Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Rozumný kompromis pro ty, kteří chtějí jít touhle cesou.
Já nevidím naprosto žádný důvod, proč proti skvělému 2.0 TSI vzít tohle a obětovat vše skvělé pro eurobruselskou zelenorudou ideologii. Z druhé strany, jestli tohle má být cest, jak udržet spalováky naživu, tak říkám, proč ne.
Mimochodem...
Spotřeba měst👋mim👋kombi (l/100 km)😒br /> 0 / 0 / 0.4
Emise CO2😒br /> 9
To jako má znamenat co? Když od 2035 je vyžadováno 0g CO2, tak to znamená že tenhle plugin pokud by dal plných 100 km by byl dále jako "bezemisní"?
Já nevidím naprosto žádný důvod, proč proti skvělému 2.0 TSI vzít tohle a obětovat vše skvělé pro eurobruselskou zelenorudou ideologii. Z druhé strany, jestli tohle má být cest, jak udržet spalováky naživu, tak říkám, proč ne.
Mimochodem...
Spotřeba měst👋mim👋kombi (l/100 km)😒br /> 0 / 0 / 0.4
Emise CO2😒br /> 9
To jako má znamenat co? Když od 2035 je vyžadováno 0g CO2, tak to znamená že tenhle plugin pokud by dal plných 100 km by byl dále jako "bezemisní"?
Konec škvarku je tady a není cesty zpět, věř mi @rohYpnole
@rohYpnol to znamena ze Mikesusum, DonVitum a Hendlyum hrube vadi lhani o emisich u dieselu, ale u pluginu to fixlovani nikomu nevadi 😁
A ano takova auta jsou podle dementni legislativy EU asi bezemisni.
A ano takova auta jsou podle dementni legislativy EU asi bezemisni.
@ryccardo zrovna v úterý jsem to řešil s bráchou, celkem legrační je, že i když najezdíš celý servisní interval na elektřinu, stejně jdeš měnit olej, byť by to bylo za tři měsíce😊
ano, drtivá většina soukromých osob takové auto bude používat bezemisně, protože najezdí do 50 km denně a tudíž do zásuvky...
a ano, dieselové emise jsou pro lidi větší problém /oxidy dusíku/, než CO2
ano, drtivá většina soukromých osob takové auto bude používat bezemisně, protože najezdí do 50 km denně a tudíž do zásuvky...
a ano, dieselové emise jsou pro lidi větší problém /oxidy dusíku/, než CO2
@ryccardo
Klasika. Fixlovat o 10g CO2 to je podvod století. Zato fixlovat o 95g CO2 podle pravidel EU je zcela správně...
Klasika. Fixlovat o 10g CO2 to je podvod století. Zato fixlovat o 95g CO2 podle pravidel EU je zcela správně...
Dušan Trnka
Nie tak úplne ! V koncerne VW a značke to tak nefunguje . Niečo sa vyvíjalo v Mladej Boleslavi, väčina už bola vyvinutá, alebo sa vyvinula v Nemecku ...
@Dušan Trnka
Necerpas z nejakej historie, alebo ti uslo, ze VW vo velkom presunul vyvoj do Skody ? tn.nova.cz/…pro-audi-i-cupru
Necerpas z nejakej historie, alebo ti uslo, ze VW vo velkom presunul vyvoj do Skody ? tn.nova.cz/…pro-audi-i-cupru
@lamal Ja nečerpám z histórie a ani ako ty z médií . Ja čerpám priamo z koncernu VW . Kto vyvinul motor 1,5 ? Kto prevodovku ? A kto a kde interiér vozidla ? A kto schvaľuje konečnú podobu ? Mladá Boleslav to určite nie je, to sú malí páni ! V koncerne som pracoval skoro štvrťstoročie a mám tam stále živé kontakty ..
@Dušan Trnka
Ty media nesledujes, vsetky informacie mas z vlastnej skusenosti ? Uz aby to novinari zabalili 😊
Skus teda nieco konkretne k aktualnemu vyvoju Passatu/Superbu a k pohonnym jednotkam, ako to teda je, media klamu ?
Ty media nesledujes, vsetky informacie mas z vlastnej skusenosti ? Uz aby to novinari zabalili 😊
Skus teda nieco konkretne k aktualnemu vyvoju Passatu/Superbu a k pohonnym jednotkam, ako to teda je, media klamu ?
JirkaVejrazka
"Ta totiž kombinuje přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.5 TSI (o deci více než u předchozího provedení plug-inu) se 110 kW s 85kW".
Nejak jsem se v tech vykonech ztratil...
A fascinuje mne, ze autor beze studu napise, ze se jedna o komplikovanou technologii. Mrknete se nekdy, jak vypada pohonne ustroji RAV4 PHEV a porovnejte s beznym autem, prosim...
Nejak jsem se v tech vykonech ztratil...
A fascinuje mne, ze autor beze studu napise, ze se jedna o komplikovanou technologii. Mrknete se nekdy, jak vypada pohonne ustroji RAV4 PHEV a porovnejte s beznym autem, prosim...
@JirkaVejrazka
Tak pohon phev rav4 je jednodušší a méně komplikovaný než třeba 1.5tsi s manuálem. Ale musíš brát v potaz, že tady se mluví o VW, a ten ma komplikované snad vše.
Tak pohon phev rav4 je jednodušší a méně komplikovaný než třeba 1.5tsi s manuálem. Ale musíš brát v potaz, že tady se mluví o VW, a ten ma komplikované snad vše.
@Mikesus
Diskutabilne, 1.5tsi nema bateriu, menice ani EV motor, generator a pod, keby si napisal s automatom, tak je to niekde uprostred, pretoze planetova e-cvt je urcite jednoduhsia nez DSG. Aj dnesne atkinsony v hybridoch (Honda, Toyota, Renault 1.6, Suzuki, Ford...) su plne technologi na vysoku ucinnost, akurat sa vyhybaju rieseniam, ktore sa skor alebo neskor rozbiju (GDI=karbon, turbo...)
Celkovo aj bez zrovnania vyssie nezdielam nazor o komplikovanosti, aj mobilny telefon je komplikovany a pouziva sa dekady a je stale zlozitejsi. Hybrid napr Toyoty je vychytany, elektricka cast je komplikovana povedal by som priemerne a spalovacia cast a prevodovka su tiez v priemere, ako celok nevidim dovod nazyvat system komplikovanym.
Diskutabilne, 1.5tsi nema bateriu, menice ani EV motor, generator a pod, keby si napisal s automatom, tak je to niekde uprostred, pretoze planetova e-cvt je urcite jednoduhsia nez DSG. Aj dnesne atkinsony v hybridoch (Honda, Toyota, Renault 1.6, Suzuki, Ford...) su plne technologi na vysoku ucinnost, akurat sa vyhybaju rieseniam, ktore sa skor alebo neskor rozbiju (GDI=karbon, turbo...)
Celkovo aj bez zrovnania vyssie nezdielam nazor o komplikovanosti, aj mobilny telefon je komplikovany a pouziva sa dekady a je stale zlozitejsi. Hybrid napr Toyoty je vychytany, elektricka cast je komplikovana povedal by som priemerne a spalovacia cast a prevodovka su tiez v priemere, ako celok nevidim dovod nazyvat system komplikovanym.
@lamal Jednoznačne sú dnes autá komplikovanejšie ako v minulosti a diskusia o tom, ktorá značka viac je zbytočná . To o kvalite Toyoty tiež vzniklo v minulosti a po presune výroby mimo Japonska už až tak veľmi neplatí ...
@Dušan Trnka
Skus to niecim dolozit, statistiky idealne... Toyoty sa vyrabaju na celom svete, ziadna novinka.
Skus to niecim dolozit, statistiky idealne... Toyoty sa vyrabaju na celom svete, ziadna novinka.
@JirkaVejrazka Díky, opraveno. Omlouvám se, test jsem dopisoval včera před půlnocí, některé věci jsem tudíž z hlavy na "papír" už přenést nedokázal 😄
@Ondřej Šámal Parada, diky. Jeste by bylo skvele, kdybyste se dokazal na hybridy podivat objektivnim okem a prestal podsouvat ctenarum informace o jejich komplikovanosti a "potencialni poruchovosti".
Ham.
Moc nerozumím tomu, proč autor dává do mínusů cenu, když v textu/tabulce říká, že je o půl mega levnější než jediná konkurence (prémie). A co se týče plusů, tak je sice hezké, že autor je spokojený s komfortem, ale jízda s 2.0 TSI za stejné prachy je daleko sametovější a pohodlnější a nesrovnatelně dynamičtější (když tedy řidič chce).
@Ham.
tuhle generaci projetou nemam, ale z ty minuly sem jezdil snad vsecko a phev bylo bez debat nejpohodlnejsi a nejsametovejsi. 206kw jelo lip a melo 4x4, ale to cekani nez se to nafouka bylo priserny a do 2500 otacek (dsg ve sportu to tocilo na 1650), to nejelo vubec, proste vubec. Naopak hybrid tahal za volant, ale mel podstatne lepsi prevodovku. Pises uplny pitomosti
tuhle generaci projetou nemam, ale z ty minuly sem jezdil snad vsecko a phev bylo bez debat nejpohodlnejsi a nejsametovejsi. 206kw jelo lip a melo 4x4, ale to cekani nez se to nafouka bylo priserny a do 2500 otacek (dsg ve sportu to tocilo na 1650), to nejelo vubec, proste vubec. Naopak hybrid tahal za volant, ale mel podstatne lepsi prevodovku. Pises uplny pitomosti
@kesumb Evidentně si s tím nejel.
Mluvit o nějakém "čekání na nafoukání" by snad šlo u manuálu, kde by řidič motor silně podtáčel, u současné DSG ani v komfortu natož ve sportu mluvit o nějakém čekání na nafoukání u 2.0 TSI je nesmysl, v jakémkoliv režimu od městských rychlostí až po dálniční je to 2.0 TSI nesrovnatelně rychlejší a ještě zvukově daleko příjemnější (ve 180 ten dvoulitr točí ani ne polovinu svých max. otáček a není vůbec slyšet, zatímco 1.5 v hybridu už jede pilu a slyšet prostě je). A co se jízdních vlastností týče je to nebe a dudy. Hybrid je dlouho silně nedotáčivý, po zatížení předních kol dokáže být dost nečekaně silně přetáčivý (těžký zadek se chová jako kyvadlo) , vedle benzínové 4x4 jak bedna kytu. Výhoda PHEV verze je samozřejmě spotřeba.
Mluvit o nějakém "čekání na nafoukání" by snad šlo u manuálu, kde by řidič motor silně podtáčel, u současné DSG ani v komfortu natož ve sportu mluvit o nějakém čekání na nafoukání u 2.0 TSI je nesmysl, v jakémkoliv režimu od městských rychlostí až po dálniční je to 2.0 TSI nesrovnatelně rychlejší a ještě zvukově daleko příjemnější (ve 180 ten dvoulitr točí ani ne polovinu svých max. otáček a není vůbec slyšet, zatímco 1.5 v hybridu už jede pilu a slyšet prostě je). A co se jízdních vlastností týče je to nebe a dudy. Hybrid je dlouho silně nedotáčivý, po zatížení předních kol dokáže být dost nečekaně silně přetáčivý (těžký zadek se chová jako kyvadlo) , vedle benzínové 4x4 jak bedna kytu. Výhoda PHEV verze je samozřejmě spotřeba.
@Ham.
ale nech toho mel sem iv desitky tkm a 206 a 200kw statisice km. O podvozku a rozlozeni vahy nemluvim to je jasny, ale pohodli a sametovost je u phev uplne nekde jinde a ty 200kw verze s dsg byly srace co nejely pokud si neradil manualne a nedrzel to furt 3000 otacek plus. Moc velky turbo na to. DSG to podtaci a nejede to jako kazdy dsg krom phev, kde to resi ten elektromotor. Jestli v tom jezdis jak s hnojem s pocitem ze muzes je 200kw asi ok ale jinak je to bida a muze za to dsg a to velky turbo. 150kw verze se chovaj podstatne lip. Sem rad, ze to uz nemam
edit a hlavne phev radilo v zatackach na rozdil od 200kw tsi kde se delo *** a vyjet s tim s plynem ze zatacky neslo. PHEV k superbu sedelo vic, na 200kw to proste cely nemelo.
ale nech toho mel sem iv desitky tkm a 206 a 200kw statisice km. O podvozku a rozlozeni vahy nemluvim to je jasny, ale pohodli a sametovost je u phev uplne nekde jinde a ty 200kw verze s dsg byly srace co nejely pokud si neradil manualne a nedrzel to furt 3000 otacek plus. Moc velky turbo na to. DSG to podtaci a nejede to jako kazdy dsg krom phev, kde to resi ten elektromotor. Jestli v tom jezdis jak s hnojem s pocitem ze muzes je 200kw asi ok ale jinak je to bida a muze za to dsg a to velky turbo. 150kw verze se chovaj podstatne lip. Sem rad, ze to uz nemam
edit a hlavne phev radilo v zatackach na rozdil od 200kw tsi kde se delo *** a vyjet s tim s plynem ze zatacky neslo. PHEV k superbu sedelo vic, na 200kw to proste cely nemelo.
hugino
Radšej s 2.0 tsi ako PHEV a aj Sup je za mňa krajší a ešte uvidíme aké parametre bude mať HEV od VW . Ale je dobre že koncern naďalej ponúka takéto modely pretože konkurencia z mainstreamu už prakticky neexistuje .
@hugino
Phev je uspornejsi a ten kto ma barak a moze nabijat, tomu sa 2.0 tsi neoplati... ked nechce diesel a chce nizsiu spotrebu, moze este zobrat 1.5TSi, ale plugin bude stale uspornejsi, hlavne ked nabija.
Phev je uspornejsi a ten kto ma barak a moze nabijat, tomu sa 2.0 tsi neoplati... ked nechce diesel a chce nizsiu spotrebu, moze este zobrat 1.5TSi, ale plugin bude stale uspornejsi, hlavne ked nabija.
Mohol by mat manual aspon v zakladnych pohonoch 1.5 a 2.0TDi a manualne ovladanie klimy, display ergonomia je tragicka a nebezpecna.
Som zvedavy na novy full hybrid, ktory koncern prinesie.
A má byť fullhybrid? Ja síce zastávam názor, že fullhybrid je ideálnym kompromisom medzi cenou a schopnosťou jazdiť na elektrinu (šetriť), ale ak už má koncern mildhybridy a plugin-hybridy, nie som si istý, že je priestor medzi nimi aj na fullhybrid.
Inak k tým mildhybridom: ja som tvrdil, že to je najväčšia blbosť, že to ani nie je schopné ísť na elektrinu a nemá to zmysel, ale zisťujem, že to až tak pravda nie je. Ono to totiž v praxi dosť pomáha spotrebe. Kamarát má ten mild v novom Tiguane (1,5 eTSI) a hoci je to už pomerne veľké SUV s veľkou čelnou plochou, jazdí s tým mildhybridom za 6,5 litra. Čistý benzín by žral tak o liter viac. takže aj ten pidimotorček niečo pomáha.
Niekde na ACZ pisali o prichode full hybrid s 1.5tsi, mild hybrid mozno potom skonci.
Zalezi aky mildhybrid, ked ma dostatocnu bateriu a vysoke napatie pri com EV je umiestnene tak, ze dokaze postrknut, alebo udrziavat rychlost, spravi to dost hlavne v meste lebo tie najhorsie rezimy ICE zmaze, alebo podpori (volnobeh, rozbehy). Kedysi 48V mildhybridy v takych autach nic nezmohli... s vyssim napatim a vacsou kapacitou baterie su na tom lepsie.