Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Fiat Croma (1985-1996): Poslední z velkých

36 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, další smutný důkaz konce evropské automotive v důsledku greendealu EU a zekenorudé ideologie klimatismu...
Rezna
@rohYpnol
Co ma Croma společného s GD?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rezna
gd ma s tim společného to, že ten GD, který schválil a podepsal Babiš za ČR
cnn.iprima.cz/…green-deal-54424
v roce 2020 zapříčinil konec cromy v roce 1998. To je přeci logické.
Lempl Klaun
@Mikesus

Čůrám smichy … 😂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
100x vyvrácená lež že Babiš podepsal GD.
Babiš podepsal RÁMEC, který mj. deklaroval, že GD nemůže mít negativní dopad na domácnosti, průmysl, konkurenceschopnost.

https😐/www.facebook.com/…242966536661033/

A hlavně je úplně nepodstatné, co Babiš. Greendeal podepsal a dojednal Fiala, a to dokonce za jeho předsednictví.
Hendly
@Rohypnol

kdyz Babis podepsal zavazek tak ho pak nekdo musi realizovat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Naopak. Ta lež je tvoje. Babiš podepsal cíl, tedy tvými slovy rozpadlý hotel plný švábů. A Fiala už musel jen rozhodnout cestu, jak tento cíl dosáhnout, protoze Babiš stanovil cíl. Ten můj odkaz to potvrzuje, že to potvrzuje i Babiš. Takze bud to podepsal a rozhodnul, nebo to nepodepsal a je Babiš lhář.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Opět jen lžeš!

Evropská rada uznává, že je třeba zajistit energetickou bezpečnost a respektovat PRÁVO ČLENSKÝCH STÁTŮ ROZHODOVAT o vlastní skladbě zdrojů energie a zvolit si nejvhodnější technologie. Některé členské státy uvedly, že součástí jejich vnitrostátní skladby zdrojů energie je energie jaderná.

Klimatické neutrality MUSÍ BÝT DOSAŽENO ZPŮSOBEM, KTERÝ ZACHOVÁ KONKURENCESCHOPNOST EU, mimo jiné vypracováním účinných opatření řešících únik uhlíku způsobem, který je slučitelnýs pravidly Světové obchodní organizace (WTO).

=NIC Z TOHO CO PODEPSAL A SCHVÁLIL FIALA TENTO BABIŠŮV RÁMEC VE VÝSLEDKU NENAPLŇUJE!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Rezna

To, že tehdy Fiat vyráběl auta. Dnes díky GD vyrábí jen stellantis plechovky, resp. už pomalu ani nevyrábí. To má společného s GD.
Hendly
@rohYpnol
Jasne, sice ostatni znacky jsou uspesne, ale za Fiat muze GD..

Na co premyslet kdyz nenavidis..
Rezna
@rohYpnol
Souhlas že Fiat i další vyráběly AUTA... krásná, zajímavá, charakteristická, relativně dostupná... Ale to že se teď produkuji bezcharakterní plechovy, tak za to GD rozhodně nemůže, úpadek přišel první.
traveldrive
@rohYpnol Fiat bol vždy umelcom na malé autá, a pri nich mal ostať. Veľké auto sa mu nikdy veľmi nedarilo. Najväčším kopancom bolo zrušenie modelového radu Punto a vsadenie na jednu kartu menom 500. Plus zmršili nové Stilo. To položilo Fiat, nie greendeal.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jeden z mnoha fiatů, kterým velký facelift vysloveně ubížil.
Arese
@Stejsn V tomto případě si to vyjímečně nemyslím. Ta zaoblenější příď s kapotou, která už se na bocích nezakusovala do blatníků, autu sluší mnohem více. 👍
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Arese Mně se nelíbí ani Logo facelift Una, ani facelift Ritma, 132ky (Argenta), Grande Punta (ten chromový ksicht). Celkem se povedl třeba u starého Tipa. Původní jedničková Panda a její facelift ve stylu Una je u mě tak 1:1.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Stejsn No, a prave u toho Tipa to bylo taky hodne o technice.

Nizsi svetla vzal cert, ale mnohem tuzsi karoserie, aktualizovane motory, lepsi vnitrek...

Uno to same: puvodni drsne drncelo, vevnitr.
Logo uz bylo potichu.
😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Stejsn Ale pomohl rozhodne technicky.
topten
velky rodinny managersky stredni tridy ...
pritom je jen o necelejch 10 cm delsi nez prtava scala
a skoro o 5 cm uzsi nez scala
ty lidi museli bejt pred par lety trpaslici
Avatar - Stejsn
Stejsn
@topten Asi ano. Ritmo bylo prezentováno jako rodinné auto.
topten
@Stejsn
to byl i favorit
a pred tim stodvaca
a pred tim stovka
a pred tim ...
jsme nezkutecne zhyckani
Avatar - Mikesus
Mikesus
@topten
Presne. Do stodvaci se vešlo 8 lidi a nikdo neměl problém. 2 dospeli vzadu spolu se 4 dětmi. 🤣
Tycoon
@topten

O tom, jací lidé se do auta vejdou, rozhodují vnitřní rozměry kabiny, nikoliv vnější rozměry karoserie.
topten
@Tycoon
myslis malej z venku, velkej uvnitr?
kdyz vezmu ten dlouhej cumak vepredu a kufr vzadu, tak mi vychazi, ze pro posadku zaz tak moc mista
chapu, na tehdejsi dobu asi OK
ja jen poukazuju, jak dnesni auta narostly a ze tehdejsi stredni a manazersky tride dnes velikostne odpovida auta, o ktery je v kategorii malejch aut
Tycoon
@topten

Ano, auto může být malé zvenku, ale velké uvnitř nebo naopak velké zvenku, ale malé uvnitř. Ani ten čumák vepředu nic neříká, jelikož pro využití prostoru je důležitější třeba to, jak daleko od předku jsou pedály. Nebo kolik prostoru kabiny ubírají podběhy kol, palubka, palivová nádrž atd atd. A to z vnější fotky nepoznáš.

Typický příklad je třeba Golf IV všemi modely na stejné platformě včetně jedničkové Octavie. Oproti předchozí platformě Golfu III narostly vnější rozměry, narostl rozvor, ale uvnitř bylo výrazně méně místa. Na druhou stranu to bylo bezpečnější.
vencelín
@Tycoon
Což většinou jde ruku v ruce.
Na malém půdorys se velký vnitřní prostor dělá značně obtížné.
Na druhou stranu velký půdorys na vždy znamená velký vnitřní prostor
Tycoon
@vencelín

Obecně ano. Ale v praxi se někdy stává, že mezi vnějšími vnitřními rozměry není přímá úměra.
vencelín
@tyccon
Ano, což je to co jsem v příspěvku popsal 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@topten Spočítej si prostor mezi podběhy. Velká kola žerou prostor.
traveldrive
@KANKUNEN Presne. Taktiež sedadlá a plasty v interiéri nebývali také mohutné ako dnes, aj dvere boli podstatne tenšie. Ale je pravda asi aj to, že ľudia boli na priestor o čosi menej nároční.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Šašci... miniauta.
Jeste vam odpustim tu novou Grande Pandu, ta jeste neni v prodeji, ale videli jste nekdy 600?!
To ze puvodni 600 byla hodne male auto fakt neznamena, ze i ta nova je miniautem.
U babky na trhu bych to chapal, ale jestli se nekdo chce zivit psanim o autech, tak takovou blbost napsat nesmi, nemuze.
Aleš Dragoun
@Ja Prvni 123 Nová 600 i Grande Panda jsou crossovery, ne klasická osobní auta. A propříště doporučuji mírnit se ve výrazech.
Arese
Původní Croma byla všestranně velmi atraktivní auto 🙂👍, zato její stejnojmenný nástupce byla designová a následně i prodejní katastrofa...🙁👎
Avatar - idam.i
idam.i
@Arese aj v tej dobe pohorela v barierovom teste.
S trojičky príbuzných modelov /Alfa 164,Saab 9000 a Lancia Thema/úplne prepadla.
https: //www.autobild.de/…est-1247072.html
vencelín
@Arese
Ta novější Croma byl designový kockopes. Takové nafoukle cosi.
Když jsem vybíral auto, tak jsem jednu prozkoumávat v bazaru a i praktičnost mne nějak nedadchla.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tento Fiat mohl hrdě parkovat vedle Passatu. To ten následující brontosaurus byl vrchol italského designu. Chcípl po právu.
vencelín
@KANKUNEN
Design byl zvláštní. Nafoukle cosi, podobně vnímám i golf plus.
A praktičnost tě nové Cromy mne taky moc neoslovila.