Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTento 27litrový dvanáctiválec hltá dvě paliva zároveň. Přesto je ekologickou cestou budoucnosti
5 komentářů
kesumb
jako zajimavy je, ze kazdej vyrobce stavebni techniky ma v nabidce 20-40tunovej bagr. Jeraby jsou na elektriku bezne (sit). Jezdej na to samodo i historicky takrafy. Ale tady autor clanku vi nejlip ze to nejde. To je vole jak s ditetem do beskyd..
Buffalo007
Jakože těžká technika nemůže být elektrická? Asi by to chtělo se dovzdělat. Zrovna nedávno se psalo o tom jak někde už mají elektrické bagry ve městech.
Z těch největších strojů třeba Komatsu E-Dumper.
Z těch největších strojů třeba Komatsu E-Dumper.
proc ne obdoba dieselelektricky lokomotivy s nejakou vyrovnavaci baterkou ??
Zrovna v nejakej povrchovej bani, kam je ten motor urceny, ked unikne nie je to az taka velka tragedia.
jasne, jen par mrtvech
to jsou pripustny ztraty ...
... cim vic na vychod, tim pripustnejsi
a co logistika ?
kdyz havaruje kamion, kterej veze cpavek k bagru a cpavek unikne?
nebo teroristickej utok na cisternu, kdyz projizdi mestem ??
docela lakavej cil, kterejch by bylo radove vic nez dnes
zimni stadiony, kde je cpavek dlouhodobe pod kontrolou, se cpavku zbavujou a ty bys do dal do bagru ???