Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
To maj blbý a jejich lidí je mi líto, že to musí dýchat. U nás smog není takže to neřešíme. Naopak na svatém právu vjet jedničkovou Octávií do centra a klidně tam půl hodiny stát na volnoběh a mít puštěnou klimu se u nás dá uspět ve volbách. Holt jsme dál než zaostalá Indie no 😉
@Mr.Murphy
To samé me napadlo. Chudáci, ze nemůžou jezdit vrakem. U nás kazdej hlupak ma pravo nicit ostatnim zdraví a jeste jak píšeš, sbírá na tom politické body. Bohužel, je to jen ukazka jak ta hloupost je rozšířená u nás.
To samé me napadlo. Chudáci, ze nemůžou jezdit vrakem. U nás kazdej hlupak ma pravo nicit ostatnim zdraví a jeste jak píšeš, sbírá na tom politické body. Bohužel, je to jen ukazka jak ta hloupost je rozšířená u nás.
@Mr.Murphy
U nas ludia smrad diezlov vyslovene miluju. V zime casto vidno postavat skupinu ludi aj niekolko minut pri nastartovanom diezli a vykecavat sa. Hotova idylka.
U nas ludia smrad diezlov vyslovene miluju. V zime casto vidno postavat skupinu ludi aj niekolko minut pri nastartovanom diezli a vykecavat sa. Hotova idylka.
@Prasivak P
Protože oni v tom žijou a ten smrad nevnimaji. To je jako zit v prasečáku a tvrdit, že prasata nesmrdi. Ten kdo v tom smradu je delší dobu, pak ho vůbec nevnima.
Protože oni v tom žijou a ten smrad nevnimaji. To je jako zit v prasečáku a tvrdit, že prasata nesmrdi. Ten kdo v tom smradu je delší dobu, pak ho vůbec nevnima.
@Prasivak P Ja vidim v zime prakticky kazdy den nejake auto zaparkovane primo pred skolkou pod okny s bezicim motorem a casteji s klapotem dieselu. Neni nad to hezky to osladit vlastnimu diteti, aby ti behem peti minut pri predavani nevychladlo auto...
Tycoon
Indie je socialistický stát. Proto mě nepřekvapuje, že za chyby politiků a úředníků, kteří dovolili v Indii vyrábět a prodávat dopravní prostředky znečišťující ovzduší, budou šikanování občané, kteří si to koupili v dobré víře.
Pomůže to ovzduší? Pokud budou šikanováni jen majitelé osobních aut, tak nikoliv. V Indii je několikanásobně více motorek než aut. Dodnes se tam prodávají tříkolky. A indičtí politici a úředníci dlouho nechávali emisní limity pro tato vozidla velmi benevolentní. To samé platí pro nákladní auta.
Pomůže to ovzduší? Pokud budou šikanováni jen majitelé osobních aut, tak nikoliv. V Indii je několikanásobně více motorek než aut. Dodnes se tam prodávají tříkolky. A indičtí politici a úředníci dlouho nechávali emisní limity pro tato vozidla velmi benevolentní. To samé platí pro nákladní auta.
@Tycoon
Tady je videt jak je pristup evropy lepsi.
Tady je videt jak je pristup evropy lepsi.
@Hendly
V čem? I v Evropě se bohužel rozmáhá nešvar trestat za chyby politiků a úředníků občany. Ale ano, Indie je v tomto mnohem dále.
V čem? I v Evropě se bohužel rozmáhá nešvar trestat za chyby politiků a úředníků občany. Ale ano, Indie je v tomto mnohem dále.
@Tycoon
Eu nebere moznost pouzivat vozidla plnici predpis v dobe prodeje.
Zaroven upravuje legislativu tak, aby nevo auta plnila prisnejsi emise po delsi dobu.
Ty tady za tuto snahu EU neustale kritizujes.
EURO7 nebylo o nicem jinem nez, aby auta realne plnila predpisy. Jak to to dopadlo?
Navic tento clanek ukazuje, ze emise neresi zdaleka jen Evropa…
Eu nebere moznost pouzivat vozidla plnici predpis v dobe prodeje.
Zaroven upravuje legislativu tak, aby nevo auta plnila prisnejsi emise po delsi dobu.
Ty tady za tuto snahu EU neustale kritizujes.
EURO7 nebylo o nicem jinem nez, aby auta realne plnila predpisy. Jak to to dopadlo?
Navic tento clanek ukazuje, ze emise neresi zdaleka jen Evropa…
@Hendly
Ano, to máš pravdu. EU nebere možnost používat vozidla plnící předpis v době prodeje. To je fajn a dávám palec nahoru. Už jsem několikrát řekl, že místo norem Euro bych převzal přísnější americké normy EPA Tier 3. Zlepšilo by to ovzduší pro nás lidi. Automobilkám by to zjednodušilo a zlevnilo homologace. EU by mohla propustit úřední aparát, který doposud ty normy stanovoval. Win-Win-Win
Ano, to máš pravdu. EU nebere možnost používat vozidla plnící předpis v době prodeje. To je fajn a dávám palec nahoru. Už jsem několikrát řekl, že místo norem Euro bych převzal přísnější americké normy EPA Tier 3. Zlepšilo by to ovzduší pro nás lidi. Automobilkám by to zjednodušilo a zlevnilo homologace. EU by mohla propustit úřední aparát, který doposud ty normy stanovoval. Win-Win-Win
@Tycoon To je problém demokracie, že se usměrňuje hlavně střední a vyšší střední třída, ale boháči a dezoláti mohou prakticky cokoliv... Proto si Bureš a jeho voliči, tak notují...
kesumb
A hele koulam, ze GD nici zivot i v Indii, panadol mel pravdu! A eric je kde?
@kesumb
to neni o GD, ale o rakovine, astma a dalsich dychacich potizich
to neni o GD, ale o rakovine, astma a dalsich dychacich potizich
@topten
Největším zdrojem znečištění v EU není doprava. Automobilová doprava je jen zlomkem znečištění z dopravy. BEV řeší opět jen zlomek zlomku lokálního znečišťování.
Elektromobilita =likvidace EU automotive bez reálného přínosu pro život lidí.
Největším zdrojem znečištění v EU není doprava. Automobilová doprava je jen zlomkem znečištění z dopravy. BEV řeší opět jen zlomek zlomku lokálního znečišťování.
Elektromobilita =likvidace EU automotive bez reálného přínosu pro život lidí.
@rohYpnol
Zase lži od rohypnola. A ted jasne, protože uz několikrát byly davany odkazy, ze doprava je významná v lokálním znečištění. Hlupak bude lhat porad dokola.
https😐/www.mzp.cz/cz/doprava
Rohypnol je lhář.
"Sektor dopravy je odpovědný za téměř čtvrtinu emisí skleníkových plynů v Evropě a je hlavní příčinou znečištění ovzduší ve městech"
https😐/faktaoklimatu.cz/…ry/emise-doprava
https😐/www.akademiemobility.cz/doprava-a-emise
Zase lži od rohypnola. A ted jasne, protože uz několikrát byly davany odkazy, ze doprava je významná v lokálním znečištění. Hlupak bude lhat porad dokola.
https😐/www.mzp.cz/cz/doprava
Rohypnol je lhář.
"Sektor dopravy je odpovědný za téměř čtvrtinu emisí skleníkových plynů v Evropě a je hlavní příčinou znečištění ovzduší ve městech"
https😐/faktaoklimatu.cz/…ry/emise-doprava
https😐/www.akademiemobility.cz/doprava-a-emise
@Mikesus
Přestaň se ztrapňovat a přestaň lhát.
Největšími zdroji látek znečišťujících ovzduší jsou zemědělství a spotřeba energie.
Přes 50 % částic PM2,5 pochází ze spotřeby energie.
Silniční doprava😒br /> 9% PM 2,5
9% PM 10
- oxid siřičitý
7% NMVOC
37% oxisy dusíku
1% amoniak
Jsi jen hloupý lhář. Silniční doprava není žádným hlavním zdrojem znečištění ovzduší!!!
Zdroj je samotná
https😐/www.consilium.europa.eu/
Přestaň se ztrapňovat a přestaň lhát.
Největšími zdroji látek znečišťujících ovzduší jsou zemědělství a spotřeba energie.
Přes 50 % částic PM2,5 pochází ze spotřeby energie.
Silniční doprava😒br /> 9% PM 2,5
9% PM 10
- oxid siřičitý
7% NMVOC
37% oxisy dusíku
1% amoniak
Jsi jen hloupý lhář. Silniční doprava není žádným hlavním zdrojem znečištění ovzduší!!!
Zdroj je samotná
https😐/www.consilium.europa.eu/
@rohYpnol
Dej odkaz. Zatím to jsou jen tvá vylhaná cisla ničím nepodložené. I zde už jsi 2x prokazatelne lhal. Já narozdil mám odkaz, který potvrzuje moje cisla. Takze těžko budu lhát, kdyz to jsou podložená fakta. Jen ukazuješ, ze si pleteš lokalni a globální emise.
Navic zemědělství fakt neni ve mestech. Nejak jsem si nevsiml pole uprostřed Prahy, Plzně nebo Budějovic.
Dej odkaz. Zatím to jsou jen tvá vylhaná cisla ničím nepodložené. I zde už jsi 2x prokazatelne lhal. Já narozdil mám odkaz, který potvrzuje moje cisla. Takze těžko budu lhát, kdyz to jsou podložená fakta. Jen ukazuješ, ze si pleteš lokalni a globální emise.
Navic zemědělství fakt neni ve mestech. Nejak jsem si nevsiml pole uprostřed Prahy, Plzně nebo Budějovic.
@rohYpnol
Zatím jen lžeš ty a me odkazy to potvrzuji. Ty jsi dal odkazu 0 k tvým číslům a jsou v rozporu s těmi v odkazech. Takze pokud nedas nějaký argument, jsi umyslny lhář ty. Já své podklady mám, dal jsem je, a mám jich o dost víc.
Takze i když budeš psát jak všichni lžou, jediný ty nemáš své argumenty nijak podložené a tim padem jsi lhář ty. Ale to není nic nového. Lhár je lidskej odpad, ty lžeš pořád.
Zatím jen lžeš ty a me odkazy to potvrzuji. Ty jsi dal odkazu 0 k tvým číslům a jsou v rozporu s těmi v odkazech. Takze pokud nedas nějaký argument, jsi umyslny lhář ty. Já své podklady mám, dal jsem je, a mám jich o dost víc.
Takze i když budeš psát jak všichni lžou, jediný ty nemáš své argumenty nijak podložené a tim padem jsi lhář ty. Ale to není nic nového. Lhár je lidskej odpad, ty lžeš pořád.
@Mikesus
Budu citovat ze studie v tvém odkazu😒br />
"nejzávažnější problém představují zvýšené koncentrace tzv. suspendovaných částic, jejichž imisní limity jsou překračovány prakticky ve všech silněji dopravně zatížených oblastech ... u suspendovaných částic je značně omezen potenciál snižování emisí v důsledku obměny vozového parku, neboť podstatná část emisí je tvořena tzv. resuspenzí (částice zvířené z povrchu vozovky), na jejíž úroveň nemá obměna vozidel žádný vliv."
Studie navíc tvrdí, že resuspendace roste s hmotností vozidla.
Souhlasíš, aby se EU dávala pokuty za vysokou hmotnost aut místo za CO2?
Budu citovat ze studie v tvém odkazu😒br />
"nejzávažnější problém představují zvýšené koncentrace tzv. suspendovaných částic, jejichž imisní limity jsou překračovány prakticky ve všech silněji dopravně zatížených oblastech ... u suspendovaných částic je značně omezen potenciál snižování emisí v důsledku obměny vozového parku, neboť podstatná část emisí je tvořena tzv. resuspenzí (částice zvířené z povrchu vozovky), na jejíž úroveň nemá obměna vozidel žádný vliv."
Studie navíc tvrdí, že resuspendace roste s hmotností vozidla.
Souhlasíš, aby se EU dávala pokuty za vysokou hmotnost aut místo za CO2?
@Tycoon
A kde se berou ty castice co jsou zvedany provozem z povrchu?
Nejsou to nahodou castice ze spalovacich aut?
A kde se berou ty castice co jsou zvedany provozem z povrchu?
Nejsou to nahodou castice ze spalovacich aut?
@Hendly
Ne.
Podle odkazu, co poslal Mikesus, bylo naměřeno, že v Barceloně je majoritním zdrojem prachových částic samotný materiál silnice, zatímco brzdové obložení, pneumatiky a výfukové plyny tvoří minoritní část. V Curychu byly zdroje prachu více vyrovnané v pořadí brzdové obložení, povrch silnice, pneumatiky a výfukové plyny.
Jen připomínám, že elektromobily kvůli vyšší hmotnosti generují více prachu z materiálu silnice i pneumatik a zvyšují resuspendaci už vzniklých částic. Spalovací auta generují více prachu z brzdového obložení a výfukových plynů.
Ne.
Podle odkazu, co poslal Mikesus, bylo naměřeno, že v Barceloně je majoritním zdrojem prachových částic samotný materiál silnice, zatímco brzdové obložení, pneumatiky a výfukové plyny tvoří minoritní část. V Curychu byly zdroje prachu více vyrovnané v pořadí brzdové obložení, povrch silnice, pneumatiky a výfukové plyny.
Jen připomínám, že elektromobily kvůli vyšší hmotnosti generují více prachu z materiálu silnice i pneumatik a zvyšují resuspendaci už vzniklých částic. Spalovací auta generují více prachu z brzdového obložení a výfukových plynů.
@Tycoon
sice nevim ktery odkaz myslis, ale u podle tveho popisu je na tom EV lepe.
Stejne tak to ukazuje, ze normy EURO7 jdou spravnym smerem.
sice nevim ktery odkaz myslis, ale u podle tveho popisu je na tom EV lepe.
Stejne tak to ukazuje, ze normy EURO7 jdou spravnym smerem.
@Hendly
Euro 7 nejde správným směrem. Stovky stránek předpisů navíc, které automobilkám prodlouží a prodraží homologace, ale emisní limity se skoro nezměnily, takže zaostávají nejen za americkými, ale i čínskými. Navíc zachovává nesmyslný konstrukt, že povoluje dieselovým autům emitovat více škodlivin a že povoluje emitovat více škodlivin, pokud výrobce homologuje auto jako N1.
Euro 7 nejde správným směrem. Stovky stránek předpisů navíc, které automobilkám prodlouží a prodraží homologace, ale emisní limity se skoro nezměnily, takže zaostávají nejen za americkými, ale i čínskými. Navíc zachovává nesmyslný konstrukt, že povoluje dieselovým autům emitovat více škodlivin a že povoluje emitovat více škodlivin, pokud výrobce homologuje auto jako N1.
@Mikesus
Ty kráso, už s tou tvojí blbostí přestaň, to snad ani není možné být tak hloupý 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Lidi žijí jen v Praze, Brně, nebo Budějovicích?!??? 🤣🤣🤣🤣🤣
Ty kráso, už s tou tvojí blbostí přestaň, to snad ani není možné být tak hloupý 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Lidi žijí jen v Praze, Brně, nebo Budějovicích?!??? 🤣🤣🤣🤣🤣
@kesumb
Ericn bude zalezlej. Stejně jako ryccardo, kari.laz nebo ptr078. Ti navic ani nepotrebuji nijak podlozit sve argumenty, chteji to jen po druhe strane, ale sami se na nic nezmuzou. Jen u rohypnola věřím, že ten je tak hloupej a přijde sem s nějakým jeho vyfabulovanym názorem bez jediného argumentu, ze to všechno zase EU.
Ericn bude zalezlej. Stejně jako ryccardo, kari.laz nebo ptr078. Ti navic ani nepotrebuji nijak podlozit sve argumenty, chteji to jen po druhe strane, ale sami se na nic nezmuzou. Jen u rohypnola věřím, že ten je tak hloupej a přijde sem s nějakým jeho vyfabulovanym názorem bez jediného argumentu, ze to všechno zase EU.
@Mikesus
EU ničí životy lidem v EU.
V USA se probrali. EU a tupka Ursula nepochopila vůbec nic.
EU ničí životy lidem v EU.
V USA se probrali. EU a tupka Ursula nepochopila vůbec nic.
@rohYpnol
Vubec jsi nepřekvapil, tvoje ukrivdene ego, ze tvoje lži jsou tka jednoduché ( na to je potřeba být aspoň trochu chytrý, aby lež šlo špatně prokouknout ) hned prokazany, jen ukazuje, jak hloupy, nevzdelany a naivní jsi.
Trochu vzdelany a chytrý člověk zna přísloví "mlčeti zlato", obzvlast kdyz vi, ze jeho lzi byly hned prokazany.
Eu nici život jen neschopným a líným. Přestává být socialistická a to je dobře. Kdo není línej, ten nema problém. Jen se dal ztrapňuješ. Je pravdou, že spoustu chyb EU udelala, reps.obecne politici. Jako třeba teď se děje v USA a jejich chyby se potáhnou roky, nebo treba chyby s dotacemi a podporou dieselu. Taky se to s námi táhne roky a nebýt toho, vůbec EV se nemusí řešit. To je tak, kdyz hlupaci sednou na lep lhářům.
Vubec jsi nepřekvapil, tvoje ukrivdene ego, ze tvoje lži jsou tka jednoduché ( na to je potřeba být aspoň trochu chytrý, aby lež šlo špatně prokouknout ) hned prokazany, jen ukazuje, jak hloupy, nevzdelany a naivní jsi.
Trochu vzdelany a chytrý člověk zna přísloví "mlčeti zlato", obzvlast kdyz vi, ze jeho lzi byly hned prokazany.
Eu nici život jen neschopným a líným. Přestává být socialistická a to je dobře. Kdo není línej, ten nema problém. Jen se dal ztrapňuješ. Je pravdou, že spoustu chyb EU udelala, reps.obecne politici. Jako třeba teď se děje v USA a jejich chyby se potáhnou roky, nebo treba chyby s dotacemi a podporou dieselu. Taky se to s námi táhne roky a nebýt toho, vůbec EV se nemusí řešit. To je tak, kdyz hlupaci sednou na lep lhářům.
@Mikesus
Opět proakaztelně lžeš.
Ti "neschopní a líní" odcházejí a přesovají výrobu mimo EU. Zvláštní, co?
Další odliv průmyslu z Německa? V Audi a Porsche zvažují výrobu v USA
https😐/forbes.cz/…ji-vyrobu-v-usa/
Opět proakaztelně lžeš.
Ti "neschopní a líní" odcházejí a přesovají výrobu mimo EU. Zvláštní, co?
Další odliv průmyslu z Německa? V Audi a Porsche zvažují výrobu v USA
https😐/forbes.cz/…ji-vyrobu-v-usa/
@Mikesus
Lukáš Kovanda napsal na X
Po Trumpově nástupu hrozí přesun průmyslové výroby z Česka do USA, varují tuzemští e😜ortéři. Ve Spojených státech budou mít výrobci levnější energie, nižší administrativní zátěž a vyhnou se clům, o jejichž zavedení Trump uvažuje.
Přitom stačí málo, aby se i v EU a v Česku dostal podnikatel na první místo v uvažování a prioritizaci politiků, před úředníka, aktivistu či dotačního šíbra. To je vlastně celé.
Blbý co? Jsi jen lhář a hloupý člověk.
Lukáš Kovanda napsal na X
Po Trumpově nástupu hrozí přesun průmyslové výroby z Česka do USA, varují tuzemští e😜ortéři. Ve Spojených státech budou mít výrobci levnější energie, nižší administrativní zátěž a vyhnou se clům, o jejichž zavedení Trump uvažuje.
Přitom stačí málo, aby se i v EU a v Česku dostal podnikatel na první místo v uvažování a prioritizaci politiků, před úředníka, aktivistu či dotačního šíbra. To je vlastně celé.
Blbý co? Jsi jen lhář a hloupý člověk.
@rohYpnol
Když neumi vyrabet efektivně. Líný nebo neschopny. Jedno z toho to je. Propad poradce, resp VW v Číně je zapricinen zastaralých technologiemi a zaostalostí. To může fungovat v Indii nebo Brazílii. Ale ne na vyspělých trzích. A přesun vyroby do USA je jasný. Cla, která chce zavést Trump, nic víc.
https😐/www.carscoops.com/…-it-happen-here/
Vime ze jsi lhář a kdyz te někdo nachytá, nic jineho než ho označovat za lhare jako jsi ty neumíš. Tohle ti může uvěřit jen někdo, kdo s podnikáním nemel nikdy co docineni. Ty budeš je ubohej linej a závistivej zamestnanec, co nadava na neschopnost svou a svých šéfů a vinu svaluje na někoho jiného, místo aby sam na sobě pracoval.
Když neumi vyrabet efektivně. Líný nebo neschopny. Jedno z toho to je. Propad poradce, resp VW v Číně je zapricinen zastaralých technologiemi a zaostalostí. To může fungovat v Indii nebo Brazílii. Ale ne na vyspělých trzích. A přesun vyroby do USA je jasný. Cla, která chce zavést Trump, nic víc.
https😐/www.carscoops.com/…-it-happen-here/
Vime ze jsi lhář a kdyz te někdo nachytá, nic jineho než ho označovat za lhare jako jsi ty neumíš. Tohle ti může uvěřit jen někdo, kdo s podnikáním nemel nikdy co docineni. Ty budeš je ubohej linej a závistivej zamestnanec, co nadava na neschopnost svou a svých šéfů a vinu svaluje na někoho jiného, místo aby sam na sobě pracoval.
@rohYpnol
Není problém, výpověď bez udání důvodů bez lhůty, omezení dovolené, omezení bezplatné zdravotní péče, omezení sociální sítě atd.
Můžeme jít směr USA.
Ale chceme jít tímto směrem?
Není problém, výpověď bez udání důvodů bez lhůty, omezení dovolené, omezení bezplatné zdravotní péče, omezení sociální sítě atd.
Můžeme jít směr USA.
Ale chceme jít tímto směrem?
Superbird
Kto bol v Indii, tak pochopí, aké je to naivné si myslieť, že tento zákaz tam bude fungovať, keď tvrdšie pravidlá tam vôbec nefungujú a sú pomenované aj v tomto článku.
@Superbird
Bingo.
Město Dillí v roce 2021 zavedlo, že v registru nesmí být stará auta. Problém to nevyřešilo, protože to nikdo nerespektoval a stará auta jezdí dál. Teď město vymyslelo, že ta stará auta nebudou moci tankovat. I malé dítě vymyslí minimálně jeden způsob, jak to lze obejít. Politici a úředníci v Dillí, to bude něco jako ve Švejkovi ... "Pane vachmajstr, vy jste hlava!"
Bingo.
Město Dillí v roce 2021 zavedlo, že v registru nesmí být stará auta. Problém to nevyřešilo, protože to nikdo nerespektoval a stará auta jezdí dál. Teď město vymyslelo, že ta stará auta nebudou moci tankovat. I malé dítě vymyslí minimálně jeden způsob, jak to lze obejít. Politici a úředníci v Dillí, to bude něco jako ve Švejkovi ... "Pane vachmajstr, vy jste hlava!"
@Superbird Indie se meni, pomerne dost rychle. Netusim, kdys tam byl, ale pokud jako ja pred cca dvaceti lety, tak je cas obcerstvit si informace.
Pepa_007
V základě je třeba řící, že BS-VI což je Euro 6 platí v Indii od roku 2020 ( u nás v 2005).
BS-V (ekvivalent Euro 5) nebyla nikdy zavedena.
A předcházející norma je BS-IV což je Euro 4. A v Indii platí od 2017.
BS-I (Euro1 a zavedena 1991)
BS-II (Euro2 a zavedena 1996)
BS-III (Euro3 a zavedena 2000)
Takže vlastně 15 let stará auta jsou s Euro3. U nás 15 let stará auta mají Euro5.
BS-V (ekvivalent Euro 5) nebyla nikdy zavedena.
A předcházející norma je BS-IV což je Euro 4. A v Indii platí od 2017.
BS-I (Euro1 a zavedena 1991)
BS-II (Euro2 a zavedena 1996)
BS-III (Euro3 a zavedena 2000)
Takže vlastně 15 let stará auta jsou s Euro3. U nás 15 let stará auta mají Euro5.
@Pepa_007
euro 6 u nas plati od 2014, ne od 2005 jak tvrdis, a o rok pozdejc z toho byl dieselgate, protoze emise prekracoval az radove
.
rozdil u benzinaku mezi euro4 a euro6 je mizivej, u dyzlu zasadni
euro 6 u nas plati od 2014, ne od 2005 jak tvrdis, a o rok pozdejc z toho byl dieselgate, protoze emise prekracoval az radove
.
rozdil u benzinaku mezi euro4 a euro6 je mizivej, u dyzlu zasadni
@Pepa_007
Ale to máš jenom auta. Co další dopravní prostředky, které jsou v Indii velmi oblíbené?
Třeba motorky měly do roku 2010 BS-III, kde HC+NOx bylo 1500 mg/km a od roku 2010 "přitvrdili" na 1000 mg/km. Tříkolky dokonce 2000 mg/km a po "přitvrzení" 1250 mg/km. Dokonce i dnes je možné v Indii prodávat nejslabší mopedy se 750 mg/km.
Ale to máš jenom auta. Co další dopravní prostředky, které jsou v Indii velmi oblíbené?
Třeba motorky měly do roku 2010 BS-III, kde HC+NOx bylo 1500 mg/km a od roku 2010 "přitvrdili" na 1000 mg/km. Tříkolky dokonce 2000 mg/km a po "přitvrzení" 1250 mg/km. Dokonce i dnes je možné v Indii prodávat nejslabší mopedy se 750 mg/km.
lordlord
tak zastaví za pumpou a natankují do kanystru
@lordlord
Ano, ale je to komplikace pro tyhle lidi a bude je to otravovat. Kdyz otravuji ostatní, ať se jim snizi komfort. Časem je to přestane bavit a budou chtít vyšší komfort. Je to jedna z možností, jak docílit omlazení vozového parku.
Ano, ale je to komplikace pro tyhle lidi a bude je to otravovat. Kdyz otravuji ostatní, ať se jim snizi komfort. Časem je to přestane bavit a budou chtít vyšší komfort. Je to jedna z možností, jak docílit omlazení vozového parku.
rohYpnol
30 mil. 1 město... I celkem podprůměrně inteligentní člověk by mohl pochopit, že tohle je ten problém a řešení nemá.
Zakážou jim i svítit, vařit, klimatizovat...?
Zakážou jim i svítit, vařit, klimatizovat...?
@rohYpnol
hele neztracej cas a lep solary na psi boudu! Tady ses vedle erica nebo toho travel slovaka na druhy koleji. Ikdyz sem ti fandil!
hele neztracej cas a lep solary na psi boudu! Tady ses vedle erica nebo toho travel slovaka na druhy koleji. Ikdyz sem ti fandil!
@kesumb
Máš smůlu. Opakovaně už jsem ti psal, že já FVE mám.
Máš smůlu. Opakovaně už jsem ti psal, že já FVE mám.
@rohYpnol
ja vim 76% sobestacnost...
proto rikam dej to i na boudu at na to muzes jezdit a zbavit se konecne tech chcankovejch aut!
ja vim 76% sobestacnost...
proto rikam dej to i na boudu at na to muzes jezdit a zbavit se konecne tech chcankovejch aut!
@kesumb
Doteď jsi nepochopil FVE.
Vic panelů mi nikdy nepomůže ke 100%. Protože jsou období, kdy slunce prostě výrobu nedává, takže bych musel mít asi tak 20 ha abych z toho aspoň ohřál konvici vody!!!
A přidávat další panely, které mi o něco navýší výrobu ve slabých dnech, dávno nedává žádný ekonomický smysl.
Doteď jsi nepochopil FVE.
Vic panelů mi nikdy nepomůže ke 100%. Protože jsou období, kdy slunce prostě výrobu nedává, takže bych musel mít asi tak 20 ha abych z toho aspoň ohřál konvici vody!!!
A přidávat další panely, které mi o něco navýší výrobu ve slabých dnech, dávno nedává žádný ekonomický smysl.
Hendly
I Indie jde v regulaci dal nez EU.
Zde ale banda trollů jede stale svou agendu o zle EU…
Aktulni udalosti ukazuji jak dulezite je byt soucasti EU.
Ted si vemte jaky by byl stav CR v tomto svete kde by byl mimo EU a nedejboze mimo NATO. Tedy presne ten stav co si preje SPD Konecna atd.
Zde ale banda trollů jede stale svou agendu o zle EU…
Aktulni udalosti ukazuji jak dulezite je byt soucasti EU.
Ted si vemte jaky by byl stav CR v tomto svete kde by byl mimo EU a nedejboze mimo NATO. Tedy presne ten stav co si preje SPD Konecna atd.
PowerHouse
Proč ne?
Pokud si dieseláci nechají pušťené staré vraky před obchodem, když jdou nakupovat, tak ať se potom nediví.
Pokud si dieseláci nechají pušťené staré vraky před obchodem, když jdou nakupovat, tak ať se potom nediví.
Doufam, ze emisni zony zacnou v ceskych mestech platit take co nejdrive.
Do center mest jedine s EU6.
S vyjimkou pro rezidenty a zasobovani.
Byly OK i v reálu v provozu, nebo jen na papíře po vyjeti z tovarny? Funguje to i po 5 letech provozu a ma to emise, které neprekracuji limity? Ted aktuálně euro5 už po nějakých 10 letech? Stále splňuje limity?
Tak znova. Jak víš, že to v reálu splňuje emise? Ze to bere porad stejně mocoviny nic neznamena. Ze ti to někdo nabulíkoval při prodeji? Ne ani mocovina není zárukou plnění emisi. Zatím z nezávislých testu a měření spis to vypovídá na opaku. I euro6 s močkou ma obrovský problém. A to i na mirnych mereni emisí při STK
Funguje to třeba i po 10 letech, a důkazem toho je že projde měřením emisí.
To, jestli někdo fixluje na emisích a jestli jsou měření emisí jako taková nastavena vůbec správně, je úplně jinou otázkou.
Tak přesně jsi uakzal neznalost. Na ME nezmeri překračování v reálném provozu, ale jen staticky. To nema bohužel žádnou vypovidajici hodnotu. A RDE nedělají. Navic jak se tu pise, ani to často neprochazi a musi se u toho podvádět.
https😐/www.tipcars.com/…nmrt-412024.html
Ukazují to i namátkové kontroly na silnicích. 3 ze 4 nevyhovělo ale emisemi prošlo. Takze evidentní podvody na ME a STK.
https😐/www.autoweb.cz/…atri-na-silnici/
NEPOCHOPIL jsi opět VŮBEC NIC.
Jestliže na SME auto funguje obdobně jako nové, tak i v reálném provozu bude mít asi emise obdobné jako nové. To je to co jsem napsal.
Rozumíš vubec fyzice a chemii trochu? Podle toho co píšeš, tak sotva. Argumenty nemas, znalosti též ne a podklady ti taky chybí. Jediné co ti zbývá, je ostatní označovat za lháře a doufat, že to někdo sežere. Nastesti tady, kromě pár hlupaku jako jsi ty, to uz o tobě vi a dokáží premyslet.
Potvrzuješ studie, ze diesel snižuje inteligenci. U tebe uz se to podepsalo zasadne. Dole jsi ani nedokázal udržet kontext a reagoval úplně na něco jineho než se diskutovalo.
https😐/www.auto.cz/diskuse/96327/1#…
Pokračuj dál, jen ať je vic materiálu ukazující tvoji hloupost a lhaní
Jaj, ty jsi opět vůbec nic nepochopil, co?? 🤣🤣🤣🤣🤣
Narozdil od tebe chapu. Ty nejsi schopen ani pochopit větší a menší číslo. Smajlikama to nezakryjes. Ostatni nejsou takovì hlupàci jako ty.
Holt dopad dieselu je u tebe znát.
"Environmental Health, show that just two hours of e😜osure to diesel exhaust causes a decrease in the brain's functional connectivity"
Stačí dvě hodiny a prestavas chápat psaný text, u tebe asi uz trvale. Jsi toho jasným důkazem.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
Čili bys do centra města pustil auta z aféry dieselgate, která formálně splňují Euro 6, ale emitují kolem 1000 mg/km NOx, zatímco třeba poctivý 1.8 Turbo 20V 110 kW s dvěma katalyzátory, dvěma lambda sondami a systémem sekundárního vzduchu, který emituje stonásobně méně (kolem 10 mg/km), by do centra města nemohl, protože byl homologován podle Euro 4?
Nebylo by lepší zaměřit se na skutečné emise škodlivin než na úřední dokumentaci?
Tak auta s Dieselgate by hlavne nemala byt legalni.
V EU legální jsou a homologaci Euro 6 jim nikdo nevzal. EU navíc ještě udělala bezprecedentní krok a překračování limitů v reálném provozu přímo zakomponovala do emisních norem (koeficient konformity). A to jsou evropské emisní normy mnohem mírnější než americké a čínské.
Legalni jsou, ale neni to spravne. Bohužel se tato afera byla velice rozsahla a koncern je moc velky aby padl..
A taky slibil EV budoucnost..
A ty tady nedelas nic jiného, nez ze neustale nadavas na EU ze likviduje automotiv a nechces videt tyto udalosti co jsou pouze 10 lete stare…
Protože tu jsou hlupaci, kteri vidi jen cisla na stojanu, ale když to nema barvu z výfuku, tak to pro ně neexistuje. Takový kyanovodík je taky bezbarvý. Predpokladam, ze tihle hlupaci, co bagatelizuji emise dieselu, by si ho doma taky pouštěli v pohode. A ještě budou mít provoneno mandlemi.
Aféra dieselgate byla tak rozsáhlá, že se netýkala jen koncernu VW. Podváděli víceméně všichni evropští výrobci, od VW přes Mercedes, Renault, Peugeot až po Opel s Fiatem. A netýká se to jen dieselových aut vyráběných před 10 lety. Ve skutečnosti se podvádělo mnohem déle. Na evropské silnice se dostaly desítky milionů aut. Řešení? Dalo se pár pokut a auta jezdí v Evropě dál.
Ano dalo se par pokut a slibilo se, ze se pojde smerem elektro a at se to zadotuje. Takovy byl tlak z automotiv.
To EU udelala a ted kdyz jou dotace vycerpane tak stejny automotiv krici jak je EU spatna.
No a kricis to tady na plny uvazek kazdy den pod kazdym clankem i ty.
Tohle není jen kritika EU, ale i jednotlivých států. Ty vyměřovaly pokuty automobilkám. A samozřejmě německé úřady a soudy vyměřily německým automobilkám malé pokuty, stejně jako francouzské úřady a soudy těm francouzským. Ticho po pěšině a auta můžou jezdit po Evropě dál. USA nebo Jižní Korea postupovaly mnohem tvrději.
tva “obdivuhodna” schopnost popřít sam sebe…
Neustale tu nadavas na EU ze udelala to co automotiv chtel po Dieselgate.
Nepopírám sebe, ale jsem naopak konzistentní v tom, že bych chtěl, aby se nám tu dýchalo lépe. Proto jsem vždy podporoval následující:
1) Auta s dieselgate softwarem postavit mimo provoz. Automobilky je buď opraví, nebo sešrotují a uhradí zákazníkům škodu.
2) Aplikovat v EU přísné americké emisní normy EPA Tier 3) Zrušit Green Deal pro automobilky, přesněji směrnici EU 2019/631, a tím urychlit náhradu starých neekologických aut novými ekologickými.
A jelikoz je to fungovalo driv, tak breci i ted.
Zajimave, ze v zemich, kde mu brekot nepomaha (Cina, USA) se snazi a bez reci dela co ma.
Proto je lepší obecne zakázat ve městě diesel. Muzou si za to sami majitele, ze hulakali něco o tom, ze maji právo jezdit, kdyz to splňuje. Jen problém je, že naprosta vetsina to v provozu nesplňuje. Tak nejjednodušší a nejefektivnější způsob je všechny do jednoho do emsta nepustit. Nebo zavést online měření, na emise týkající se homologace, a pak můžeme ty co projdou poustet a nikdo nebude řešit diesel nebo benzin.
Ze nic nevidíš a necitis, neznamená že neprekracujes emise. Jelikož jezdis pravidelne dieselem, nejsi schopen ten smrad cítit. Stačí být par týdnu bez toho a zase to ucitis. Kdyz budeš bydlet v prasečáku, taky ten smrad prasat nebudeš vnímat. Takze kecy o smradu si nech pro jineho, kdyz v nem zijes. Timto zdravím ozzyho, který taky tvrdil, že diesel nesmrdi a ted už to taky cítí.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…si%C4%😁it%C3%BD
https😐/www.irz.cz/…y-dusiku-nox/no2
Nejjednodušší a nejefektivnější to je. Ale zároveň je to nespravedlivé.
Nikdy nebudu souhlasit s tím, aby za chyby evropských politiků a úředníků povolit prodej smrdících aut byli trestáni občané, kteří si tato auta koupili v dobré víře.
V dobré víře to mohli koupit pred rokem 2015. Po tomto roku to není dobrá víra, moc dobře každý věděl, co kupuje. Tedy ok beru, že kdo to koupil pred rokem 2015 ( dieselgate ), mohl by dostat vyjimku, ať je to spravedlivé. Ale když to koupil následně, uz v žádném případě to není nespravedlivé.
Tak kde máš žen podklad, ze to splnuje emise? A neříkej že z ME, tam tohle vůbec nezjisti.
https😐/theicct.org/…ving-conditions/
https😐/circabc.europa.eu/sd/a/a108e064-c487-4bf6-bb46-7faac76f8205/Post-EURO%25206%2520WT2.2_AGVES_2019_10_18%2520V4.pdf&ved=2ahUKEwjRlqKE0vKLAxVr-gIHHRjiOEEQFnoECG0QAQ&usg=AOvVaw0nfUmYEseAcVyjcSOvjssB
https😐/theicct.org/…rs-Europe-mar23/
V roce 2023 z testovaných prekrocilo 77-100% z dieselů limity emisi v různých testech. Takze nebyl jediný diesel, který by v urcite realne situaci neprekracoval emise.
PROČ NEPROSAZUJEŠ ZÁKAZ KOUŘENÍ??? KOUŘENÍ MÁ MNOHEM MNOHEM VĚTŠÍ DOPAD NA ZDRAVÍ!!! CO, HUJERE?
Ja jsem proti kuřákům. Je dobré že je vyhodili z restaurací a mejradsi ybvh byl, aby nesmeli ani na ulici. Ale je to trochu něco jiného. Kuřák nici zdravi především sobe, kdyz uz je konečně zákaz kouřit v uzavřených verejnych prostorech. Takze narozdil od toho dieselu nici prave zdraví sobe a své rodině. Ať si to klidně dobrovolne delaji doma. Nikdo je nenutí a nikoho jiného neobtěžujou. A argument na ulici, dejme tomu, ale tam já jako nekuřák mám možnost přejít na druhý chodník, nebo se danému praseti, které nevydrží někam k sobě domů, jinak vyhnout.
Pořád srovnavas s úplně jinou věci. Kuřák nici svoje zdraví, dieseldezolát všem.
Nelži!!! Pasivní kouření je větším problémem než aktivní kuřák!!!
Například jsou tím ohroženy děti!!! Takže skupina, která se nemá jak bránit!!!
ty mas stale plne usta svobody a jak te nekdo omezuje a ted tu volas po tom, aby nekdo zakazoval lidem kde maji zit jejich deti.
Proč musíš neusátle dokola lhát? 1000x opakovaná lež stejně zůstane lží.
Já poukazuji na to,že mikeš chce zakazovat diesely, které nikoho nezabíjí, zatímco cigarety, které prokazatejně a zjevně zabíjí mu nevadí.
A já jen říkám, že pokud už mám něco řešit a něco mi má vadit, pak je to právě kouření a děti kuřáků, které se nemohou bránit a jsou pasivními kuřáky a mohou být intenzivně vystaveny 24/7/365 důsledkům. To není jen že jdu 10 minut vedle cesty, kde jezdí nějaké kouřící auta...
Ano, pasivní kouření je problém. A taky proto na veřejných místech je to zakázáno, hlavne v budovách. Takze porad jsou ohrožené jen děti debilů, co kouri doma, ne sousedovi děti. Bohužel děti nemuzou za své hloupe rodice, ale ty bys určitě nesouhlasil, ze kurak by nesměl mít děti sociální by jim je odebirala.
Diesely zabíjí prokazatelně, a ro vsechy, i ti co je nemaji, to jen ty lžeš. Cigarety dnes nastesti jen ty, kteří kouri, nebo si chodi k tem kurakum domu dobrovolne.
Zde odkazy na úmrtí kvůli dieselu
https😐/theicct.org/…rs-europe-mar23/
https😐/www.europeandatajournalism.eu/the-dieselgate-and-air-pollution-in-europe/
https😐/www.europeandatajournalism.eu/cp_data_news/thousands-of-deaths-due-to-diesel-cars/
A opět lhář rohypnol
https😐/doranandmurphy.com/…in-diesel-fumes/
V diesleu je více karcinogenů než v cigaretach. V emisích dieselu jich je pres 100, zatímco v cigaretového kouri 80.
https😐/pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9616535/
emise automobilů mají prokazatelně negativní vliv na zdraví lidí. Na toto existuje mnoho studií.
Měření provedená ve městech prokazují emisní zátěž obyvatel a vliv na zdraví. Je prokázané spojení na astma atd.
Omezování těchto škodlivin v emisích automotiv je žádoucí.
Kouření je individuální věc která, když je mimo veřejný prosto, škodí pouze uživatelům a to je podstatný rozdíl od automobilové dopravy.
Děti nezodpovědných rodičů bouhužel mají smůlu.
Proč OPĚT LŽEŠ???
Kouření ve veřejném prostoru NIC NEZAKAZUJE!!!
A děti kuřáků mohou být vystaveni škodlivinám 24/7/365!!!
a to ze deti vsech ve mestech jsou denne vystaveny emisim aut pred kteryma neni uniku ti ale nevadi.
Vsimnete si jak vysoko je vyfuk auta ktere kolem vas projizdi a kde je detska hlava.
Deti priste jdou po chodniku a neustale dychaji primo emise ze spalovacich aut.
Uprostřed které křižovatky je dětské hřiště?!?
Kolik dětí bydlí na ulici vedle silnice?!???
Kolik dětí bydlí doma s kuřáky co doma nebo v autě kouří?!???? Co???? Hujere!
Zahulený elektromobil s dětmi je podle tebe vpořádku zatímco Euro6d diesel podle tebe zabíjí... Jsi k smíchu!!!
Hlavní rozdíly v limitech pro benzínové motory😒br /> Oxidy dusíku (NOx)😒br /> Euro 5: 60 mg/km
Euro 6: 60 mg/km (limit zůstává stejný, ale zpřísňují se podmínky měření)
Uhlovodíky (HC)😒br /> Euro 5: 100 mg/km
Euro 6: 100 mg/km (limit zůstává stejný)
Oxid uhelnatý (CO)😒br /> Euro 5: 1000 mg/km
Euro 6: 1000 mg/km (limit zůstává stejný)
I když se číselné limity pro benzínové motory mezi Euro 5 a Euro 6 výrazně neliší, Euro 6 zavádí přísnější metody měření a testování, včetně😒br /> Zavedení testu emisí pevných částic (PN) pro benzínové motory s přímým vstřikováním: Euro 6 zavádí limit 4,5 mg/km pro počet pevných částic, což dříve u benzínových motorů nebylo.
Platilo by to pro všechna města což je cca 5000 obyvatel a více.
Souhlas. Proč by rezident měl mít výjimku? Snad má větší právo nicit ovzduší než někdo z vedlejšího města? Všem stejně, jinak je to nespravedlivé. Zavést těmto autům zpoplatnění vjezdu na každých 24h, alehlavne tyhle peníze dat na zdravotnictví, případně na investice zlepšující ovzduší, jako např. dotace na kotle, zateplení budov a klidně i BEV. Prostě cokoliv,co zlepší ovzduší, ale brát jen tyto peníze, odnikud jinud.
Jen ať zaplatí, kdyz ostatnim nici zdraví.
To byla ironie ty kedlubno.
Ja vim. Tak hloupej jako ty nejsem.
Jen jsem to upravil tak, jak by to mělo být. Protoze nesouhlasím s donem, ze by měly být vyjimky
Krásný důkaz toho, jaký je to nesmysl. Regulace platí již od 2015. Žádné zlepšení ovzduší nenastalo. Nikdo to reálně nechce. Lidé chtějí a potřebují svá auta. To je REALITA.
Rohypnol zase lže v přímém prenosu.
https😐/www.chmi.cz/…23_00_souhrn.pdf
Od 2015, realne dopady řekněme od 2017. Průměrná kvalita ovzduší zaokrouhleně v % oproti 2013
2015/2017/2023
PM10
85/90/55
PM2.5
85/85/55
BaP
80/80/35
NO2
95/90/70
Takze zase rohypnol bud vubec nema prehled ( což vime dlouho ) nebo záměrně lže ( to tez tale dela dlouho ).
Jsi jen hloupý lhář a demagog.
Přestaň se ztrapňovat a přestaň lhát.
Největšími zdroji látek znečišťujících ovzduší jsou zemědělství a spotřeba energie.
Přes 50 % částic PM2,5 pochází ze spotřeby energie.
Silniční doprava😒br /> 9% PM 2,5
9% PM 10
- oxid siřičitý
7% NMVOC
37% oxisy dusíku
1% amoniak
Jsi jen hloupý lhář. Silniční doprava není žádným hlavním zdrojem znečištění ovzduší!!!
Zdroj je samotná
https😐/www.consilium.europa.eu/
Ty ani už nechápeš souvislost textu koukam. Takze ještě jednou
Rohypnol😒br /> "Regulace platí již od 2015.
Žádné zlepšení ovzduší nenastalo"
Měření českého hydrometeorologického ústavu😒br />
https😐/www.chmi.cz/…/grafroc_CZ.html
https😐/www.chmi.cz/…23_00_souhrn.pdf
Rohypnol je zase lhář. Zlepseni nastalo v CR, a to zásadní. Za poslednich 8 let PM10 o 30%, PM2.5 o 30%, BaP o 45%, NO2 o 25%.
2015/2017/2023
PM10
85/90/55
PM2.5
85/85/55
BaP
80/80/35
NO2
95/90/70
A tvůj obecný odkaz vubec zadna cisla neuvádí. Takze opět jen tvoje vylhané.
Taky co čekat od prolhaného lidského odpadu jako jsi ty. Já to cekal a pripravil se na to s reálnými čísly. Ty si jen cucas z prstu a ukazuješ jak jsi hlupák a lhář.
Zdroj je samotná
https😐/www.consilium.europa.eu/
Máš tam vše. Smolík. Jsi lhář.
2015.... 🤣🤣🤣🤣🤣 omg tvá blbost a tupost je opravdu bezrozměrná!!!
Už od roku 2015 je na území největšího města Indie zakázáno provozovat benzínová auta starší 15 let a naftová starší 10 let.
2015.... chápeš???? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ne, viď....
Nemusí to být hned Euro6 pro všechny, stačilo by Euro6 pro diesely a Euro4 pro benziny (a výhradně přímovstřikové benziny bez GPF taky zakázat).
Jo, mne napadá reseni eko plaketa s tím, že třeba euro 4 nepřímý ji dostane a přímý ne. Pak by bylo na PCR a MP hlavně, aby to kontrolovala. Ale administrativně by to byl mazec.
Nicméně v Česku se i taková banalita jako absence úhrady dálničního poplatku řeší dálničním naháněním daného opomnětlivce. Produktivita práce PČR jak noha... 😄
Zakazovat něco podle (ne)použité spalovací technologie je stejně nesmyslné jako něco zakázat podle úřední homologace.
Ani jedno nebere v úvahu skutečné emise škodlivin.
Navíc pak vznikají nelogičnosti, které nedávají smysl nebo umožňují reguli obcházet. Píšeš "výhradně přímovstřikové benziny bez GPF". Čili motor G-Tec, kde se benzín vstřikuje přímo a CNG nepřímo, bys zakázal. Na druhé straně by výrobce mohl udělat přímovstřikový čtyřválec a k jednomu válci dát do sání vstřikovač, tím jednou za měřicí cyklus vstříknout mikrokapičku benzínu, a díky Barryho podmínce by prošel.
Hujere, metelesku blesku!