Může být a nemusí to být zrovna Polaris. Už před 17 lety jsme měli na horách Gladiátora 510 v prodloužené verzi. Měl závěs na radlici, velké plexi , vyhřívané rukojeti . Takže dostat se na hlavní silnici, když nasněžilo či s klukem do školky, nebyl ani pro manželku problém. Dokonce mne kluk, když jsem s osobákem zapadl při uhýbání sypači, vytáhl z příkopy, jen museli nasednout spolužáci, zapnul se předek, redukce a uzávěrky. Výkon 20 kW byl dostatečný. V létě do lesa pro dřevo s vozíkem , to byl základ. Byl to všestranný stroj, jen na asfaltu šly pneu- stejně jako na traktoru, brzo dolů.
Dodnes na toho Číňana vzpomínám, obešli jsme se bez i pásů, ty stály tehdy kolem 100 tis, sněhová radlice 14 tis. takže kde byla závěj, tak jsme to projeli s pluhem... 5 let makal jen s jednou výměnou řemene variátoru.
Dodnes na toho Číňana vzpomínám, obešli jsme se bez i pásů, ty stály tehdy kolem 100 tis, sněhová radlice 14 tis. takže kde byla závěj, tak jsme to projeli s pluhem... 5 let makal jen s jednou výměnou řemene variátoru.