Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
btw jste první kdo nekritizuje interiér, respektive provedení spousty prvků. Souhlasím že to není úplně nejhorší absolutně, ale v rámci své třídy a ceny to rozhodně dobré není, těch plastových detailů je tam už moc. A to jsem jel stejnou verzi s tím příplatkovým povrchem, uplně nevim jak to vypadá bez něj 😐
V mínusech to není, ale dobře tvarovaný a praktický zavazadelník v mínusech je, to nechápu.
V mínusech to není, ale dobře tvarovaný a praktický zavazadelník v mínusech je, to nechápu.
@adamzprahy bez nej to nejen vypada lepe, ale bude to i praktictejsi. Uplne si nedovedu predstavit tuhle tkaninu cistit, i jen od obycejneho prachu, ktery na to bude padat, nebo nedejboze na to neco vylit. To by me vazne zajimalo jakou radu na to budou prodejci bmw mit, jak se o tenhle "pokrok" starat.
Dušan Trnka
Mne dlhodobo u SUV BMW " vadí " , že dvere nezakrývajú prahy . A k testu, luxus nestačí len byť, musí byť aj vidieť a to aj na diaľku ...
Man Ký
Na poměry BMW je nová X3 hezké auto. Dělají daleko větší hnusy.
praptak
Nevěděl jsem, že 145 kW (dnes) znamená vysoký výkon, zvláště v kombinaci s autem této velikosti.
@praptak
Vsetko je relativne... mozno keby napisali 200 koni tak by to cloveku prislo inak.... v dnesnej opache ako X3 ale ozaj ani 145 kw nemozno nazvat vysokym vykonom ale skor zlatym stredom ... suhlas
Inak ta X3 je vcelku este kukatelne bmw ... az prekvapivo mu to sekne... na rozdiel od novej rady 1 ci novej rady 5 kde ten kvadrovity dizajn s velkymi rovnymi plochami posobi zrazu akosi nedorobene a lacno...
Vsetko je relativne... mozno keby napisali 200 koni tak by to cloveku prislo inak.... v dnesnej opache ako X3 ale ozaj ani 145 kw nemozno nazvat vysokym vykonom ale skor zlatym stredom ... suhlas
Inak ta X3 je vcelku este kukatelne bmw ... az prekvapivo mu to sekne... na rozdiel od novej rady 1 ci novej rady 5 kde ten kvadrovity dizajn s velkymi rovnymi plochami posobi zrazu akosi nedorobene a lacno...
@3_diamanty Ale zase nebudú mat problém prejsť na vojenskú výrobu . Plasty nahradia pancierovaním a hore pripevnia ťažký gulomet ...
@praptak to maximum je poměrně zavádějící. Když to srovnám s předchůdcem 140 kw, tak bych tomu čistě pocitově tipoval mnohem víc, hlavně na takový ten lehký až střední plyn. Zlepšil se asi hodně průběh, pomáhá určitě MHEV a možná i něco zlepšili v přenosu na silnici...jede to výrazně lépe ve vyšších rychlostech než předchůdce. Ale je pravda že za vysoký výkon bych to úplně nepovažoval, je to takové důstojné tomu autu, to je celé 😊
Ham.
Já jsem vyzkoušel velmi podobnou konfiguraci jako autor a viděl bych to takto.
- dobře utlumený motor
- nízká spotřeba i při nestandardních dálničních rychlostech (180+)
- nízký šum od pneu i aero
- zavazadelník mi přišel adekvátní třídě, jistě není to Kodiaq, ale to v prémii nedělá nikdo
- hrubá pletenina na palubce vypadá levně a křičí proč sis nedal příplatkový potah
- mizerné ovládání dotykovými plochami na volantu, okolo dveřních klik i okolo otočného ovladače. Jediný použitelný knoflík mi přišel otočný váleček na ovládání hlasitosti
- prodleva při řazení z D na R a opačně, při potřebě svižně se otočit někde v městském provozu s potřebou rychle couvnout a znovu dát D a rychle odpálit by jeden dal na modlení. No a na rozdíl od autora si nemyslím, že cukání pod plynem je feature ale obyčejný bug, který s nějakou modelovou péčí asi časem odstraní. Jiné modely BMW s touto převodovkou toto nedělají.
- i v nejkomfortnějším módu mi adaptivní tlumení přišlo na rozbité okresce neadekvátně tvrdé a nepohodlné (třese celým autem). Naopak sportovní mód je při drsné jízdě na slušné silnici velmi dobrý (auto je pevné a nenaklání se).
- dost chudě působící "kaplička" a znázornění rychloměru a otáčkoměru ve standardních režimech je všechno, jenom ne přehledné
- dobré přední sedačky, ale pocit z nich kazí nenastavitelný horní úchyt bezp. pásu.
- nepřekryté prahy, které jsou navíc vytvarované "do prostoru", takže záruka zadělaných nohavic.
- vzadu si se 190 cm za sebe sednu v pohodě, jediné co tam vadí je "estetika" zadní části předního opěradla z kusu tvrdého plastu (chápu u levných aut, kde je to praktické, u auta této cenové je to trapas).
- dobře utlumený motor
- nízká spotřeba i při nestandardních dálničních rychlostech (180+)
- nízký šum od pneu i aero
- zavazadelník mi přišel adekvátní třídě, jistě není to Kodiaq, ale to v prémii nedělá nikdo
- hrubá pletenina na palubce vypadá levně a křičí proč sis nedal příplatkový potah
- mizerné ovládání dotykovými plochami na volantu, okolo dveřních klik i okolo otočného ovladače. Jediný použitelný knoflík mi přišel otočný váleček na ovládání hlasitosti
- prodleva při řazení z D na R a opačně, při potřebě svižně se otočit někde v městském provozu s potřebou rychle couvnout a znovu dát D a rychle odpálit by jeden dal na modlení. No a na rozdíl od autora si nemyslím, že cukání pod plynem je feature ale obyčejný bug, který s nějakou modelovou péčí asi časem odstraní. Jiné modely BMW s touto převodovkou toto nedělají.
- i v nejkomfortnějším módu mi adaptivní tlumení přišlo na rozbité okresce neadekvátně tvrdé a nepohodlné (třese celým autem). Naopak sportovní mód je při drsné jízdě na slušné silnici velmi dobrý (auto je pevné a nenaklání se).
- dost chudě působící "kaplička" a znázornění rychloměru a otáčkoměru ve standardních režimech je všechno, jenom ne přehledné
- dobré přední sedačky, ale pocit z nich kazí nenastavitelný horní úchyt bezp. pásu.
- nepřekryté prahy, které jsou navíc vytvarované "do prostoru", takže záruka zadělaných nohavic.
- vzadu si se 190 cm za sebe sednu v pohodě, jediné co tam vadí je "estetika" zadní části předního opěradla z kusu tvrdého plastu (chápu u levných aut, kde je to praktické, u auta této cenové je to trapas).
@Ham. souhlas se vším, bohužel jsem nejel adaptivní podvozek a nerad čtu, že to na změkčení auta moc nepomáhá.
Jen jedna věc...jak máš nastavenou přední sedačku? Sedíš výš? Překvapuje mě, že se s 190 cm za sebe vejdeš. Já se skromnými 175 cm jsem to měl za sebou tak že jsem se sice vešel, ale moc rezervy nebylo. No a největší problém jsem měl s protisměrnou autosedačkou na bázi, protože masivní plast v horní části přední sedačky znamená posunout přední sedačku hodně dopředu a buď se tam nedá jet vůbec nebo kompromisně.
Jen jedna věc...jak máš nastavenou přední sedačku? Sedíš výš? Překvapuje mě, že se s 190 cm za sebe vejdeš. Já se skromnými 175 cm jsem to měl za sebou tak že jsem se sice vešel, ale moc rezervy nebylo. No a největší problém jsem měl s protisměrnou autosedačkou na bázi, protože masivní plast v horní části přední sedačky znamená posunout přední sedačku hodně dopředu a buď se tam nedá jet vůbec nebo kompromisně.
@adamzprahy Sedačku mám cca ve střední výšce, určitě nesedím na podlaze (a zadní cestující bez problémů zasune nohy pode mě), tak abych viděl na kapotu a ruce v lokti v pravém úhlu. 175 cm by mělo být absolutně v pohodě. Dětskou sedačku jsem nezkoušel, to už jde mimo mě.
@adamzprahy jasne ze to zmakceniu auta nepomaha, adapt podvozok nepomaha zmakceniu podvozka nikdy. Pri sucasnych BMW plati ze ak chces komfort, tak zelezny podvozok a zakladne kolesa a pneu bez runflat.
Mam fungl novu 3ku, na zakladnom podvozku, zakladnych 17kach bez runflat a komfort je uplne uzasny.
Mam fungl novu 3ku, na zakladnom podvozku, zakladnych 17kach bez runflat a komfort je uplne uzasny.
@Ham. Ta pletenina na palubce JE priplatkovy potah, a jediny co je v nabidce. Zadne obsiti kozenkou se u X3 nekona, bud zaklad plast, nebo tenhle priplatkovej tkaninovej plast.
Mohu se zeptat na jak velkych kolech jsi testoval? Me to na R19 (bez runflatu) neprislo udrncane.
Mohu se zeptat na jak velkych kolech jsi testoval? Me to na R19 (bez runflatu) neprislo udrncane.
@fOE Jj, máš pravdu, koukám do konfigurátoru a je to příplatek. Tak to snad raději ten plast co je v základu, ta pletenina vypadá divně. Na 19 s RF.
@Ham. Tiež súhlas. Ja som mal podvedome stále pocit, že sedím v X1 a nie X3. Tá X1 sa mi veľmi páči, tu by som už za tú cenu pozeral inde.
fOE
Ad kufr, litry nejsou vse mila redakce. Jasne, takove GLC ma na papire 50l navic, ty jsou ale komplet (a mozna i neco navic k tomu) pod podlahou a tedy zasadne hure vyuzitelne. X3 ma navic diky kolmejsimu tvaru zadniho okna nez ono GLC vic mista i nad roletkou. Celkove tak nehlede na litry radim kufr X3 nad GLC.
Ano, mainstream konkurence umi pri stejnych vnejsich rozmerech vykouzlit jina kufrova cisla, X3 ale bude potencialni kupec porovnavat hlavne s jinou premii a tam se nema za co stydet.
Ano, mainstream konkurence umi pri stejnych vnejsich rozmerech vykouzlit jina kufrova cisla, X3 ale bude potencialni kupec porovnavat hlavne s jinou premii a tam se nema za co stydet.
JEYCOM
BMW jde špatným směrem. Seděl jsem v tom a tak laciný interiér zkrátka do prémie nepatří. Všude pouze levné plasty, byť kvalitně slícované. Ale na dotek a vzhled je to smutný příběh. Tkanina z rybářských sítí na palubovce je vyloženě hovadina. Nebude se to dát udržovat a není to příjemné ani na dotyk. MB GLC je v totmo jiná liga.
Avantime
Celkom nerozumiem prečo je v texte kombinovaná spotreba 6,4 a v tabuľke 5,8 litra. Predpokladám, že nižšia je od výrobcu. Ja keď som skúšal novú X3 a zhodou okolností v rovnakej motorizácii, tak na zimných pneu som mal na diaľnici spotrebu 5,9 l, okresky 4,6 l a mesto 6,7 l, priemer teda 5,7 l. Nemáte zač.
Jaros 00071
Moc mne to auto neoslovuje..🫤Design na BMW ujde. Motor horší než u Audi. Interiér je nyní kvalitou zoufalý 🤦 ergonomicky tragédie, tlačítka nikde, místo řízení ťukat do menu 👎 na volantu dotyk 👎 VW a Audi se už poučily, tlačítka vracejí. Stále málo , ale aspoň něco. BMW za tyto peníze nestojí. Bohužel.
Michal606
Mám X3 2.0 Xdrive G01 z roku 2019. Super auto. Byl jsem pozván na premiéru nové X3. Co jsem vyzkoušel mě naprosto zklamalo. Palubní deska bez tlačítek, neudržovatelné tkaniny na palubní desce a naprosto podřadná kvalita materiálu v interiéru. Zadní nárazník nechrání víko kufru! Bylo odřené už na předváděcím voze. Kde je vzduchové odpružení či řízení všech kol? Kde je předchozí logické ovládání iDrive? Objednal jsem nové GLC 220d a to jsem byl vždy fanoušek BMW.
@Michal606 Bohužel, to je dnešní realita, podobný osud potkal i řadu 5 a 7. Levné materiály, řešení ala levná auta a šetření i tam, kde ani značky jako Hyundai, nebo Renault nešetří. O tom, čím už se ty auta nedají vybavit by se daly napsal slohy.
Vzhledem k tomu že to auto řeším pro rodinu tak jsem doufal, že si přečtu něco co sám nedokážu objektivně vyhodnotit a to třeba změřit kufr a hlavně místo na zadních sedadlech. V prostoru i komfortu zadních sedaček vidím největší slabinu o které v testu není ani zmínka. Naopak kufr je podle mě v pohodě a abychom tohle rozhodli tak je potřeba ho změřit a porovnat s přímo konkurencí (GLC, Q5, Lexus NX, Mazda CX 60...?) a nepřímou (třeba Tiguan, Kodiaq..?).
Jsou v tom dojmy s kterými souhlasím (odhlučnění, podvozek, úsporný motor), ale to je takový problém to trochu rozvést (např. podvozek) a zase trochu porovnat konkrétně s konkurencí? Že to jezdí dobře, ale docela drncá je taková univerzální charakteristika BMW 😁
Píšu to jako feedback, protože upřímně takovéhle testy už ani nemá cenu číst, čím dál tím víc se dočítáme "vypovídající spotřebu změřenou nemáme, protože jsem se autem stěhoval" apod. nebo když už to auto člověk zná tak vidí že v tom textu půlka výhod / nevýhod chybí. Pomalu se začínám divit že Vám ta auta půjčují, protože na týden ježdění je to zoufale málo řádků a informací. Sorry...
Osobne nechápem ani počty hviezdičiek v celkovom hodnotení. Autá, ktoré tu majú 2-3 x viac mínusov majú lepšie hodnotenie. Reálne je asi minimum čo som tu videl 3,5.