Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Daniel Je
Abych si mohl přečíst, zaplatit balíček? To snad ne😂 tak si ho hold nepřečtu.
@Daniel Je
No, já si to přečtu na kanálu YT autožurnálu nebo autográtis 😉 Takže mi to vlastně je jedno.
No, já si to přečtu na kanálu YT autožurnálu nebo autográtis 😉 Takže mi to vlastně je jedno.
@rohYpnol Týmto štýlom sem zakrátko ani nebude prečo chodiť. Evidentne reklama, ktorej sú tu tony, stále bezodným vreckám majiteľov nestačí, tak musia peniaze naháňať aj takto. Keby šlo o kvalitný web, možno by za predplatné stál. Lenže tu sa podarí slušný článok len občas a diskusie sú jedno veľké hnojisko - a je im to jedno. Už chodím častejšie na youtube na videotesty, tu to pomaly ale iste stráca zmysel. Mikesus s toptenom a Krum Páčom si vydýchnu... 😁 😁 😁
@traveldrive
Tak já sleduji v podstatě právě YT kanály.... ACZ jsem
dávno varoval že budoucnost je video... bohužel to je korporátní organizace, takže změnit něco k lepšímu je boj s větrnými mlýny a něco jako hnout s
horou Říp 😆😉
Tak já sleduji v podstatě právě YT kanály.... ACZ jsem
dávno varoval že budoucnost je video... bohužel to je korporátní organizace, takže změnit něco k lepšímu je boj s větrnými mlýny a něco jako hnout s
horou Říp 😆😉
@traveldrive Víš jak jim bude dobře. Přiberou Hendlyho a Dona Vita a můžou se tu vzájemně rozkuřovat a povzbuzovat v ideologicky zvolené cestě. No a my normální radši budeme trávit čas jinde a jinak, než nekonečnými hádkami s omezenci bez výsledku.
@Mokrous Asi tak. Nechápem, prečo sa tak niektorí musia správať, robí im to dobre, alebo...? Naopak mám celkom rád diskutérov s nickami psel a Pepa_007 - aj keď nemáme vždy rovnaké názory, niekedy celkom opačné, tak docela normálne a slušne spolu debatujeme. Invektívy nie sú potrebné ani žiadúce. Na čo aj?
@Daniel Je Já taky ne, nezbývá mi než se omezit na konstatování, že je to hnusný jak cesta do práce.
Ja Prvni 123
Čína... s nejakou komodou.
Proc bych mel podporovat cinskou ekonomiku?!
Proc bych mel podporovat cinskou ekonomiku?!
@Ja Prvni 123
Třeba protože ji podporuje EU i evropské automobilky? Co?
Třeba protože ji podporuje EU i evropské automobilky? Co?
@rohYpnol A to je dôvod? 😁
@traveldrive
To je logická reakce.
Podle Ja Prvni 123 jsem z zvoknul protože se ze mě stal padouch první kategorie co podporuje čínský průmysl a mám kupovat evropské značky.
A ja říkám, čím pomůžu Evropě, když si koupím Cupru Tavscan vyrobenou v Číně? Čím pomůžu Evropě když si koupím Coopera vyrobeného v Číně?? Proč mám kupovat Čínské Volvo?!?
Proč mám kupovat českou Škodu, když dává baterky a další díly z Číny?? Proč mám podporovat VAG když JEJICH představitelé říkají, že s greendealem nemají problém a klidně aby nemuseli řešit pokuty CO2 tak to celé klidně raději prodají Číně?!?
Doba se změnila. A nejsem Mirek Dušín. A ani jim nebudu.
To je logická reakce.
Podle Ja Prvni 123 jsem z zvoknul protože se ze mě stal padouch první kategorie co podporuje čínský průmysl a mám kupovat evropské značky.
A ja říkám, čím pomůžu Evropě, když si koupím Cupru Tavscan vyrobenou v Číně? Čím pomůžu Evropě když si koupím Coopera vyrobeného v Číně?? Proč mám kupovat Čínské Volvo?!?
Proč mám kupovat českou Škodu, když dává baterky a další díly z Číny?? Proč mám podporovat VAG když JEJICH představitelé říkají, že s greendealem nemají problém a klidně aby nemuseli řešit pokuty CO2 tak to celé klidně raději prodají Číně?!?
Doba se změnila. A nejsem Mirek Dušín. A ani jim nebudu.
A ja som si naivne myslel, že veci si kupujem lebo chcem, a nie aby som podporil tú alebo onú ekonomiku...
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Už jsem se potěšil, že nový diesel (podle zkratky diesel injection) a on je to zase obyčejný čínský křáp napůl na baterky...
@Ada - stop rendlíkovskému odpadu No, zdá sa, že si nakoniec budeš musieť kúpiť autobus alebo nákladiak, lebo nič iné na naftu už nebude. Ešte traktor, ale off-road asi nepotrebuješ...
Arese
Test tohoto hnusného čínského křápu jste dali do "prémiové" placené sekce?!! To už si z nás redakce fakt dělá p-r-d-e-l!!!
Matěj Rádl
Několik poznatků, které jsou v rozporu s novinářem. Není tak malá jak se píše, já se svými 183 cm jsem se vešel úplně normálně a neměl jsem nijak omezený prostor. Kufr je normální a na běžné ježdění po městě a okolí plně dostačující. Ona Omoda je taky cílená hlavně na mladé lidi. No co se týče ceny - tak ano možná pokud budeme srovnávat základní ceny pak je Omoda dražší ale pokud vezmeme stejné výbavy tak tam už to tak jasný nebude.
Opět je tu novinařina, ještě ke všemu placená formou premiového obsahu která stojí totálně za prd. Pravděpodobně si Omoda nezaplatila novináře tak jako jiné automobilky.
Opět je tu novinařina, ještě ke všemu placená formou premiového obsahu která stojí totálně za prd. Pravděpodobně si Omoda nezaplatila novináře tak jako jiné automobilky.
3_diamanty
Trosku mi to pripomina nissan murano... to bol podobny exot
Inak je sranda ze kde dnes uz je chery ci mg a kde povedzme fiat... niekto tu padol tvrdo ma hubu... ono smiech z korejcov nas uz presiel... a po nom prisiel plac ... no akurat ze cina ma oproti korejcom x krat viac znaciek... takze eu trh tes sa... korejske znacky boli len predjedlo... teraz sa blizi havny chod z ciny...
A najvacsia ironia toho vsetkeho je ze ti cinania nakoniec maju fakt uz zaujimave kusky a lepsie ako tie nase cena necena ... aj ked si to neprizname ani bohovi a nadalej budeme len ohrnat nos a stazovat sa na vsetko mimoeuropske
Inak je sranda ze kde dnes uz je chery ci mg a kde povedzme fiat... niekto tu padol tvrdo ma hubu... ono smiech z korejcov nas uz presiel... a po nom prisiel plac ... no akurat ze cina ma oproti korejcom x krat viac znaciek... takze eu trh tes sa... korejske znacky boli len predjedlo... teraz sa blizi havny chod z ciny...
A najvacsia ironia toho vsetkeho je ze ti cinania nakoniec maju fakt uz zaujimave kusky a lepsie ako tie nase cena necena ... aj ked si to neprizname ani bohovi a nadalej budeme len ohrnat nos a stazovat sa na vsetko mimoeuropske
vecernicek2
Predikce: za 10 let, v roce 2035, budu mít daleko menší problém se sháněním náhradních dílů na svou v té době více než 40 let starou C126, než majitel Omody 5 na ten svůj křáp.
Každopádně jsem rád, že jsem začal prémiovou diskusi prémiovým příspěvkem pro prémiovou značku Omoda!!! Držme si klobouky, jízda na čínském draku začíná a evropské značky budou jen zírat!
To je pristup volicu Babise: potrestam ODS, zvolim estebaka.
Cina se netaji zamerem poskodit evropskou ekonomiku.
Zirat budeme vsichni... za par korun cistit Cinanum boty a vzpominat na "zlate casy".
Predstava, ze budeme mit evropske platy, ale cinske ceny je tak hloupa, ze tomu muze verit jen nekdo, kdo se zblaznil.
Neviem, či by som tieto pokriky bral celkom vážne - však rohYpnola už nejaký ten mesiac/rok poznáš, nie? Nezdá sa, že by nejako vybočoval z priemeru...
V tých pokrikoch sa občas nájde aj skrytá myšlienka, vždy je dobré brať to s nejakou rezervou. Napríklad v tom má pravdu, že pokiaľ nič neurobíme, Číňania nás, obrazne povedané, zožerú. Jednoducho pohltia európsky trh a zavedú vlastné pravidlá. V tom kontexte dostávajú zmysel aj tie nadnesené vety, ktoré si citoval.
A pokiaľ trváš na tom, že je blázon, tak je fajn si uvedomiť, že práve tí najväčší blázni často v tých svojich bláznovstvách udrú kliniec po hlavičke. 😉 Spoznáš to, ak dokážeš identifikovať ten balast okolo. 😄
Já? Vůbec. Jen ty jsi bohužel nepochopil že doba se změnila a EU je v zelené ideologické pr....
Nebudu. Viděl bych to spíš na Jaecoo, ve srovnání a přímém porovnání dojmů vysel lépe než Evoque 😄