Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Má pravdu. Čísla Stellantisu jsou červená 😁
@rohYpnol To prave nejsou.
Jen jsou nizsi zisky, nez byly loni.
Jen jsou nizsi zisky, nez byly loni.
@Ja Prvni 123
A které značky jsou ziskové?!? 🤣
A které značky jsou ziskové?!? 🤣
@rohYpnol Cetls vubec ten clanek, nebo tady jen vysiras?
Zatímco za rok 2023 dokázal (koncern) vydělat 18,63 miliardy eur (464,7 miliardy korun), za rok 2024 to bylo „jen“ 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun).
Zatímco za rok 2023 dokázal (koncern) vydělat 18,63 miliardy eur (464,7 miliardy korun), za rok 2024 to bylo „jen“ 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun).
@rohYpnol
Některé určitě. A pokud nejsi hlupák, tak sis to urcite zjišťoval. A jestli sis to zjišťoval, zjistil bys, ze to stellantis ještě neuverejnil za jednotlivé značky. Takze bud trollis nebo jsi hlupák.
Některé určitě. A pokud nejsi hlupák, tak sis to urcite zjišťoval. A jestli sis to zjišťoval, zjistil bys, ze to stellantis ještě neuverejnil za jednotlivé značky. Takze bud trollis nebo jsi hlupák.
@Ja Prvni 123
Však víš co je to za trolla a lháře. Hned jak napise ocividni lež, kterou vyvrati 2.veta clanku. Počkej, jak se teď bude kroutit, ze nikdo nechápe, co znamenají červená čísla.
Však víš co je to za trolla a lháře. Hned jak napise ocividni lež, kterou vyvrati 2.veta clanku. Počkej, jak se teď bude kroutit, ze nikdo nechápe, co znamenají červená čísla.
@rohYpnol
Zase lhář, a v přímém prenosu opět. Hned zde v článku píšou, že stellantis je v zisku. Tedy jeho čísla nejsou červená.
Zisk za rok 2024 koncernu stellantis byl 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun). Hned první odstavec a druhá věta článku.
Zase lhář, a v přímém prenosu opět. Hned zde v článku píšou, že stellantis je v zisku. Tedy jeho čísla nejsou červená.
Zisk za rok 2024 koncernu stellantis byl 5,52 miliardy eur (137,7 miliardy korun). Hned první odstavec a druhá věta článku.
Frfla
Chtelo by to do tech jejich aut dat Motory.
PowerHouse
Je to výborné,
stačí když nasadí roboty místo montootroků.
Toto včasné varování padne na úrodnou půdu.
stačí když nasadí roboty místo montootroků.
Toto včasné varování padne na úrodnou půdu.
Ja Prvni 123
Dneska se ke snizeni zisku gratuluje, ne?
Kolik automobilek je ve ztrate...
Kolik automobilek je ve ztrate...
KANKUNEN
Oni mají všechno co potřebují. Jen to do těch aut nedávají.
rohYpnol
Místo vývoje adaptace indické techniky... To to Stellantis dopracoval...
A mezi BEV dělá prakticky to nejhorší...
Strllantis dnes nemá co nabídnout. Doufám že Maserati se podaří dostat do lepších rukou.
A mezi BEV dělá prakticky to nejhorší...
Strllantis dnes nemá co nabídnout. Doufám že Maserati se podaří dostat do lepších rukou.
@rohYpnol
Z toho ich cirkusu snad len novu C3.. zbytok bez sance
A som zvedavy co bude dalej aj s P208 aj corsou ( slusne to pojmy automobiloveho sveta ) ktore uz maju aj facelifty za sebou...
Maserati to ma zrejme uz zratane
Z toho ich cirkusu snad len novu C3.. zbytok bez sance
A som zvedavy co bude dalej aj s P208 aj corsou ( slusne to pojmy automobiloveho sveta ) ktore uz maju aj facelifty za sebou...
Maserati to ma zrejme uz zratane
3_diamanty
Nova C3 zda sa byt vydarena aj dobre vyzera ... ale ani to nemusi stacit....
@3_diamanty C3 dobře vyzera? Takový nechutný paskvil se šišatým volantem, fuj. Ale tak multipla si taky našla klientelu...
twistedTSD
V US i Evropě se z jejich aut stávají synonyma poruchových křápů bez motoru ověšených cingrlátky. Divím se, že zisk mají.
A downsizing motorů za to také může, třeba nová 5008 tříválec za cenu, za kterou bych sehnal praktičtější vůz u konkrurence.
Teď Stellantis může byt rád, že nabízejí dodávky (Peugeot, Citroën, Fiat) , jinak by už dávno zkrachoval...
A ty nové modely tomu s jejich cenovkou a motory zřejmě vůbec nepomůžou...
Mne treba C3 se nelíbí, ale cenove ujde a diky tomu se dá leccos odpustit.
A celkově ten interiér nic moc, ale ne nejhorší, dále trošku koukli na koncern vw a okoukli jejich T-Cross
Driv bylo za 400tis manualni stahování oken i vpredu a nikdo se nedivil. Raději budu mít někde manualni stahování oken, nez chybejici výztuhu v karoserii treba.