Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Ojetý Citroën Berlingo 2. generace. Když chcete prostor, ale na pořádné MPV nemáte

12 komentářů

traveldrive
@vencelín Kým ho máš, tak si ho drž. Ale dnes by som ho ako jazdenku nekupoval. AK ho dostaneš, tak s nájazdom 200 tisíc a viac, a cena je dvojnásobná ako za podobné Berlingo. Za podobnú cenu dostaneš o niečo mladšie Berlingo s polovičným nájazdom. Ale úprimne, ak Berlingo, tak poslednú generáciu, toto už nie.
vencelín
@Buffalo007
Je to dodávka, tak nelze čekat jízdní vlastnosti osobaku
ericn
@vencelín to je přesné, je to dodávka, ne MPV a tak se k tomu autu musí přistupovat 😋
vencelín
@santador
Já jo, narazil jsem na blba.
Odpoledne když jsem přijel na opakovanou, narazil jsem na někoho jiného a bez komplikací.
el sendador
@vencelín Ja mel v TP taky 8 mist a nikdy jsem na STK problem nemel. Davaljsem to teda pres servis, ani jsem tam nemel 6. a 7. sedadlo. Poslal jsem ji dal v rodine, mela 14 let a 330.000km. Motor 2.2 Multijet 170k.
vencelín
@pallas
Já mám 2,0 Hdi 100 kW. Dá se jezdit i kolem 6.
Jo manipulace se sedačka i je děs. Hlavně ta prostřední z druhé řady je pekelně těžký bazmek.
Já jsem měl dokonce v původních papírech psáno 8 míst, což bych potřeboval do 3 řady 3 mistnou jednodilbou lavici. A manipulaci s ní s už vůbec nedokážu představit. Aby nevysirali na tk, tak jsem si kvůli tomu napsal variabutu sedadel a pořídil vyjádření md.
Avatar - pallas
pallas
@vencelín máme v rodine C8. Vlastne už veterán - 23 rokov, motor 2,2 HDi, manuál. Lenže - má cez 400 tis. km, a stále s ním viem jazdiť za nejakých 7 l nafty..
čo sa ale týka variability - áno, môžeš povyberať sedačky z druhého a tretieho radu, a nechať ich v garáži. Ale prečo má každá sedačka tak 30-35 kilo, to som dodnes nepochopil.
vencelín
@vencelín
Jo, pokud bude jezdit tak jak zatím jezdí tak jej neplánuji prodávat. Za tu dobu co jej mám tak jsem s ním najel něco přes 100 tis. Lvice se podívalo do Portugalska, projelo Spanelsko, Francii, Dánsko, Belgii, Holandsko. Tak snad da ještě spousty vejletiku.
Obcas se u dojclandaku nějaká rozumná (dle fotek). 807 či c8 vyskytne, ale logicky ubývají.
Moje Lvice má teď něco přes 170 tis.
Buffalo007
Před asi 10 lety jsem to měl jako služebáka. Už během záruky asi dvakrát odešel ventilátor topení. Podvozek bouchal na každé nerovnosti. Autorizák rovnou řekl, že to klidně vymění, ale velmi rychle se to objeví zase. A to když se za to dal přívěs, tak si ten zadek někdy sedl pěkně dolu a to byl přívěs prázdný.
Asi nejhorší předjíždění kamionů na dálnici. Ten odrážený vzduch od čela kamionu byl vždy tak silný, že v okamžiku, kdy se berlingo dostalo před kamion a ten tlak vzduchu ustal, tak to cuklo s celým autem. Už jsem měl naučeno jak cuknout volantem, abych to srovnal.
vencelín
@el sendador
Jo, souhlasím.
Já mám 807 stále. Na cestování je to výtečné auto. Kdybych měl prachy na novotinu, měl bych v dnešní problém s výběrem.
V podstatě bych musel vybiret jen z Víta či E😜erta (či jak mu dnes Peugeot nadává, kde jsou zas už jen 1,6 Hdi) nebo Transit. Možná ještě Pacifica a to je tak nějak vše.
el sendador
@vencelín Souhlasim, 10 let jsem jezdil s Phedrou, bylo to genialne vymyslene auto. Skoda, ze trida MPV temer zmizela.
vencelín
Než tohle Berlingo, tak to raději 807 či c8. Ta variabilita a prostornost je o poznani lepsi než v téhle malé dodávce.
Co se týká el dveří, tak zatím musím zaklepat, mně na 807 slouží zatím dobře.
I když je pravda, že bych taky raději klasické mech, ty se třeba dají jen pootevrit (narozdil od těch elektrických)