Testy
lamal
Za take peniaze je 2.0 chrochta nepredajná. Radsej toho superBBBa za polovic.
ptr078
@Emel Je to volitelne, ale ked uz nieco prihadzujes, hodi ti tam automaticky aj ten displej, takze ho musis mat tak ci tak.
Ringhofer
@Emel Co člověk, to názor. Mně je tento tvar displeje u A5 naprosto odporný, a to z důvodu, o kterém píše Kankunen. Ten tvar plastu okolo displeje(ů) je zbytečný, nevkusný, trčící, prostě všechno špatně. Zvedá mi to kufr.
Mokacio
No, je to takový kočkopes, což se obecně dá říct o většině nových modelů Audi. Nejdřív absolutně zbytečná a zmatečná rošáda s označením modelů, a pak ty další změny.. achjo. Nová A4 (čti A5) si tak nějak nedokáže vybrat čím bude - sedan, liftback, 4 dvěřové kupé? A vlastně podle všeho nedělá ani jedno pořádně, také rozměr více než 4,8m, u auta střední třídy, je tak nějak zbytečně moc, přitom kufr podprůměrný. A interiér? Já tam žádné osvěžení nevidím, naopak vidím neustále dokola to samé, jen v trochu jiném podání a navíc ne úplně zdařilém. Tohle všechno už tu bylo a bylo to překonáno. Z interiéru nejde ani za mák prémiového pocitu, všude tolik oblíbené černé, lesklé plasty a mdlý design bez nápadu. Nemůžu si pomoct, ale vidím tam více Golf, než Audi. Je to nuda. Bohužel, tady platí, že BMW i Mercedes hrají úplně jiné housle a jde jim to o poznání lépe, škoda, třeba příště.
KANKUNEN
@Emel Njn, myslím tu dotykovou plochu. Není to displej.
Ten hlavní tablet teda moc zabudovaný není, přece ten patvar trčí .
Ten hlavní tablet teda moc zabudovaný není, přece ten patvar trčí .
Emel
@KANKUNEN jakej displej na dveřích? Ten (kontroverzní) u spolujezdce je volitelná výbava... a ty dva spojené se mi docela líbí a líbí se mi i to zabudování do palubky, spíš než trčící obdélníkovej tablet.
KANKUNEN
Namísto auto.cz premium si platím časák Autotip. Tam dostaneš skutečný porovnávací test. Z testu jednoznačně vyplývá, že pokud chceš D3, vybírej mezi MB a BMW. A5 je nejnovější, přesto nejhorší. Auta jezdí parádně všechna, ale patlací displej na dveřích je to rozhodující. A taky nemám rád displeje, které mají jakési tlusté černé patvary kolem zobrazující části. Copak máš doma telku s tvarem Vietnamské pagody?
Man Ký
Bezrámová skla? Potom zjevně konkurent spíše BMW 4GC nebo CLA? Nebo jak se ten bazmeg jmenuje u MB?
Emel
@Man Ký souhlas že zelená jde k černé dobře a modrá ne. A červená + černá je taky obecně dobrá kombinace.
Ale i tak jsou za mě celočerný kola špatně. Stačí malej detail, nějaká broušená hranka apod., aby to bylo v pohodě... ale tahle černá bez ničeho za mě nefunguje ani se zelenou.
Ale i tak jsou za mě celočerný kola špatně. Stačí malej detail, nějaká broušená hranka apod., aby to bylo v pohodě... ale tahle černá bez ničeho za mě nefunguje ani se zelenou.
Ringhofer
@Mokacio Ano, jediné co lze zatím komentovat, je design. Osobní zkušenosti nejsou. Za mě souhlas, A5 je typická cimrmanovská slepá ulička, auto bez opravdového charakteru, které neví, čím vlastně být.
Dal bych mu šanci, pokud by nabídlo a) kulatý volant, b) páku voliče převodovky.
Je spousta věcí na nových autech, které nedokážu pochopit. Zejména prosazované sebezbytečnější a sebeblbější designerské nápady. Např. tlačítka nebo (kdysi už to někdo tady v komunitě vymyslel) poštěváčky namísto páky voliče. Další: když už displeje na všechno, pro nemají stínící stříšku nad a nebo nejsou zakomponovány do přístrojovky?! Proč se tyto hlouposti vůbec dějí?! To opravdu za všechno mohou Číňané?
Mám teorii: mezinárodní týmy účelově vytvářené pro design aut jsou příčinou. Heslem dne je rozmanitost v jednotě, což by bylo OK, kdyby ta rozmanitost nevedla ke kočkopsům bez charakteru (a rozumu), a jednota úplně chyběla. Jednota někoho, kdo řekne: toto je uživatelský nesmysl, to dělat nebudeme.
Čeho se nejvyšší manažeři automobilek bojí? Že je rozum potlačován na druhou kolej?
Dal bych mu šanci, pokud by nabídlo a) kulatý volant, b) páku voliče převodovky.
Je spousta věcí na nových autech, které nedokážu pochopit. Zejména prosazované sebezbytečnější a sebeblbější designerské nápady. Např. tlačítka nebo (kdysi už to někdo tady v komunitě vymyslel) poštěváčky namísto páky voliče. Další: když už displeje na všechno, pro nemají stínící stříšku nad a nebo nejsou zakomponovány do přístrojovky?! Proč se tyto hlouposti vůbec dějí?! To opravdu za všechno mohou Číňané?
Mám teorii: mezinárodní týmy účelově vytvářené pro design aut jsou příčinou. Heslem dne je rozmanitost v jednotě, což by bylo OK, kdyby ta rozmanitost nevedla ke kočkopsům bez charakteru (a rozumu), a jednota úplně chyběla. Jednota někoho, kdo řekne: toto je uživatelský nesmysl, to dělat nebudeme.
Čeho se nejvyšší manažeři automobilek bojí? Že je rozum potlačován na druhou kolej?
Man Ký
@Emel grafit pasuje ke všemu, i k bílé i k černé i k barevné... a stejně jako černá, má výhodu, že není vidět špína z brzdových destiček, čistě stříbrná je očistec.
a kola z obrázku? budou špinavá nonstop a když je někdo nedejbože odře, tak dát je do pořádku bude pěkná fuška, dvě barvy trefit... nene, dvoubarevné se mi nikdy nelíbily.
a kola z obrázku? budou špinavá nonstop a když je někdo nedejbože odře, tak dát je do pořádku bude pěkná fuška, dvě barvy trefit... nene, dvoubarevné se mi nikdy nelíbily.
Emel
@Man Ký no dobře, tohle vypadá fajn... přece jen je ten design kol nápaditější než tady u té audiny a nevypadá to tolik jako plecháč... i tak bych si pro sebe vybral jinou barvu, třeba ten grafit nebo něco v kombinaci černá/leštěná... a myslím, že to ta černá opticky zmenšuje... ale záleží i na designu těch kol samozřejmě.
cdn.dicklovett.co.uk/uploads/used_stock_image/1_2074115_e.jpg?v=1737554627
cdn.dicklovett.co.uk/uploads/used_stock_image/1_2074115_e.jpg?v=1737554627
Man Ký
@Emel má pravdu předsedo😊 moje bejvalka, zkoušeno na stříbrných, bronzových i grafitových, ty by vyhrály, ale byly jen 19" a já chtěl moc 20ky
Emel
@Man Ký myslím, že primárně je to neschopnost a ne cenzura... : / se interpretuje jako smajlík, proto se nedá napsat https : / / bez toho, aby se ten odkaz zmršil. Většinou pomůže umazat https : / / a nechat jen to co je za tím.
Man Ký
@Emel není v tom přidaná hodnota. je to průvodní jev všech 4door coupé, jakkoliv je to absurdní název😊 i od nich odvozených shooting brake, jakkoliv je to absurdní název na druhou😊
Emel
@Man Ký je to tak, ale pro mě osobně je tohle relativně detail... A5 Avant bude konkurent 3er Touring, bez ohledu na rámy 😄
PS: sám bych bezrám mít nemusel, já v tom tu přidanou hodnotu nevidím.
PS: sám bych bezrám mít nemusel, já v tom tu přidanou hodnotu nevidím.
Man Ký
@Emel třeba tmavě zelená funguje jen s černými disky. A vypadá skvostně. Modrá mi k černé moc nepasuje. Bílá vůbec.
Man Ký
@Emel Trojka má klasiku, čtyřka bezrám. Céčko má klasiku, CLA bezrám. A4 klasiku, A5 bezrám. tak asi proto to tak chápu.
Emel
@Man Ký na bezrámový skla bych se úplně nevázal, ale jinak ano, už kvůli karoserii lift je to nejvíc konkurent pro 4er.
Emel
Co se designu týče, souhlasím s testerem - hezké auto, jako původní A5 Sportback spíš elegantní než agresivní... za mě dobrý, karoserie liftback je pro mě bonus (ale někdo to může vidět obráceně). Stejně tak barva... elegantní, ale ne úplně nudná, taky dobrý. Černý kola jsou zlo, nefungujou tady ani jinde.
Základní cena 1,4 za premium-D se 150kW AWD naftou je asi celkem ok, dalších 700t v příplatcích je trošku úlet... ale to je klasika novinářských konfigurací prémiovek.
Základní cena 1,4 za premium-D se 150kW AWD naftou je asi celkem ok, dalších 700t v příplatcích je trošku úlet... ale to je klasika novinářských konfigurací prémiovek.
Emel
@KANKUNEN tak je to zabudované víc, než klasická obrazovka pláclá na palubní desku... viz třeba Focus www.ford.cz/…ons.original.png
nechapu kterej vymastenec tohle koupi