Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Oživení Lancie se nekoná. Prodeje se navzdory novému modely hrozivě propadly

43 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
a čemu se v PSA (Stellantisu) diví ? Stará Ypsilonka se dobře prodávala, protože byla levná a měla normální a jednoduchý benzínový motor (později i mildhybrid ) , Nová Ypsilon je designovej paskvil Opelu Corsa je o hodně dražší, takže se není čemu divit. Nejdůležitější model Delta chtějí uvést jako poslední a Gama, která bude určitě zase nějaký kombi/SUV kříženec s 1,2 Puretechem těžko udělá díru do světa ....
Avatar - del42sa
del42sa
Vtípné je, že do DS se lejou peníze neustále navzdory podílu na trhu, který za 15 let existence dosáhl závratných 0,3 % zatímco při oživování Lancie zatím představili jediný model, který je na trhu od roku 2024 a už se povídá, jak je značka málo úspěšná.... Holt asi dvojí metr .-)
Tycoon
@gil54

Souhlas. Stellantis má v Evropě více značek než motorů, nebo než typů nabízených karoserií či platforem.Většina aut je kopií nebo skorokopií několika dalších aut.
Mr.Murphy
Měli to samozřejmě dávno zavřít.... že to je historická značka je dnes už spíš přítěž než nějaký benefit. Absolutně nikoho z cílové skupiny té značky nezajímá, že kdysi jezdi rallye....

Choré vize manažerů Stellantisu jsou fakt těžko uvěřitelné....
Tak ať je to stylovka pro italský trh za rozumné prachy a mají pár showroomů jinde po světě, kde to dává smysl. Ale ty pokusy o budování prémiové značky na základě Opelu Corsa jsou fakt směšné....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ja Prvni 123 Co máš pořád s těmi motory? Od EA211 uvedené v roce 2012 a modernizace EA888 (2015 nejpozději) jsou TSI/MPI vesměs příkladně spolehlivé, kromě pár špatných výrobních sérií a SW nedostatků prvních 1.5 TSI. Tzn. v době, kdy PSA stále vymýšlel, jak udělat funkční oturbený přímovstřik, měl VW dávno zažehnáno.
Tycoon
Překvapení z toho můžou být jen ti, kteří ve škole v první hodině ekonomie nepochopili zákon nabídky: S rostoucí cenou klesá poptávka po zboží.
gil54
Nevím, proč si to tak komplikujou. Zrušit rozdílná loga Lancie, Alfy, Citroëna, Opela, DS, Fiata, Vauxhalla a udělat jediné - Peugeotis.

Ušetří a budou mít i po potížích s oživováním. 😀
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Kto uz by chcel lanciu s telom pezota a xichtom E.T. mimozemstana ... z lancie mohol byt europsky lexus ... ale tak rozhodli sa pre alfu a nahananie casov na ringu... a lanciu odstavili... a nakoniec padnu obe znacky... tak im treba ... tu ani plakat nema zmysel...
ericn
@del42sa souhlas, původní DS3 byla poměrně povedená a měla i správné zacílení a pořád jich vídám na silnicích dost 👍 Ale to je jen jeden model z celé řady….
Avatar - del42sa
del42sa
@Avantime no od začátku to dělali blbě, jediná povedená a opravdu úspěsná byla první generace DS3, respektive tehdy ještě Citroen DS3, pak už to stálo za prd a stojí doteď...
Avatar - del42sa
del42sa
@ericn proto píšu se správným přístupem...

vyhodit všechny ty zhulený hipstery co si hrají na návrháře a vymýšlí tyhle extravagandní kraviny jako svitící pásy mezi světly apod a zadat to normálnímu designovému studiu a dát do toho smysluplné pohonné jednotky.
Avatar - del42sa
del42sa
@ericn já bych raději věřil tomu, že narozdíl od uměle protlačovaného DS by Lancia se správným přístupem byla schopná oslovit větší počet zákazníků, to není ale ta strategie a trajektorie, kterou má Lancia nastavenou nyní

Kdyby těch 15 let co sypali peníze do DS je dali raději do smysluplných modelů Lancie, viděl bych v tom větší smysl
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Všichni vědí proč. Říkají jim to, ale oni si říci nedají....... . Je to marný.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Mam Lancii rad, ale tohle nemohlo jinak dopadnout.

Ukazkove nepochopeni vlastni skupiny zakazniku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Avantime

Jedine auto od stellantisu ktoremu drzim palce je nova C3.. a aj ta je pre istotu uz bez otackomera... to proste nevymyslis ... to su proste francuzske auta ( vzdy maju nejaky zadrhel ) ... nabuduce uz rovno bez volantu poprosim... preco taketo kiksy nema za potreby vw alebo toyota... asi ina mentalita boh vie...
ericn
@del42sa To možná ano, ale ne s tímhle designem...
vencelín
No aby ne, když to je 208 s nepovedeným 1,2 trihrnkem.
Ten motor bych nedal ani mému nepříteli.
ericn
@traveldrive vidiš to mě se nelíbí ani na fotkách a ani naživo. Je to úzký a vysoký auto naprosto bez nápadu… Předchozí C3 byla proti tomuto pecka 👍
Arese
@Ja Prvni 123 Přesně tak, to svoji velikostí patří někam k hornímu okraji B segmentu, o minivozu vůbec nelze hovořit. Přitom v křivolakých italských městečkách se u menších aut počítá každý ušetření centimetr! Proto je dnes už třináctiletá Panda pořád suverénně italskou prodejní jedničkou. A proto se extrémně dlouho v Itálii skvěle prodávala i minulá Ypsilonka, která byla k dostání za velmi slušné peníze!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese A vubec to neni Ypsilonka.

To uz to spis mohla byt nova Delta.
Arese
Nová Ypsilonka je 1) hnusná, 2) má nevyhovující pohonné jednotky 3) Je nesmyslně drahá. Že to Stellantis v jejím případě všechno podělal a že to bude propadák mi bylo jasné ihned po jejím představení. 🙁👎
Přitom tuto kdysi slavnou italskou značku mám moc rád, modely jako Delta (s výjimkou její III. gen ), Y10, Thema, Dedra či Kappa se mi dodnes moc líbí!
Arese
@del42sa Přesně tak!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@vencelín To jses furt ten samej, ne?

Magor co plive na motor, o kterem nic nevi.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@3_diamanty No, vw zase pusti do prodeje motory, co nefungujou... a drzi je v orodeji nekolik let.

Asi je zrejme, co je horsi.

P.S.: Grande Panda otackomer ma.
Myslim mimo nejlevnejsi verze. Ktera je ale stejne nekoupitelna.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Tycoon

Pripomenul si mi horuce strely... a toppera harleyho ako prisli zachranit muzov ktori zachranovali muzov ktori zachranovali muzov... cisty stellantis kopirka
ericn
@del42sa Tak obě značky jsou na odpis, je evidentní, že trh si je nežádá a ani je neakceptuje. Na rozdíl třeba od Cupry 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ja První 123 Lžeš. Minimálně ještě před rokem se 208 a Corsa FL daly koupit s řemenem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@traveldrive Ja?

Ja oznacuji trivalec za nepovedeny, i kdyz to uz nekolik let neni pravda?

Ano, remen "v oleji" nebyl dobrej napad.
Taky uz tam minimalne 2 roky neni.

Proto uvadim ten nepocedenej vw motor, i kdyz uz se taky roky nevyrabi.
Avatar - wakantanka
wakantanka
@gil54 No vieš ako, manažment razí teóriu, že keď to funguje číňanom v Číne, bude to fungovať aj im. Iba že by nie.
gil54
@traveldrive

Vedle ä, ö, ü, ï ? 🙂¨ ¨ ¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
vencelín
@travel
I kdyby ano, tak je to s křížkem po funuse. Tím extempore v podobě zlepšováku olejového řemene si udělali pověst, kterou už nenapraví. Ana Lancia živořila dlouhodobě, ty předělavky 300 nebylo pro značku uplně to pravé ořechové. A s Voyagerem to bylo podobné. Ta auta neměla italského zhola nic.
traveldrive
@gil54 A kde je ë ?
traveldrive
@Ja Prvni 123 Úplne zbytočne rýpeš.
traveldrive
@vencelín A nevymenili už mokrý remeň za reťaz?
vencelín
@Ja Prvni 123
Bavím se o autech....
A nějaké faktické argumenty by byly? No tuším, že z Vaší strany asi nikoliv. Fajn tak tedy sbohem pane Magore.
traveldrive
@twistedTSD Na fotkách sa mi nepáčil. Naživo áno. Ale zase v mojich očiach dosť stratil za šetrenie na nesprávnom mieste. Bez akýchkoľvek výduchov klímy/kúrenia smerom dozadu k zadným sedadlám je to vozenie na prd. AJkeď Citroen s tým asi nie je prvý, štve ma to, pretože C3 bol vo výhľade na budúci rok, ale dosť možné, že kvôli tomu z výberu vypadne. Napriek relatívne dobrej cene.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@vencelín S timhle si bez pod nejake politicke tema.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@3_diamanty Zrovna jsem C3 okukoval. Sice je to auto vysoké a krpaté, ale nový designový směr mi sednul. Chybějící otáčkoměr je klasická francouzovina. Kdo vezme elekrickou verzi, zase ho může zchladit chybějící tepelné čerpadlo a extrémně seříznutá maximálka.
vencelín
@Ja Prvni 123
Takže ta 1,2 je tedy vrchol dokonalosti a naprosté ztělesnění spolehlivosti?
Chápu to správně?
Avatar - Stejsn
Stejsn
Lancia je už 20 let nejzbytečnější evropská značka. Nehnul s tím Marcchione, nevím o co se Stellantis snaží.
Avatar - del42sa
del42sa
@Mr.Murphy možná by měli zkusit, (namísto hraní si na prémii) vyrobit normální a použitelný automobil v duchu tradice Lancie, který by zákazníci chtěli kupovat
Avantime
@del42sa Pri DS bolo za mňa úplne nepochopiteľné, prečo po tej prvej várke modelov DS3, DS4 a DS5 ostalo tak dlho ticho. Vtedy to mali zabaliť lebo potom to zas mohli celé nákladne budovať odznova a opäť s mizerným výsledkom. Za mňa však súčasná hierarchia ako Citroen C4 a DS4 dávajú zmysel, pri tej predošlej generácii nie. Len zas je tam otázka načo im je P308.
Avantime
@3_diamanty Čo to mele...ale nie, žartujem. Súhlasím. Taliani si za to môžu dávno sami, je neskoro to hádzať na Stellantis. Ten to zas len pochová ako kedysi Simcu, Talbot, Chrysler...