Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praptak
Benzínový šestiválec Mazda neumí, když ji přirovnáváte k prémiovým vozům.
@praptak
Ano, víme.
Údajně, ten tvůj dieselový, je neuvěřitelně lepší.
Co tam máš ještě!?
Ano, víme.
Údajně, ten tvůj dieselový, je neuvěřitelně lepší.
Co tam máš ještě!?
@praptak
A relevancia tejto tvojej poznámky vo vzťahu k CX-60 (ktorá má iba hybrid a R6 naftu) je aká?
A relevancia tejto tvojej poznámky vo vzťahu k CX-60 (ktorá má iba hybrid a R6 naftu) je aká?
@praptak
Tak kdyby ses kouknul na Mazdu v Kanadě, USA, Austrálii nebo Japonsku tak zjistíš, a to velmi rychle, že tam se 6 válec nabízí v modelech CX-70 a CX-90. Když se podíváš na země Orientu (třeba Omán), tak dokonce i v CX-60. Takže problém není Mazda, ale celý EU GD.
Tak kdyby ses kouknul na Mazdu v Kanadě, USA, Austrálii nebo Japonsku tak zjistíš, a to velmi rychle, že tam se 6 válec nabízí v modelech CX-70 a CX-90. Když se podíváš na země Orientu (třeba Omán), tak dokonce i v CX-60. Takže problém není Mazda, ale celý EU GD.
Ringhofer
Z textu vyplývá, že a) Mazda poměrně rychle reaguje na připomínky z dosavadních testů CX-60; b) reakce není úplně ideální a ještě lze něco vylepšit (hlučnost od motoru).
Z toho zase mně vyplývá: a) někde museli pracovníci evropského vývoje udělat chybu (podvozek); b) Mazda se ani po zařazení řadových šestiválců do prodeje nestane pronásledovatelem prémie.
Škoda, že se tolik potenciálních kupců nechá ovlivnit novinářskými testy. Možná, kdyby dali na osobní - třebas krátkodobou - zkušenost, byli by překvapeni, jak moc dobře Mazda CX-60 dokáže splnit jejich požadavky. Je to skvělý vůz s mimořádnými parametry (také spotřeba) a za vynikající peníze. A nevypadáte v něm jako další buran v X5 z AAA. Osobní zkušenost.
Z toho zase mně vyplývá: a) někde museli pracovníci evropského vývoje udělat chybu (podvozek); b) Mazda se ani po zařazení řadových šestiválců do prodeje nestane pronásledovatelem prémie.
Škoda, že se tolik potenciálních kupců nechá ovlivnit novinářskými testy. Možná, kdyby dali na osobní - třebas krátkodobou - zkušenost, byli by překvapeni, jak moc dobře Mazda CX-60 dokáže splnit jejich požadavky. Je to skvělý vůz s mimořádnými parametry (také spotřeba) a za vynikající peníze. A nevypadáte v něm jako další buran v X5 z AAA. Osobní zkušenost.
@Ringhofer Pochop, pri výrobe áut nerozhoduje vývoj, výrobný závod, ale ekonómovia vo vedeni automobilky . A tých zaujíma iba zisk a predajnosť ...
@Dušan Trnka
Neviem aku automobilku popisujes, ale Mazda to nebude, ekonomika mnoho veci oseka to je uplne bezne. Na Mazde vidno asi najviac, ze jej produkcia je z nadsenia a potrebe sa odlisit.. akurat nie vzdy je to stastne riesenie, ale holt to k tomu patri.
Ekonoma vidno na vysledku CX-60, keby mazda doslednejsie testovala a ladila, nepotrebuje reparat na nastavenie podvozku.
Neviem aku automobilku popisujes, ale Mazda to nebude, ekonomika mnoho veci oseka to je uplne bezne. Na Mazde vidno asi najviac, ze jej produkcia je z nadsenia a potrebe sa odlisit.. akurat nie vzdy je to stastne riesenie, ale holt to k tomu patri.
Ekonoma vidno na vysledku CX-60, keby mazda doslednejsie testovala a ladila, nepotrebuje reparat na nastavenie podvozku.
@lamal Všetky ! Takto to funguje v praxi a ja som bol väčšinu života pri tom . Všetky vozidlá potrebujú ako to ty voláš " reparát " . To čo funguje pri vývoji a predsériovej výrobe bezproblémovo, zrazu po spustení sériovej výroby nefunguje ani za boha ! A hľadajú sa náhradné riešenia pri strese od vedenia, prečo nevie výroba dodávať objednané kusy . Až by si sa zhrozil, čo všetko nefunguje pri novovyvinutom aute. A týka sa to všetkých značiek, aj tých najluxusnejších ( vlastná skúsenosť ! ) , len sa s tým automobilky nechvália a trestajú toho, kto s tým ide " von " . Ekonomika úplne najpodstatnejšie rozhoduje o automobile, nič iného ! Žiadni návrhári, žiadni technici a úplne na poslednom mieste je výroba . Jediné slovo má v kancelárii predstavenstva sediaci ekonóm pred počítačom kde má na obrazovke mzdové náklady ( z tých sa platia odvody ) a zisk, ktorý zaručuje monopolné postavenie na trhu a výplaty akcionárom . Ostatné sú bulvárne kecy . Toto je základom ekonomiky trhového hospodárstva !
@Dušan Trnka
Ja ti rozumiem a suhlasim, iba namietam ze je to zbytocne tvrde vyjadrovanie "Pochop, pri výrobe áut nerozhoduje vývoj, výrobný závod, ale ekonómovia vo vedeni automobilky"
Automobilka nie su len ekonomovia, ten kto ju vlastni, smeruje a navrhuje dizajn je to co tvori autombilku a jej modely. Plati to hlavne u malych automobiliek ako Mazda, Honda, Subaru, Alfa atd.
Ekonom ma a mal by mat dohlad nad vsetkym, pochopitelne nechce ziadna automobilka skrachovat a vsetko sa musi zaplatit... to je v poriadku.
Ja ti rozumiem a suhlasim, iba namietam ze je to zbytocne tvrde vyjadrovanie "Pochop, pri výrobe áut nerozhoduje vývoj, výrobný závod, ale ekonómovia vo vedeni automobilky"
Automobilka nie su len ekonomovia, ten kto ju vlastni, smeruje a navrhuje dizajn je to co tvori autombilku a jej modely. Plati to hlavne u malych automobiliek ako Mazda, Honda, Subaru, Alfa atd.
Ekonom ma a mal by mat dohlad nad vsetkym, pochopitelne nechce ziadna automobilka skrachovat a vsetko sa musi zaplatit... to je v poriadku.
@Ringhofer
S tím, co jsi napsal, souhlasím do posledního písmene. Do nedávna to byla moje volba č.1 než jsem si uvědomil, že vlastně nenabízí moc místa na předních sedačkách. Tedy vzhledem velikosti auta. Momentálně mám CX-5 (před tím M6) , ale v CX-60 mi příjde úzká na místě řidiče i spolujezdce. Nejsem žádný obr a rozumím, že kvůli zástavbě to asi jinak nešlo, ale prostě mi přídje málo místa vepředu
S tím, co jsi napsal, souhlasím do posledního písmene. Do nedávna to byla moje volba č.1 než jsem si uvědomil, že vlastně nenabízí moc místa na předních sedačkách. Tedy vzhledem velikosti auta. Momentálně mám CX-5 (před tím M6) , ale v CX-60 mi příjde úzká na místě řidiče i spolujezdce. Nejsem žádný obr a rozumím, že kvůli zástavbě to asi jinak nešlo, ale prostě mi přídje málo místa vepředu
@Speed Díky za koment. Jsem sice dost při těle, ale mám rád trochu těsnější usazení. Přeci jen víme, že dobrý šofér se nepozná podle rychlosti na rovince, ale podle toho, jak dobře projede zatáčku a jak rychle zareaguje na překážku na cestě 😄. Už dříve u Insignií jsem zpochybňoval novinářské závěry, že jsou jejich interiéry trochu stísněné. Říkám: kolik místa potřebuje "standardní" (185 cm/95 kg) člověk v autě? Tvrdím, že Insignie i CX-60 poskytují prostoru na všech místech i v zavazadlovém prostoru vážně dost. A pořád se dobře vejdou na "standardní" parkovací místa 😄.
@Ringhofer liftbacková Insignie je vzadu nízká a kufr je menší než třeba u Superbu. Jestli je to dost nebo ne... asi jak pro koho, ale že je ve stejně velkém autě víc místa asi je obecně výhoda.
Dušan Trnka
Skúsenosť z výroby automobilov káže nikdy nekupovať nový model po začiatku výroby . Zhruba po 1 roku sa odstraňujú tie najväčšie chyby, na ktoré sa neprišlo pri vývoji a predvýrobných skúškach . A to aspoň dočasným riešením . V polovičke výrobného cyklu sú tieto chyby už odstránené, teda aspoň tie, ktorých odstránenie nie je veľmi drahé a výrobný závod sa už " naučil " model vyrábať. V závere výrobného cyklu je kúpa vozidla finančne najvýhodnejšia, ale kvalita výroby už nemusí byť najlepšia, lebo všetko sa už zameriava na nový model ...
Alpha Tango
Naftak od Mazdy - byl bych na pozoru...
@Alpha Tango V tom případě nevěříte v inteligenci tvůrců Mazdy. U nás říkáme, že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. U Japonců platí, že žádné rozhodnutí se nedělá bez pořádného posouzení úplně všemi pracovníky v dané rozhodovací hierarchii. Tzn., že z chyby se poučí nikoliv 1 ředitel, ale hned (u motorů) až cca 50 manažerů. Japonci jsou sice pomalí, ale pečliví. Němci (a Číňané) ve Frankfurtu jim to kazí...
@Ringhofer Rád bych tomu věřil. Ale Mazda měla v řadě několik failů v dieselech. Jestli se poučili asi ukáže až čas...
@Ringhofer To sú legendy vytvorené iba novinármi ! Rozhodovací proces v automobilkách na celom svete je dnes rovnaký snáď okrem Tesly . Je totiž ten, ktorý vytvorila Toyota na základe skúsenosti z USA . Hovorím na základe praxe a viem, že konečné rozhodnutie robí vedenie spoločnosti na základe ekonomických zákonitostí podnikania . A nejakí budúci majitelia ich nezaujímajú . Si naivný, biznis nikdy nereaguje na požiadavky spotrebiteľa, on im to " svoje " natlačí do hlavy reklamou ...
@Dušan Trnka
GR Yaris by sa v predfaceliftovom prevedeni bez problemu predaval, lebo nemal konkurenciu v triede a Toyota prisla s faceliftom, ktory zapracoval (podla slov novinarov) uplne vsetky pripomienky majitelov a novinarov.
Myslis, ze pri modele, ktory odraza nadsenie inzinierov a vedenia automobilky na nicom inom nez ziskunezalezalo ? Zisk z tohto modelu neexistuje, myslim ze na tom prerabaju..
GR Yaris by sa v predfaceliftovom prevedeni bez problemu predaval, lebo nemal konkurenciu v triede a Toyota prisla s faceliftom, ktory zapracoval (podla slov novinarov) uplne vsetky pripomienky majitelov a novinarov.
Myslis, ze pri modele, ktory odraza nadsenie inzinierov a vedenia automobilky na nicom inom nez ziskunezalezalo ? Zisk z tohto modelu neexistuje, myslim ze na tom prerabaju..
@Alpha Tango Jako jo, ale od roku 2018 se zdají být všechny předchozí problémy Mazdích dieselů vyřešené. Kromě toho má Mazda v Evropě šest let záruky a pokud bude auto hodně jezdit, tak by se případné systémové chyby měly projevit a vyřešit na záruku. Ale upřímně bych tam také raději viděl možnost mít třeba osvědčený Mazdí 2.5l benzín s turbem a mild hybridem.
Tak a teraz si vygúgli SUVčka z roku 1995 (ak vôbec nejaké SUV vtedy boli, pretože vtedy tento pojem snáď ani neexistoval), postav vedľa Mazdy a príď zmazať tú blbosť čo si napísal.
assets.carandclassic.com/…650fef38d2e6.jpg?…
The term "sport(s) utility vehicle" appears for the first time in the 1974 Cherokee sales brochure.
en.wikipedia.org/…ki/Jeep_Cherokee
Ve smyslu "teréňák bez rámu" je pravděpodobně Toyota RAV 4 prvním takovým vozem. Nebo se mýlím?