Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Jeden z nejzajímavějších crossoverů v Česku si vystačí s jediným motorem. Je to auto pro kliďase

35 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ceny Symbiozu jsou úplně mimo. Zbytek tím pádem není co řešit.
traveldrive
@rohYpnol
Súhlas, cenu riadne prestrelili. Keby do toho dali 1,33 benzín, bol by to taký príjemný ideál pre menšiu rodinu.
ericn
@traveldrive Renault je celkově mimo se svými crossovery. Nikdo se v nich pomalu nevyzná a ani jeden není nijak a ničím zajímavý. Ještě, že má Clio a Dacii 😋
traveldrive
@ericn V tom sa mýliš. Captur, aj keď už má svoje roky, je dosť dobré autíčko a rozhodne by som si ho vybral skôr ako niektorého konkurenta zo Stellantisu alebo dôchodcovský Kamiq... Symbioz je tiež celkom zaujímavý počin. Ak máš problém s identifikáciou, stačí pozrieť na stránky Renaultu, zachvíľu budeš mať jasno. Z ich ponuky by som si vybral (aj keď crossover nie je moja obľúbená karoséria) Problémom sú dnešné ceny, sú príliš sebavedomé.
ericn
@traveldrive Renault mi nemá co nabídnout, mě se ty jejich crossoverové plečky bez motoru ani nelíbí...
traveldrive
@ericn Čomu hovoríš "bez motoru"? Koľko koní a aké zrýchlenie potrebuješ k šťastiu?
ericn
@traveldrive Řeknu ti co nechci - turbo 3 hrnek (ani tuhle slabou atmo 1.6 v Symbiozu) pod kapotou a už vůbec ne komplikovaně spojený s elektromotorem a už vůbec ne od Renaultu… 😋
traveldrive
@ericn
3 valce nie, Renault nie, predpokladám, že Stellantis nie, Čína nie, máš riadne osekané možnosti...
ericn
@traveldrive No jo no, z mainstreamu zbývá jen koncern nebo H/K… 3 hrnek mi nevadí u malých aut, ale třeba u kompaktnich SUV a výše je to ostuda…
Tycoon
@traveldrive
Nabídka dnešních mainstreamových automobilek pro technicky zdatnější či nadšenější řidiče je dnes hodně osekaná. Vlastně si říkám, jestli není jedna z posledních šancí koupit si "normální" auto.
traveldrive
@Tycoon
Áno, ale osekaná je viac-menej u všetkých. Kto má niečo o chlp lepšie od iných, nechá si to tiež patrične zaplatiť. Symbioz je silne predražený, ale je nutné dodať, že podobných áut je viac a autíčko na báze B-segmentu za 30 tisíc €, hoci s hybridom, je proste silná káva.
traveldrive
MPV by som radšej, ale aj takýto Captur s batohom môže mať niečo do seba. Tie štyri kvalty pre benzín a dva pre elektrinu vyzerajú zvláštne a chcelo by to skúsiť, otázka je, čo s tým, keď to niekedy začne blbnúť...
Čo je ešte na tomto aute blbé, je cena, auto vyzerá síce fajn, ale chcú zaň priveľa.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Vysoká cena. V kabině úzké. Při plném obsazení to nebude moc příjemná jízda a spotřeba.
Každé zboží má svého kupce. 😉 👍🏻
Futurista
@Pepa_007 To jsou hrozný kecy... 😁 Ehm, v jakym autě B segmentu to bude při plnym obsazení příjemná cesta s a spotřeba? 😁
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Futurista jasné. Auto na ježdění po městě ve dvou lidech. 😉 👍🏻
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Ne. Auto je na dobíjení u elektrické zásuvky v jednom člověku.. 😉
traveldrive
@Pepa_007
Je to malé auto. Priestor je zodpovedajúci. Spotreba je dobrá.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@traveldrive na malé auto cena astronomická.
traveldrive
@Pepa_007
Áno, to je. Píše niekto niečo iného? 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
V tomto se asi přidám k většinového nazoru na cenu. Proč kupovat za 650tis renault, kdyz můžu mít za 650tis yaris cross. Ano symbioz je o něco větší, ale porad B segment.
traveldrive
@Mikesus
Yaris Cross je rovnako drahý. Je to síce Toyota, ale zase je menší, niekde na úrovni Capturu. Takže v čom je pointa?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Ne, nepřidáváš se k naprosto žádné většině. Jsi opět úplně mimo.

Za 650 lze v podstatě mít Tucson. Takže ukazovat nevýhodost ceny vzhledem k ještě menšímu Yarisu Cross když lze mít naopak větší Tucson, je ZCELA ABSURDNÍ 🤣🤣🤣
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol Absurdni je hodnotit auto jen podle velikosti.
ericn
@Ja Prvni 123 Jo to o tom, co můžeš za dané peníze dostat - cena/výkon 😄 Každý podle svých priorit. Já třeba bych upřednostnil ten Tucson před Yarisem Cross nebo Simbiozem. Dostaneš víc auta se srovnatelnou kvalitou, navíc na rozdíl od Toyoty a Renaultu dostaneš slušný motor 4válec 1,6l bez elektrifikace se 160k a 6M 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

Taky to není JEN podle velikosti, viď že.
Symbioz i Tucson je mainstream...
Dokonce naopak Symbioz tohle plní spíš jen s otazníkem, protože to je natažený Captur...
Tucson má v základu normální 4válec..

Symbioz je jen těžce předražená plechovka.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Když nekdo bere prostor jako jedinou pridanou hodnotu, pak je jasné, že poměřuje jen prostor. Tohle bývalo důležité v 80./90.letech. u moderního auta to zas tak důležitý parametr není. Divím se, ze si nekoupis ten tucson, kdyz je to srovnatelna kvalita. A zrovna a v tucsonu ten motor zas tak slušnej neni, no a prevodovka taky žádný zázrak. Ze ty jsi jen plakatovej kovboj a nikdy jsi v tom nejel?
ericn
@Mikesus Právě že jel, měl jsem ho na 2 dny, 1,6TGDI 6M 118Kw v novém Tucsonu a bylo to pro mě překvapení, jak pohodové to auto je. V rodině máme i Kiu Sportage se stejným pohonem, takže v pohodě, mám to najeto a je to vážně dobré... Rozhodně lepší než atmo 3hrnkek 1,5l v Yarisu Cross 😄 Ty plakátový kovboji...
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Mikesus nebo Lancii Y 😡
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Mikesus za tu cenu je drahý, tak doporučíš stejne drahý ještě menší auto.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kari.laz
Za kvalitu se plati. A kdyz je i na evropském trhu mezi nejprodávanějšími, asi s cenou problém nebude.
Arese
@Mikesus Třeba proto, že je Yaris Cross ošklivý jak noc. 😳
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Je tak ošklivej, ze na evropskem trhu je 7.nejprodavanejsi a 3.nejprodavanejsi crossover, daleko před osklivym karoqem a dalšími zde jmenovaným, které údajně jsoi výhodnější.
Futurista
@Mikesus To má velkou logiku. 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Futurista
Logiku to ma, kdyz v Evropě patří mezi nejprodávanější auta právě yaris cross. Spousta lidí je buď hloupých, že kupují Toyotu, kdyz je tolik lepsich aut za stejné peníze, nebo naopak je tu jen par hlupáků v reakcích, kteří ignorují přidanou hodnotu daného auta a za stejné penize ta auta lepsi nejsou.
Ja se priznam, ze treba u toho symbiozu krome designu žádnou pridanou hodnotu nevidim. A respektuji, kdyz si někdo kupuje auto pro design, já to ovšem nejsem.
Meky
Aký ma zmysel rodinne auto do ktorého si dozadu človek nesadne?