Novinky
Zpět na článek
Také Renault Austral se dočkal nové tváře. Potěší rychlým vypínáním otravných asistentů
27 komentářů
kari.laz
@del42sa Akorát jestli je 1,33TCe spojen jen s CVT a jiný výběr není, tak je výber motorizací, repsktive celkový výběr pohonnu dost bídný.
Zabít takový motor použitím CVT by mělo být trestné
Zabít takový motor použitím CVT by mělo být trestné
traveldrive
Rýchle vypínanie otravných asistentov je najlepší nápad Renaultu za posledné desaťročie. Má to aj Dacia. A mali by to prebrať všetci.
Ešte by mohli spraviť aspoň o trochu slušnejšie motorizácie, trochu znížiť ceny, s ktorými to fakt preháňajú a najať skutočného dizajnéra.
Ešte by mohli spraviť aspoň o trochu slušnejšie motorizácie, trochu znížiť ceny, s ktorými to fakt preháňajú a najať skutočného dizajnéra.
del42sa
@Avantime nejde jen o to jak se to chová (a dost pochybuji že odlišně než ostatní CVT převodovky) ale jde i o trvanlivost, která je u CVT naprosto mizerná .....
Krum Páč
Poslouchej, fakt mě to zajímá.. jsou na Slovensku nějaký normální auto weby s diskuzema? @Dušan Trnka
traveldrive
@Stejsn To neviem, ale pokiaľ to normálne tak robia a predávajú, tak asi našli v tých euroúradníckych nezmysloch nejakú medzeru. Pokiaľ ide o dva kroky, tak je to asi jednoduché, sadneš do auta, po štarte vyberieš svoj profil a dáš OK. To sú dva kroky. A v profile si natvrdo nastavíš, ktorých asistentov chceš mať zapnutých a ktorých nie. Aspoň takto nejako som pochopil, že to funguje.
Avantime
@Stejsn Stačí, že to nejde spraviť jedným rýchlym ťuknutím, ale podržaním tlačidla alebo dvoma stlačeniami. Už to tak má aj nový Citroen C3.
traveldrive
@Pepa_007 S tým, kým sa nezbavíme súčasného dementného vedenia EÚ, nič nespravíš. Takže vďaka, Renault, aspoň za to šikovné vypínanie.
traveldrive
@Krum Páč Neotravuj, nájdi si. Alebo si taký neschopný, že to nezvládneš? Nedivil by som sa.
Dušan Trnka
Kúpa vozidla značky Renault má jedinú " výhodu " . Čoskoro sa nedobrovoľne zoznámite s osadenstvom ich najbližšieho servisu ...
del42sa
Austral je povedené auto a tenhle facelift se povedl, plusem je, že žádný z pohonů nevyžaduje otravné dobíjení a skvělá je i spotřeba
del42sa
@Avantime ne nemýlím, převodovka která s bídou najede 100.000 km prostě není dobrá, AISIN klasický hydroměnič ti vydrží klidně přes 400.000
"replace transmissions on 11,284 vehicles in Quebec at an average mileage of just 66,000 km during the 5 year/100,000 km standard warranty. The failure rate during the warranty period and shortly after is nearly 6%. Nissan incurred an average ex (p)ense of $3,332 per warranty repair.
In the period from 2009-2020 Nissan Canada issued an astounding 139 technical service bulletins and updates covering changes to the diagnosis and repair of its CVT automatic transmissions. The comparable numbers for Toyota, Mazda and Honda Canada are less than 10 bulletins each.
Extrapolating this data for Quebec to the complete USA and Canadian markets reveals that Nissan paid out over a billion dollars to fix transmissions under warranty. It’s a staggering amount and one wonders how Nissan and JATCO, their majority-owned transmission supplier, allowed the situation to get so out of hand"
https dvojtečka /www.apa.ca/en/apa-update-on-nissan-cvt-transmission-failures/
PS: co je to ku*va za bordel ? místo textu se vkládají smajlíky a člověk ani nemůže vložit normální odkaz 👎
"replace transmissions on 11,284 vehicles in Quebec at an average mileage of just 66,000 km during the 5 year/100,000 km standard warranty. The failure rate during the warranty period and shortly after is nearly 6%. Nissan incurred an average ex (p)ense of $3,332 per warranty repair.
In the period from 2009-2020 Nissan Canada issued an astounding 139 technical service bulletins and updates covering changes to the diagnosis and repair of its CVT automatic transmissions. The comparable numbers for Toyota, Mazda and Honda Canada are less than 10 bulletins each.
Extrapolating this data for Quebec to the complete USA and Canadian markets reveals that Nissan paid out over a billion dollars to fix transmissions under warranty. It’s a staggering amount and one wonders how Nissan and JATCO, their majority-owned transmission supplier, allowed the situation to get so out of hand"
https dvojtečka /www.apa.ca/en/apa-update-on-nissan-cvt-transmission-failures/
PS: co je to ku*va za bordel ? místo textu se vkládají smajlíky a člověk ani nemůže vložit normální odkaz 👎
Pepa_007
@traveldrive tyhle blbosti mají být volitelnou položkou ceníku a ne nařízením EU. Nechci platit za něco co nevyužiju.
traveldrive
@Pepa_007 Čo na tom nechápeš? Žiaľ, niektoré elektronické asistenčné systémy sú otravné a mnohí ľudia ich pred jazdou vypínajú. Za volantom potrebuješ pohodu.
Pepa_007
Nějak nevím proč musí být součástí testu "rychlé vypínáním otravných asistentů".
Stejsn
@traveldrive No a není to zase proti nějakým unijním nařízením? Tady na tom webu jsem nedávno četl, že na to je přímo nějaký předpis, že to NEMÁ jít povypínat jednoduše. Konkrétně zmíněné povinné upozorňování na překročení rychlosti se nesmí dát vypnout méně než dvěma kroky.
del42sa
@hugino s jinou převodovkou by to bylo mnohem lepší , ale motor 1.33 je super
hugino
Za mňa super fl sa podaril a s motorom 1.33 je to dobrá voľba . Turbo motor s CVT je fajn kombinácia . 👍
CVT dělá Nissan, jako ostatní japonské automobilky, asi je to levnější na výrobu než dvouspojky, tak to Renault bude vydávat za výhodu...