Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Benzinová MG3 a ZS znají české ceny: Pod 400 tisíc ani náhodou

24 komentářů

Arese
Je to prosté - auto čínské značky si ze zásady nikdy nekoupím. Nemíním podporovat a vlasně i propagovat tento komunistický gigastát, která rádoby skrytě podporuje ruSSáckou říši absolutního zla. 🤮
P.S. Ano, jiné čínské výrobky používám, asi jako každý Evropan. To mi nemusíte připomínat. Ale jezdit čínským autem už je podle mého prostě "přes čáru".
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Frfla

Je to cena při představení nového modelu. Přijdou slevy. Dobrý začátek. Než cokoliv ze Stellantis, tak s MG nemám problém.
Frfla
Vypada to, ze cinska krasojizda prodeju v podobe MG konci.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@šofér

Já zatím ne, ale nepochybuji, že podle ohlasů novinářů jde o dobré auto. Otázka co čas, spolehlivost, trvanlivost, dostupnost ND atp. ...

Co mi vadí a nechápu, je absence podélného nastavování volantu. Údajně to má přijít s nějakým FL nebo modelovou péčí. Ale tohle mi přijde absurdní, že chybí. Číňani jsou zřejmě všichni stejná konfekce ... 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

Vzhldem k tomu, že možná 90% dílů na FVE je vyrobeno v Číně, tak se smiř s tím, že tu Čínu vehementně podporuješ z tvých peněz již dávno, a to díky dotacím EU.
ericn
@rohYpnol Cena za číňana je příliš vysoká u obou modelů. Budou muset níž, jestli chtějí prodeje 😋
traveldrive
@Arese
Neudrel si sa do hlavy? Nemusíš podporovať Čínu, tú "ruSSáckou říši absolutního zla" podporuješ celkom priamo celý život. Počítam, že týmto štýlom zakrátko založíš nejakú novú sektu proti Rusku...
traveldrive
Čínske auto je nezmysel. Prečo za kopu peňazí kupovať kopu šrotu? Nie je dôvod.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
CR není pupek světa. V evrope mělo MG3 pres 31tis kusů. Nějaký bezvýznamný nebo zaostaly trh fakt neukazuje trend. Můžeme rovnou rict, ze ve Vatikánu se taky neprodalo žádné, tak že cenove je špatně.

https😐/www.best-selling-cars.com/…ling-car-models/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PETR ŠTĚPÁNEK

BFU a záruku to nějak přečká.
ericn
@jhamil To je fuk, pořád je to číňan... Lidi ho vezmou pokud nebude zbytí nebo bude výrazně levnější než Fabia a to není a evidentně nebude...
ericn
@šofér No nevím, 14ks prodaných MG3 za 2024 moc o dobré cenové politice nevypovídá... a spalovací MG3 za 430tis nikoho nepřesvědčí. Sandero ani Fabia se bát nemusí...
Avatar - PETR ŠTĚPÁNEK
PETR ŠTĚPÁNEK
@rohYpnol
mám druhýho citroena a žádný problém
jhamil
Tak na prodeje jsem zvědavý. ZS kterou jsem poprvé uviděl v létě 2022 vídám docela často než třeba Fiat. Aby ne když bylo za 420 000 a chvilku za 400 000. Teď už to tak pozitivně nevidím. 1,5 měla svoje mouchy, lítaly jí docela dost otáčky na volnoběh. Vyjádření servisu - vlastnost vozu. Nový model ZS se mi líbí o dost víc než starý. Tak se necháme překvapit. Cenová výhoda oproti evropské konkurenci zatím padá. Ceny dílů na staré ZS bez dph - Blatník – 4204,- Světlomet – 27873,- Nárazník – 6989,-
Kapota – 23235,-kč
FerdaZN
MG3 za 430t je neprodejné
Fabia 1.0 TSi 70 kW 130 let ... stojí 395t a má srovnatelnou (ne-li lepší) výbavu, lepší zrychlení a spotřebu a větší interiér a 100 litrů větší kufr.
šofér
@rohYpnol - s novým MG ZS hybrid jsem jel. Celkem slušné auto na běžné jezdění, výkon v elektřině je fakt dobrý, ovládání jako u Evropana , jízdní vlastnosti také. Jen mi přišlo, že při akceleraci nad 100 km hluk spalováku, pokud jsem dosáhl 120-130 km tak už zase jen brumlal.
Doporučuji k ukojení zvědavosti , není to žádná plečka.
šofér
@ericn - možná jo, spíše nikoliv😒br />
https😐/www.e15.cz/…romenuji-1422480
traveldrive
@rohYpnol
Koľko Citroenov si mal?
ericn
@šofér jj 1G ZS vidět je, ale taky byl základ za 399 tis Kč, tj levnější než konkurence. Aktuàlní generace o 100tis podražila a už zajímavá není 😋
šofér
@ericn -no MG ZS první generace vidím na cestách dost často. Jasně. Duster a Sandero je vidět více, ale časem se uvidí.
V každém případě o to, co prodá Čína v Evropě o to méně prodají evropské automobilky. A ty Evropské prodávají primárně v Evropě, Číňan už na celém Světě.
ericn
@Mikesus No vidíš to, Sandera 251tis ks, Yarisu 175tis ks a Fabie 106tis ks... Co tam máš dál?
Rene Adamcik
@Arese
Ono v podstate ani nejde az tak o "zasadu" aj ked suhlasim aj s tym, ale dovodom je, ze v cine su stovky automobiliek a mnohe sa pokusaju prerazit na europskom trhu. Nie vsetky vsak prerazia ..... a co potom s tym pokazenym vehiklom za 3-5 rokov? Zostatkova hodnota 0, nahradne diely mozno budu, mozno nie. Je to loteria - ktora znacka tu bude mat po par rokoch zastupenie a ktora uz nie? Nehram rusku ruletu s mojimi peniazmi za auto ... nejde o drobne ako kusok plastu do kuchyne.
Clovek, ktory nema v lebke iba hacik na drzanie miechy, ale plnohodnotny mozog, do takeho rizika nepojde.... vlastne o tom nemoze ani len uvazovat.
Vsetko su to novovzniknute cinske znacky, ktore nemaju tradiciu vo vyrobe aut.
jhamil
@FerdaZN Taky si myslím, ovšem pokud skončí verze 130 let bude to zase jiné.
šofér
@Frfla spíše mi to přijde, že chtějí aby lidé kupovali hybridy kvůli emisím.