Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem Alfy Romeo Junior s pohonem všech kol: Trakce? Máme!

25 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Alfa Romeo Junior Elettrica - moc líbí 👍
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Giulietta a Stelvio mají dobré proporce, ale chybí jim hrany, které rozproudí designovou krev. Tohle je vysoká koza z pokaženým trojúhelníkem. Italové jsou stejně dobře mistři designu jako taky babralové. Poslední Croma byla katastrofa a ty poslední rozteklé Lancie uspíšily krach.
Arese
Sorry Alfo, ale nový Junior prostě Alfou NENÍ. Jenom se tak tváří. Tečka.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Mrzí mne tříválec a jeho otravný zvuk a vibrace. Mrzí mne nevýrazný Alfa design. Mrzí mne spz na středu auta a ne na kraji. Naštve spotřeba (8 je neakceptovatelné v dnešní době a 5 vykouzlím v autě také, jen budu brzdou provozu). Citroën tlačítka a páčky po kabině - obecně sdílené díly v rámci koncernu.

Edit : a ještě cena. Brutálně vysoká cena za to městské auto, vlastně za Citroëna Junior. 730 000?
Pavol Gal
Neni úplne príšerné, ale hlavne strašne nudné - ten dizajn snáď ani nerobili Taliani.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ja Prvni 123 Jo? O co je smutnější minulost (maloobjemových) TSI než minulost 1.2 THP, který vyžadoval vysokooktanový benzín, časté výměny kvalitního oleje a výměny rozvodů ideálně s každou druhou výměnou oleje, aby se nezadíral a nesebedestruoval? TSI měly největší problém finálně vyřešen od roku 2015. Stellantis dává ten zmetek s řemenem v oleji do některých aut snad ještě dnes.
British
Za mne bohužel design, který Alfě Romeo nesluší. Obzvlášť přední část a to nepovedené Scudetto je bída. Ani interier žádná sláva a nemluvě o příšerném tříválci PSA. Pane bože, co to do Alfy nacpali. Tohle, že má být záchrana Alfy Romeo po Francouzsku. Myslím, že pokud touto cestou půjde i nové Stelvio a nedej bože i Giulia, tak je konec za dveřmi. Toto si Alfisti určitě nekoupí.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Arese bohužel. Ono si stačí sednout do auta a Citroën/Peugeot je tam vidět. Za mne neakceptovatelné. Alfa je "Cuore Sportivo" a ne spotřební low cost Citroën.

Poslední Alfa je Giulia. Bohužel. 🥺😳
Ota4
No tak já jsem hlavně čekal že multilink vzadu pomůže k lepší ovladatelnosti. Že zadní část bude pomáhat zatáčet. Bohužel se nic z toho podle prvních testů nekoná. Viceprvek pomohl komfortu jinak je auto stále stejně nudné jako předokolka. Kdo chce juniora od alfy musí zvolit velice drahé Veloce. Spalovací verze jako alfy bohužel nejezdí. . .
Avatar - lamal
lamal
@Ota4
Crossover je trochu problem pri vyhybacom manevri, mozno to ladia neutralne aj kvoli proporciam, mala Alfa v sedane by asi inac vrtela zadkom 😄
Ota4
@lamal Uvidíme no. Ale v testu zatím zaznělo že to ovladatelnosti nepomohlo. Spíše zaznělo že je Q4 o 200kg těžší a tím pádem těžkopádnější
Avatar - lamal
lamal
@Ota4
Treba si to vyskusat, mnoho ludi pomahanie zatocenia zadnou napravou neodhali, alebo to nevnima. Pri autach s kratsim razvorom je to citit menej.
Mozno v plnohodnotnom teste, tak tragicky by som to este nevidel.
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
V kolkych sucastnych 3 valcoch si vlastne jazdil, ked ti to vzdy vadi ?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@twistedTSD To je fakt.

Aniz by to znamenalo, ze tohle auto je spatny.

Nizky a stylovy kompakt by mel existovat vedle tohodle.

Po te co Ford zrusil Focuse ale fakt uz nevim, kolik lidi by ho opravdu koupilo.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Marek Bednář Dekuji!
To uz je o hodne jina formulace.
😄
Kazdej to mame jinak.
Mne to zase takhle pripada mnohem praktictejsi, nez hrani si s padly pod volantem.

Ano, chce to zmenit "rutinu". Jak jsem tady psal tuhle: elektricky ostrikovac se taky ovlada jinak, nez ten s balonkem.
A dodnes si pamatuju ty diskuze, ze balonek byl lepsi, protoze ten novej ostrikovac ma hroznou spotrebu vidy a hned dojde v nadrzce.
Tedy v te dobe v pytliku.
😄
Akorat to tehdy byly diskuze v hospode, internet jeste nebyl.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@British
To je nejaka obcese... na tom trivalci neni vubec nic priserneho.
Mezi trivalci patrirozhodne k nejlepsim.

Ze ma smutnou minulost na veci nic nemeni.
Minulost TSI je o hodne smutnejsi.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Ja Prvni 123 že můžu držet nohu na plynu a po půlmilimetrech jeho dráhy hledat nulu, samozřejmě vím, ale odmítám to dělat, zejména když řada jiných aut umí tohle vyřešit pádly pod volantem k regulaci míry rekuperačního brzdění.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Jano- Korňa Pohon je na malý gazík ok. To, že Alfa nemá nízký a stylový kompakt, není ok.
Jano- Korňa
najskor si ju nikdy nekupim, ale za ten pomocny zadny pohon palec hore.
velkej skupine beznych soferov (soferiek) staci ked im tie zadne kolesa pomozu vyhrabat sa zo snehu (blata), vybehnut kusok hore polniackou ku chate.....
- jasne ze z toho ziadny pidi sportiak nebude......ake ako premiestnovadlo (kde predny nahom nestaci) preco nie ? 😄 😄 😄
Ota4
@Pepa_007 Ta ano. Jezdí špičkově. Bohužel s tím nikam nedojedes
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Ota4 a Veloce ano? Nemyslím si že by jezdila jako Alfa
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Ja Prvni 123 ještě nejel. Plánuji to ale. 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese Neberu Ti Tvuj nazor.

Mne pripomina Alfu 33 Giardinettu, kterou jsem mel jako rucne razenou 4x4, fungovala uplne ve stejne logice.
Ten zadek se radil pres zubovou spojku, vubec nemel mezinapravovy diferencial.
Rikali tomu vyprostovaci pohon zadni napravy.
A vis co?
Vyhovovalo mi to.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Pepa_007 Jel jsi v tom?

Trivalec nehluci ani nevibruje uz v 600, neverim ze Alfa je na tom hur.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, ten system chce se s nim naucit: silna rekuperace lze pomerne snadno odstranit tim, ze pedal nepustim uplne, ale porad necham trochu "plynu".

Na 600 jsem si na to zvyknul za asi 50 km.

Design cely dobry, cumak mi nevadi - ty obri "pavézy " se mi moc nelibi.
Jsem rozpacitej z toho zadku.
Dorazilo me, ze facelift Stelvia ma skoro stejnej.
Tak se to asi vetsine lidi libi.