Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík se byl podívat na opravy automatických převodovek Ford. Která zlobí víc?

5 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Getarg DCT450 - nebudu se tvářit, že problém neexistuje (jako to s problémy dělají někteří fanoušci značek i tady na ACZ), to rozhodně ne, ale jelikož jsem toto auto pár let vlastnil a na rozdíl od většiny lidí zde jsem řadu let v Mondeoklubu, kde se převodovky a zkušenosti diskutují dnes a denně, je nutné říct, že to rozhodně nemusí být jen špatná volba. Auta s plnou servisní historií kroutí běžně k 300t, já sám na ní najel od 59-133tisíc s dvěma výměnami oleje (jednu prvná majitel, druhou já) a nikdy s ní nebyl problém (za 6 let), ale umím si představit koupit dnes takové Mondeo s tímto automatem za 250-300 tisíc s nejasnou historií a problém je na světě, nicméně ani v klubu to není zas tak horké téma, jako u Powershiftu u předchozí generace MK4 . Já bych si taky takové auto nekoupil a bál bych se toho, stejně jako DSG či jiné podobné automaty.

Co mám info z Fordu, tak se neprovádí proplach, je prý přímo zakázán výrobcem - toto tvrzení mám z Vgroup Kladno, kde jsem servisoval abych kdyžtak nebyl za "vola" já.

A co k Mondeu ? Berte předfacelift s motorem PSA, ideálně radši s manuálem, když chcete diesel (2.0) a nebo uplně nejlepší je verze HEV, ty se nekazí vůbec, o tom Vaculda taky točil nedávno video.. bohužel ojetiny HEV s dobrým rodokmenem si drží ceny nestydatě vysoko.
Tycoon
Reklama na manuální převodovky ... ale majitel servisu extratřída, o tom žádná.
Xifarg
@Karel Štolař Tak co čekat od Štolaře…
Karel Štolař
Tak co čekat od značky Ford...
Petr rychly
@Ozzman jestli jsem spravne pochopil z videa, tak ty Getarg DCT450 uz by v MK5 byt nemely ne, kdyz maji Euro 6. Ja mam MK5 2.0tdci 132Kw awd konec roku 2015. Mel bych mit tedy 451, nebo 450? Priadne kde to zjistim? Diky