Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojeté Volvo V70 (P2): Poslední švédský tank

14 komentářů

vencelín
Auto je to pěkné. Nicméně vzhledově se mi více líbí předchozí generace v70. To je pro mne vrchol designu volva.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@vencelín z předchozí generace bych chtěl zase zpátky C70 T5, manuál, cabrio, poslední roky výroby. Ale to je nesehnatelné.
Ale mám v garáži V70 P2 a to je nezmar. Funguje, nerezne, tahá nesmysly (tunu v autě, dvě tuny na vozíku - řekněme mimo pozemní komunikace) a spojka stále OK.
vencelín
@eLzyx
C70 není úplně můj šálek kavy jasem na kombi, Mpv či offroad.
Takže proto v70 a ideálně xC či t5r
Avatar - eLzyx
eLzyx
@vencelín T-5R už mám. Takže pro mě je ideální jako další neužitečné auto kabriolet.
btw T-5R se už dneska špatně kupuje. Ospravedlnit si výdaj přes půl milionu korun je velice těžké.
vencelín
@elzyx
Tomu věřím.
Taky nejsem tak bohatéj abych mohl "vyhodit" půl Mega pro nic za nic, psáno obrazně. Jinak řečeno, jsou jiné rozpictove priority.
Avatar - Don Seladon
Don Seladon
Měl jsem P3, pro některé Forda... A po nějaké době to najednou bylo poslední volvo. Strhne jako P2 a starší... Aby se nestalo i současně volvo poslední pravé... Asi jako každá generace Octavie. I když samozřejmě octavie nikde neměla Red block. 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
@Don Seladon si nemyslím, že by někdo P3 označil za poslední opravdové Volvo, když to byl Ford. P2 je byla ještě vyvíjena výlučně pod Volvem a používala pouze Volvo komponenty, nic od Fordu, nebo PSA.
tremblic
@eLzyx
Mam doma 2001, a FoMoCo dielov je na nom dost vela.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@tremblic lžeš. Na žádném díle na V70 vyrobené do faceliftu v roce 2003 není jediný díl FoMoCo. Pofacelifty zas tolik neznám.
Nepleteš si to s 2011?
Avatar - pallas
pallas
Táto V70 už bola veľmi nespoľahlivé auto. Hlavne tie oplastované benzínové XC70. V podstate každý z majiteľov s ktorými som sa bavil, mal s tým autom vážne problémy. Hlavne automatická prevodovka, ale aj elektrika, rozvody, podpálené ventily.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@pallas podpálené ventily leda pokud tam měl LPG, jinak je to nesmysl.
Automaty umíraly na nevýměny oleje.
Elektrika - jediný problém je s budíky, které trpí na v té době nově zavedené bezolovnaté pájení. Oprava je ale poměrně jednoduchá a levná. A zatékání do jedné ŘJ, pokud člověk nejezdil do autorizáku a tak minul svolávačku na tento problém.
Rozvody? 160k km na benzinech bez problémů. Ano, na dieselech byla v jedné serii vadná kladka, která nevydržela 60k km.
A to, že by XC70 byly více nespolehlivé než V70 je naprostý nesmysl. Jde interně o úplně stejná auta.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Neprodávat, ošetřovat, jezdit. Lepší už nebudou....
Avatar - eLzyx
eLzyx
@Ringhofer proto mám dvě P2 v garáži. Vymazlenou oturbenou S60 a dělníka V70 (paradoxně mnohem hezčí a zachovalejší auto jak některé leštěnky). Všechno benziny, vše v manuálu. A dostávají jen originální díly, pokud jsou k dispozici.
Frfla
Jo toto byla ještě za pravá Volva. Nádhera.