Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Romcigan
Příspěvek podléhá schvalování.
gil54
Konkrétně u škodovek znamená RS „Rally Sport“.
Takže jakoby odvozené z „Rally Sport“ nebo určené pro „Rally Sport“. Ani jeden důvod mi moc nesedí a nepřijde adekvátní.
Vnímám to jen jako zoufalý pokus, jak využít zažitý termín a jak za vyšívání na hlavové opěrce a žluté lemovaní sedaček vyrvat víc peněz.
Málo invence, jak označit drahý a o něco lepší model oproti holátku.
Takže jakoby odvozené z „Rally Sport“ nebo určené pro „Rally Sport“. Ani jeden důvod mi moc nesedí a nepřijde adekvátní.
Vnímám to jen jako zoufalý pokus, jak využít zažitý termín a jak za vyšívání na hlavové opěrce a žluté lemovaní sedaček vyrvat víc peněz.
Málo invence, jak označit drahý a o něco lepší model oproti holátku.
@gil54 Jeden důvod bych viděl, Fabia RS Rally2. 😉 A k této tradici odkazuje Škoda u svých klasických modelů.
@praptak
Dovolím si nesouhlasit.
Fabia RS Rally2 bylo +/- rallyové auto. Tohle nemá, kromě toho RS na opěrkách, s rally nic společného.
K jaké tradici, proboha? Slovo "tradice" má poněkud jiný význam. Podle tebe to vypadá, jako kdyby škodovka vyráběla Fabii RS Rally2 už i před válkou a kdyby na její výrobě stála továrna celá léta. Tradice je třeba centrální roura u Tater, ale ne nějaká Fabia RS Rally2.
A co když je to podle Š 130 RS? To byla také třeba, řekněme, legenda rallye, ale zase, nikoliv tradice.
Dovolím si nesouhlasit.
Fabia RS Rally2 bylo +/- rallyové auto. Tohle nemá, kromě toho RS na opěrkách, s rally nic společného.
K jaké tradici, proboha? Slovo "tradice" má poněkud jiný význam. Podle tebe to vypadá, jako kdyby škodovka vyráběla Fabii RS Rally2 už i před válkou a kdyby na její výrobě stála továrna celá léta. Tradice je třeba centrální roura u Tater, ale ne nějaká Fabia RS Rally2.
A co když je to podle Š 130 RS? To byla také třeba, řekněme, legenda rallye, ale zase, nikoliv tradice.
Dušan Trnka
Zúfalá snaha ! Za ideálnych podmienok aj niečo predajú 😀 ...
Krum Páč
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sevca1
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Sevca1
a počítá se, když koupí jiné EV a ne tohle?
Já jen jestli se počítá, když chci koupit jiné EV, tak jestli tohle můžu nebo nemůžu rozporovat.
a počítá se, když koupí jiné EV a ne tohle?
Já jen jestli se počítá, když chci koupit jiné EV, tak jestli tohle můžu nebo nemůžu rozporovat.
Petr Kozohorský
Ač nepřítel EV (a naopak velký přítel všeho ve VHD, co má na střeše sběrač/pantograf) konstatuji, že to auto se mně z vnějšku dost líbí a povedlo se. Samozřejmě je to věc názoru. Jen škoda, že to nemá motor
😊.
😊.
A o hmotnosti jsme se nedověděli nic, ale mám pocit, že z ní bude mít radost jen Vaculík.
Chybí mi ale třeba Fabia nebo Scala v RS variantě s 2.0TSI.
Zvlášť ta Scala MC s 1,5TSI jede skvěle, jen by potřebovala více výkonu než 150k... To by bylo asi ideální auto, klidně i s 2.0TSI 200k - 220k a bylo by to sportovnější než takhle 2t elektrická stodola 😄
a Octavia je sportovní?
Ty bys koupil Fabii RS? Nebo “bych”?
Fabia asi ne, je malá, ale Scala by mě jako RS zajímala. Pár týdnů jsem jezdil s 1.5TSI 6M Monte Carlo a dost mě bavila 😉
V cem je Octavia RS sportovnejsi nez Elroq?
Takze definice sportovního auta je, ze jede 200 na kousku dalnice v DE..
Vlastne ani nevadí ze je to kombi. Proste ma falesny zvuk a samolepku a je to sportovní auto…
Sorry. Mam jiny nazor. RS je prodte vybava. Dlouha lod Octavia je presne tak sportovni jako vysoke tezke RS Elroq.
Sportovni auto je fakt neco jineho nez Kombik s MacPhersnem.
Skoda RS byla Fabie s 1,9tdi, fabie s 50kg zavazim na zadku, dieslova Octavia, proc vadi EV?
Za mne sportovní auto je to, ktere dokáže hezky zatocit, nemusí se do zatacek přemlouvat, má i nadprůměrné zrychlení, tedy jednim slovem agilita, brzdy vydrží hrubší zacházení a nevadnou při ostřejší jízdě, podává zpětnou vazbu řidiči. Maximalka je nerelevantni, pokud to má být sportovní auto na silnice a ne okruhy. A to bohužel u skodovky tak nějak naplňuje jen ta octavia rs, která je aspoň nízká a dokáže nenucene zatocit.
Oktavka je RS i kombi.
Pro kazdeho je sportovni nakonec neco jineho.
RS je ale jak se zde psalo, spise jen vybava a oznaceni vrcholne motorizace. No a asi to funguje, protože prodeje to tahne.
Ti už jsou dnes až na pár výjimek důchodci. Takze opravdu je lepší, když člověk, s reakční dobou odpovídající 30let starému PC, bude jezdit v autě se zrychlenim 5s, ač omezeno na 180?
Pokud chceš sportovní auto od AUTO ŠKODA tak je tu Fabia RS Rally2, to by ti mohlo stačit. Takové auto si ale 99,9% zákazníků této značky nekoupí.
Těm 99,9% zákazníku bude s tímto RS ( anebo každým jiným RS Škoda) spokojeno. Uznávám, že mohli zvednout Vmax, ale očividně to není možné s tímto asynchronním pohonem na předek, takže si budeš muset počkat až na druhou polovinu roku kde tohle omezení snad nový technický update omezí. Zadní pohon 200km/h umí, viz ID3 GTX.
A co se týče váhy, tak tu kompenzuje to nízké těžiště, ne že by tomu méně kg neslušelo, ale na to je potřeba počkat na CTP baterku a ta přijde také s tím technickým update.
Určitě můžeš kritizovat cokoliv, já bych počkal na cenovku a pak bych to řešil.
EDIT: Technický update je zatím jen jedna paní povídala, ale tu novou baterku už VW ukázal a fotky běhají netu. VW říká ohledně ID4/5 že to přijde 2026.
Pokud je to běžná závada, tak věřím tomu, že to při update změní tak, aby s tím problém do budoucna nebyl.
Kdyz by to marketing škody nedaval jako sportovní verze, tak s tím nikdo nemá problém. Nebo kdyby to bylo jako GR yaris, ale to RS u škodovky je spis jako vybavovy stupeň GR sport yaris. A dávání RS varianty prakticky do každého modelu, i ten který nemůže mít žádné sportovní ambice, jen škodí.
Jak už tu bylo řečeno, RS o Octavie s 2.0TSI, úplně v pohodě, ale TDI, iv, kodiaq, enyaq nebo tady karoq, to je proste blbost s logem RS, která škodí tomu jmenu.
Zde naprosto souhlasím co psal kari.laz nebo ericn.
Každá značka si to buduje jak uzná za vhodné. U Škodovky to znamená pořád totéž - silný motor, vylepšený podvozek, třeba lepší brzdy, nějaká kosmetika venku a vevnitř. V rámci této tradice by Elroq neměl být problém.
Mimochodem, ti co vyčítají maximálku... rallye speciály taky často mají maximálku omezenou.
No mobil mi to předělal, psal jsem elroq. Teď jsem musel znovu opravovat. Ale samozřejmě, měl jsem na mysli elroq.
Já obecne s maximalkou problém nemá. Za mne je 180 úplně v pohodě, i když chápu, že je asi opruz pro neci ego, ze ja na maximalce třeba za 10 vteřin.
Asi spatne vlákno. Ale odpovím ti jednoduše. Na hloupý příspěvek se většinou i odpovi hloupě. A pak reakce, třeba i ta tvoje, zapomíná, kdo s tou hlouposti přišel jako první.
Já ho někde obhajuju? Já jen poukazuju, že děláš to samé co ostatním vyčítáš a jsi úplně stejný v tom případě. Začni u toho prvního prispevku s kritikou s můžeš pokračovat dál vláknem. Pokud první preskocis a stěžuješ si jen na druhý hloupý příspěvek, jsi úplně stejný, kdyz souhlasíš s prvním hloupým příspěvkem.
Spis jsi poukázal jak ty jsi mentální hňup, ať vyuziju tvá slova. Kdyz bys začal kritiku u prvního, ani bych se do diskuze nezapojil. Naopak ty jsi prokázal, jak jsi ten hnup a máš pravdu, vrana k vrane seda a v tvém případě to asi platí, hloupý k hloupemu dle tvého vyjadřování, obzvlášť když obhajuješ ten hloupý příspěvek. Já jsem nikde nikoho neibhsjoval ani se neztotoznoval. Jen polozil otazku .
Jo a ještě dotaz. Ta lopata jsi ty co? A jen zavidis ostatním ze můžou kupovat pravidelně menit auta třeba ještě v záruce? Kolik jsi utratil za auta v posledních 3 letech?
www.auto.cz/…-l-100-km-130504
Elektrický závodní speciál Volkswagen ID.R je skutečně pozoruhodný stroj. Po stanovení absolutního rekordu na Pikes Peak se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i na trati v Goodwood a nakonec si připsal i nejrychlejší čas mezi elektromobily na slavném Nurburgringu.
Presne. Stejně jako sportovní nebo zábavné SUV s manuálem. To je takové synonymum. Označit za zábavné auto SUV je stejne jako označit sportovní EV.