSX vycházel z GS 455 a standardně měl motor 455 V8, čtyřstupňový manuál nebo třístupňový automat Turbo Hydra-Matic.|
Zdroj: streetmusclemag.com
Buick GSX měl zpravidla černou kapotu a černé pruhy na bocích, které se směrem dozadu rozšiřovaly a spojily se na zadním spoileru.|
Zdroj: gmauthority.com
Kupé Buick GS 455 ročník 1971. Kvůli snížení komprese trochu poklesly výkony motorů V8 350 a 455.|
Zdroj: Mueller – Classic GM Muscle
Modelový rok 1973 přinesl změnu v podobě přechodu od výchozího modelu Skylark na Century.|
Zdroj: Mueller – Classic GM Muscle