Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW i4 xDrive40 Gran Coupé – Pořád švihák

21 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Je zajímavý, jak udělali velký ledviny a teď to začínají maskovat 😄
Man Ký
@Emel to bylo od začátku, dalo se navolit shadow line nebo klasiku - orámované. Na tom sedanu /4door coupe/ jsem to prakticky neviděl. Je zajímavé, jak rozdílné to může být, ale podobné je to i u těch svítících nebo barevných orámování XM. Pěkné auto to dokáže úplně zmarasit...
DonVito
@Man Ký
Myslim, ze pomohl FL.
https😐/www.auto.cz/…ultimedia-152341
Emel. 👍
Man Ký
@DonVito myslím, že jediný rozdíl je v tom, jestli jsou ledviny orámované nebo ne
https😐/pictures.dealer.com/…148409f7495x.jpg?…
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle snad ani nebyl test, ale jen nějaké dojmy...
GeekStar
i4 určitě není špatný takyelektromobil, ale mohu se zeptat, proč ignorujete zdaleka nejprodávanější elektromobil této třídy, Teslu Model 3?

Vždyť srovnávací test BMW i4 M50 a Tesly Model 3 Performance se přímo nabízí a bylo by to určitě skvělé čtení.
Man Ký
Jezdil jsem se zadokolkou, na tom autě krom (ne)zvuku nebylo špatně vůbec nic. I cena je příznivá. A hmotnost pořád ještě únosná. A jezdit bokem se dalo na lusknutí prstu😊
Othello
@Man Ký
nechci už pitvat téma ve kterém jsem zabil zbytečně moc času ale co říkáš na porovnávací tabulku s konkurencí, kde má s přehledem nejlepší zrychlení TMY, tedy auto s nejnižším momentem ?
😄
Man Ký
@Othello pro někoho tabulky, pro jiného


https😐/www.youtube.com/watch?…
Othello
@Man Ký
to má dokumentovat že podobná auta s podobným výkonem akcelerují stejně, přestože jedno z nich má nižší moment ?
V tom případě nemám dalších připomínek
Man Ký
@Othello ty zas jedeš😊 nejdřív píšeš, že jak to, že nejlepší zrychlení má Tesla, i když má nejnižší krouťák, potom ukážu video, které dokazuje, že jsi zase naletěl na čísla z papírů, začneš blábolit, že zrychlují podobně😊

možná by na Olympiádě mohli zrušit zlatou medaili a říct, že první tři zrychlovali podobně a že není potřeba se v tom tak moc pitvat😊

cos kua čekal? že mezi nima bude světelný rok?
Othello
@Man Ký
Já zmínil tabulku s konkrétními auty u kterých zrychlení není v relaci s hodnotou krouťáku.
A ty ve snaze mě přesvědčit že zrychlení na krouťáku závisí sem dáš video s jinýma autama řízenýma velice důvěryhodnýma týpkama, u kterých ale zrychlení také krouťáku neodpovídá.

A samozřejmě jsem rozdíl světelného roku nečekal, na rozdíl od tebe vím a umím i dokázat, že zrychlení nezávisí na krouťáku ale na výkonu. Což je navíc v souladu i s oficiálními údaji výrobců, těmi co je nazýváš letáky. Howgh
Man Ký
@Othello překvapuje tě, že výrobci lžou?
Othello
@Man Ký
nevěřím že lžou v hodnotách zrychlení protože prezentované hodnoty jsou v souladu s ostatními parametry
psel
@Man Ký na mě to bylo hrozně malý uvnitř.
Man Ký
@psel léta zvyklý z trojek a čtyřek, nemajíc konfekční výšku😊 175 cm a vejdu se všude😊
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Chyběl by mi frunk a odvětrávané sedačky. Jejich zrušení v čtyřce (místo aby je konečně zavedly i v trojce) byl opravdu marketingový majstrštyk 😁.
kesumb
@Barry Lyndon
a ke vsemu to ma jenom kuzi z hrosich ***i😞
Avatar - Mokrous
Mokrous
@kesumb To máš teda tentokrát pravdu. Když jsem si šel zkoušet trojku, tak mě nejvíc odradily právě sedačky. Jak materiál, tak nemožnost ventilace a samozřejmě i krutě omezený prostor především vzadu. Nebylo ani kam dát nárty, kolena nahoru...
Před Pašíkem jsem chtěl trojku, ale praktičnost vyhrála nad sofistikovanou technikou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Svihak s nechutnym xichtom
DonVito
@3_diamanty

Takhle zamaskovany ledviny, viz prvni prispevek Emela, me neurazi.