Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Proč v tom není diesel? Se zdechlým benzínovým motorem je to neprodejné.
@Ada - stop rendlíkovskému odpadu Přesně tak, 1,5 TSI se 110 kW je velice zdechlý pohon. 😂😂😂
@Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Diesel bez "dotační" podpory nafty už v Americe nechtějí ani do patnáctitunových trucků...
Chápu, že se ti stýská po autech typu Smart CDI na "dotovanou" naftu, ale naštěstí vás dieseldezolátních pošuků, co by lili smrdutou naftu i do zapalovačů, už i tady pomalu ubývá. 😊
Diesel bez "dotační" podpory nafty už v Americe nechtějí ani do patnáctitunových trucků...
Chápu, že se ti stýská po autech typu Smart CDI na "dotovanou" naftu, ale naštěstí vás dieseldezolátních pošuků, co by lili smrdutou naftu i do zapalovačů, už i tady pomalu ubývá. 😊
Placza
Kéž by atmosférickou 1,5 MPI nabízela také škodovka na nějaký popojíždění po městě, by to určitě méně trpělo než přímovstřikový motor.
@Placza
Je tam 1.0MPI ?
Je tam 1.0MPI ?
@lamal To sice je, ale ptal jsem se nedávno jednoho pražského dealera kolik MPI prodá a odpověď byla za rok 24 nula. Každý si rád připlatí pár frflí a kupuje TSI, které je úspornější a nesrovnatelně dynamičtější.
@Ham.
To je jasné, že 1.0 MPI si nikdo nekoupí. Ale původní příspěvek se týkal motoru 1.5 MPI, o ten by asi zájem byl.
To je jasné, že 1.0 MPI si nikdo nekoupí. Ale původní příspěvek se týkal motoru 1.5 MPI, o ten by asi zájem byl.
ericn
Vyzyvatel z východní říše nemá proti Fabii šanci, je to drahá plečka...
Arese
Jen úplný i.d.i. ot by si místo skvělé a všestranně povedené Fabie koupil tuto ošklivou čínskou potvoru navíc s brutálním propadem ceny při dalším prodeji. 🤮🤮🤮
Avantime
Musím si to prečítať v Světe motorů, videl som to na titulke.
Ale teda nedávno som pozeral ceny áut v B segmente a MG 3 sa neoplatí ani bez hybridu. Majú to dosť drahé, čo je vlastne stále problém týchto čínskych značiek pri vstupe do Európy. Jednoducho nevidím dôvod nekúpiť si radšej Sandero, Fabiu alebo teda i20, ak by mi moc šlo o atmo štvorvalec. Ešte aj Bayon a Stonic sú lacnejšie s tým motorom ako MG 3. Aj nový Swift s ukážkovo úsporným mild-hybridom.
No a pokiaľ ide o hybrid, tam je za tú istú cenu Yaris. Asi je vzadu menší, ale určite má u mňa väčšiu dôveru. Takže cením, že MG prišlo s hybridom, no cenová politika zatiaľ nič moc. Možno to dáva väčší zmysel pri novom ZS.
Ale teda nedávno som pozeral ceny áut v B segmente a MG 3 sa neoplatí ani bez hybridu. Majú to dosť drahé, čo je vlastne stále problém týchto čínskych značiek pri vstupe do Európy. Jednoducho nevidím dôvod nekúpiť si radšej Sandero, Fabiu alebo teda i20, ak by mi moc šlo o atmo štvorvalec. Ešte aj Bayon a Stonic sú lacnejšie s tým motorom ako MG 3. Aj nový Swift s ukážkovo úsporným mild-hybridom.
No a pokiaľ ide o hybrid, tam je za tú istú cenu Yaris. Asi je vzadu menší, ale určite má u mňa väčšiu dôveru. Takže cením, že MG prišlo s hybridom, no cenová politika zatiaľ nič moc. Možno to dáva väčší zmysel pri novom ZS.
Flai
ceny segmentu b jsou nesmyslné a hlavně tato čína nedava žadný ekonomy smysl pro koupi a Fabie už je jenom minulost. Za ty peníze je tady cečko Hyundai i30 s 1,5 MPI nebo Dacia Sandero která nabízí i vysoký podvozek 20cm Stepway nebo usporné LPG. Do půl milionu lze pořídit Dacia Jogger s gigantickým kufrem 700 l ,el ruční brzdou,bezkličovym zamkem,výhřev sedadel, kde manželka pohodí kočárek aniž by jej skladala.
3_diamanty
Urcite fabiu.... MG 3 je navyse aj vo verzii bez hybridu u nas az podozrivo drahe... lacnejsie vyjde aj nova C3 1,2 turbo a ta vyzera skutocne podarene...
Fabia 🫱
Fabia 🫱
@3_diamanty C3 je low-cost a obávám se, že benzínový motor má ještě řemen v oleji.
@twistedTSD Nie, nemá, je už s reťazou.
Ale treba se tam i venujete tomu, za kolik pracuji delnici v Cine, jak moc ta auta dotuji cinsti komunisti v netajenem usili poskodit evropskou ekonomiku a jak to ma Cina s pristupem k dusevnimu vlastnictvi a patentum obecne.
Tak ale to si můžeme zaspekulovat i obráceně a doufat že se v článku dočteme : o kolik nám auta zdražil zelený úděl, o kolik jsou EU auta nebezpečnější (vypínání asistentů, rušení tlačítek), ...
Proto kvůli bezpecnosti by chtělo zamezit možnosti vypnutí tech asistentů. Pak to jejich vypínání nebude mít negativní vliv na bezpečnost.
to myslíš v legraci nebo vážně ?
Třeba asistent jízdy v pruzích který ti tahá za volant je vyloženě nebezpečný
Nebo asistent překročení rychlosti, který neumí poznat křižovatku je nebezpečný tím že řidič časem zešílí
Ne proč? Naopak se to hodí, kdyz jsi někde kde to neznáš nebo v hustém provozu, tak ti to pohlída aktuální rychlost.
Jedinou funkci co mám vypnuto, je zpomalování adaptivniho tempomatu do zatacek, tohle toyote fakt zatím nejde, jelikož to bere podle úhlu natočení volantu, ne podle map. Takze zpomaluje casto uplne zbytecne. Ale zbytek funguje spolehlive a není potřeba vypínat. A asistent v pruzích opravdu netaha za volant. Uz s tímhle asistentem mám něco pres 250tis km a nepamatuji si, ze by mne chtěl vytáhnout z pruhu. Dokonce nemám ani problém se vyhýbat na krajnici, jen ten systém u toho zapíná, ale nikam natáhne. Co to mate za systému porad? To jsou tak 10-15 let stará auta ne, kde se to teprve testovali, ne?