Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNávrat trabantu by jistě znamenal jediný možný pohon. Takhle by mohl vypadat
12 komentářů
Arese
Se zkratopohonem naprostá marnost a vyhozené peníze! 👎
gil54
Lušovský by se tak mohl hodit tomu keňskému "startupistovi". 😀
(A ta anketa se jaksi vytratila, ne, že by mi to teda trhalo žíly... já hlasuju pro Keňu.)
(A ta anketa se jaksi vytratila, ne, že by mi to teda trhalo žíly... já hlasuju pro Keňu.)
andrijoshka
Nevidím dôvod na "štýlový" elektromobil. Takých je plný trh. Trabant nebol populárny, Trabant bol jediná možnosť dostať sa k lacnému vozítku. Ani naši si nemohli dovoliť nič iné. To auto mi skoro zabilo mamu, pretože sa mu v zákrute zablokovali kolesá a odmietli sa vrátiť naspäúť do priamej polohy. Chvála Bohu tie kotrmelce prežila. Trabant sa mal minimálne trikrát vrátiť – boli už podstatne lepšie časy aj návrhy vzhľadu. Dnes sú všetky autá drahé, Dacia ponúka lacnejší elektromobil Spring, Číňania ponúkajú všeličo podobné. Akýkoľvek moderný Trabant príde, predá sa z neho pár stoviek kusov a zanikne. Pretože Trabant nebol ani Mini, ani Chrobák, ani Mustang, ani Qinquecento.
tak podoba tady zrovna docela je
images.app.goo.gl/Vq3VRVb8eqjGcCJ69
já ji tam nevidím vůbec, proto jsem se ptal
jediný společný znak je to logo
Na druhou stranu, trabant nebyl o karoserii nebo logu, ale trabant byl trabantem úplně z jiného důvodu.
A uprimne, koupil by si někdo "moderní" trabant?
Tahle značka žije z minulosti a díky minulosti... Novodobý měl přijít na přelo tisíciletí a možná by se chytil jako Mini...
no nekoupil
Nicméně Trabant byl nepochybně naprosto úžasným autem, na které němci kdysi neváhali čekat v pořadníku klidně i deset let
Uf, i oni musí být asi rádi že je ta příšerná doba pryč 😄
No prave. Ja v něm sedel jednou a stacilo. To auto bylo ukázka, že lidi by se pro možnost jet někam klidně nechali i bičovat. A ještě by za to platili.