Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Počítače nedělají chyby.
Ale dělají chyby ti, co počítače tvoří, ti co zadávají vstupní data, ti, co zadávají procesy a ti, co interpretují výsledky.
P.S. gigacasting... ooops hujeříčci, rohYpnol měl opět pravdu 🤣🤣🤣
Ale dělají chyby ti, co počítače tvoří, ti co zadávají vstupní data, ti, co zadávají procesy a ti, co interpretují výsledky.
P.S. gigacasting... ooops hujeříčci, rohYpnol měl opět pravdu 🤣🤣🤣
ryccardo
Akorat to chce nejdriv poslouchat a pak vydavat produkt. Ne ne vydat produkt a pak na zaklade nadavani uzivatelu napravovat. Skody. To ale plati obecne na vsechny automobilky.
MarekAbsolon
Ty sráče jste prodávali věrným ovečkám. Jakmile se guru sekty odmaskoval jako totalni vypatlanec a zosobněný sráč (jakože signály byly už driv) tak jste skončili.
brano bleha
TÜV Report😒br />
Po prvýkrát sa v jej analýze objavila Tesla 3. A nebola to veru oslnivá premiéra. V kategórii 2–3-ročných ojazdených vozidiel skončila na poslednej 111. pozícii s priemerným percentom zistených vážnych porúch 14,7 percenta. To znamená, že takmer 15 % týchto vozidiel neprešlo nemeckými STK. Pritom priemer v tejto kategórii je 5,7 percenta a najlepší VW Golf Sportsvan má len dve percentá poruchových vozidiel. Aj Dacia Logan, ktorá skončila predposledná, mala výsledok o viac ako tri percentá lepší v porovnaní s Teslou 3.
V živej pamäti máme krátku vlaňajšiu hladovku nespokojných nórskych majiteľov Tesiel, ktorí takto chceli upútať priamo pozornosť Elona Muska, keďže automobilka na ich sťažnosti nereagovala. Ich autá napríklad v chladnom počasí odmietli „naštartovať“. Nevysúvali sa im ani kľučky dverí. Predné sedadlá boli uvoľnené, v kufri sa počas dažďa hromadila voda, stierače nefungovali dostatočne účinne, karoséria vŕzgala, hrdzavela a uvoľňovali sa z nej ozdobné lišty. Problémy neobišli ani svetlá, infotainment, klimatizáciu, nabíjanie či pohon, ktorý strácal výkon.
O "výkone" autopilota existuje množstvo videií.
Mne Tesla netrhá žily, nech si každý kupuje čo chce, kto chce nech podporí Číňana, ale tie sladké rečičky v kontraste s vyššie uvedenými vecami....
V živej pamäti máme krátku vlaňajšiu hladovku nespokojných nórskych majiteľov Tesiel, ktorí takto chceli upútať priamo pozornosť Elona Muska, keďže automobilka na ich sťažnosti nereagovala. Ich autá napríklad v chladnom počasí odmietli „naštartovať“. Nevysúvali sa im ani kľučky dverí. Predné sedadlá boli uvoľnené, v kufri sa počas dažďa hromadila voda, stierače nefungovali dostatočne účinne, karoséria vŕzgala, hrdzavela a uvoľňovali sa z nej ozdobné lišty. Problémy neobišli ani svetlá, infotainment, klimatizáciu, nabíjanie či pohon, ktorý strácal výkon.
O "výkone" autopilota existuje množstvo videií.
Mne Tesla netrhá žily, nech si každý kupuje čo chce, kto chce nech podporí Číňana, ale tie sladké rečičky v kontraste s vyššie uvedenými vecami....
@brano bleha TUV report je blbosť. Tam tesla prepada preto, že nemá povinné servisne prehliadky. Zle nastavene svetla, lebo vôľa v podvozku naozaj o poruchovosti moc nehovoria.
@Rasto proč asi nemá předepsané prohlídky? Protože by se Tesla o ty svoje šroty musela starat a odstraňovat problémy v rámci záruky. Což díky velmi řídké servisní síti oddaluje jak jen může, aby za to zákazník pak zaplatil 👎
Facelift jej proměnil do té míry, že bych jej snad bez emblému stěží rozpoznal – tak výrazná je jeho nová tvář.
Již v předešlé podobě šlo o vůz oku lahodící, nyní však působí jako poslové zítřků, klouzající tichým krokem po asfaltovém jevišti města.
Elegance křivek, živý pohled a harmonie tvaru i ducha – tento vůz právem zaujímá post etalonu své třídy.
BRAVO TESLA 👏
Tesla Y nikdy oku lahodící nebyla, protože to je jen nafouklá oteklá T3 a linie a profil harmonické prostě nejsou.
Domníval jsem se, že mé přání, abys nereagoval na moje příspěvky, bylo srozumitelné.
Zjevně jsem tě přecenil.
Sdělil jsem ti že budu reagovat na co chci a na koho chci.
Chudák GTI.