Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pavel M
Tím, že se snižuje kupní síla evropanů (z důvodů neúměrného zdanění), roste zájem o "nejlevnější" možné řešení mobility. Nehledal bych v tom velké nadšení z malých aut. To by byli na prvních místech v žebříčku Lexus, Mercedes, MINI, Mazda,...
rohYpnol
...a přesně tohle se chystá zelenorudá ideologie EU vymýtit z trhu.
Klimatismus a greendeal ideologie neustále zhoršuje život nám všem a vede k energetické chudobě. EU chce lidi převychovávat a chce z individuální mobility udělat luxus. A tomu je třeba se neustále bránit!
Klimatismus a greendeal ideologie neustále zhoršuje život nám všem a vede k energetické chudobě. EU chce lidi převychovávat a chce z individuální mobility udělat luxus. A tomu je třeba se neustále bránit!
@rohYpnol
Presne tento segment aut je pro EV idealni. A rozhodne ho nikdo nevymyti!
Dokonce je tomu presne naopak a segment je na tom dobre.
A az EV i v teto tride zlevni postupne prejde na elektrinu.
Coz se postupne deje.
👍cleantechnica.com/…rives-in-a-rush/
EVs Take 27.6% Share In France — Citroën e-C3 Arrives In A Rush
👍👍👍
Presne tento segment aut je pro EV idealni. A rozhodne ho nikdo nevymyti!
Dokonce je tomu presne naopak a segment je na tom dobre.
A az EV i v teto tride zlevni postupne prejde na elektrinu.
Coz se postupne deje.
👍cleantechnica.com/…rives-in-a-rush/
EVs Take 27.6% Share In France — Citroën e-C3 Arrives In A Rush
👍👍👍
@DonVito
Segment na tom dobře není. Vozy jako Fabia jsou nejvic ohrožené ve výrobních programech.
Pro BEV se naprosto nehodí, malé auto za 0,75M je naprosto nekonkurenceschopné.
Jsi naprostý lhář. Viz např. Soumrak malých levných aut. V ohrožení jsou populární modely Škoda Fabia i VW Polo
Zdroj: https😐/www.lidovky.cz/…ln_ekonomika_vag
Segment na tom dobře není. Vozy jako Fabia jsou nejvic ohrožené ve výrobních programech.
Pro BEV se naprosto nehodí, malé auto za 0,75M je naprosto nekonkurenceschopné.
Jsi naprostý lhář. Viz např. Soumrak malých levných aut. V ohrožení jsou populární modely Škoda Fabia i VW Polo
Zdroj: https😐/www.lidovky.cz/…ln_ekonomika_vag
@rohYpnol
Spalovaci verze B segmentu nikdo nezakazuje a emisni pokuty jsou v pripade zadanych uspornych verzi minimalni.
Drive nez bude spalovaci verze zakazana, bude EV levnejsi i bez pokut.
👍👍👍
PS Obvinujes me ze lzi? Takze i tento clanek je lzivy??
"Nejprodávanější modely v Evropě v únoru: Malá auta hlásí návrat"
❤️
Spalovaci verze B segmentu nikdo nezakazuje a emisni pokuty jsou v pripade zadanych uspornych verzi minimalni.
Drive nez bude spalovaci verze zakazana, bude EV levnejsi i bez pokut.
👍👍👍
PS Obvinujes me ze lzi? Takze i tento clanek je lzivy??
"Nejprodávanější modely v Evropě v únoru: Malá auta hlásí návrat"
❤️
@DonVito
Ne, neobviňuji tě ze lži. TY ZKRÁTKA LŽEŠ!!!
Viz.
Presne tento segment aut je pro EV idealni. A rozhodne ho nikdo nevymyti!
Ne, neobviňuji tě ze lži. TY ZKRÁTKA LŽEŠ!!!
Viz.
Presne tento segment aut je pro EV idealni. A rozhodne ho nikdo nevymyti!
@DonVito Nacpou elektrinu - takze vymyti.
Ale verim tomu, ze se jim to nakonec nepovede, prosadit zeleny komunismus... a auta tehle velikosti zustanou.
Svoboda pohybu je totiz pro me jedna ze zakladnich svobod.
Ale verim tomu, ze se jim to nakonec nepovede, prosadit zeleny komunismus... a auta tehle velikosti zustanou.
Svoboda pohybu je totiz pro me jedna ze zakladnich svobod.
@DonVito Jseš příšerný levičácký lhář a demagog. Fakt tu chceš popírat, že povinné cpaní nechtěných a nesmyslných jízdních asistentů nejvíc prodražuje malá auta? A fakt nám tady chceš tvrdit, že výpočetní vzorec pro pokuty za "nadlmitní" CO2 nejvíc dopadá na malá a lehká spalovací auta, protože ta těžká jsou hmotnostně zvýhodněna?!!!
@Rohypnol
Fasismus stal zivot miliony lidi.
Spojovat to se snahou zachranit vlastni prostredi kde žijeme je co?
Fasismus stal zivot miliony lidi.
Spojovat to se snahou zachranit vlastni prostredi kde žijeme je co?
@Arese Protože vzorec nejvíce právě dopadá na malá auta, tak jste to asi chtěl napsat obráceně.
@Arese Pro Praptàka - ano, samozřejmě jsem to omylem napsal obráceně: emisní pokuty nejvíce dopadají na malá auta, protože jsou lehká. A to je vrchol EU zvrácenosti!!! 🤮
@rohYpnol
“ Klimatismus”. dalsi rekorne tepla tima, bourky v breznu atd
Individuální mobilita nikdy nebyla levnejsi nez dnes.
Taky se podivej jak neustále přibývá problemu s hustotou dopravy a parkovanim.
Ale to ty nevidis… ty se mas totiž hrozně “spatne” a muze za to EU..
Ta EU diky ktere se mame jak prasata v žitě.
“ Klimatismus”. dalsi rekorne tepla tima, bourky v breznu atd
Individuální mobilita nikdy nebyla levnejsi nez dnes.
Taky se podivej jak neustále přibývá problemu s hustotou dopravy a parkovanim.
Ale to ty nevidis… ty se mas totiž hrozně “spatne” a muze za to EU..
Ta EU diky ktere se mame jak prasata v žitě.
@Hendly
Rekordně teplá zima vedla k tomu, že jsme navzdory neschopnosti EU přežili zimu a nemuseli mít plyn na příděl!!!
Rekordně teplá zima je ekologický emisní přínos, protože se méně muselo topit a nevyprodukovalo se tolik emisí!!! Oteplení je větším emisním přínosem než celá elektromobilita 🤣🤣🤣
Rekordně teplá zima vedla k tomu, že jsme navzdory neschopnosti EU přežili zimu a nemuseli mít plyn na příděl!!!
Rekordně teplá zima je ekologický emisní přínos, protože se méně muselo topit a nevyprodukovalo se tolik emisí!!! Oteplení je větším emisním přínosem než celá elektromobilita 🤣🤣🤣
@rohYpnol Naprosto přesné. Čím více se bude naše klima oteplovat, tím méně budeme muset produkovat CO2 při vytápění!!! 😊
@rohYpnol
Presne, koho by zajimal dopad na prirodu, na ovocne stromy, skudce atd.
Jidlo prece vznika v obchode…
Presne, koho by zajimal dopad na prirodu, na ovocne stromy, skudce atd.
Jidlo prece vznika v obchode…
@Hendly
Je příjemné si tu vypěstovat fíky nebo citrusy. Opět se ušetří emise z dovozu 🤣🤣🤣
Je příjemné delší vegetační období. Stihne se vypěstovat více plodin. Ušetří se opět emise z dovozu 🤣🤣🤣
Je příjemné si tu vypěstovat fíky nebo citrusy. Opět se ušetří emise z dovozu 🤣🤣🤣
Je příjemné delší vegetační období. Stihne se vypěstovat více plodin. Ušetří se opět emise z dovozu 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Zemědělství evidentně taky moc nerozumis.
Bez to rict sadarum, vinařům, pěstitelům obilí atd.
Jak jim prospívá mirna zima. a pak uder mrazu, jak prospiva urode prudka boure a krupobití.
Zemědělství evidentně taky moc nerozumis.
Bez to rict sadarum, vinařům, pěstitelům obilí atd.
Jak jim prospívá mirna zima. a pak uder mrazu, jak prospiva urode prudka boure a krupobití.
@rohYpnol Vysoké teploty nejsou ekologicky přínosné pro přírodu jako celek, nejsme totiž jediné živé organismy na této planetě. A s auty to přímo nesouvisí.
@Hendly EU má toho za ušami sakra veľa. Najnovšie chce namiesto presadzovania ekológie, podpory rastu ekonomiky a rastu životnej úrovne zbrojiť. Úžas...
Napíš Leyenovej ďakovný dopis.
Napíš Leyenovej ďakovný dopis.
@traveldrive zbrojení ok. Jen by nemělo být na dluh. A snad se nebude opakovat 1933 a Adolf. Taky začal zbrojit a pak šel zbraně využít.
@traveldrive Zaplať bůh, že se v oblasti zbrojení Evropa konečně probudila - pozdě, ale přece! 👍 Zatím se totiž vojenské rozpočty evropských zemí po celá desetiletí jenom ořezávaly! Opravdu netoužím po tom, aby se ČR vrátila do sféry vlivu fašistického ruSSka a každý jen trochu inteligentní a slušný Čech to cítí stejně!
@Pepa_007 Ak nebude na dlh, tak nebude. A bolo by to dobre, pretože Európa si nadrobila iné problémy, ktoré pália ľudí oveľa oveľa viac.
@Arese
Paranoia ešte nikdy nikomu nepomohla. A keby nejakým zázrakom bola tvoja obava opodstatnená, tak by bola veľkosť armády a miera vyzbrojenia úplne irelevantná. Amíci sa s Rusmi dohodnú a my môžeme leda tak kývať ušami.
Paranoia ešte nikdy nikomu nepomohla. A keby nejakým zázrakom bola tvoja obava opodstatnená, tak by bola veľkosť armády a miera vyzbrojenia úplne irelevantná. Amíci sa s Rusmi dohodnú a my môžeme leda tak kývať ušami.
DonVito
Rohylnol to rikal.
Wait.
Tzv. béčkový segment je sice mnohými odepisován, prodeje v Evropě černé scénáře ovšem zatím nenaplňují. O malá auta je totiž stále zájem.
Wait.
Tzv. béčkový segment je sice mnohými odepisován, prodeje v Evropě černé scénáře ovšem zatím nenaplňují. O malá auta je totiž stále zájem.
@DonVito
PROTOŽE STÁLE JEŠTĚ JDOU NAVZDORY NEUSTÁLÉ POSTUPNÉ LIKVIDACI TOHOTO SEGMENTU ZE STRANY EU KOUPIT SE SPALOVACÍM MOTOREM!!!
Ano, roYpnol to říkal, žádná dostupnost nových aut se nezlepšuje!!!
Smolík, opět jsem měl pravdu hujere!
PROTOŽE STÁLE JEŠTĚ JDOU NAVZDORY NEUSTÁLÉ POSTUPNÉ LIKVIDACI TOHOTO SEGMENTU ZE STRANY EU KOUPIT SE SPALOVACÍM MOTOREM!!!
Ano, roYpnol to říkal, žádná dostupnost nových aut se nezlepšuje!!!
Smolík, opět jsem měl pravdu hujere!
@rohYpnol
Nová Dacia Spring
CENÍK 2025
VÝBAVA
Essential MOTOR Electric 45 419 900Kc
ExRESSION Electric 65 469 900Kc
EXTREME Electric 65
494 900Kc
Dostupnost elektrickych aut se kazdopadne zlepsuje.
👍👍
Tvemu tvrzeni navdory.
Nejlevnější verze modelu Spring 2021
454.900 Kč (Electric 45/Comfort)
Základ s testovaným motorem 454.900 Kč (Electric 45/Comfort)
Testovaný vůz bez příplatků 496.900 Kč (Electric 45/Comfort Plus)
Testovaný vůz s výbavou 514.900 Kč (Electric 45/Comfort Plus)
Zaver?
Pres inflaci a vykonejsi motor je Spring dnes levnejsi nez v roce 2021.
Dostupnost EV se zlepsuje.
Pomalu ale ZLEPSUJE.
👍
Nová Dacia Spring
CENÍK 2025
VÝBAVA
Essential MOTOR Electric 45 419 900Kc
ExRESSION Electric 65 469 900Kc
EXTREME Electric 65
494 900Kc
Dostupnost elektrickych aut se kazdopadne zlepsuje.
👍👍
Tvemu tvrzeni navdory.
Nejlevnější verze modelu Spring 2021
454.900 Kč (Electric 45/Comfort)
Základ s testovaným motorem 454.900 Kč (Electric 45/Comfort)
Testovaný vůz bez příplatků 496.900 Kč (Electric 45/Comfort Plus)
Testovaný vůz s výbavou 514.900 Kč (Electric 45/Comfort Plus)
Zaver?
Pres inflaci a vykonejsi motor je Spring dnes levnejsi nez v roce 2021.
Dostupnost EV se zlepsuje.
Pomalu ale ZLEPSUJE.
👍
@DonVito Směšné zkraťácké minivozítko Dacii Spring místní elektrohujerové vytáhnou vždy, když tady chtějí demonstrovat údajně zlepšující se dostupnost elektrozkratů. Takže ne, za cenu Springu si mohu pořídit o segment větší a neskonale bezpečnější, komfortnější, prostornější, dynamičtější, luxusnější, reprezentativnější, hezčí a hlavně nekonečně praktičtější a univerzálnější Škodu Fabia, která bude mít i mnohem menší propad ceny při pozdějším prodeji. Proto jenom naprostý pitomec by svoje těžce vydělané peníze utratil za tebou zmiňovaný směšný minielektrokrám Spring! 😀👎👎👎
@DonVito Ale ide o sakra pomaly. A ak si dokúpiš propierty k rýchlejšiemu nabitiu doma, je to ešte o kus drahšie. Nič pre masy.
@DonVito
Argument Dacia Spring je důkazem tvého zoufalství. Dacia Spring se spalovacím motorem by byla prodejná za max 190t. a není to vůz evropského standardu. Smolík hujere. Dacia Spring není ani levná ani dostupná. NAOPAK vzhledem k tomu co nabízí je to extra drahá plechovka.
Argument Dacia Spring je důkazem tvého zoufalství. Dacia Spring se spalovacím motorem by byla prodejná za max 190t. a není to vůz evropského standardu. Smolík hujere. Dacia Spring není ani levná ani dostupná. NAOPAK vzhledem k tomu co nabízí je to extra drahá plechovka.
www.auto.cz/…k-v-cesku-156219
Elektromobily zase frčí. Prodeje v EU stoupají, nejvíce pak v Česku
rohypnol to rikal
ale zrovna tohle pred deseti lety
😀
Elektromobily zase frčí. Prodeje v EU stoupají, nejvíce pak v Česku
rohypnol to rikal
ale zrovna tohle pred deseti lety
😀
hugino
V top 10 ... 3 x VW . VW group ide bomby a to ešte nasadí HEV . 👍 A čo sa týka segmentu B je dobré že ľudia ich stále chcú a je fajn že naďalej ostávajú v ponuke .
@hugino Keby mali na kompakt, nebudú kupovať Béčko. Lenže všetko je drahé jak prasa, tak musí aj B stačiť... B-kategóriu zachraňuje drahota, nič iného.
@traveldrive To je pravda . Peniaze až na prvom mieste .
@hugino Horšie je, ak ich nemáš, alebo ak ich nemáš dosť na to, čo chceš. Ja budem riešiť dilemu, aké auto kúpiť, za rok. Moje súčasné auto, za ktoré som pred 5 rokmi dal 16,5 tisíc €, dnes už stojí cez 25 tisíc. Cena je o 50% vyššia, ale plat mi o toľko hore nešiel. Takže áno, na prvom mieste som nútený riešiť peniaze.
@traveldrive To je hovadina. Fabii jsme nedávno kupovali ne proto, že nebylo na větší, ale proto, že prostorově vyhovovala.
obzvlast pezotu v B segmente sa bude tazko prehltat pilulka ked ho tam tento rok doma zacne porazat snad po 40 rokoch mensi bracha citroen ... vyzera to na zaujimavy automobilovy rok vo francii... a ktovie... mozno C3 sunda aj clio.... po 2 dekadach konecne prvy podareny citron... ktoremu sa skutocne aj oplati fandit ( tu v podobnej cene napr uz novy a este o pol cisla mensi swift nedava ziadny zmysel ) ....
s tým sa dá súhlasiť.