Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Syntetická paliva mají smysl,
až ta auta bude vyrábět 1,5 miliardová Indie.
BEV vyrábí každý Ind a navíc, CATL uveřejnil, že koncem roku má baterky z superlevného Sodíku.
až ta auta bude vyrábět 1,5 miliardová Indie.
BEV vyrábí každý Ind a navíc, CATL uveřejnil, že koncem roku má baterky z superlevného Sodíku.
Místo abychom tu energii co spotřebujeme na výrobu vodíku a syntetického paliva nacpali rovnou do baterky BEV, tak spalováním syntetického paliva vyhodíme dvě třetiny energie ze syntetického paliva do tepla které nepotřebujeme. A k tomu jako dezert pěkné emise.
Tomu říkám pokrok.
Ať si místo toho závodníci pořídí dvě identická auta na baterky a závodník v depu přesedne z jednoho vybitého do druhého nabitého 😄.
Jak elektřinou z FVE v Chile nabiješ evropské elektromobily?
Co takhle dát syntetickým palivům dostatek času a prostředků na vývoj, aby zlepšily svou energetickou bilanci?
Nejaky napad jaky zlepsit energetickou bilanci kdyz energie potrebna k ziskani vodiku je dana fyzikou?
A) Buď otevřený novým nápadům, myšlenkám a inovacím. Nebo se jich snad bojíš? Syntetické palivo lze vyrobit i bez vodíku. A o tom je právě výzkum, aby se hledaly alternativní způsoby výroby syntetických paliv, kde bude energetická bilance lepší.
B) Energie k získání jiných sloučenin, prvků, materiálů, výroboků je dána nečím jiným než fyzikou?
V pohode. Proste dej jeden priklad toho jak zefektivnit vyrobu e-paliv?
U baterii pro BEV neni problém najit x prikladu na laboratorní testy baterii s uzasnou hustou nebo nizkou cenou.
Přímá elektrochemická redukce CO2 na methanol.
I chemické složení baterky v tvém elektromobilu před mnoha lety někdo vyzkoumal laboratoři. Bráníš se dalšímu výzkumu baterek? A dalšímu výzkumu syntetických paliv?