Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST BMW 320d xDrive Touring – Mikrofacelift, který hned upadl v zapomnění
52 komentářů
wikinko
Mam takmer identicke auto, vyrobene v 09/2024. Suhlasim s autorom, na brzdenie som si zvykal par mesiacov, teraz to uz ani nevnimam. Predtym som mal rovnake auto ale v predFL verzii a brzdilo normalne.
Suhlasim ze je to jedno z najnormalnejsich a najprijemnejsich beznych aut,
Spotrebu mam mierne nizsiu ako s predFL najma v meste kedze tu sa uz neda vypnut startstop.
Sedadla su v lete skutocne ako pise autor rozhorucene, chyba im odvetravanie.
Najviac mi na aute vadi neinteligentna prevodovka. Plachti vtedy ked netreba, a ked chcem aby brzdila motorom tak plachti. Neda sa to nijako ovplyvnit, v rezime Eco pro plachti viac ale reaguje na dopr znacky a podradi ked je to nevhodne.
Spotrebu mam dlhodobo okolo 7,5 ale dialnice jazdim 170+ (vacsinou Balkan).
PredFL som mal 18 disky rovnake ako v teste s runflat pneu. Auto bolo neprijemne tvrde, nechovalo sa ako BMW, nefiltrovalo vobec.
Teraz mam zakladne 17, bez runflat (BMW uz prestalo davat runflat na kolesa mensie ako 19) a auto je o triedu lepsie, chova sa to ako BMW pred 15 rokmi. Nenaklana sa, nebucha, filtruje.
P.S. ten volant vyzera na prvy pohlad hrozne ale je perfektny!
Suhlasim ze je to jedno z najnormalnejsich a najprijemnejsich beznych aut,
Spotrebu mam mierne nizsiu ako s predFL najma v meste kedze tu sa uz neda vypnut startstop.
Sedadla su v lete skutocne ako pise autor rozhorucene, chyba im odvetravanie.
Najviac mi na aute vadi neinteligentna prevodovka. Plachti vtedy ked netreba, a ked chcem aby brzdila motorom tak plachti. Neda sa to nijako ovplyvnit, v rezime Eco pro plachti viac ale reaguje na dopr znacky a podradi ked je to nevhodne.
Spotrebu mam dlhodobo okolo 7,5 ale dialnice jazdim 170+ (vacsinou Balkan).
PredFL som mal 18 disky rovnake ako v teste s runflat pneu. Auto bolo neprijemne tvrde, nechovalo sa ako BMW, nefiltrovalo vobec.
Teraz mam zakladne 17, bez runflat (BMW uz prestalo davat runflat na kolesa mensie ako 19) a auto je o triedu lepsie, chova sa to ako BMW pred 15 rokmi. Nenaklana sa, nebucha, filtruje.
P.S. ten volant vyzera na prvy pohlad hrozne ale je perfektny!
@wikinko Ten volant opravdu vypadá strašně, BMW má v posledních letech uchylku že když už udělají nějaké pěkné auto jako třeba tohle postupně ho zošklivují různými facelifty. I přes to se mi to zdá jako poslední normální auto z jejich stáje. Snad bude alespoň kvalitnější než předchozí generace a bude sloužit i lidem kteří si ji koupí jako ojetou.
@Karel Štolař Pravda. Lebo je to len facelift a auto pochádza z 2018 defacto.
Jediné, kde si človek ešte môže kúpiť 250k benzín bez hybridu najma plugin hybridu. Všetky novšie už nie. 5, X3,... Tam bud 208k benzín alebo 300k PHEV. Alebo 300k diesel - R6 - čo je super, ale diesel.. 😞.
Jediné, kde si človek ešte môže kúpiť 250k benzín bez hybridu najma plugin hybridu. Všetky novšie už nie. 5, X3,... Tam bud 208k benzín alebo 300k PHEV. Alebo 300k diesel - R6 - čo je super, ale diesel.. 😞.
@Andrej Gregorovic tak ten diesel bych zase nezatracoval buďme za něj rádi. Mám zkušenost s tehdy novou E90 řídil jsem 330i i verzi d a ten naftový vůbec nebyl špatný a spotřeba byla opravdu dobrá pamatuji si trasu Praha-Berlin ( tehdy ještě nebyla hotová komplet dálnice) za 6,5l s manuální převodovkou a pouze zadním náhonem.
.
.
lamal
Fajn auto, co mi vadi😒br />
- nemoznost manualnej prevodovky (aspon pre 3-4valce)
- ovladanie klimy na displayi
- vysoka hmotnost
- cena...
C Classe je o takmer 500kg tazsie nez Octavia, sialene... nedivim sa ze je problem s emisiami pneu a brzd.
- ovladanie klimy na displayi
- vysoka hmotnost
- cena...
C Classe je o takmer 500kg tazsie nez Octavia, sialene... nedivim sa ze je problem s emisiami pneu a brzd.
rohYpnol
Kombi, diesel, awd. R4. Ideální.
Navíc se sem zcela úplně nedostala ještě nová filozofie BMW, takže do jisté míry ještě staré dobré pořádky...
Nicméně infotainment, display, volant... bohužel tohle vše už stihli zmrvit, takže horší než před FL...
Navíc se sem zcela úplně nedostala ještě nová filozofie BMW, takže do jisté míry ještě staré dobré pořádky...
Nicméně infotainment, display, volant... bohužel tohle vše už stihli zmrvit, takže horší než před FL...
@rohYpnol ideální pro burany😊
@Man Ký
Kéž bysme byli národ takovýchto buranů 😎
Kéž bysme byli národ takovýchto buranů 😎
@rohYpnol, článek z rána ti dal odpověď, co lidi kupujou, naštěstí přestávají být na rozdíl od tebe burani. Že auto na rodinné použití typické práce, město, děti a td a jednou dvakrát za rok dovču zvládne krásně benzínové auto. Byl to článek co lidé kupují ojeté. Chyběl jsi nám tam 😁. Dokonce jsme si vzpomněli na tebe 😁. No u nových je to už dávno dané tam u soukromníků vládne benzín. Zdá se že tvá osvěta nefunguje 😁 Tak zase někdy papá
@Man Ký
Kdo ti dal právo rozhodovat co kdo potřebuje a nepotřebuje?!? Zase si hraješ na komunistického kádrovače?!?
Kdo ti dal právo rozhodovat co kdo potřebuje a nepotřebuje?!? Zase si hraješ na komunistického kádrovače?!?
@rohYpnol vyjádřil jsem svůj názor, tupoune. a zopakuju ti ho - soukromá osoba nemá takový nájezd, aby potřebovala dieselem hnojit ovzduším ostatním.
@rohYpnol ocituji odjinud😒br />
Dieselové auto se tak vyplatí tehdy, máte-li roční nájezd alespoň 20.000 a více. Tato hranice je však pouze orientační a liší se v závislosti na konkrétních okolnostech, jako jsou například místní ceny paliv, údržbové náklady či to, zda používáte auto více ve městě nebo mimo něj. Podcenit není třeba ani to, v jakém stavu bude motor po několika letech.
https😐/runder.cz/…co-vyplati-vice/?…
celkově člověk, který jezdí krátké trasy a pořizuje diesel auto trápí.
P.S. ty jsi vláda a strana jedné pos.ra.né tělesné schránky a tak to zůstane😊
Dieselové auto se tak vyplatí tehdy, máte-li roční nájezd alespoň 20.000 a více. Tato hranice je však pouze orientační a liší se v závislosti na konkrétních okolnostech, jako jsou například místní ceny paliv, údržbové náklady či to, zda používáte auto více ve městě nebo mimo něj. Podcenit není třeba ani to, v jakém stavu bude motor po několika letech.
https😐/runder.cz/…co-vyplati-vice/?…
celkově člověk, který jezdí krátké trasy a pořizuje diesel auto trápí.
P.S. ty jsi vláda a strana jedné pos.ra.né tělesné schránky a tak to zůstane😊
@Man Ký
Mě je úplně jedno co si cituješ. Je rozhodnuto. Ty auto nepotřebuješ. Zitra hoď klíčky do kanálu a od zítra jezdíš MHD, protože strana a vláda tak rozhodla. 🤣
Vlastnit auto se nevyplatí. Levnější je jezdit MHD 🤣🤣🤣
Mě je úplně jedno co si cituješ. Je rozhodnuto. Ty auto nepotřebuješ. Zitra hoď klíčky do kanálu a od zítra jezdíš MHD, protože strana a vláda tak rozhodla. 🤣
Vlastnit auto se nevyplatí. Levnější je jezdit MHD 🤣🤣🤣
@rohYpnol máš nejakú dlhšiu osobnú skúsenosť s infotainmentom BMW?
Ja mám 5. BMW a aj keď som nie som fanúšik beztlačítkového ovládania, fakt mi na iDrive 8.5 nič nevadí.
Ja mám 5. BMW a aj keď som nie som fanúšik beztlačítkového ovládania, fakt mi na iDrive 8.5 nič nevadí.
@Lubo
Mne na 8.5 vadí toho veľa.
1. nevyužitý display (napr. pri zobrazení štatistík jazdy už neukazuje priemernú rýchlosť, čas začiatku jazdy /iba dátum/ a hlavne, že 3/4 veľkosti display-a zaberá animácia auta, ktorá je mi fakt na 3 veci. To isté platí o budíkoch. Dementné, bez nápadu, bez možností mať kruhové klasické ukazovatele s obmedzenými možnosťami zobrazenia. Navyše niektoré funkcie boli voľakedy (F30) krásne na jedno tlačítko po hmate - tu je to na 5 klikov. A vítam aspoň skratky, bohužiaľ nie všetko tam ide dať. napr. funkcia nastavenia teploty horných vetrákov tam nejde dať, rovnako zapnutie vypnutie TA (dopr. informácii). Voľakedy bolo kolečko a rýchlo som si to upravil. Teraz 5 klikov.
Rovnako v servisnom menu som videl viac vecí ako teraz a podobne. Proste display-e sú zlo a keď už sú nevyužívajú potenciál technológie.
Ale chválim, že 95% tlačítok sa dá dosiahnúť cez kruhový ovládáč (síce viac klikov ešte, ale aspoň nemám display upatlaný).
Každopádne ak niečo chcem spraviť - viac čumím na display ako na cestu.
S autom som spokojný, najlepšie ako sa dá kúpiť v danej kategórii a cene. Len pár vecí by som upravil a najmä ako majiteľ F30 som v niektorých oblastiach čakal viac.
Mne na 8.5 vadí toho veľa.
1. nevyužitý display (napr. pri zobrazení štatistík jazdy už neukazuje priemernú rýchlosť, čas začiatku jazdy /iba dátum/ a hlavne, že 3/4 veľkosti display-a zaberá animácia auta, ktorá je mi fakt na 3 veci. To isté platí o budíkoch. Dementné, bez nápadu, bez možností mať kruhové klasické ukazovatele s obmedzenými možnosťami zobrazenia. Navyše niektoré funkcie boli voľakedy (F30) krásne na jedno tlačítko po hmate - tu je to na 5 klikov. A vítam aspoň skratky, bohužiaľ nie všetko tam ide dať. napr. funkcia nastavenia teploty horných vetrákov tam nejde dať, rovnako zapnutie vypnutie TA (dopr. informácii). Voľakedy bolo kolečko a rýchlo som si to upravil. Teraz 5 klikov.
Rovnako v servisnom menu som videl viac vecí ako teraz a podobne. Proste display-e sú zlo a keď už sú nevyužívajú potenciál technológie.
Ale chválim, že 95% tlačítok sa dá dosiahnúť cez kruhový ovládáč (síce viac klikov ešte, ale aspoň nemám display upatlaný).
Každopádne ak niečo chcem spraviť - viac čumím na display ako na cestu.
S autom som spokojný, najlepšie ako sa dá kúpiť v danej kategórii a cene. Len pár vecí by som upravil a najmä ako majiteľ F30 som v niektorých oblastiach čakal viac.
@Andrej Gregorovic rozumiem, máš pravdu.
U mňa je to však v pohode a nejak to neriešim. Priemerná rýchlosť tam nie je, ale na druhej strane nechýba.
Dopravné info v rádiu nepoužívam, spolieham na navi.
Niekedy som mal Subaru Outback a tam som nenastavíl a nezobrazil nič.
Pred kúpou nového BMW som testoval aj Mazdu a Lexus a tam to bolo ešte biednejšie navyše sprevádzané neustálym pípaním. Aj Audi Q8, ale tam je tých displejov dosť, a málo odkladacích priestorov.
Takže za mňa BMW stále fajn, aj iDrive 7, aj 8.5-9.
U mňa je to však v pohode a nejak to neriešim. Priemerná rýchlosť tam nie je, ale na druhej strane nechýba.
Dopravné info v rádiu nepoužívam, spolieham na navi.
Niekedy som mal Subaru Outback a tam som nenastavíl a nezobrazil nič.
Pred kúpou nového BMW som testoval aj Mazdu a Lexus a tam to bolo ešte biednejšie navyše sprevádzané neustálym pípaním. Aj Audi Q8, ale tam je tých displejov dosť, a málo odkladacích priestorov.
Takže za mňa BMW stále fajn, aj iDrive 7, aj 8.5-9.
@Lubo chápem. Mne tie veci chýbajú, lebo na starej f30 boli. Na 10x menšom display boli všetky info 😄
Ja som len proste chcel sedan a benzín a aspoň 250k, rwd a žiaden hybrid a na 99% BMW. MB-C mi nevyhovuje - skúšal som aj alfa giuliu ale tá bola na úrovni max f30.
Ja som len proste chcel sedan a benzín a aspoň 250k, rwd a žiaden hybrid a na 99% BMW. MB-C mi nevyhovuje - skúšal som aj alfa giuliu ale tá bola na úrovni max f30.
@Lubo
Žádný dotykový nesmysl mi nevyhovuje. Tím spíš, pokud jde cestou ikonek a stylu ovládání mobilního telefonu.
Žádný dotykový nesmysl mi nevyhovuje. Tím spíš, pokud jde cestou ikonek a stylu ovládání mobilního telefonu.
@Lubo ze iDrive 8 funguje je jedna vec, ale zatial som nepocul ani v jednej recenzii ze by bol aspon rovnako dobry ako iDrive 7, skor sa vsetci hodli ze iDrive 7 bol lepsi. Mna napriklad irituje uz len z principu ze v novsom aute funguje nieco horsie nez v tom starsom. Ale asi som aj prehnane kriticky, nakolko ma pri novych BMW viacero veci neoslovilo, resp mi vyslovene vadi.
Pro cesťáka jo, ale nebylo by lepší pro všechny ostatní 330ix, který stojí v základu defakto stejně až na pár drobných ? Jo já zapoměl, bez dieslu to nezvládne na dálnici 😁 @rohYpnol
@Ozzman
Neboj, zvládne. Jen to nesmí být HSD. Nic jsi stále nepochopil 😉 Ale třeba to jednou pochopíš...
Neboj, zvládne. Jen to nesmí být HSD. Nic jsi stále nepochopil 😉 Ale třeba to jednou pochopíš...
No, asi nepchopím, protože jezdím 2.0 TDI, 2.0 atmobenzínem a 3mi HEV a nevidím v tom na dálnici rozdíl, leda ten výkonostní mezi jednotlivými auty a to poznáš i z techničáku.... nejtišší z těch aut na dálnicí je Ford HEV a to i v rychlostech nad 130 km/h (ja vim, ty si s tim nikdy nejel, takže proto to nechápeš) 😊 pravda, nejsem obchodník s teplou vodou v Německu a nekroutím desetitisíce km rychlostí 200 km/h+ po dálnici (jako by to tam šlo tak jezdit😁), takže asi nepochopim 😁 @rohYpnol
@Ozzman
Nepochopíš protože nejsi schopný porovnávat porovnatelné.
Pokud vím, tak hybrid Fordu je 2,5 benzin + elektro. Takže srovnávat s R4 diesel 2.0 je totální blbost.
Tak si srovnej ten hybrid Fordu s 3.0 tdi a pak se můžeme bavit.
Nepochopíš protože nejsi schopný porovnávat porovnatelné.
Pokud vím, tak hybrid Fordu je 2,5 benzin + elektro. Takže srovnávat s R4 diesel 2.0 je totální blbost.
Tak si srovnej ten hybrid Fordu s 3.0 tdi a pak se můžeme bavit.
@Ozzman
Mj. znamená testu Kugy😒br /> Snad jedinou drobnou kaňkou je zvukový doprovod. Automatická převodovka s plynule měnitelným převodem (eCVT) totiž po hrubším sešlápnutí akcelerátoru pošle spalovací motor do vysokých otáček a drží ho v nich, dokud je třeba. Monotónní hučení vytočeného čtyřválce bohužel není zrovna líbivé.
...
Že ty to nechápeš, je tvoje věc.
Mj. znamená testu Kugy😒br /> Snad jedinou drobnou kaňkou je zvukový doprovod. Automatická převodovka s plynule měnitelným převodem (eCVT) totiž po hrubším sešlápnutí akcelerátoru pošle spalovací motor do vysokých otáček a drží ho v nich, dokud je třeba. Monotónní hučení vytočeného čtyřválce bohužel není zrovna líbivé.
...
Že ty to nechápeš, je tvoje věc.
Tak jestli se bavíme o 3.0 TDI za více,než dvojnásobnou cenu a s mnohem vyšším výkonem na dálnici proti Ford HEV (ecvt), tak jo 😁 Máš pravdu 😁 To je lepší pohon na rychlé dálniční cestování 😁 K tomu nemam co říct 😁 Ale sám víš, jak toto srovnání nesedí a vlastně je to pro Ford čest,že ho tím rovnáš 😁
edit: ano, když dáš plnej plyn, tak je to eCVT a virtuální stupně vyrušíš (to si se mohl zeptat mě, to auto máme doma 😁), i tak je to ale o level lepe odhlučněné, než třeba Kodiaq s TDI a je na palubě klid (jezdil jsem s oběma), ale ty jezdíš po dálnici tak, že stojíš pořád na plynu ? 😲 @rohYpnol
edit: ano, když dáš plnej plyn, tak je to eCVT a virtuální stupně vyrušíš (to si se mohl zeptat mě, to auto máme doma 😁), i tak je to ale o level lepe odhlučněné, než třeba Kodiaq s TDI a je na palubě klid (jezdil jsem s oběma), ale ty jezdíš po dálnici tak, že stojíš pořád na plynu ? 😲 @rohYpnol
@Ozzman
Přirovnání 2.5 hybrid k 3.0 tdi není žádnou poctou pro ten nesmyslný hybrid. Je to jen porovnání, které prokazuje že HSD na dálnici není vhodný. To je vše.
A porovnání je logické, 2.5 objem + elektro. Tak to asi normální uvažující jedinec nebude vztahovat k méně objemnému motoru navíc bez elektra...
Naopak je tristní, že i ten 2.0 tdi bez elektra je vhodnější na dálnici než 2.0 benzin + elektro...
Kdyby byl 2.5 tdi tak sem samozřejmě necpu 3.0 tdi... On nemá co nabídnout teh 2.5 hsd ani proti virtuální 2.5 tdi 😆
Přirovnání 2.5 hybrid k 3.0 tdi není žádnou poctou pro ten nesmyslný hybrid. Je to jen porovnání, které prokazuje že HSD na dálnici není vhodný. To je vše.
A porovnání je logické, 2.5 objem + elektro. Tak to asi normální uvažující jedinec nebude vztahovat k méně objemnému motoru navíc bez elektra...
Naopak je tristní, že i ten 2.0 tdi bez elektra je vhodnější na dálnici než 2.0 benzin + elektro...
Kdyby byl 2.5 tdi tak sem samozřejmě necpu 3.0 tdi... On nemá co nabídnout teh 2.5 hsd ani proti virtuální 2.5 tdi 😆
Jsi totálně mimo a vubec netušíš jak to funguje v reálu, začínám mít pochybnosti, jestli máš vubec řidičák .. 😁 Stejně jako v politice... 😁
@rohYpnol
Porovnávať sa dá všetko ale dať do jedného riadku 3L TDI vs 2,5 hybrid no dobre.
Ten hybrid bude jazdiť za hodne nižšiu spotrebu (aj na dialnici) ako 3L TDI.
HEV má svoje horšie vlastnosti ale myslím že tento je vcelku dobre zmákutý na obyč jazdenie.
BTW: myslím že vo svojej dobe zakázali cvt aj v F1 (Williams 91-92??) kvôli obrovskej prevahe v zrýchľovaní oproti klasickým prevodovkám.
Porovnávať sa dá všetko ale dať do jedného riadku 3L TDI vs 2,5 hybrid no dobre.
Ten hybrid bude jazdiť za hodne nižšiu spotrebu (aj na dialnici) ako 3L TDI.
HEV má svoje horšie vlastnosti ale myslím že tento je vcelku dobre zmákutý na obyč jazdenie.
BTW: myslím že vo svojej dobe zakázali cvt aj v F1 (Williams 91-92??) kvôli obrovskej prevahe v zrýchľovaní oproti klasickým prevodovkám.
Ale ona je jedna věc říct, že HEV některé prostě více zahučí , někdo to prostě proto nemá rád a (při dynamické jízdě na dálnici budou žrát třeba o litr více), 2.0 už moc ne, 2.5ve Fordu ještě méně + odhlučnění, ale napsat, že se s tím nedá jezdit na dálnici jen protože jedno CHR ma stovku pomalejší než jeden již nevyráběny Troc s motorem TDI (podotykam auto s stovkou 7,9s a nedá se s ním dle něj na dálnici).. to už značí o jisté psychické poruše pisatele....i ty HEV (a ty sis to sám zkusil) na dálnici nemusíš trápit nadoraz (to bejvalo u starych 1.5 v Yarisu a i tak ten jede v pohodě 160)... @speedfred
@Ozzman
Na dialnici sa dá jazdiť s kde-čím ale že by ju nzvládal HEV ?
Tiež to není celkom podľa mojich chutí ale radšej toto ako 4 valcový dízel. Keď dízel tak od R/V6 hore a to už je iná pesnička aj keď stále naftová.
Na dialnici sa dá jazdiť s kde-čím ale že by ju nzvládal HEV ?
Tiež to není celkom podľa mojich chutí ale radšej toto ako 4 valcový dízel. Keď dízel tak od R/V6 hore a to už je iná pesnička aj keď stále naftová.
@Ozzman
Začínám mít pochybnosti o tom že jsi příčetný, protože jsi zjevně doteď vůbec nepochopil co jsem napsal.
Pořád dokola opakuješ překroucené nesmysly, které jsem nenapsal.
Znovu a naposledy - jízdní projev, hlučnost, spotřeba, dynamika. TDI je na dálnici vhodnější. Tečka.
Začínám mít pochybnosti o tom že jsi příčetný, protože jsi zjevně doteď vůbec nepochopil co jsem napsal.
Pořád dokola opakuješ překroucené nesmysly, které jsem nenapsal.
Znovu a naposledy - jízdní projev, hlučnost, spotřeba, dynamika. TDI je na dálnici vhodnější. Tečka.
@Rohypnol - na německou dálnici, kde lze jet 200 km/h je diesel vhodnější. na české je rozdíl naprosto zanedabatelný.
@Man Ký
Pokud někdo chce jezdit rychlostí BEV, pak je HSD PHEV ok.
Inteligentní člověk s dieselem ale 110 kmh nemusí jezdit a může jezdit 140-150, samozřejmě tacho 😆
Pokud někdo chce jezdit rychlostí BEV, pak je HSD PHEV ok.
Inteligentní člověk s dieselem ale 110 kmh nemusí jezdit a může jezdit 140-150, samozřejmě tacho 😆
@rohYpnol pod každý článok tu tapetuješ dízel. Máš aspoň nejakú aktuálnu skúsenosť? Rozdiel v spotrebe sa rapídne priblížil, takže pokiaľ nemáš nájazd cez 30000 za rok, neťaháš vlek, alebo nejazdíš takmer iba diaľnicu, tak dízel je už nezaujímavý
@kyklop
Nepřiblížil. Naopak moderní diesely od BMW, MB a VAG dokáží být až neuvěřitelně úsporné vzhledem k šíleným emisní požadavkům.
Chceš přiklad?
E220d 4matic, město 5,9l mimo město 5,1, dálnice 130 kmh 5,9l. S benzínem na tohle nikdy nedosáhneš. A to se bavím o 2t autě.
Nepřiblížil. Naopak moderní diesely od BMW, MB a VAG dokáží být až neuvěřitelně úsporné vzhledem k šíleným emisní požadavkům.
Chceš přiklad?
E220d 4matic, město 5,9l mimo město 5,1, dálnice 130 kmh 5,9l. S benzínem na tohle nikdy nedosáhneš. A to se bavím o 2t autě.
Jaký město ? Vesnice v horní dolní ? V Praze, kde je provoz za 5,9 s tímhle nepojedeš ani kdyby si se na hlavu postavil, leda tak večer po jižní spojce... @rohYpnol
M1K0
Zaujimalo by akym sposobom sa meria spotreba na ACZ? Podla toho co ukazuje palubny pocitac alebo realnym dotankovanim nadrze. Mne sa bezne stava na mojom aute ze rozdiel aj 5%. To znamena ze ked mi pocitac ukaze 6 l tak realne to je 6.3 l.
Jirka B.
A uz to jde konece ovladat hlasem? Nejde ze.. Ostuda v roce 2025!
vecernicek2
To čumím, BMW ještě dělá nějaká auta, která nevypadaji jako bobr s rozštěpem a chromozomální aberací?
Jistě to zakrátko napraví novou generací.
Jistě to zakrátko napraví novou generací.
scadar
Ta spotřeba se mi tedy zdá celkem vysoká, já mám s 330i (LCI1, touring, MY2023, bez jakéhokoliv hybridu) dlouhodobou 7.3l/100... a to se s tím v rámci možností taky zrovna neloudám.
Jinak teda ten druhej facelift celkem nic moc, nejzměnili skoro nic a co změnili, tak k horšímu. Hlavně výdechy klimy a volant. Leda ty zkratky v dolní liště iDrive8.5 bych bral, u mě v iDrive8 musím až do klima nabídky když chci vyhřejvání sedaček nebo třeba vnitřní cirkulaci.
Pořád ale s odstupem nejlepší kombík pro všechny, který ještě jakžtakž baví řídit. Jenom bych si to teda nekazil naftou a dal si do toho benzín. 😄
Jinak teda ten druhej facelift celkem nic moc, nejzměnili skoro nic a co změnili, tak k horšímu. Hlavně výdechy klimy a volant. Leda ty zkratky v dolní liště iDrive8.5 bych bral, u mě v iDrive8 musím až do klima nabídky když chci vyhřejvání sedaček nebo třeba vnitřní cirkulaci.
Pořád ale s odstupem nejlepší kombík pro všechny, který ještě jakžtakž baví řídit. Jenom bych si to teda nekazil naftou a dal si do toho benzín. 😄
Zaujímali by ma reálne zmerané rozmery kuftru po plato Octavia vs 3er.
A napr. hluk oboch áut pri diaľničnej 130tke na rovnakej ceste. Napr. X3 20d veľmi chvália a v testoch im vychádza ako jedno z najtišších testovaných áut. Je to tak aj v 3er?
Bol by som rád za podobné dáta aj na auto cz.
S meraním spotreby tu tiež mám trocha problém. Napr. spomínaná X3 20d mala v testoch 3mix spotreby 5,5l/100 km.
Je to tu na auto cz merané vždy nejako inak, veľmi individuálne, napr. ja za 7,6 jazdím s väčším autom a motorom 40d. Tak verím, že s 3kou sa dostanem k 5 (historicky cca pred 10 rokmi s 518d som mal okolo 5,5).
Co se týče měření spotřeby, samozřejmě máte pravdu. Velkou část z testovacích kilometrů, i mimo cesty do zahraničí, trávím na dálnicích, a tak jsou moje průměry trochu vyšší. Dokud jsem bydlel v Praze a méně často jezdil rychlostmi nad stovku, zvládl jsem přesuny s trochu nižší spotřebou.
Podľa mňa to je zaujímavá pridaná hodnota testu, … napr u Škoda a Volvo som opakovane zaregistroval neuveriteľné objemy kufru, ktoré sa mi pri meraní nepotvrdili.
Pisal som to k testom viac krat, na tieto presne data a meracie metodiky narazis skor v Youtube redakciach nez na ACZ, ktore to dlhodobo odmieta.
Posobi to akoby testovacia redakcia na ACZ boli zivnostnici, ktori okrem vyplatenej faktury cerpaju benefit "auta zdarma" na tyden.
Nechcem si na to "narokovat", ACZ ponuka aku taku diskusnu platformu kde sa da pod clankami pokecat a holt vyznavaju iny koncept... ani kazdy youtuber nerobi normovane testy.
A inak videl som par krat testy hlucnosti tusim akcelerace a videoblogy a v Skodovke drzal mikrofon hlukometra v strede kabiny a u inych aut pri oknach 😁 ...
Test je test, toto sú také "prvé jazdy". Dnes som išiel z BA do BB za 7, fúkalo. Bežne to robím za 6,4. Toto je už poriadny rozdiel pri hodnotení spotreby, toto všetko by v testoch mohlo byť.
Čo sa týka odhlučnenia, je výrazne lepšie ako v generácii F30. Pravda, že mám aj akustické sklá. Ale pocitovo pri 160kmh je to tiché. Že pri hlasovej komunikácií netreba zvyšovať hlas. Paradoxne pocitovo tichšie ako F30 pri 130kmh.
Nemám hlukomer - ale vstavaný na apple watch ultra ukazoval pri 130kmh 63-64 decibelov. V starej F30 pri rovnakej rýchlosti mieste 67 decibelov. Samozrejme nie je to kalibrovaný nástroj, ale auto je tiché.
Sranda je, že tachometer je úplne presný ako gps. Teda aspoň pri 19" kolesách. Vždy ukazuje o 1kmh menej ako gps. Teda max som skúšal 210 a gps bolo 209.
Designovo som nebol najprv nadšený, ale stredová konzola zmenená, najmä výduchy klimatizácie - sa zdá byť prakticky skvelá v zmysle, že výduchy sú veľmi veľké a tým pádom vie prúdiť dnu veľa vzduchu (objem) v jemnom prúde, čo je veľmi príjemné. Čo je v protiklade s dnešnými modelmi X, či 5, kde je doslova štrbina a fúka odtiaľ prievan.
Samozrejme voči gen F30 je tažsia o 100kg (papierovo, nevážil som). A je trocha menej zábavná ako F30, viac odťažitá, teda ju viac nútiť do zábavy (to je ale kvôli 😁rive). Ale zase komfortnejšia a pocitovo o triedu vyššia. V reále má cca plus 10cm na dĺžku, +5cm na rázvor ale len pár cm (cca 2) na šírku.
Za mňa som najprv nebol úplne nadšený... avšak po 5tkm si zvykám a prichádzam jej na chuť. Je proste iná a vývoj nezmením. To isté bola F30 voči predchodcovi.
Ale paradoxne posilovač riadenia je tuhší aj v komforte voči F30. Aj s hrúbkou volantu (M volant) to už podľa mňa prehnali. Tvar je síce krásny (M verzia volantu v M sport paketoch) ale to skosenie nemuselo byť. Ale vadí menej ako som si myslel. Plus teraz mám športový M adaptívny podvozok aj s M riadením (iba 2otáčky volantu medzi polohami) ale to riadenie mi príde, že v jednom zlomovom bode zrazu zmení pomer.