Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Místní šašek může plakat, ale diesel (zejména TDI PD) nic nenahradí!
@Ada - stop rendlíkovskému odpadu
JJ. Technologie PD je takový dieseldeozátní Svatý grál. Kromě smradu a jedu totiž poskytuje i obrovské množství hluku a tak to mají dieseldezolátní koumáci nejraději 😃
JJ. Technologie PD je takový dieseldeozátní Svatý grál. Kromě smradu a jedu totiž poskytuje i obrovské množství hluku a tak to mají dieseldezolátní koumáci nejraději 😃
@Barry Lyndon Ale no tak. Nezbláznite sa, chlapci. Moderné diesle rozhodne nerobia "obrovské množstvo hluku" a taktiež už nie sú také extrémne jedovaté, ako sa tu križujete. Trochu súdnosti, áno?
@traveldrive Tak tak. Dnes jsem vyměnil v TDI EVO olej a zase o kousek ztichnul. Skoro o něm za jízdy nevím. Krom akcelerace z nízkých rychlostí.
@Mokrous
To je o tom, na co je člověk zvyklý. Pak bys sednul do benzínu a snažil se nastarovat motor - a nic, protože on pořád běží. Kdysi byl ten rozdíl dvě třídy. Dnes už jen jedna třída.
To je o tom, na co je člověk zvyklý. Pak bys sednul do benzínu a snažil se nastarovat motor - a nic, protože on pořád běží. Kdysi byl ten rozdíl dvě třídy. Dnes už jen jedna třída.
Stejsn
Já tomu nerozumím, jaký to má tedy přínos proti normálnímu spalovacímu autu? Napřed přidaj do spalovacího auta elektromotor na baterku, kterou musíš externě nabíjet. Pak ten spalovací motor daj pryč a máš auto čistě na baterky. Pak zjistěj, že to nikam nedojede, tak vymyslej "prodlužovač dojezdu", což je spalovák na vozejku. No a teď dovnitř ten spalovací motor zase vrátěj, aby sloužil jako centrála pro elektromotor. Jako WTF??
@Stejsn
Výhody jsou vždy subjektivní...ale
Nástup elektrického kroutaku
Žádné prodlevy při řazení
Optimalizace otáček spalovacího motoru = nižší spotřeba
Výší nároky na servis - výhoda pro servisaky 😁
Nižší emise dle výpočtu wlpt
Je z toho pro vás něco výhodou?
Výhody jsou vždy subjektivní...ale
Nástup elektrického kroutaku
Žádné prodlevy při řazení
Optimalizace otáček spalovacího motoru = nižší spotřeba
Výší nároky na servis - výhoda pro servisaky 😁
Nižší emise dle výpočtu wlpt
Je z toho pro vás něco výhodou?
@Rezna A bude se na to platit povinné ručení podle objemu toho spalováku? Musí to na emise? Je to elektromobil, nebo ne - parkování ve městě, dálnice zdarma?
@Rezna Smysl to má do čínského nebo městského provozu. Jinak tady to má třeba Honda CRV, ale aby to nějak rozumně (rozuměj s rozumnými ztrátami a spotřebou) fungovalo, tak se ten elektrický přenos od nějakých 80 km/h přemosťuje mechanickým řešením (obdobně to měla třeba Slovenská strela před cca 100 lety).
@Barry Lyndon ja netvrdim že to smysl nemá. Jen každý ma svoje potřeby, požadavky a trasy které jezdí. Je to případ od případu. ... osobně hybrid i ev chápu, jen pro mě nemají smysl.
@Stejsn že tomu nerozumieš ešte neznamená, že to nedáva zmysel. Komu nestačí čisté EV, ten si môže kúpiť EV s REx. Mne stačí čisté EV, keďže viac ako 300km robím max 5x ročne
milous
kdo by asi v Čině kupoval podprůměrné Německé auta ?Asi jen ředitelé německých firem v Číně
Konečně někdo pochopil význam slova „progres“ 👍
Ano, model i3 REx znám, avšak jeho uvedení na trh se odehrálo již téměř před deseti lety. Píše se však rok 2025 a v tomto kontextu to ve mně vzbuzuje mírné rozpaky.