Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTaké Renault Austral se dočkal nové tváře. Potěší rychlým vypínáním otravných asistentů
27 komentářů
del42sa
Austral je povedené auto a tenhle facelift se povedl, plusem je, že žádný z pohonů nevyžaduje otravné dobíjení a skvělá je i spotřeba
@del42sa Akorát jestli je 1,33TCe spojen jen s CVT a jiný výběr není, tak je výber motorizací, repsktive celkový výběr pohonnu dost bídný.
Zabít takový motor použitím CVT by mělo být trestné
Zabít takový motor použitím CVT by mělo být trestné
@kari.laz popravdě volbu CTV také nechápu .....
@del42sa
CVT dělá Nissan, jako ostatní japonské automobilky, asi je to levnější na výrobu než dvouspojky, tak to Renault bude vydávat za výhodu...
CVT dělá Nissan, jako ostatní japonské automobilky, asi je to levnější na výrobu než dvouspojky, tak to Renault bude vydávat za výhodu...
@kari.laz Treba vyskúšať, ani nevieš, že je to CVT.
@Avantime nejde jen o to jak se to chová (a dost pochybuji že odlišně než ostatní CVT převodovky) ale jde i o trvanlivost, která je u CVT naprosto mizerná .....
@Avantime ne nemýlím, převodovka která s bídou najede 100.000 km prostě není dobrá, AISIN klasický hydroměnič ti vydrží klidně přes 400.000
"replace transmissions on 11,284 vehicles in Quebec at an average mileage of just 66,000 km during the 5 year/100,000 km standard warranty. The failure rate during the warranty period and shortly after is nearly 6%. Nissan incurred an average ex (p)ense of $3,332 per warranty repair.
In the period from 2009-2020 Nissan Canada issued an astounding 139 technical service bulletins and updates covering changes to the diagnosis and repair of its CVT automatic transmissions. The comparable numbers for Toyota, Mazda and Honda Canada are less than 10 bulletins each.
Extrapolating this data for Quebec to the complete USA and Canadian markets reveals that Nissan paid out over a billion dollars to fix transmissions under warranty. It’s a staggering amount and one wonders how Nissan and JATCO, their majority-owned transmission supplier, allowed the situation to get so out of hand"
https dvojtečka /www.apa.ca/en/apa-update-on-nissan-cvt-transmission-failures/
PS: co je to ku*va za bordel ? místo textu se vkládají smajlíky a člověk ani nemůže vložit normální odkaz 👎
"replace transmissions on 11,284 vehicles in Quebec at an average mileage of just 66,000 km during the 5 year/100,000 km standard warranty. The failure rate during the warranty period and shortly after is nearly 6%. Nissan incurred an average ex (p)ense of $3,332 per warranty repair.
In the period from 2009-2020 Nissan Canada issued an astounding 139 technical service bulletins and updates covering changes to the diagnosis and repair of its CVT automatic transmissions. The comparable numbers for Toyota, Mazda and Honda Canada are less than 10 bulletins each.
Extrapolating this data for Quebec to the complete USA and Canadian markets reveals that Nissan paid out over a billion dollars to fix transmissions under warranty. It’s a staggering amount and one wonders how Nissan and JATCO, their majority-owned transmission supplier, allowed the situation to get so out of hand"
https dvojtečka /www.apa.ca/en/apa-update-on-nissan-cvt-transmission-failures/
PS: co je to ku*va za bordel ? místo textu se vkládají smajlíky a člověk ani nemůže vložit normální odkaz 👎
D L
Toto asi potrebuje korekciu: " ... a prostor nad hlavou přes 90 cm"
Dušan Trnka
Kúpa vozidla značky Renault má jedinú " výhodu " . Čoskoro sa nedobrovoľne zoznámite s osadenstvom ich najbližšieho servisu ...
Poslouchej, fakt mě to zajímá.. jsou na Slovensku nějaký normální auto weby s diskuzema? @Dušan Trnka
Pepa_007
Nějak nevím proč musí být součástí testu "rychlé vypínáním otravných asistentů".
@Pepa_007 Čo na tom nechápeš? Žiaľ, niektoré elektronické asistenčné systémy sú otravné a mnohí ľudia ich pred jazdou vypínajú. Za volantom potrebuješ pohodu.
hugino
Za mňa super fl sa podaril a s motorom 1.33 je to dobrá voľba . Turbo motor s CVT je fajn kombinácia . 👍
Ešte by mohli spraviť aspoň o trochu slušnejšie motorizácie, trochu znížiť ceny, s ktorými to fakt preháňajú a najať skutočného dizajnéra.