Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
DonVito
Kdy tady konecne lidi otevrou oci, ze je potreba zacit investovat vic do EV a min do odchazejici technologie?
@DonVito Fabrika veľká ako mesto, postavená na zelenom poli. Ekológia jak prasa. No čo sa dá robiť, keď o peniaze ide až v prvom rade.
@traveldrive kto písal o ekológií?
@dodo24 A Don Vito písal o čom? Vidí EV ako nejakú spásu, lenže čo nám pomôže, keď kvôli nim zničíme hektáre a hektáre pôdy a prírodného prostredia, a niekde o kus sveta ďalej pár fabrík zavrieme a budú sa tam túlať akurát krysy, ako písal gil54 vyššie? Práve preto som to napísal, ide o peniaze, nie o ekológiu. Keby Číňania videli perspektívu vo výrobe naftových kotlov, postavia fabriku na naftové kotly.
@traveldrive a aký je rozdiel medzi fabrikou na EV a ICE? A Don Vito nepísal nič o ekológií, iba o orientácií sa na novú technológiu, teda EV.
@traveldrive
Důležitější je čistý vzduch v oblastech, kde žijí lidi. Stále to na tom východě nějak nedokážete pochopit. Za posledních x let je stále sucho, nedostatek vláhy, ale bude se tu kecat, ze máme u této technologie zůstat ze se nic nedeje a zároveň nadávat, ze jídlo zdražuje.
Ale chapu, ze někdo kouka jen co bude zítra, nekdo dokáže sledovat dlouhodobější horizont.
Důležitější je čistý vzduch v oblastech, kde žijí lidi. Stále to na tom východě nějak nedokážete pochopit. Za posledních x let je stále sucho, nedostatek vláhy, ale bude se tu kecat, ze máme u této technologie zůstat ze se nic nedeje a zároveň nadávat, ze jídlo zdražuje.
Ale chapu, ze někdo kouka jen co bude zítra, nekdo dokáže sledovat dlouhodobější horizont.
@Mikesus To je niečo ako trojzónová klimatizácia v aute...? Skús si ešte raz prečítať príspevky vyššie. A porozmýšľať nad tým, prečo som napísal čo som napísal. Nič...?
Pretože Číňanom nejde o ekológiu, ktorú by z istého pohľadu mali elektromobily so sebou niesť. Ide im o kšeft, a je jedno ako ho dosiahnu. Keď je greendeal, pôjdu na to cez ekológiu. Keď bude Európa chcieť niečo iné, postavia iné fabriky. Tak to je.
K tvojej poznámke - je fajn ma ťčistý vzduch tam, kde žiješ. Ale to neznamená, že je to jediná správna cesta. Inak si ma pobavil vetou "Za posledních x let je stále sucho, nedostatek vláhy, ale bude se tu kecat, ze máme u této technologie zůstat ze se nic nedeje a zároveň nadávat, ze jídlo zdražuje." - tak mi teda vysvetli, čo sa robí s týmto? Akože stačí obmedziť produkciu CO2 a v dlhodobom horizonte sa to vyrieši?
Pretože Číňanom nejde o ekológiu, ktorú by z istého pohľadu mali elektromobily so sebou niesť. Ide im o kšeft, a je jedno ako ho dosiahnu. Keď je greendeal, pôjdu na to cez ekológiu. Keď bude Európa chcieť niečo iné, postavia iné fabriky. Tak to je.
K tvojej poznámke - je fajn ma ťčistý vzduch tam, kde žiješ. Ale to neznamená, že je to jediná správna cesta. Inak si ma pobavil vetou "Za posledních x let je stále sucho, nedostatek vláhy, ale bude se tu kecat, ze máme u této technologie zůstat ze se nic nedeje a zároveň nadávat, ze jídlo zdražuje." - tak mi teda vysvetli, čo sa robí s týmto? Akože stačí obmedziť produkciu CO2 a v dlhodobom horizonte sa to vyrieši?
3_diamanty
Pojem Build Your Dreams takto nadobuda hned iny "rozmer" ... predpokladam ze este 10 rokov a BYD bude superit s toyotou o najvacsiu automobilku... nejaky ten vw uz dnes nie je pre BYD adekvatnym superom ... este rok dva a spolkne ho ako jednohubku
@3_diamanty Najprv Mitsu, potom Kórea, teraz Čína... Často prezliekaš kabát. Fakt stále potrebuješ nejakú modlu?
@traveldrive Tak TopPerovi už zbývá jedna značka, kterou neobdivoval, ta, kterou si koupil. Polo v HTP.
@3_diamanty pokud to ovšem bude někdo kupovat. Pokud to lidé (jedno kde) nebudou kupovat v takovém měřítku, jak si BYD naplánoval, tak je to jen kolos na hliněných nohách (jak už tu někdo psal) a celé to skončí jako ty ty fabriky a infrastruktura pro Apple na jihu Číny.
VW kapacitu už má, v jeho fabrikách nikdo nebydlí, a naopak optimalizuje.
BYD buduje na základě poptávky z powerpointu a za peníze akcionářů. Pokud ta auta nebudou za 3.50 tak to nemá šanci. A za 3.50 to zboří ten powerpoint z druhé strany.
Já teda dobrovolně tester nebudu.
VW kapacitu už má, v jeho fabrikách nikdo nebydlí, a naopak optimalizuje.
BYD buduje na základě poptávky z powerpointu a za peníze akcionářů. Pokud ta auta nebudou za 3.50 tak to nemá šanci. A za 3.50 to zboří ten powerpoint z druhé strany.
Já teda dobrovolně tester nebudu.
JirkaVo
V Číně je už teď ohromná nadvýroba a nejenom aut. Takže se vtírá nerudovské, kam s tím...
@JirkaVo jsem rád, že je nás víc kdo to tady hlásá.
Protože jediné co umí Číňani je ohromná nadvýroba a následný boj mezi sebou, likvidace marží a boj o holé přežití.
Tohle navíc nejsou soláry (tady ty investice do výroby jsou daleko větší) a když si koupíš solární panel v Evropě za 40€ tak je prostě něco špatně.
I na tomhle přehledném produktu máš 6m Alu profilu, 3.5m2 skla, mezitím 144 článků propojených busbary a dva kabely s konektory.
Vše složené, spečené, otestované a zabalené.
Za 1000 Kč včetně dopravy z Číny. Magořina
Protože jediné co umí Číňani je ohromná nadvýroba a následný boj mezi sebou, likvidace marží a boj o holé přežití.
Tohle navíc nejsou soláry (tady ty investice do výroby jsou daleko větší) a když si koupíš solární panel v Evropě za 40€ tak je prostě něco špatně.
I na tomhle přehledném produktu máš 6m Alu profilu, 3.5m2 skla, mezitím 144 článků propojených busbary a dva kabely s konektory.
Vše složené, spečené, otestované a zabalené.
Za 1000 Kč včetně dopravy z Číny. Magořina
_Teddy_
"...Postavit zcela novou továrnu prý v Číně trvá od začátku projektu po zahájení výroby jen 11 měsíců..."
To by sa u nas este ani nestihli vyzbierat vsetky protesty od zelenych, obcianskych zdruzeni a ludskopravnych organizacii...
To by sa u nas este ani nestihli vyzbierat vsetky protesty od zelenych, obcianskych zdruzeni a ludskopravnych organizacii...
Hmm... nerad bych se toho dočkal, ale ...
V kontextu všech souvislostí se mi vybavuje pojem ze školních lavic "kolos na hliněných nohou", jako taková parafráze.
Tady vlastně nejde o nějaké auto jako takové, ale o pojetí a rozsah jejich výroby, se všemi benefity, ale i negativními důsledky. Jako ten zmíněný 40 let zlý vykořisťovatel a dnes zase hodný a opěvovaný podnikatel Baťa.
Na jedné misce vah enormní zisky a na druhé ten "vítr a krysy" a zničená planeta, zbytečně moc zničená. Všechno podřízené politickým tlakům a propagandy za konečným účelem bezhlavého byznysu pod různými zástupnými standartami - teď je aktuální a moderní ta ekologická. Ekologická je fajn, jednak je v "v zájmu lidstva" a zároveň lze uplatňovat napříč politickými režimy, alespoň těmi, co si hrají na demokracii.
Netvrdím, že se mají všechna auta vyrábět jako u Morgana, ale jakási soudnost rozsahu by neškodila.
...a pak přijde odborník na všechno a začne máchat rukama, aby rozehnal čmoud z diesela, nastartovaného před jeho školkou. 😀