Technika
Zpět na článek
Mercedes-Benz udrží motory V8 a V12 i s normou Euro 7. Jde vstříc logické úvaze
16 komentářů
Sevca1
@rohYpnol Nejsi doufám už tak na dně že jsi to myslel vážně? To že tu občas vypustis blbost jsme si už zvykli, ale proč dobrovolně dělat ze sebe hlupáka?
Prasivak P
@Man Ký
Keby to bol hocikto iny, predpokladal by som ze ide o sarkazmus. Ale tu to zial najskor bolo myslene vazne.
Keby to bol hocikto iny, predpokladal by som ze ide o sarkazmus. Ale tu to zial najskor bolo myslene vazne.
Mikesus
@ryccardo
Jestli tedy bereš tdi 142kw v novém kodiaqu, ze není nový, tak pak tedy máš pravdu. V tom jsem jel před pulrokem a presne tak se choval.
Jestli tedy bereš tdi 142kw v novém kodiaqu, ze není nový, tak pak tedy máš pravdu. V tom jsem jel před pulrokem a presne tak se choval.
Tycoon
@ryccardo
Jel jsem s novým TDI v manuálu a ano, je to o něco lepší než dříve. Ale pořád minimálně o jednu třídu horší než benzín.
V čem je to nejslabší, je právě to manuální řazení. Spojka jde pořád hodně ztuha, řazení nižších rychlostních stupňů se pořád zadrhává. Přitom mnohé konkurenční automobilové koncerny už před 15 lety uměly udělat dieselová auta, kde spojka a řazení šly snadno.
Jel jsem s novým TDI v manuálu a ano, je to o něco lepší než dříve. Ale pořád minimálně o jednu třídu horší než benzín.
V čem je to nejslabší, je právě to manuální řazení. Spojka jde pořád hodně ztuha, řazení nižších rychlostních stupňů se pořád zadrhává. Přitom mnohé konkurenční automobilové koncerny už před 15 lety uměly udělat dieselová auta, kde spojka a řazení šly snadno.
ryccardo
@Mikesus to si s žádným novým TDI zjevně dlouho nejel. Blbý je že v dnešní době je výborný motor většinou degradován spojením s příšernou automatickou převodovkou.
kesumb
V12 je slechta mezi motorama, jeji prubeh a nastup je nezamenitelny. Je to zbytecny, je to tezky, je to slozity, ale je zazitek s tim jet. Jediny co se vyrovna elektru
ryccardo
@Mikesus Tak Kodiakem přesně s tímhle motorem jsem už několikrát taky jel. To je zrovna ten případ, kdy výborný motor zabíjí příšerně nastavená automatická převodovka, která motor podtáčí, neví kdy jaký rychlostní stupeň dát, chová se hekticky i při minimálním pohybu pedálem, prostě klasické příšerné DSG, ale v motoru chyba rozhodně není. Ten je pružný, úsporný a dobře utlumený.
ryccardo
@Tycoon no zajímalo by mě co si představuješ po pojmem že jde ztuha spojka. Nevidím důvod proč by u hydraulicky ovládaný spojky měla jít ztuha. Popravdě poslední auto ve kterým šla ztuha spojka a který si tak pamatuju byl Žigul.
Že to chce při řazení rychlostí u některých převodovek trochu citu je možné zejména pokud je studený motor, ale s trochou cviku s tím normální řidič nemá problém a poradí si. Obvykle to dělá při podřazování ze 3 na 2. Většinou v takových situacích pomůže trochu meziplynu nebo řadit pomalu, aby se tam kolečka měla čas porovnat. Nevidím to jako překážku a považuji to za zábavné. Alespoň mám pocit, že to auto řídím a ne jen točím "pizzou".
Že to chce při řazení rychlostí u některých převodovek trochu citu je možné zejména pokud je studený motor, ale s trochou cviku s tím normální řidič nemá problém a poradí si. Obvykle to dělá při podřazování ze 3 na 2. Většinou v takových situacích pomůže trochu meziplynu nebo řadit pomalu, aby se tam kolečka měla čas porovnat. Nevidím to jako překážku a považuji to za zábavné. Alespoň mám pocit, že to auto řídím a ne jen točím "pizzou".
praptak
@ryccardo Je TDI v Audi Q8 staré nebo nové? Tuberkulózní zvuk to ovšem má.
No to je vskutku požitek. Smes smradu a vibrací. Do toho turbodira, dlouhá reakce na plyn, krátké pásmo využitelných otacek. Samá vlastnost, co člověk od motoru chce.