Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW má novou strategii pro Čínu. Možná ukazuje budoucnost i pro Evropu

20 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nový spalovaci motor?!? Moment, opět to musi být dezinfo.

Doníčci, hendlíčci, topíčci, mikešové a další hujeříčci říkali že budoucnost je elektrická a spalováky nikdo nevyvíjí ... 🤣🤣🤣
traveldrive
@rohYpnol že ťa ešte baví naťahovať sa s nimi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@traveldrive Navíc ten spalovák je jen prodlužovač dojezdu baterkáče.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Vw je obecně takovy zpatecnicky. Musi se snažit nejak dohnat svoji technickou zaostalost, tak jede salámovou metodou.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Mikesus A v čem je VW zaostalý? I ty elektro jsou na tom dobře
DonVito
@KANKUNEN

Vazne?
www.euronews.com/…-in-five-minutes
Carmaker BYD says its new technology can fully charge EVs in as little as five minutes

Nejvetsi slabinou VW jsou baterky.
VW nema levne EV.
Cina i Tesla ma mnoho pokrokovych reseni. U VW abys pohledal.
Tycoon
@DonVito

VW už to taky ví. Podepsal dohodu s CATL, což je největší čínský/světový výrobce baterek, a ten mu bude vyvíjet a dodávat konkurenceschopné LFP baterky.
DonVito
Tycoone, dohodu muze podepsat kazdy.

S CATL ji ma napriklad uz nejakou dobu Honda.

BYD je vyrobce baterek.
To je velky rozdil...
Marek Lalke
Spalovaci motor? Ale vzdy tady skodovaci breceli jak nejde vyvinout motor podle euro 7… a v Cine maji prisnejsi normy nez euro 7.
Stal se snad zazrak a nebo jen uplakanci nerikali uplnou pravdu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Marek Lalke
Ze nejde splnit norma už slyšíme od euro4. Však taky proto pdovadeli u euro5, protoze to nešlo splnit. No a když se na to přišlo, tak najednou to šlo. To samé je humbuk kvůli euro 7. Splnit to jde, ukazuje to celý svět, jen evropske automobilky to neumi v Evropě
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Co to zase plácáš? Jak celý svět ukazuje, že jde splnit Euro 7?
PowerHouse
VW zachraňují nové automobilky.

Budoucího e-Golfa zase postaví s Rivianem.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@PowerHouse VW hlavně zachránil Rivian.
dodo24
@twistedTSD bude to vzájomné si myslím. Ale to až čas ukáže
ericn
To je teda představa budoucnosti, auta sdílená s Čínskými výrobci i s jejich špehovacím softwarem? Super… To, že benziny neuniknou hybridizaci (v jakékoliv formě), je asi jasné, sdílené platformy napříč světem asi také, ale sdílení software se mi nelíbí vůbec…

Kam ta data půjdou? Na čínské servery? 🤢 Nebo budou pro různé části světa odděleny? 🤔
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Najdôležitejším trhom pre VW je dlhodobo USA a potom ten domáci v Nemecku ! Čína je na treťom mieste a na tom sa nič nezmenilo . Čína je dôležtá z hľadiska výroby a nie predaja ...
Lubo
@Dušan Trnka tak podľa výročnej správy skupiny VW predávali v roku 2023 stále 52% áut v Ázii.


2024 pokles o 9,5%, ale stále veľa
- Európa: 3.77 mil
- Severná Amerika: 1.06 mil
- Južná Amerika: 594 tis
- Ázia: 3.02 mil
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
@Lubo Skús pochopiť rozdiel medzi počtom predaných automobilov a strategicky dôležitým trhom ! Počtom predaných automobilov a ziskom z predaných automobilov . Ty berieš údaje z výročnej správy, ja zo skutočností, že som v tej značke pracoval štvrťstoročie ! Ty vychádzaš z údajov " skupiny VW " a článok hovorí o značke VW a to je iba VW . Je to článok od popleteného " odbornika " . Existuje koncern Volkswagen AG, ten má jednotlivé značky a tie sa zoskupujú do skupín ...
Lubo
@Dušan Trnka Len v dobrom, výkričníky nie sú potrebné. Rozumiem, že najdôležitejší trh je pre VW značku aj VW skupinu Európa a chcú rásť v US. Článok spomína celú skupinu VW.

Jj, v Ázii strácajú, aj predanými autami aj poklesom zisku.
Ale tvrdiť, že trh kde predajú 1/3 áut nie je strategický by som si nedovolil.
Ja neviem aký je aktuálny predaj jednotlivých značiek koncernu v Ázii.

Dedukujem, že najviac tam predajú značky VW. Ale možno ma opravíš.
traveldrive
@Dušan Trnka Pozor, nech ti nepraskne žilka. Klídek.