Ekonomika
Zpět na článek
Nejoblíbenější auta v Evropě v roce 2024: Česko je jasné, ale co další státy?
8 komentářů
Emel
Dobře Octavia... sice přišla třeba o Švýcarsko nebo Polsko, ale pět zlatých je super.
rohYpnol
@Emel
Octavia 1 uvnitř právě až tak malá nebyla. Ne v kontextu doby... Focus byl tehdy o hodně prostornější. Ale Golf byl to stejné, Astra byla podobná, 306 a Xara nebyly o moc lepší... až 307 byla jinde...
U Octavie 1 fakt hodně pomohly úvodní změny 98, 99. Při představení 96 byla vnitřní prostornost špatná, to ano.
Octavia 1 uvnitř právě až tak malá nebyla. Ne v kontextu doby... Focus byl tehdy o hodně prostornější. Ale Golf byl to stejné, Astra byla podobná, 306 a Xara nebyly o moc lepší... až 307 byla jinde...
U Octavie 1 fakt hodně pomohly úvodní změny 98, 99. Při představení 96 byla vnitřní prostornost špatná, to ano.
rohYpnol
@Emel
Jo, když přišla Octavia pořád jsem nechápal proč je úspěšná u nás a v zahraničí ji nedokázali docenit.
Je vidět, že to chtělo jen čas aby pochopili to, co my už je dávno poznali.
Jo, když přišla Octavia pořád jsem nechápal proč je úspěšná u nás a v zahraničí ji nedokázali docenit.
Je vidět, že to chtělo jen čas aby pochopili to, co my už je dávno poznali.
rohYpnol
Norsko, Švédsko, Dánsko, Nizozemsko.... takže jedině v pobouchaných zemích je BEV... jo, tohle o něčem svědčí.
Arese
@Emel Rohypnol: Nemáš pravdu, Octavia I. byla uvnitř přímo katastrofálně malá!!! Když jsem s ní kdysi jako se služebákem jezdil, pamatuji se, že moje dítě sedící za mnou v dětské sedačce když natáhlo nožičky, tak mi kopala do ipěradla, jak bylo blízko! A pro dospělého, sedícího za byť jen trochu vyšším řidičem či spolujezdcem, byla jakákoliv delší jízda hotovým utrpením, jak si neměl kam složit nohy...😟👎
Octavia II už si v Evropských statistikách vedla docela dobře, ale stabilní hráč v top 10 byla až O3.