Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Luxusní sedan se chlubí odpružením. Na střeše můžete cvičit kung-fu a nebát se PIT manévru

18 komentářů

psel
Vždycky jsem chtěl cvičit kung-fu na střeše auta.
Kdo na tohle přišel....
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@psel Predsa pracovníci z PR živiaci sa reklamou ! Robí a robilo sa to aj inde . VW Touareg ťahal Jumbo jet . Aký to malo praktický význam ? Predsa nijaký ...
psel
@Dušan Trnka no tak ukázali co to utáhne, nadsázka ale dobrý?
Copak někdo vážně sportuje na střeše svého auta? To je jen kravina.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@psel
Je to nadsázka toho, jak to tlumí nerovnosti. Ze můžeš i na střeše stát na jedné noze.
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@psel Rovnaká " kravina " bol aj ten Jumbo jet ! Kto má aspoň základy fyziky vie, v čom je ten vtip . Na streche áut, ale niektorí športovci jazdia, alebo jazdili . Lyžiari na rýchlostný kilometer ...
Avatar - sargis
sargis
Perfektne! Uniknut policii a potom si v ukryte zacvicit napr. aj jogu na streche.
Ale srandy bokom, ten dizajn im vysiel pri tomto aute.
Avatar - jersey.se
jersey.se
Dostanu na policii odolné elektrické auto dotace od spodiny?
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@jersey.se ne petře
šofér
Design auta je šik, takže pokud bude technika, jak je v článku napsáno, má evropské automotive problém přímo existenční. Jistě, záleží na cenách, ale prostě pokrok proti Evropě je vidět. Asi jako naše Pendolino a čínský maglev...
psel
@šofér tak je fakt že pendolínu taky zamrzaly CDROMy, ale poslední BYD seal na DC nenabiješ pod mínus 10 stupňů tak je to alespoň obdobné.
Nevím kde se ten obdiv k čínským vehiklům bere...
Papír unese vše, tak než začít slintat, tak si to alespoň projeď a pak usuzuj.
šofér
@psel- jistě, český Pepan je chytřejší, než Britové, Italové, Španělé, Izraelci a Turci a další národy, kde se tyto auta za poslední tři roky uchytily, že ano, Pepane?!
A kde se ten obdiv bere? - to nepochopíš, pokud - zjevně- nechápeš techniku, elektrotechniku, robotiku a tvůj mobilní telefon je pro tebe maximum, co je tvá "bedna" schopna pojmout.
psel
@šofér já nic takového neříkal, a Pepa nejsem 😄. Třeba tam maj víc Číňanů než žije u nás a těm se to třeba líbí.
Tak s technikou jsi mimo, začínal jsem programovat okolo 1982 ve strojáku na 8080, z80, 68000, mám elektrotechniku v krvi a v oboru jsem celou dobu. Ročně se účastním několika vývojových projektů jak v HW tak SW a to jak u nás tak v zahraničí.
Narozdíl od tebe znám situaci v Číně ne jen z prospektů a datasheetů, výroba mě vždy zajímala a navštívil jsem za svého života spoustu fabrik po celém světě a tak vím proč to nechci.
Naopak si myslím že tu situaci nechápeš ty, protože by jsi jinak věděl že ta čínská čísla jsou jiná než naše. To co Číňan slíbí je taková idea, to co napíše evropský výrobce je závazek. Pokud budou brzdová obložení od yong chao o 0.1 RMB lacinější než od původního dodavatele tak je tam máš. Pokud ti vyrobí kabel s lacinější izolaci tak se to ani nedozvíš. O certifikacích se ani nebavíme.
Pokud ti to za tu zlámanou grešli stojí tak si to kup a slintej nad každým marketingovým výkřikem. Až pak koupíš BEV a zjistíš že na kontaktech nabíjecího konektoru máš 400V z baterky po odpojení nabíjení a vytáhneš si oblouk tak si uvědomíš cos udělal za blbost. A to se povedlo čínské pětce na trhu a zjistilo se to až v Evropě. Jak to asi testují když tohle neodhalí?
Hlavně lacině co? A 5MW výkonu v motorech a stát na střeše na jedné noze 😄
šofér
@psel- hele, ty géniusi, když jsi cvhytřejší, než celý vývojový tám číňanů, do prčic, jak je možné, že u nás ty maglevy nejezdí, že v té číně ta fabrika vyrobila a prodala přes 2 mio aut, cyhtrej pane? Asi jsou to blbci, co čekají ,až jim poradí Pepan co má softwarové zušenosti jako Bil Gates s Zuckembergem dokupy.
psel
@šofér já jsem někde psal že jsem geniální? Ale ty asi budeš co?
Vzhledem k tomu, že je u nás problém postavit fabriku na baterky, tak si asi i ty umíš představit co by se stalo kdyby tady nějaká firma chtěla postavit nový Liberec.
Navíc i ta jejich fabrika v EU (Maďarsko) je podezřelá z nefér podpor od čínského státu (March 20 (Reuters) - The European Union is probing whether China provided unfair subsidies for a BYD (002594.SZ), opens new tab electric car plant in Hungary, the Financial Times reported on Thursday, citing people familiar with the matter.)
O tom, kolik peněz do nich nacpal stát v Číně se nám může jen zdát.
Takže si jen člověk s omezeným pohledem může myslet že tohle všechno je zadarmo a vzniklo kvůli genialitě pár Číňanů v nějaké garáži. Vzniklo to z peněz KP Číny a obligátní červené knížce majitelů a ředitelů společnosti.
Možná jsi členem komunistické strany a nevadí ti to, možná ani nechápeš jakou zářnou budoucnost ti tady někdo připravuje, ale mě nějaké 2.000.000 aut v tomto kontextu nijak neohromují.
Mají na to peníze (Stát + Akcionáři) a utrácejí je směrem, který KP Číny označila za prioritní.
A ty co tam u těch fabrik bydlí a žijí v režimu 996 by ti mohli povídat jaké to je.
Něco takové není v Evropě realizovatelné a já jsem za to rád.
Ale chápu, že to někomu s omezeným rozhledem může imponovat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@psel
A který BYD jsi projel ty, že víš že je to jen na papíře?
psel
@Mikesus tak čtu recenze na různých portálech, v tomto případě zahraničních.
Naposledy mi dodavatel dodavatele vyměnil izolaci na kabelu a drze mému dodavateli tvrdil že se nic neměnilo. Takže nevěřím ničemu. A ty zahraniční recenze třeba z Německa potvrzují to co znám já.
Navíc se mám rád natolik, že bych svůj život nevěnoval betatestovani auta. Tam totiž sranda končí.
Obvykle projíždím jen auta která přicházejí do úvahu a Číňan mezi ně nepatří a to z principu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@psel
Já nemám rád soudy bez rralne zkusenosti. Beru tvou vlastní zkusenost a akceptuji jako argument. Ja osobně tez Čínu odmítám, ale taky jen kvůli předsudkům, nicméně nebudu tvrdit bez zkusenosti, jak je špatná, ale řeknu férově na přímo, ze je to subjektivní averze. A v dnešní době, kdy jsme testeři kdejakého SW, coz v IT vidím dnes a denně, tak tez u auta nechci být tester.
psel
@Mikesus když ty testy vidím tak mě to fakt stačí 😄. Každý jsme stejně v testech subjektivní, pro každého z nás je něco jiného podstatněji a něco jiného méně.
Pro mě je objektivně čínské auto nezkousnutelné, protože prostě nechci přispívat k profitu společnosti, kde bych žít nechtěl. A on to vlastně není profit společnosti, ale systému vedeného KP.
Žil jsem za socíku dost dlouho abych ty symboly co používají zapomněl, a prostě rudé hvězdy, srp a kladivo, cenzura je něco co podporovat nebudu i kdyby mi to auto dal někdo zadarmo. Navíc tam je to dotaženo par excelence, lidi bydlí ve fabrikách, mají režim 996. Tohle podporovat nechci.
Auto je drahé, má vysokou přidanou hodnotu a ten profit někam jde.