Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Marek Lalke
Spalovaci motor? Ale vzdy tady skodovaci breceli jak nejde vyvinout motor podle euro 7… a v Cine maji prisnejsi normy nez euro 7.
Stal se snad zazrak a nebo jen uplakanci nerikali uplnou pravdu?
Stal se snad zazrak a nebo jen uplakanci nerikali uplnou pravdu?
@Marek Lalke
Ze nejde splnit norma už slyšíme od euro4. Však taky proto pdovadeli u euro5, protoze to nešlo splnit. No a když se na to přišlo, tak najednou to šlo. To samé je humbuk kvůli euro 7. Splnit to jde, ukazuje to celý svět, jen evropske automobilky to neumi v Evropě
Ze nejde splnit norma už slyšíme od euro4. Však taky proto pdovadeli u euro5, protoze to nešlo splnit. No a když se na to přišlo, tak najednou to šlo. To samé je humbuk kvůli euro 7. Splnit to jde, ukazuje to celý svět, jen evropske automobilky to neumi v Evropě
PowerHouse
VW zachraňují nové automobilky.
Budoucího e-Golfa zase postaví s Rivianem.
Budoucího e-Golfa zase postaví s Rivianem.
ericn
To je teda představa budoucnosti, auta sdílená s Čínskými výrobci i s jejich špehovacím softwarem? Super… To, že benziny neuniknou hybridizaci (v jakékoliv formě), je asi jasné, sdílené platformy napříč světem asi také, ale sdílení software se mi nelíbí vůbec…
Kam ta data půjdou? Na čínské servery? 🤢 Nebo budou pro různé části světa odděleny? 🤔
Kam ta data půjdou? Na čínské servery? 🤢 Nebo budou pro různé části světa odděleny? 🤔
Dušan Trnka
Najdôležitejším trhom pre VW je dlhodobo USA a potom ten domáci v Nemecku ! Čína je na treťom mieste a na tom sa nič nezmenilo . Čína je dôležtá z hľadiska výroby a nie predaja ...
@Dušan Trnka tak podľa výročnej správy skupiny VW predávali v roku 2023 stále 52% áut v Ázii.
2024 pokles o 9,5%, ale stále veľa
- Európa: 3.77 mil
- Severná Amerika: 1.06 mil
- Južná Amerika: 594 tis
- Ázia: 3.02 mil
2024 pokles o 9,5%, ale stále veľa
- Európa: 3.77 mil
- Severná Amerika: 1.06 mil
- Južná Amerika: 594 tis
- Ázia: 3.02 mil
@Lubo Skús pochopiť rozdiel medzi počtom predaných automobilov a strategicky dôležitým trhom ! Počtom predaných automobilov a ziskom z predaných automobilov . Ty berieš údaje z výročnej správy, ja zo skutočností, že som v tej značke pracoval štvrťstoročie ! Ty vychádzaš z údajov " skupiny VW " a článok hovorí o značke VW a to je iba VW . Je to článok od popleteného " odbornika " . Existuje koncern Volkswagen AG, ten má jednotlivé značky a tie sa zoskupujú do skupín ...
@Dušan Trnka Len v dobrom, výkričníky nie sú potrebné. Rozumiem, že najdôležitejší trh je pre VW značku aj VW skupinu Európa a chcú rásť v US. Článok spomína celú skupinu VW.
Jj, v Ázii strácajú, aj predanými autami aj poklesom zisku.
Ale tvrdiť, že trh kde predajú 1/3 áut nie je strategický by som si nedovolil.
Ja neviem aký je aktuálny predaj jednotlivých značiek koncernu v Ázii.
Dedukujem, že najviac tam predajú značky VW. Ale možno ma opravíš.
Jj, v Ázii strácajú, aj predanými autami aj poklesom zisku.
Ale tvrdiť, že trh kde predajú 1/3 áut nie je strategický by som si nedovolil.
Ja neviem aký je aktuálny predaj jednotlivých značiek koncernu v Ázii.
Dedukujem, že najviac tam predajú značky VW. Ale možno ma opravíš.
Doníčci, hendlíčci, topíčci, mikešové a další hujeříčci říkali že budoucnost je elektrická a spalováky nikdo nevyvíjí ... 🤣🤣🤣
Vw je obecně takovy zpatecnicky. Musi se snažit nejak dohnat svoji technickou zaostalost, tak jede salámovou metodou.
Vazne?
www.euronews.com/…-in-five-minutes
Carmaker BYD says its new technology can fully charge EVs in as little as five minutes
Nejvetsi slabinou VW jsou baterky.
VW nema levne EV.
Cina i Tesla ma mnoho pokrokovych reseni. U VW abys pohledal.
VW už to taky ví. Podepsal dohodu s CATL, což je největší čínský/světový výrobce baterek, a ten mu bude vyvíjet a dodávat konkurenceschopné LFP baterky.
S CATL ji ma napriklad uz nejakou dobu Honda.
BYD je vyrobce baterek.
To je velky rozdil...