Ekonomika
ericn
8
@Frfla Hlavně do těch Evropských... a to 4válce 1,6-2l obsahu 😄
Přejít do diskuze
PowerHouse
Je to výborné,
stačí když nasadí roboty místo montootroků.
Toto včasné varování padne na úrodnou půdu.
stačí když nasadí roboty místo montootroků.
Toto včasné varování padne na úrodnou půdu.
Nebo Nebo
Asi takto to dopadne, když automobilka zruší žadané motory (HEMI), modely (Challenger apod.)...
A downsizing motorů za to také může, třeba nová 5008 tříválec za cenu, za kterou bych sehnal praktičtější vůz u konkrurence.
Teď Stellantis může byt rád, že nabízejí dodávky (Peugeot, Citroën, Fiat) , jinak by už dávno zkrachoval...
A ty nové modely tomu s jejich cenovkou a motory zřejmě vůbec nepomůžou...
A downsizing motorů za to také může, třeba nová 5008 tříválec za cenu, za kterou bych sehnal praktičtější vůz u konkrurence.
Teď Stellantis může byt rád, že nabízejí dodávky (Peugeot, Citroën, Fiat) , jinak by už dávno zkrachoval...
A ty nové modely tomu s jejich cenovkou a motory zřejmě vůbec nepomůžou...
Mikesus
@Avantime
Mne treba C3 se nelíbí, ale cenove ujde a diky tomu se dá leccos odpustit.
Mne treba C3 se nelíbí, ale cenove ujde a diky tomu se dá leccos odpustit.
ptr078
@Avantime C3 je asi to najlepsie, co sa im v poslednej dobe podarilo a navrat dizlov do dodavok
rohYpnol
Místo vývoje adaptace indické techniky... To to Stellantis dopracoval...
A mezi BEV dělá prakticky to nejhorší...
Strllantis dnes nemá co nabídnout. Doufám že Maserati se podaří dostat do lepších rukou.
A mezi BEV dělá prakticky to nejhorší...
Strllantis dnes nemá co nabídnout. Doufám že Maserati se podaří dostat do lepších rukou.
Ja Prvni 123
Dneska se ke snizeni zisku gratuluje, ne?
Kolik automobilek je ve ztrate...
Kolik automobilek je ve ztrate...
Mikesus
@rohYpnol
Zase lhář, a v přímém prenosu opět. Hned zde v článku píšou, že stellantis je v zisku. Tedy jeho čísla nejsou červená.
Zisk za rok 2024 koncernu stellantis byl 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun). Hned první odstavec a druhá věta článku.
Zase lhář, a v přímém prenosu opět. Hned zde v článku píšou, že stellantis je v zisku. Tedy jeho čísla nejsou červená.
Zisk za rok 2024 koncernu stellantis byl 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun). Hned první odstavec a druhá věta článku.
Ja Prvni 123
@rohYpnol Cetls vubec ten clanek, nebo tady jen vysiras?
Zatímco za rok 2023 dokázal (koncern) vydělat 18,63 miliardy eur (464,7 miliardy korun), za rok 2024 to bylo „jen“ 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun).
Zatímco za rok 2023 dokázal (koncern) vydělat 18,63 miliardy eur (464,7 miliardy korun), za rok 2024 to bylo „jen“ 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun).
Mikesus
@Ja Prvni 123
Však víš co je to za trolla a lháře. Hned jak napise ocividni lež, kterou vyvrati 2.veta clanku. Počkej, jak se teď bude kroutit, ze nikdo nechápe, co znamenají červená čísla.
Však víš co je to za trolla a lháře. Hned jak napise ocividni lež, kterou vyvrati 2.veta clanku. Počkej, jak se teď bude kroutit, ze nikdo nechápe, co znamenají červená čísla.
Mikesus
@rohYpnol
Některé určitě. A pokud nejsi hlupák, tak sis to urcite zjišťoval. A jestli sis to zjišťoval, zjistil bys, ze to stellantis ještě neuverejnil za jednotlivé značky. Takze bud trollis nebo jsi hlupák.
Některé určitě. A pokud nejsi hlupák, tak sis to urcite zjišťoval. A jestli sis to zjišťoval, zjistil bys, ze to stellantis ještě neuverejnil za jednotlivé značky. Takze bud trollis nebo jsi hlupák.
Mikesus
@Nebo Nebo
Driv bylo za 400tis manualni stahování oken i vpredu a nikdo se nedivil. Raději budu mít někde manualni stahování oken, nez chybejici výztuhu v karoserii treba.
Driv bylo za 400tis manualni stahování oken i vpredu a nikdo se nedivil. Raději budu mít někde manualni stahování oken, nez chybejici výztuhu v karoserii treba.
twistedTSD
V US i Evropě se z jejich aut stávají synonyma poruchových křápů bez motoru ověšených cingrlátky. Divím se, že zisk mají.
Nebo Nebo
@Avantime Jako za 400 tisic dostat v roce 2025 manuální stahování oken vzadu? jakože chápu, nemám nic proti tomu, ale za tu cenu? pochopím u základu za cca 320 tis., ale za 400k ? Ani Dacia to ve svých nejlevnějších vozech nemá, jen v Essential...
A celkově ten interiér nic moc, ale ne nejhorší, dále trošku koukli na koncern vw a okoukli jejich T-Cross
A celkově ten interiér nic moc, ale ne nejhorší, dále trošku koukli na koncern vw a okoukli jejich T-Cross
Avantime
@Nebo Nebo Čo je zlé na novom Citroene C3? Lebo v diskusii sa ľahko mudruje, ale z toho sa ešte nikto nenažral.
Avantime
@Nebo Nebo Riešiš nepodstatné veci a táto veta je na Zlatý ventílek: Ani Dacia to ve svých nejlevnějších vozech nemá, jen v Essential...
Allo
@3_diamanty C3 dobře vyzera? Takový nechutný paskvil se šišatým volantem, fuj. Ale tak multipla si taky našla klientelu...
3_diamanty
@rohYpnol
Z toho ich cirkusu snad len novu C3.. zbytok bez sance
A som zvedavy co bude dalej aj s P208 aj corsou ( slusne to pojmy automobiloveho sveta ) ktore uz maju aj facelifty za sebou...
Maserati to ma zrejme uz zratane
Z toho ich cirkusu snad len novu C3.. zbytok bez sance
A som zvedavy co bude dalej aj s P208 aj corsou ( slusne to pojmy automobiloveho sveta ) ktore uz maju aj facelifty za sebou...
Maserati to ma zrejme uz zratane
3_diamanty
Nova C3 zda sa byt vydarena aj dobre vyzera ... ale ani to nemusi stacit....