Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bovvers & Vvlikins? Volva v Číně prý mají falešné komponenty

8 komentářů

psel
Hlavně přeji všem kupujícím aby se pořádně při přebírání čínského vozu této značky pořádně podívali co vlastně přebírají. Aby to nebylo Wolwo 😄.
Smutné je to, že tohle je vidět, ale jestli máte brzdy od ChunhwaChou nebo JiLingPing už nepozná fakt nikdo, teda až na vás až začnete nouzově brzdit.
Přeji všem kupujícím čínských aut mnoho ve zdraví ujetých km. A doufám že je v jejich krizové situaci nepotkám v protisměru.
Neuromancer2
Není větší srandy, než když Číňan fejkuje sám sebe.
Permon78
A zase ty řeči o Číně... že vás to ještě baví.
ericn
@Permon78 Tak evidentně je to pořád stejný brak. Pokud to tak vážně je, tak je to dost smutné...
psel
@ericn Jojo, pokud Číňan něco může koupit laciněji, tak to udělá. To platí pořád.

Brak je i nová generace BYD Tang 2, přehřívá se tomu baterka i lehce pod nulou, systém to neuchladí a dokonce se to odmítá nabíjet pod -10 stupňů. Jsem zvědav kolik jich blafne v létě.
Tohle s Build your Dream nemá nic společnýho, spíš s Disaster.
Takže BYD je na tom stejně jako ostatní, jen halt přeskočí rok testování, resp ho přesune na zákazníky a je o rok dřív na trhu.
ericn
@psel Chápu, že to takhle funguje v Číně, kde buď koupíš elektro (v nějaké kvalitě) nebo nejezdíš... Nicméně Evropa chce něco jiného, chce kvalitní produkt za přijatelné peníze, případně si i připlatí za lepší. Druhá varianta je laciný produkt za malé peníze, viz MG. Kombinace laciný produkt za velké peníze s 3-5let starou značkou prostě nefunguje...

Tohle jim nedochází a dokud jim to nedojde, úspěch nebude. Viz Voyah a jeho úplně přestřelené ceny a hra na prémii, kterou jim ale nikdo nebaští...
psel
@ericn no ale já to myslel na nákupčí v automobilce. Jestli je tam W nabo VV je úplně jedno hlavně, že je to lacinější. A tohle je výsledek.
To že to v Evropě je jinak, je jasné, tady nikdo nepustí subdodavatele bez testování a ověření.
A co se týče požadavků na auta ty jsou v Číně jiné, jiný SW, jiný UX, všechno co může svítit musí svítit a hrát tetris na denních světlech je prostě fýčura bez které nic neprodáš. WeChat a Tiktok musíš mít integrovaný do infotainmentu.
Když to lidí chtějí, tak je potřeba jim to dát, hlavní je cena i to rychlé nabíjení má spousta Číňanů prostě odfláknuté, protože jinak se to lacině udělat nedá.
A co se týče MG, tak bez slev skoro 50% nebo dvě auta za jednu cenu by v Německu loni těch 14000 aut neprodali. Co dělají v Číně je mi tak nějak jedno, ale je fakt že VW je to naučil, tak to třeba nebude takovej průšvih jako jiné z těch 120 značek co v Číně momentálně bojují o přežití.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A pritom vsetko sa este wolwo ci folfo .. ehm volvo hra na premiu... neskutocne... pritom dnes uz aj skoda volvo drti v tomto smere