Electronů bylo vyrobeno jen kolem 30 kusů lišících se v detailech. Tento měl svislé nárazníky a větrání na bocích.|
Zdroj: Karel Haas
Prvními vozy Fairthorpe byla lehká dvoumístná kupé Atom, poháněná jednoválcovými dvoutaktními motocyklovými motory BSA s objemem 250 nebo 350 cm3.|
Zdroj: Automobileancienne
V roce 1956 představil Fairthorpe otevřený dvousedadlový vůz nazvaný Electron. Čtyřválec Coventry Climax s rozvodem OHV a objemem 1,1 litru poháněl zadní kola.|
Zdroj: Wheelsage.org
Některé Electrony měly vpředu přídavný otvor k chlazení motoru.|
Zdroj: Carfolio
V roce 1957 byl model Atom nahrazen typem Atomota s motorem umístěným vpředu. Poháněl jej dvouválec BSA s rozvodem OHV a objemem 0,65 litru.|
Zdroj: Fairthorpe
Závodní verze roadsteru Fairthorpe Electron měla nízký štítek místo předního okna a ochranný oblouk za sedadlem řidiče.|
Zdroj: Car and Classic
Fairthorpe Electron Minor měl podobnou karoserii jako Electron, poháněl jej ale levnější čtyřválec Standard SC.|
Zdroj: Wikipedia
Electron Minor měl ve středu palubní desky velký rychloměr. Podobné řešení mají současné vozy Mini.|
Zdroj: Flickr
Roadstery Fairthorpe Zeta se začaly vyrábět v roce 1959. Poháněly je upravené šestiválce s objemem 2553 cm3 z modelu Ford Zephyr.|
Zdroj: Fairthorpe SCC
Fairthorpe Zeta se dal pořídit také v podobě kupé se splývavou zádí a velkým zadním oknem.|
Zdroj: Flickr
Fairthorpe Electron z roku 1961, přestavěný v roce 1978 na speciál, určený pro závody do vrchu a ve sprintu.|
Zdroj: Classiccars
Tovární reklama na vozy Fairthorpe Rockette, Electron a Electron Minor.|
Zdroj: Fairthorpe
Výroba roadsteru Fairthorpe Electron Minor byla zahájena v roce 1957. Používal čtyřválec Standard SC s objemem 948 cm3 a výkonem 38 k (28 kW).|
Zdroj: Commons.Wikimedia
V roce 1962 se začala nabízet nová verze Zety nazvaná Rockette. Měla sportovnější a mírně upravenou laminátovou karoserii se třemi hlavními světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoumístné kupé TX-GT používající podvozkové díly z Triumphu GT6. Vůz navrhl Bennetův syn Torix.|
Zdroj: Flickr
Firma Technical Exponents, která sdílela výrobní prostory s Fairthorpe zhotovila kolem dvaceti vozů TX Tripper, což byl jakýsi kříženec mezi plážovým vozítkem a sportovním vozem.|
Zdroj: Allcarindex