@ryccardo
Cokoliv přinese snížení rizika zranění je fajn. Právě jako spolupráce s kolenními airbagy mi to přijde jako dobrý nápad. Jen bych se trochu obával o různé délky nohou různé vysokých lidí. Jak tohle chtějí mít ošetřené, mne nenapadá.
@Mikesus
to tupcom nevysvetlis. Oni maju svoje jednoduche vnimanie sveta a taky ryccardo asi nebude mat tusenie o zlozitosti chodidla a moznych nasledkoch nehody.
@Prasivak P Samozřejmě. Při nehodách lidi běžně umírají na vyvrknutý kotník nebo ukopnutý palec. Už kolenní airbag bych vyloženě mít v autě nemusel, ale když už tam je tak co. BTW právě ten kolenní airbag ti právě nohu ochrání, aby sis ji nerozmlátil o spodek palubky. Takže na co střílet další pytel pod nohama?
@ryccardo
Ani nevies ako a krasne si potvrdil to co som o tebe vyssie napisal 😊 Skus trochu precvicit citanie textu s porozumenim a zistis, ze nikde nie je rec umierani.V chodidle je mnozstvo kosti o ktorych ani nemas tusenie ze existuju a pri troche smoly, ak sa ti nestastne polamu, uz to do konca zivota nedas do povodneho stavu. A prave tomu ma ten airbag zabranit. Ale to tazko pochopi niekto, kto z anatomie chodidla pozna akurat palec.
@Prasivak P Víš, že mi to je ale úplně jedno tupá hlavo? Klidně si za to připlať. Já to v autě nepotřebuju. Možná jezdi nejlepší v tanku. V tom se ti nic nestane. Moderní auta jsou procpaná airbagama a ty máš obavy, aby sis náhodou nepochroumal nožičku, tak mi tam dejte ještě jeden 😁
@ryccardo
Na tupu hlavu sa pozeras do zrkadla ked si umyvas rano zuby. Alebo mozno aj nie, pri tvojej rozumovej vybave si kludne mohol vyhodnotit, ze je to zbytocne ako tie airbagy. Uz som ti raz pisal, ze si typicky priklad Dunning-Krugerovho efektu a iba to kazdym dalsim prispevkom potvrdzujes.
@Mikesus já nepotřebuju zdražovat auto zbytečnostma. Pokud jde automobilkám o bezpečnost nohou, tak by možná bylo dobré začít konstruovat spodek palubní desky tak, aby si o to řidič nezpůsobil zranění. Už kolenní airbag je dostatečná ochrana. Jestli si ukopnu při nehodě palec fakt neřeším. Podstatné je chránit hlavu a tělo. Podle mě to vystřelí a nafoukne se to od podlahy pod pedály. Jinam to přeci nemůže vylítnout. Nemůže to řidiči shodit nohu z brzdy. To by napáchalo víc škody než užitku.
@ryccardo
No právě si nedokážu představit jak se jim to povedlo optimalizovat. já zas nemám problém si připlatit i kdyby par tisícovek za nižší riziko trvalých následků.
@ryccardo Já si zase raději koupím auto s pořádnou deformační zónou, aby se mělo přede mnou co muchlat v případě nárazu a ne že mi to při nehodě splácne nohy.
Rozhodně to nesmí vystřelit tak, aby ti to pohnulo s nohou nebo ti to znemožňovalo dál brzdit. Pokud ti to má ale nějak chránit chodidlo, aby sis ho neomlátil o pedály, tak by mě fakt zajímalo jak to mají vymyšlené.
Všetko má svoje hranice. Už dnes sú autá prepchaté kdejakou "bezpečnosťou". Dopad je taký, že sú zložité, drahé a ťažké jak tanky; a nehôd s fatálnymi následkami nijak zvlášť neubúda. Takže v tomto prípade má ryccardo tiež kus pravdy.
@traveldrive
pocet nehod s fatalnymi nasledkami praveze ku poctu aut (nehovoriac k vykonu aut) klesa, len to by si nemohol byt totalny i diot aby si vedel pochopit nejaku statistiku
Cokoliv přinese snížení rizika zranění je fajn. Právě jako spolupráce s kolenními airbagy mi to přijde jako dobrý nápad. Jen bych se trochu obával o různé délky nohou různé vysokých lidí. Jak tohle chtějí mít ošetřené, mne nenapadá.
to tupcom nevysvetlis. Oni maju svoje jednoduche vnimanie sveta a taky ryccardo asi nebude mat tusenie o zlozitosti chodidla a moznych nasledkoch nehody.
Ani nevies ako a krasne si potvrdil to co som o tebe vyssie napisal 😊 Skus trochu precvicit citanie textu s porozumenim a zistis, ze nikde nie je rec umierani.V chodidle je mnozstvo kosti o ktorych ani nemas tusenie ze existuju a pri troche smoly, ak sa ti nestastne polamu, uz to do konca zivota nedas do povodneho stavu. A prave tomu ma ten airbag zabranit. Ale to tazko pochopi niekto, kto z anatomie chodidla pozna akurat palec.
Na tupu hlavu sa pozeras do zrkadla ked si umyvas rano zuby. Alebo mozno aj nie, pri tvojej rozumovej vybave si kludne mohol vyhodnotit, ze je to zbytocne ako tie airbagy. Uz som ti raz pisal, ze si typicky priklad Dunning-Krugerovho efektu a iba to kazdym dalsim prispevkom potvrdzujes.
Necítiš sa trápne? Odkiaľ si prišiel, ty hulvát?
No právě si nedokážu představit jak se jim to povedlo optimalizovat. já zas nemám problém si připlatit i kdyby par tisícovek za nižší riziko trvalých následků.
Rozhodně to nesmí vystřelit tak, aby ti to pohnulo s nohou nebo ti to znemožňovalo dál brzdit. Pokud ti to má ale nějak chránit chodidlo, aby sis ho neomlátil o pedály, tak by mě fakt zajímalo jak to mají vymyšlené.
Všetko má svoje hranice. Už dnes sú autá prepchaté kdejakou "bezpečnosťou". Dopad je taký, že sú zložité, drahé a ťažké jak tanky; a nehôd s fatálnymi následkami nijak zvlášť neubúda. Takže v tomto prípade má ryccardo tiež kus pravdy.
pocet nehod s fatalnymi nasledkami praveze ku poctu aut (nehovoriac k vykonu aut) klesa, len to by si nemohol byt totalny i diot aby si vedel pochopit nejaku statistiku
ty radsej pokracuj v lizani ruskych analov a nemontuj sa do nicoho