Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.|
Zdroj: Svět motorů
Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.|
Zdroj: Svět motorů
Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga|
Zdroj: Svět motorů
Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.|
Zdroj: Svět motorů
Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.|
Zdroj: Svět motorů
Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga HEV|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga PHEV|
Zdroj: Svět motorů
Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.|
Zdroj: Svět motorů
Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.|
Zdroj: Svět motorů
Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga HEV|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga PHEV|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga PHEV|
Zdroj: Svět motorů
Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.|
Zdroj: Svět motorů
Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.|
Zdroj: Svět motorů
Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.|
Zdroj: Svět motorů
U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.|
Zdroj: Svět motorů
Ford Kuga|
Zdroj: Svět motorů
Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.|
Zdroj: Svět motorů