Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
DonVito
Ilustracni foto se moc nepovedlo. Neumim si vysvetlit ty dva kabely z auta.
🙂
Jedine nestartujici diesel, ktery potrebuje podporu, ale to by kabely nebyly oranzove.
😀
No a pozice Skody za Skodou?
Melo tam byt za Toyotou.
Jinak diky za cisla. 👍
Trollove z nich jiste vykouzli dalekosahle zavery (ja ne) a vysvetli nam, ze 15% je nikdo...
🙂
Jedine nestartujici diesel, ktery potrebuje podporu, ale to by kabely nebyly oranzove.
😀
No a pozice Skody za Skodou?
Melo tam byt za Toyotou.
Jinak diky za cisla. 👍
Trollove z nich jiste vykouzli dalekosahle zavery (ja ne) a vysvetli nam, ze 15% je nikdo...
@DonVito
Nikdo to není. Na druhou stranu třeba britská vláda na letošek naplánovala, že každý výrobce musí prodávat minimálně 28 procent elektromobilů. Jinak pokuta. To samé EU, která něco podobného naplánovala nepřímo přes směrnici o emisích CO2.
Co tipuješ? Budou evropské automobilky letos donuceny platit velké pokuty? Nebo politici a úředníci budou donuceni zrušit legislativu na povinné zvyšování podílu prodaných BEV?
Nikdo to není. Na druhou stranu třeba britská vláda na letošek naplánovala, že každý výrobce musí prodávat minimálně 28 procent elektromobilů. Jinak pokuta. To samé EU, která něco podobného naplánovala nepřímo přes směrnici o emisích CO2.
Co tipuješ? Budou evropské automobilky letos donuceny platit velké pokuty? Nebo politici a úředníci budou donuceni zrušit legislativu na povinné zvyšování podílu prodaných BEV?
@Tycoon
Nemusí prodavat BEV, staci kdyz vyvinou a nabidnou moderni a efektivní motory. Jen ten vyvoj odmitaji, protoze je drahy a diky vyhozeni penez za diesel a pokuty za nej chybi. nekdo s emisemi ma problem vetsi ci menší, nekdo nema. Jedine, co bych zrušil, je obchodování s kredity.
Nemusí prodavat BEV, staci kdyz vyvinou a nabidnou moderni a efektivní motory. Jen ten vyvoj odmitaji, protoze je drahy a diky vyhozeni penez za diesel a pokuty za nej chybi. nekdo s emisemi ma problem vetsi ci menší, nekdo nema. Jedine, co bych zrušil, je obchodování s kredity.
@Mikesus
Ale vždyť evropští politici je několik let nabádali, ať neinvestují do moderních a efektivních motorů, protože od roku 2035 budou zakázány, a všechny investice ať jdou do elektromobility.
Většina evropských automobilek poslechla a investovala vývoje a výrobních kapacit na elektromobily, nikoliv do vývoje a výrobních kapacit pro moderní a efektivní motory. Zašlo to tak daleko, že Mercedes je musí kupovat v Číně.
Ale vždyť evropští politici je několik let nabádali, ať neinvestují do moderních a efektivních motorů, protože od roku 2035 budou zakázány, a všechny investice ať jdou do elektromobility.
Většina evropských automobilek poslechla a investovala vývoje a výrobních kapacit na elektromobily, nikoliv do vývoje a výrobních kapacit pro moderní a efektivní motory. Zašlo to tak daleko, že Mercedes je musí kupovat v Číně.
@Tycoon
To je ale chyba managementu, ze neinvestují. Nikdo nikoho nenabadal co ma delat. A když někdo prohlásil co chce za 15 let a někdo jiný ho poslechl, je to chyba toho prvního? Nebo hlupáci jsou oba? Když nekdo řekne, že zítra půjdete vsichni skočit z okna, tak to uděláš taky? Asi ne co? Prohlášení o konci spalovaku za 15 let bylo nesmyslne od začátku, takhle to nefunguje a vidíme v průběhu první třetiny, ze se to X krát změní a upraví. Nikdo nemůže vědět, co bude za takovou dobu. Ale je to přání, směr, který správně nakopnul zapadající evropské automobilky, aby začaly něco delat. Někdo to vzal jako extrem, kdy to bral jako definitivní vec, někdo do vzal s rozumem, ze zacal vývoj alternativ a někdo se zaměřil na zlepšování stávající technologie. Kazdy si mohl vybrat.
To je ale chyba managementu, ze neinvestují. Nikdo nikoho nenabadal co ma delat. A když někdo prohlásil co chce za 15 let a někdo jiný ho poslechl, je to chyba toho prvního? Nebo hlupáci jsou oba? Když nekdo řekne, že zítra půjdete vsichni skočit z okna, tak to uděláš taky? Asi ne co? Prohlášení o konci spalovaku za 15 let bylo nesmyslne od začátku, takhle to nefunguje a vidíme v průběhu první třetiny, ze se to X krát změní a upraví. Nikdo nemůže vědět, co bude za takovou dobu. Ale je to přání, směr, který správně nakopnul zapadající evropské automobilky, aby začaly něco delat. Někdo to vzal jako extrem, kdy to bral jako definitivní vec, někdo do vzal s rozumem, ze zacal vývoj alternativ a někdo se zaměřil na zlepšování stávající technologie. Kazdy si mohl vybrat.
@Mikesus Boze ty si blb, ked legislativa hovori v uk musite predat 28% ev, ty napises " nemusia predavat bev, staci vyvinut moderne efektivne motory 🤣😅😅😅😅😅
@ptr078
Od kdy je UK v evropské unii a ridi se narizenim evropske unie? Nebo snad cr se ridi nazirenim UK? Ty jsi zaspal dobu v nějaké salaši? Právě jsi ukázal zase ,že celou dobu mluvíš jen o sobe. Až třeba takovej obyvatel severních uher bude trochu vzdělanej, tak třeba pochopi souvislosti s tím, že UK už nejakou dobu v EU není a stížnosti na jejich vlastní rozhodnutí se v ceksem prostredi jaksi míjí účinkem. To je jako kdyby nejakej severomaďar si myslel, že by měl rozhodovat o tom, co si nadiktuje australie. Inteligence mu fakt asi chybí. Jediné že by jezdil dieselem a je takovej chudák, ze si to způsobil sam a nemá to od narozeni.
Od kdy je UK v evropské unii a ridi se narizenim evropske unie? Nebo snad cr se ridi nazirenim UK? Ty jsi zaspal dobu v nějaké salaši? Právě jsi ukázal zase ,že celou dobu mluvíš jen o sobe. Až třeba takovej obyvatel severních uher bude trochu vzdělanej, tak třeba pochopi souvislosti s tím, že UK už nejakou dobu v EU není a stížnosti na jejich vlastní rozhodnutí se v ceksem prostredi jaksi míjí účinkem. To je jako kdyby nejakej severomaďar si myslel, že by měl rozhodovat o tom, co si nadiktuje australie. Inteligence mu fakt asi chybí. Jediné že by jezdil dieselem a je takovej chudák, ze si to způsobil sam a nemá to od narozeni.
@DonVito
Tak na druhou stranu, jestli EV nikdo nechce, tak diesel chce ještě méně lidí, tedy ještě méně nez nikdo. A z toho logicky vyjde, ze kdyz EV nikdo nechce, dieselu ještě méně, tak ten co by náhodou diesel chtěl, není člověk ale něco jiného. Vůl, prase, slepice, krava, koza nebo cokoliv jiného?
Tak na druhou stranu, jestli EV nikdo nechce, tak diesel chce ještě méně lidí, tedy ještě méně nez nikdo. A z toho logicky vyjde, ze kdyz EV nikdo nechce, dieselu ještě méně, tak ten co by náhodou diesel chtěl, není člověk ale něco jiného. Vůl, prase, slepice, krava, koza nebo cokoliv jiného?
@DonVito
Káblami sa netráp, možno to kreslil niekto, kto nemá ani šajn o fungovaní nabíjačiek.
Káblami sa netráp, možno to kreslil niekto, kto nemá ani šajn o fungovaní nabíjačiek.
@traveldrive
To je přece obrázek umělé inteligence, je to i v popisu, ty žlutý hadice vedou od nikud nikam z aut, která reálně ani neexistují ... chtěl bych mít problémy těch, kteří řeší tu patlaninu.
Stejné, jako se pozastavovat, že Picassova kráska má vobě voči na jedný straně ksichtu. 😀
To je přece obrázek umělé inteligence, je to i v popisu, ty žlutý hadice vedou od nikud nikam z aut, která reálně ani neexistují ... chtěl bych mít problémy těch, kteří řeší tu patlaninu.
Stejné, jako se pozastavovat, že Picassova kráska má vobě voči na jedný straně ksichtu. 😀
@gil54
Aj tú umelú inteligenciu niekto použil a výsledný obrázok uverejnil. To je nejaká nová móda, že čo spraví umelá inteligencia, za to nikto nemôže? 😉
Aj tú umelú inteligenciu niekto použil a výsledný obrázok uverejnil. To je nejaká nová móda, že čo spraví umelá inteligencia, za to nikto nemôže? 😉
9 z 10ti, 11 ze 17ti 😆
Vzestup Číny. Opět jak jsem předpovídal...
Až se rozběhne BYD Atto 2 v Maďarsku, to se teprve začnou dit věci ... 😆
Presne, diesel nikdo nechce, už i EV je oblíbenější. Lidi chtějí EV nebo hybridy. Kazdy normální chce moderní auto, ne zaostalej chrocht. 😁
A přesně to je odpověď. Kdyz nenabizis EV, tak se logicky vic neprodává. Kolik je modelu s ICE a kolik modelu EV? A diesel jen VW? Nějak jsem si nevšiml, že by diesel nemělo BMW nebo Mercedes. A pořádně EV zatím nabízí jenom Tesla. A nabídka dieselu je mnohem širší než nabídka EV, a presto diesel nikdo rozumný nechce.
VAG má jak BEV, tak ICE. Přesto 9 z 10ti, 11 ze 17ti... BEV nikdo nechce.
BMW 5 máš možnost volby. Většina zvolí diesel.
Blbý co? Co tam máš dál za lži?
Otázka co je slušný naftový motor. Z mého pohledu je to ten, co třeba plní emise i po prvním roce provozu. Takze v mainstreamu asi žádný.
Kolik má ICE a BEV modelů v nejoblíbenějším segmentu B a C? Zajiste stejný počet, ze?
Nebo kolik nabici BEV modelu a kolik ICE? Ulehčim ti hledání a VW v CR nabízí 12 ICE a 4 BEV. Kdyz k tomu vezmu i dodávky, tak je to 29 vs 6.
A čo sa ti ešte snívalo?
Dnes? Ze slovenští trollove nebudou trollit na českém webu aze by mohli byt nekdy soucasti civilizované společnosti a ne zalezlí v barbarské ruske zadnici. Ale jak vidíme dnes a denně, opravdu to byl jen sen.
Jejda, ty si ublížený chudáčik. Nebolí ťa to? Také ťažké sny... Ešte ťa nakoniec začnem ľutovať.
Aj dongfeng box vyzera sikovne... spolu s hyundaiom inster asi jedine 2 elektra sucasnosti ktore snad aj davaju zmysel pri kusku snahy a sikovnosti.
Velmi pekne rastie MG ... rozbiehaju nove ZS nove HS a stale novu MG 3ku ( ktora uz bude aj v nehybridnej verzii ) ... tento rok v eu bude zda sa v znameni MG a Cupry ( u Cupry kusok netypicke ale mnohi zajaznici zreme len prejdu od seatu ) .... a podla ocakavania cirkus stellantis uz smeruje vieme kam...
Snáď nefandíš čínskym autám?
Fandim tomu kto sa snazi .... a nacuva hlas zakaznika... dacia to tiez robi sikovne... ale aj skoda.. toyota.. co mam z fandenia napr fordu ci fiatu ked dlabu uz na vsetko...
Fandi se každému, kdo se snaží. Nefandí se tem, kdo jsou líní nebo neschopní. To prospěje konkurenci, vývoji a nakonec i zákazníkovi.
Aj Hitler sa snažil.
Myslíš, že Číňania to robia pre seba, alebo pre naše dobro?
Ja fandím aj Fordu alebo Fiatu - aby sa im darilo lepšie. Myslíš, že robím zle?