Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
0
Ha, ha, další "ToySuzuki". Proč si tohle kupovat u Suzuki, když si lze koupit důstoný originál u Toyoty? Pro Suzuki jsou podobné modelové čachry fakt nedůstná taškařice... 😞
Barry Lyndon
3
@Arese Když to přišlo na trh, byl rozdíl v ceníku 100tis, což někomu mohlo stát za to...
MarekAbsolon
1
@Arese Hybridy nebrat!
Arese
1
@MarekAbsolon Díky za připomenutí! 🙂👍
KANKUNEN
0
@Arese Barevnou televizí taky nebrat
ACE.
0
@Arese Stejná volba mezi BRZ a GR86
Barry Lyndon
Základní chyba při používání tohoto auta je napřed vyplácat všechnu elektřinu a pak jezdit s "vybitou" baterií. Pak dochází k popisovaným efektům, jako že je auto líné a nebo startuje spalovák, i když nechci. Pokud s tím jedu někam dál, tak vyplácám cca 50 % baterie, pak jedu v režimu hybrid (udržuje baterii pořád stejně nabitou) a pokud budu v cíli nabíjet, vyplácám zbylých 50 % elektřiny až před cílem...
Pokud jde o startování spalováku v mrazu, je vůči tomu Toyota naopak dost odolná a prakticky to nedělá (vždyť to auto má i tepelný čerpadlo, což dodnes nemají v základu mnohá EV). Nejlepší je samozřejmě vytopit interiér (nevím, jestli se přitom prohřívá i spalovák), když je auto ještě na zásuvce, pak je EV dojez i v zimě překvapivě slušný...
Pokud jde o startování spalováku v mrazu, je vůči tomu Toyota naopak dost odolná a prakticky to nedělá (vždyť to auto má i tepelný čerpadlo, což dodnes nemají v základu mnohá EV). Nejlepší je samozřejmě vytopit interiér (nevím, jestli se přitom prohřívá i spalovák), když je auto ještě na zásuvce, pak je EV dojez i v zimě překvapivě slušný...
@Barry Lyndon
Díky za sepsání zkušenosti.
Moc nerozumím tomu, proč je základem 2.5l motor.
Díky za sepsání zkušenosti.
Moc nerozumím tomu, proč je základem 2.5l motor.
@Jenik3 To auto májako PHEV 2 tuny. A jde o to, že Toyota využila hybridizaci k značnému zjednodušení konstrukce (takže žádné turbo, žádné pohyblivé díly v převodovce). Menší motor (bez turba) by to neutáhl a větší by se tam zase nevešel 😊
@Barry Lyndon
Hybrid s 1,2 turbo vo velkom SUV ani mna nelaka, tieto atmosfericke atkinsony 2,5 mi pridu ideal... a idealne pripominaju klasicky spalovak s automatom.
Hybrid s 1,2 turbo vo velkom SUV ani mna nelaka, tieto atmosfericke atkinsony 2,5 mi pridu ideal... a idealne pripominaju klasicky spalovak s automatom.
Frfla
Uh, cekal jsem cenu kolem 700k, ale 1,2M mne vyrazilo dech. Bral bych to s tim stejnym vznetovym motorem bez PHEV, ale s automatem. Bohuzel emisni povolenky, tak nic no.
@Frfla
RAV4 za 700k ? S cim na trhu to zrovnavas, mas cenove alternativy ?
RAV4 za 700k ? S cim na trhu to zrovnavas, mas cenove alternativy ?
@lamal prave s nicim, beru to jako max. co bych za to dal. Sel bych do uplne jineho typu auta za cenu kolem 600k, ale kombi.
@Frfla “s tim stejnym vznetovym motorem” ???
@wikinko jo, mají tam chybu v datech: přeplňovaný vznětový. Ale bral bych i s tím benzínem. Prostě ICE benzin nebo diesel.
@Frfla to ze ti vlastne nerealne ocakavania pri zrazke s realitou vyrazaju dych a ze o tom potrebujes informovat v diskusii indikuje, ze si trosku mimo...uprimne drzim palce a pevne zdravie!
Mikesus
Takže tabulka jako vždy odpovídá realitě. U hybridu Toyoty je, samozřejmě jak je psáno v tabulce, "přeplňovaný vznětový " motor. Sice nespaluje ani naftu, ani nemá turbo, ale jinak to sedí úplně přesně.
Emel
"Například vozy koncernu VW včetně Škody Kodiaq umí nabíjení i 40 kilowatty, to pak i krátké nabíjení dává smysl a rychleji dodává vozu více výkonu. Ale berme v potaz, že Suzuki Across, respektive Toyota RAV4, jsou technicky mnohem mladší auta."
Myslíte starší 😄 ?
Myslíte starší 😄 ?
@Emel
Celej tento článek je takové vtipné cvičení.
Celej tento článek je takové vtipné cvičení.
@Mikesus Byvaly doby, kdy by tyto chyby zachytil korektor, nebo aspon kolega z redakce. Protoze autorska slepota.
Ted se velkou rychlosti blizime ke dni, kdy redakce zverejni clanek napsany AI a uz ho ani nebude kontrolovat, protoze rychlost a efektivita prace se pocita, ze ?
Ted se velkou rychlosti blizime ke dni, kdy redakce zverejni clanek napsany AI a uz ho ani nebude kontrolovat, protoze rychlost a efektivita prace se pocita, ze ?
@JirkaVejrazka
Rychlost... clickabajt - vidis na politickych temach, GD, EV a pod, vedia ze sa pod clankom bude mastiť diskusia = výdělek.
Rychlost... clickabajt - vidis na politickych temach, GD, EV a pod, vedia ze sa pod clankom bude mastiť diskusia = výdělek.
@JirkaVejrazka ...to mi pripomína SK motoristických novinárov čo sa raz pri Citroen C4 odbavovali, že ako sa znížila jeho hmotnosť. To, že im francúzi dali národné prospekty s ich ,,suchou hmotnosťou" - bez hmotnosti náplní a vodiča, tak to im netrklo!!!
Ham.
"Když má auto nabitou baterii, má k dispozici plný výkon a je výrazně živější, než když je baterie prázdná." To je dost nebezpečná vlastnost a zároveň od automobilky zavádějící uvádění dynamiky, která platí jen za určitých podmínek, ve městě na semaforech s plnou baterkou řidič nabyde dojmu, že má k dispozici slušnou dynamiku a když se pak o totéž pokusí někde na okresce s už s vybitou baterkou, tak ejhle, pod pravou nohou je jenom líná lemra.
@Ham.
Plug-in hybrid chce jistou dávku návyku jak na to.
Plug-in hybrid chce jistou dávku návyku jak na to.
@Jenik3 Tento model Suzuki asi ano, ale jsou PHEV, které mají dynamiku stejnou jak s plnou tak i s prázdnou baterkou a žádné návyky (=omezování řidiče) nevyžadují. Většinou mají silný ICE, nedovolí větší vybití baterky než třeba na 25% a protože elektromotory tvoří jen menší část výkonu, tak baterka je vždy dokáže nakrmit jejich jmenovitým proudem i při těch 25%, jako příklad třeba GLC 400e.
@Ham. No je to subjektívny názor autora nepodporený žiadnymi meraniami. PHEV od Toyoty sa tiež bežne nevybíja do nuly. V hybridnom režime si udržiava dosť energie na plný výkon.
@Niemand Subjektivně to fakt rozdíl je. Ale moc zkušeností s tím nemám, protože jak píšu výše, s baterií vybitou pod 20 % prostě nejezdím (kromě dojetí před cílem, což je zpravidla nějaká na dynamiku nenáročná crcačka).
tomas4568
Across proti ravce nemá konektivitu - žádné ovládání přes appku. Nulový dojezd v EV režimu znamená, že baterie má stále 30 % z 18 kWh, takže situace, ze by v hybridním režimu bylo auto línější, jsem ještě nezaznamenal. Po 10.000 km při nabíjení přes noc spotřeba 3,6 l/100km.
@tomas4568 Brutální, celou noc nabíjet a jezdit za běžnou spotřebu fullhybridu.