Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
GeekStar
i4 určitě není špatný takyelektromobil, ale mohu se zeptat, proč ignorujete zdaleka nejprodávanější elektromobil této třídy, Teslu Model 3?
Vždyť srovnávací test BMW i4 M50 a Tesly Model 3 Performance se přímo nabízí a bylo by to určitě skvělé čtení.
Vždyť srovnávací test BMW i4 M50 a Tesly Model 3 Performance se přímo nabízí a bylo by to určitě skvělé čtení.
Man Ký
Jezdil jsem se zadokolkou, na tom autě krom (ne)zvuku nebylo špatně vůbec nic. I cena je příznivá. A hmotnost pořád ještě únosná. A jezdit bokem se dalo na lusknutí prstu😊
@Man Ký
nechci už pitvat téma ve kterém jsem zabil zbytečně moc času ale co říkáš na porovnávací tabulku s konkurencí, kde má s přehledem nejlepší zrychlení TMY, tedy auto s nejnižším momentem ?
😄
nechci už pitvat téma ve kterém jsem zabil zbytečně moc času ale co říkáš na porovnávací tabulku s konkurencí, kde má s přehledem nejlepší zrychlení TMY, tedy auto s nejnižším momentem ?
😄
@Man Ký
to má dokumentovat že podobná auta s podobným výkonem akcelerují stejně, přestože jedno z nich má nižší moment ?
V tom případě nemám dalších připomínek
to má dokumentovat že podobná auta s podobným výkonem akcelerují stejně, přestože jedno z nich má nižší moment ?
V tom případě nemám dalších připomínek
@Othello ty zas jedeš😊 nejdřív píšeš, že jak to, že nejlepší zrychlení má Tesla, i když má nejnižší krouťák, potom ukážu video, které dokazuje, že jsi zase naletěl na čísla z papírů, začneš blábolit, že zrychlují podobně😊
možná by na Olympiádě mohli zrušit zlatou medaili a říct, že první tři zrychlovali podobně a že není potřeba se v tom tak moc pitvat😊
cos kua čekal? že mezi nima bude světelný rok?
možná by na Olympiádě mohli zrušit zlatou medaili a říct, že první tři zrychlovali podobně a že není potřeba se v tom tak moc pitvat😊
cos kua čekal? že mezi nima bude světelný rok?
@Man Ký
Já zmínil tabulku s konkrétními auty u kterých zrychlení není v relaci s hodnotou krouťáku.
A ty ve snaze mě přesvědčit že zrychlení na krouťáku závisí sem dáš video s jinýma autama řízenýma velice důvěryhodnýma týpkama, u kterých ale zrychlení také krouťáku neodpovídá.
A samozřejmě jsem rozdíl světelného roku nečekal, na rozdíl od tebe vím a umím i dokázat, že zrychlení nezávisí na krouťáku ale na výkonu. Což je navíc v souladu i s oficiálními údaji výrobců, těmi co je nazýváš letáky. Howgh
Já zmínil tabulku s konkrétními auty u kterých zrychlení není v relaci s hodnotou krouťáku.
A ty ve snaze mě přesvědčit že zrychlení na krouťáku závisí sem dáš video s jinýma autama řízenýma velice důvěryhodnýma týpkama, u kterých ale zrychlení také krouťáku neodpovídá.
A samozřejmě jsem rozdíl světelného roku nečekal, na rozdíl od tebe vím a umím i dokázat, že zrychlení nezávisí na krouťáku ale na výkonu. Což je navíc v souladu i s oficiálními údaji výrobců, těmi co je nazýváš letáky. Howgh
@Man Ký
nevěřím že lžou v hodnotách zrychlení protože prezentované hodnoty jsou v souladu s ostatními parametry
nevěřím že lžou v hodnotách zrychlení protože prezentované hodnoty jsou v souladu s ostatními parametry
Barry Lyndon
Chyběl by mi frunk a odvětrávané sedačky. Jejich zrušení v čtyřce (místo aby je konečně zavedly i v trojce) byl opravdu marketingový majstrštyk 😁.
@Barry Lyndon
a ke vsemu to ma jenom kuzi z hrosich ***i😞
a ke vsemu to ma jenom kuzi z hrosich ***i😞
@kesumb To máš teda tentokrát pravdu. Když jsem si šel zkoušet trojku, tak mě nejvíc odradily právě sedačky. Jak materiál, tak nemožnost ventilace a samozřejmě i krutě omezený prostor především vzadu. Nebylo ani kam dát nárty, kolena nahoru...
Před Pašíkem jsem chtěl trojku, ale praktičnost vyhrála nad sofistikovanou technikou.
Před Pašíkem jsem chtěl trojku, ale praktičnost vyhrála nad sofistikovanou technikou.
3_diamanty
Svihak s nechutnym xichtom
Myslim, ze pomohl FL.
https😐/www.auto.cz/…ultimedia-152341
Emel. 👍
https😐/pictures.dealer.com/…148409f7495x.jpg?…