Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
FerdaZN
MG3 za 430t je neprodejné
Fabia 1.0 TSi 70 kW 130 let ... stojí 395t a má srovnatelnou (ne-li lepší) výbavu, lepší zrychlení a spotřebu a větší interiér a 100 litrů větší kufr.
Fabia 1.0 TSi 70 kW 130 let ... stojí 395t a má srovnatelnou (ne-li lepší) výbavu, lepší zrychlení a spotřebu a větší interiér a 100 litrů větší kufr.
jhamil
Tak na prodeje jsem zvědavý. ZS kterou jsem poprvé uviděl v létě 2022 vídám docela často než třeba Fiat. Aby ne když bylo za 420 000 a chvilku za 400 000. Teď už to tak pozitivně nevidím. 1,5 měla svoje mouchy, lítaly jí docela dost otáčky na volnoběh. Vyjádření servisu - vlastnost vozu. Nový model ZS se mi líbí o dost víc než starý. Tak se necháme překvapit. Cenová výhoda oproti evropské konkurenci zatím padá. Ceny dílů na staré ZS bez dph - Blatník – 4204,- Světlomet – 27873,- Nárazník – 6989,-
Kapota – 23235,-kč
Kapota – 23235,-kč
Arese
Je to prosté - auto čínské značky si ze zásady nikdy nekoupím. Nemíním podporovat a vlasně i propagovat tento komunistický gigastát, která rádoby skrytě podporuje ruSSáckou říši absolutního zla. 🤮
P.S. Ano, jiné čínské výrobky používám, asi jako každý Evropan. To mi nemusíte připomínat. Ale jezdit čínským autem už je podle mého prostě "přes čáru".
P.S. Ano, jiné čínské výrobky používám, asi jako každý Evropan. To mi nemusíte připomínat. Ale jezdit čínským autem už je podle mého prostě "přes čáru".
@Arese
Vzhldem k tomu, že možná 90% dílů na FVE je vyrobeno v Číně, tak se smiř s tím, že tu Čínu vehementně podporuješ z tvých peněz již dávno, a to díky dotacím EU.
Vzhldem k tomu, že možná 90% dílů na FVE je vyrobeno v Číně, tak se smiř s tím, že tu Čínu vehementně podporuješ z tvých peněz již dávno, a to díky dotacím EU.
@Arese
Ono v podstate ani nejde az tak o "zasadu" aj ked suhlasim aj s tym, ale dovodom je, ze v cine su stovky automobiliek a mnohe sa pokusaju prerazit na europskom trhu. Nie vsetky vsak prerazia ..... a co potom s tym pokazenym vehiklom za 3-5 rokov? Zostatkova hodnota 0, nahradne diely mozno budu, mozno nie. Je to loteria - ktora znacka tu bude mat po par rokoch zastupenie a ktora uz nie? Nehram rusku ruletu s mojimi peniazmi za auto ... nejde o drobne ako kusok plastu do kuchyne.
Clovek, ktory nema v lebke iba hacik na drzanie miechy, ale plnohodnotny mozog, do takeho rizika nepojde.... vlastne o tom nemoze ani len uvazovat.
Vsetko su to novovzniknute cinske znacky, ktore nemaju tradiciu vo vyrobe aut.
Ono v podstate ani nejde az tak o "zasadu" aj ked suhlasim aj s tym, ale dovodom je, ze v cine su stovky automobiliek a mnohe sa pokusaju prerazit na europskom trhu. Nie vsetky vsak prerazia ..... a co potom s tym pokazenym vehiklom za 3-5 rokov? Zostatkova hodnota 0, nahradne diely mozno budu, mozno nie. Je to loteria - ktora znacka tu bude mat po par rokoch zastupenie a ktora uz nie? Nehram rusku ruletu s mojimi peniazmi za auto ... nejde o drobne ako kusok plastu do kuchyne.
Clovek, ktory nema v lebke iba hacik na drzanie miechy, ale plnohodnotny mozog, do takeho rizika nepojde.... vlastne o tom nemoze ani len uvazovat.
Vsetko su to novovzniknute cinske znacky, ktore nemaju tradiciu vo vyrobe aut.
@Arese
Neudrel si sa do hlavy? Nemusíš podporovať Čínu, tú "ruSSáckou říši absolutního zla" podporuješ celkom priamo celý život. Počítam, že týmto štýlom zakrátko založíš nejakú novú sektu proti Rusku...
Neudrel si sa do hlavy? Nemusíš podporovať Čínu, tú "ruSSáckou říši absolutního zla" podporuješ celkom priamo celý život. Počítam, že týmto štýlom zakrátko založíš nejakú novú sektu proti Rusku...
Je to cena při představení nového modelu. Přijdou slevy. Dobrý začátek. Než cokoliv ze Stellantis, tak s MG nemám problém.
https😐/www.e15.cz/…romenuji-1422480
CR není pupek světa. V evrope mělo MG3 pres 31tis kusů. Nějaký bezvýznamný nebo zaostaly trh fakt neukazuje trend. Můžeme rovnou rict, ze ve Vatikánu se taky neprodalo žádné, tak že cenove je špatně.
https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-models/
V každém případě o to, co prodá Čína v Evropě o to méně prodají evropské automobilky. A ty Evropské prodávají primárně v Evropě, Číňan už na celém Světě.
Doporučuji k ukojení zvědavosti , není to žádná plečka.
Já zatím ne, ale nepochybuji, že podle ohlasů novinářů jde o dobré auto. Otázka co čas, spolehlivost, trvanlivost, dostupnost ND atp. ...
Co mi vadí a nechápu, je absence podélného nastavování volantu. Údajně to má přijít s nějakým FL nebo modelovou péčí. Ale tohle mi přijde absurdní, že chybí. Číňani jsou zřejmě všichni stejná konfekce ... 😉
mám druhýho citroena a žádný problém
BFU a záruku to nějak přečká.
Koľko Citroenov si mal?