Testy
Mikesus
@Frfla
Hmm. Škoda, protože auto za 800, třídy Octavie, premiovka je hodne dobrá nabídka a vůbec s tím nemám problém, ačkoliv nejsem cilovka. Pro mne je to moc malé. Ale cenově jak Octavie je naprosto ok a skutečně lidový segment. I s průměrnou mzdou si na to vydela člověk v pohodě, když neplytva za blbosti.
Hmm. Škoda, protože auto za 800, třídy Octavie, premiovka je hodne dobrá nabídka a vůbec s tím nemám problém, ačkoliv nejsem cilovka. Pro mne je to moc malé. Ale cenově jak Octavie je naprosto ok a skutečně lidový segment. I s průměrnou mzdou si na to vydela člověk v pohodě, když neplytva za blbosti.
Pepa_007
Prémiový segment a jen 3 válce? 🙄🤔
Clanek nepíše nic o kultivivanosti 3 válců.
Clanek nepíše nic o kultivivanosti 3 válců.
lamal
Tak hnusnu palubnu dosku s vyduchmi aka 80´s bassreflex si dnes nedovoli ani Číňan. K tomu gycovy ambient a diskutabilny predny vyraz.
Skoda, stacilo by relativne malo, aby to bolo aspon dostojne, pretoze ma svoje silne stranky a co horsie necha si ich poriadne zaplatit.
https😐/i.ebayimg.com/…RROs/s-l1200.jpg
Skoda, stacilo by relativne malo, aby to bolo aspon dostojne, pretoze ma svoje silne stranky a co horsie necha si ich poriadne zaplatit.
https😐/i.ebayimg.com/…RROs/s-l1200.jpg
Frfla
800k za lidové vozítko? Takový prcek od BMW by měl začínat na polovině. Tohle si germoši mohou strčit do Arsch.
Krum Páč
Ringhofer
Nefoťte prosím auta z pozice ležícího střelce! Dělá to každý fotograf, jako kdyby už nikdo neuměl vyfotit auto tak, jak ho vidí člověk před ním (za ním) stojící. Proboha, jaký význam má nacpat do galerie fotky z pohledu, kterým se pozorovatel na něj nikdy nepodívá?!
Prasivak P
@Ondřej Vaňásek
je to asi tak atraktivne ako je to premiove s FWD a trojvalcom.
je to asi tak atraktivne ako je to premiove s FWD a trojvalcom.
Prasivak P
@Mikesus
Kto aspon raz konfiguroval hocico od velkej nemeckej trojky vie, ze 'cena od' je za uplne vykradnute auto, ktore si nikdy nikto nekupi. Ked sa pridaju zakladne veci, aby to vyzeralo aspon trochu lepsie nez dacia logan, tak tisice eur len tak lietaju. O tom svedci aj cena testovaneho auta vyse 1,2M KC, co je za C-segment s trojvalcom celkom bizar. Vobec nerozumiem ako by tomuto mohol dat niekto prednost pred lubovolnym inym autom C-segmentu, ale zrejme v BMW poznaju svojich kupcov lepsie.
Kto aspon raz konfiguroval hocico od velkej nemeckej trojky vie, ze 'cena od' je za uplne vykradnute auto, ktore si nikdy nikto nekupi. Ked sa pridaju zakladne veci, aby to vyzeralo aspon trochu lepsie nez dacia logan, tak tisice eur len tak lietaju. O tom svedci aj cena testovaneho auta vyse 1,2M KC, co je za C-segment s trojvalcom celkom bizar. Vobec nerozumiem ako by tomuto mohol dat niekto prednost pred lubovolnym inym autom C-segmentu, ale zrejme v BMW poznaju svojich kupcov lepsie.
Frfla
@Mikesus Panove diky za nabidky, ale brat penize od lidi, kteri jsou ochotni zaplatit 800k za maleho nemeckeho prcka, je nemoralni. To, ze teto slabosti zneuziva BMW a jeho dealeri je politovanihodne, ale neminim se pridat.
Mokacio
@Frfla Ale no tak 😄 Kde to žiješ? Co je dnes prosím 800k a co si za tebou zmíněnou polovinu koupíš? Ty auta nestály 400k ani před dvaceti lety v první generaci, vlastně vycházely v základu ještě dráž. Když to vezmu z optiky dnešních cen, tak je to vlastně dost levné. Prémiové auto za cenu vybavené Scaly a nebo střední Octavie rozhodně není drahé. Vlastně je ta cena dost přívětivá a BMW je dnes z velké německé trojky jednoznačně nejlevnější. Nemorální jsou dnešní ceny kdysi lidových aut, nikoliv ceny BMW.
vencelín
@Pepa_007
Když může mít amg jen 4, tak proč ne tahle plecka 3. Celé to ilustruje jak se svět v zadek obraci
Když může mít amg jen 4, tak proč ne tahle plecka 3. Celé to ilustruje jak se svět v zadek obraci
Ja ho klidne vezmu za 2 stovky, ale budu doufat, že aspoň něco umi. Jinak jsi to trefil naprosto výstižně.