Novinky
Zpět na článek
Nové Audi A6 Avant odhaleno únikem. Takhle vypadá S-line zvenku i zevnitř
17 komentářů
adamzprahy
@Lubo otázkou je co tam vylepšovat. Zrovna v této třídě jsou auta špička už ve starších generacích. Digitalizace typu Apple Carplay a základní konektivita už tady tak nějaký pátek je.
A proto mám i názor, že třeba šílenství okolo elektromobility je spíš lobbing firem, pro které je to příležitost a potřebují změnu aby se dostali na trh. Ony samy automobilky potřebují nějaké změny aby byl důvod kupovat nová auta 😊
Protože nebýt toho, tak za mě v případě BMW vyšších tříd cca od "generace G" nic lepšího za ty peníze se současnou technologií prostě udělat nejde. Leda by se objevil nový materiál pro podvozkové díly nebo nějaký zázračný tlumič levitující nad vozovkou 😁 Takže se řeší ekologie, spotřeba a změna koncepce pohonu...
A proto mám i názor, že třeba šílenství okolo elektromobility je spíš lobbing firem, pro které je to příležitost a potřebují změnu aby se dostali na trh. Ony samy automobilky potřebují nějaké změny aby byl důvod kupovat nová auta 😊
Protože nebýt toho, tak za mě v případě BMW vyšších tříd cca od "generace G" nic lepšího za ty peníze se současnou technologií prostě udělat nejde. Leda by se objevil nový materiál pro podvozkové díly nebo nějaký zázračný tlumič levitující nad vozovkou 😁 Takže se řeší ekologie, spotřeba a změna koncepce pohonu...
Lubo
@Ringhofer Asi tak. V zásade všetky moderné funkcie mám v autách už 10 rokov a viac.
Posun okrem väčšieho displeja, počtu neustálych upozornení / pípania (na šťastie ešte som si vybral dobre) a ťažších áut nevidím. A toto fakt nie je posun, ktorý viem oceniť.
Posun okrem väčšieho displeja, počtu neustálych upozornení / pípania (na šťastie ešte som si vybral dobre) a ťažších áut nevidím. A toto fakt nie je posun, ktorý viem oceniť.
Ozzman
Audi kombiky umí, je to hezky, bude to určitě i slušně jezdit, jen to bude drahý 😁 Ale krásný a doufam, že bude široká nabídka motorů, benzin, hybrid a i pro ty, co jezdí 200+ po dálnici 60 tisíc a víc ročně v podobě V6TDI @lamal
PavelK_
Čekal jsem, že přijde katastrofa. Ta, zdá se, naštěstí nepřišla. První dojmy 👍🏻
adamzprahy
@lamal podle mě strašná ptákovina. Jednak otázka jak to bude fungovat po otevření v dešti 😁 Ale hlavně jestli vidím správně, je tam ovladač světel s mlhovkama. Nepřijde mi moc bezpečný hledat za jízdy v mlze správnej dotykovej čudlík ve dveřích. Obzvlášť když hned vedle je sklápění a nastavení zrcátek 😁
Tak to úplně vidim jak sedneš do auta za deště, vyjedeš, nic nevidíš, pokusíš se zapnout mlhovky a u toho si sklopíš zrcátka, odemkneš dveře a po 5 minutách nevěnování se řízení nabouráš 😁😁 Ještě možná chybí ladit výhřev sedadel na displeji uprostřed 😁
btw ovladače oken koukám u Audi od pohledu taky přešli na ty nejlevnější plastový šmejdy jako u BMW
Tak to úplně vidim jak sedneš do auta za deště, vyjedeš, nic nevidíš, pokusíš se zapnout mlhovky a u toho si sklopíš zrcátka, odemkneš dveře a po 5 minutách nevěnování se řízení nabouráš 😁😁 Ještě možná chybí ladit výhřev sedadel na displeji uprostřed 😁
btw ovladače oken koukám u Audi od pohledu taky přešli na ty nejlevnější plastový šmejdy jako u BMW
Futurista
@Alfonz666 Já si taky původně myslel, že je to článek o nějaký limitovaný black serie i30ky...
Robert Hlavatý
Tak Audi, jak jsem pochopil, střídá často designéry... A5 vypadá slušně, ale zase a lá Mercedes řada C a E (zvlášť ta předchozí generace), člověk bude muset koukat na záď, aby poznal jestli je to A5 nebo A6... smutné..
Michal220
Co to ovládání všeho možného ve dveřích?za tmy a jízdy trefit bude sranda
Ozzman
Tyjo vidiš, to mne nenapadlo, ale asi ani při patlání na displeji co mam v autě mne to nijak extra neomezilo, ale samozřejmě tohle chce zkusit 😊 @lamal
lamal
@Lubo
Podvozok sa vylepsuje, nemusi to byt ina koncepcia ani platforma, uplne staci ze daju ine komponenty, nastavenie, geometriu, odhlucnenie, vystuzenie, materialy, riadenie... moze sa to posuvat zasadne.
Co sa koncepcne na podvozku zmenilo napr v Renaulte Clio 1 generacie a poslednej 5 generacie ? Nič...
Podvozok sa vylepsuje, nemusi to byt ina koncepcia ani platforma, uplne staci ze daju ine komponenty, nastavenie, geometriu, odhlucnenie, vystuzenie, materialy, riadenie... moze sa to posuvat zasadne.
Co sa koncepcne na podvozku zmenilo napr v Renaulte Clio 1 generacie a poslednej 5 generacie ? Nič...
Ozzman
Minule jsem se tu pohoršoval nad obrazovkou u spolujezdce, takže tohle mne nepřekvapuje 😁 Já obecně ale nejsem odpurce dotykáče jako většina tady, takže to chce asi vyzkoušet@lamal
lamal
@Ozzman
Ten single frame im uz vykradol Hyundai, takze by to mozno chcelo trochu poladit, ale Hyundai to aj opustil za ten cas, tak asi v pohode.
Co si myslis o dotykovom ovladani na dverach ?
Ten single frame im uz vykradol Hyundai, takze by to mozno chcelo trochu poladit, ale Hyundai to aj opustil za ten cas, tak asi v pohode.
Co si myslis o dotykovom ovladani na dverach ?
Pokud to tak bude fungovat, nic proti. Já jsem ale více zvědav na to, že s příchodem nové generace přijde i opravdová inovace: pohon, převodovka, podvozek, brzdy, design... Nějak mám pocit, že se není na co těšit.