Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Ekonomická životnostnost bude opak piana, které jezdi navždy.
Tohle obsahuje dohromady všechny potenciální problémy automobilového světa dnešní doby.
Celkově třeba asi nikdo neví, jak se dlouhodobě snáší elektronika a elektromotor s teplem generovaným spalovacím motorem...
Tohle obsahuje dohromady všechny potenciální problémy automobilového světa dnešní doby.
Celkově třeba asi nikdo neví, jak se dlouhodobě snáší elektronika a elektromotor s teplem generovaným spalovacím motorem...
@rohYpnol Tak hybridní Toyoty existují skoro 30 let, takže dlouhodobě je to vyzkoušený docela dost...
@Barry Lyndon
Vyzkoušemý hybridní systém Toyota: Atmosfericky plněný zážehový motor s nepřímými vstřikováním, bezestupňová planetová převodovka, samostatný elektromotor, NiMH baterie.
Plug-in Hybrid Mercedes: Diesel s přeplňováním, vysokotlakým přímým vstřikováním, nízkotlakým EGR, vysokotlakým EGR, SCR, DPF, devítistupňová automatická převodovka s hydroměničem a integrovaným elektromotorem, Li-ion bateie.
Vyzkoušemý hybridní systém Toyota: Atmosfericky plněný zážehový motor s nepřímými vstřikováním, bezestupňová planetová převodovka, samostatný elektromotor, NiMH baterie.
Plug-in Hybrid Mercedes: Diesel s přeplňováním, vysokotlakým přímým vstřikováním, nízkotlakým EGR, vysokotlakým EGR, SCR, DPF, devítistupňová automatická převodovka s hydroměničem a integrovaným elektromotorem, Li-ion bateie.
@Tycoon Neznám nikoho, kdo si kupuje prémii, že by chtěl auto co nejjednodušší, každý chce mít vrchol techniky.
@KANKUNEN
To nerozporuju.
Rozporoval jsem pouze to, že plugin hybrid Mercedesu je 30 let vyzkoušený hybridní systém Toyoty.
To nerozporuju.
Rozporoval jsem pouze to, že plugin hybrid Mercedesu je 30 let vyzkoušený hybridní systém Toyoty.
@KANKUNEN vrchol techniky? tenhle vrchol techniky je poplatný klimatu, a jediný, kdo z něho profituje je /doufejme😊 ovzduší. Uživateli žádné extra výhody nepřináší.
@Tycoon Reagoval jsem na "nikdo neví, jak se dlouhodobě snáší elektronika a elektromotor s teplem generovaným spalovacím motorem"... 😉
@Barry Lyndon
Jo, tak zrovna tohle asi problém nebude. Spíše je to o tom, co napsal rohYpnol obecně
"Tohle obsahuje dohromady všechny potenciální problémy automobilového světa dnešní doby."
Jo, tak zrovna tohle asi problém nebude. Spíše je to o tom, co napsal rohYpnol obecně
"Tohle obsahuje dohromady všechny potenciální problémy automobilového světa dnešní doby."
@KANKUNEN
A preto sa premia predava vo velkom s FWD, uchrochtanymi dvojlitrovymi diezlami, alebo po novom trojvalcami, ze ano. Hotovy vrchol techniky, uz len s tym odletiet na Mars
A preto sa premia predava vo velkom s FWD, uchrochtanymi dvojlitrovymi diezlami, alebo po novom trojvalcami, ze ano. Hotovy vrchol techniky, uz len s tym odletiet na Mars
Barry Lyndon
Celý auto (jakože exteriér) fakt pěkný, ale ty fejkový výfuky, to je něco strašnýho, tím je to úplně zabitý...
Pepa_007
Hezké auto. Palubní deska tragická. Dva výfuky, jsou funkční? Kufr? Objem kufru je malý - k čemu pak kombi?
@Pepa_007 Samozřejmě, že nejsou funkční, i na fotkách je vidět, že skutečný výfuk končí pod autem a na nárazník jen nalepili nějaký atrapy, jako to dělali tuzeři Felicií v devadesátkách. Já bych to na sebelepším autě nesnesl (mé OCD to nedává 😃 )
pjotr
Hezké autí, jako Ečka vždy byly.
Jen bych vyhodil tu baterku a ele motor a bude to univerzální pohodlné svezení s velkým kufrem a spolehlivé. Ten kdo si koupí auto přes 2M tak ho spotřeba ve městě o 1 litr menší absolutně nezajímá.
Jen bych vyhodil tu baterku a ele motor a bude to univerzální pohodlné svezení s velkým kufrem a spolehlivé. Ten kdo si koupí auto přes 2M tak ho spotřeba ve městě o 1 litr menší absolutně nezajímá.
@pjotr ale ak to niekto fasuje ako firemne auto tak na tych cislach sakra zalezi
@stopel
nemyslím si že když si firma lízne auto přes 2M tak kouká na spotřebu. Ečko je manažerské vozidlo a tam spotřeba opravdu nehraje roli. Nebo si myslíš že manažer bude po večerech připojovat auto k nabíječce ? Ani náhodou.
nemyslím si že když si firma lízne auto přes 2M tak kouká na spotřebu. Ečko je manažerské vozidlo a tam spotřeba opravdu nehraje roli. Nebo si myslíš že manažer bude po večerech připojovat auto k nabíječce ? Ani náhodou.
@pjotr Představ si, že jsou i lidi, který sice nezajímají peníze, ale emise jejich auta ve městě ano 😊
@Barry Lyndon
nema smysl se bavit s lidma co to nevideli ani na parkovisti. Presedl jsem z v6 tdi do phev a ted do ev a za zadnejch okolnosti bych se do tdi bez ekobalastu (...) nevratil
nema smysl se bavit s lidma co to nevideli ani na parkovisti. Presedl jsem z v6 tdi do phev a ted do ev a za zadnejch okolnosti bych se do tdi bez ekobalastu (...) nevratil
@pjotr
a je tu dalsi co BY vedel jak BY to udelal...
Realne to jezdi, funguje a prodava se to..
a je tu dalsi co BY vedel jak BY to udelal...
Realne to jezdi, funguje a prodava se to..
@pjotr
Ze ma nekdo peníze, neznamená automaticky ,ze je bezohledný. Bezohlednost je vlastnost běžná napříč sociálními skupinami.
Ze ma nekdo peníze, neznamená automaticky ,ze je bezohledný. Bezohlednost je vlastnost běžná napříč sociálními skupinami.
tomas4568
E300de All-Terrain bylo moje skoro ideální auto na důchod. Do té doby, než se mi po 4 letech a 130 tis. km začalo sypat GLE450 a já zjistil, že MB není co bývalo. A to je 300de ještě mnohem složitější strojovna. Takže sny stranou, pragmaticky jsem skončil u RAV4 plugin. Auto se šarmem automatické pračky a doufám že i s podobnou životností.
Tomogo
Už bych ho měl, nebýt toho zmršeného kufru. Kombíky se kupují pro kufr, ne pro celkovou velikost auta...
Ač jinak skvělé auto, tohle se MB nepovedlo!
Ač jinak skvělé auto, tohle se MB nepovedlo!
Kombi se kupuje kvůli kufru. A kufr jsou nejen plocha, ale i litry. Tj. ta daň je opravdu značná.
nojo jenze dnensi phev najedou na elektriku fakt hodne a tedy usporne. Pak je za me mnohem lepsi k tomu mit objemnej benzin.
A kufr? Daň tam sice je, ale kombi to na rozdíl od sedanu kompenzuje, kočár tam složíš v pohodě a dnes už lidi na chatu nevozí v autech metrák cihel... jednou za rok si půjčíš dodávku nebo ti tu lednici dovezou až na místo. Já bych tu plochu až tak nezatracoval, litry zamrzní, ale není to tak hrozně placaté. 90% času tam bude sako / kabát, brašna pro NB a maximálně tak letecký příruční kufřík...
O víkendu jsem jel Lipsko a zpět. Nepotkal jsem jedinou teslu, co by jela pod 130. V Německu na autobahnu i 160. To jsem potkal vic spalovaku, co na dalnici jeli 110 a min nez bev nebo phev
s phev mam 200+ tkm najeto, urcite potrebuju vysvetlit, jak se to pouziva...