Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
0
Chytl jsem se na to elektro... ale plug in mi smysl nedava.
kuk
To není elektroauto ty moulo. Vrať se rejt zahrádku když tomu nerozumíš.
@kuk jakto že ne? Jezdí to na elektřinu? Jezdí. Dokonce dál než kdysi Peugeot iOn. Tak se uklidni, moulo.
@Honza Mička
Ale má pravdu. Plugin není elektroauto. Elektroauto a elektromobil jsou synonyma, jak psal donvito. Auto je zkrácenina ze slova automobil, takže elektroauto je jen zkracenina elektroautomobil. A elektromobil je kupodivu to samé. To ze to umí jet nějakou vzdálenost na elektriku, třeba delší než staré elektromobily z toho stále nedělá elektromobil nebo elektroauto.
Ale má pravdu. Plugin není elektroauto. Elektroauto a elektromobil jsou synonyma, jak psal donvito. Auto je zkrácenina ze slova automobil, takže elektroauto je jen zkracenina elektroautomobil. A elektromobil je kupodivu to samé. To ze to umí jet nějakou vzdálenost na elektriku, třeba delší než staré elektromobily z toho stále nedělá elektromobil nebo elektroauto.
DonVito
Auto se spalovacim motorem ja za elektroauto nepovazuji.
Jaky je rozdil mezi BEV a PHEV?
BEV jezdi 100% na elektrinu.
PHEV jezdi vetsinou na ropu.
For the new plug-in hybrid electric cars registered in 2021, the average real-world CO2 emissions (139.5 g CO2/km) were only 23% lower than for conventional cars (180.3 g CO2/km), and 3.5 times (100 g CO2/km) higher than what the WLTP test indicated (39.5 g CO2/km)
👎👎👎
Ja vim, zase Honza a jeho hejty BEV co nedojede do Beskyd...
A pomysleli jste na deti?
https😐/youtu.be/phSxxVJCZsc?si=fErlaTqcAPbRbk-5
Jaky je rozdil mezi BEV a PHEV?
BEV jezdi 100% na elektrinu.
PHEV jezdi vetsinou na ropu.
For the new plug-in hybrid electric cars registered in 2021, the average real-world CO2 emissions (139.5 g CO2/km) were only 23% lower than for conventional cars (180.3 g CO2/km), and 3.5 times (100 g CO2/km) higher than what the WLTP test indicated (39.5 g CO2/km)
👎👎👎
Ja vim, zase Honza a jeho hejty BEV co nedojede do Beskyd...
A pomysleli jste na deti?
https😐/youtu.be/phSxxVJCZsc?si=fErlaTqcAPbRbk-5
@DonVito
Jestli to nebylo myšleno tak, ze pro něj nejlepší EV je takové, co EV není.
Jestli to nebylo myšleno tak, ze pro něj nejlepší EV je takové, co EV není.
@Mikesus No, tak potom je to sympaticky pohled na vec.
Clovek, co ma / muze / chce mit jen jedno auto, tak proste cisty BEV mit nemuze.
Clovek, co ma / muze / chce mit jen jedno auto, tak proste cisty BEV mit nemuze.
@Ja Prvni 123
Jsem velice potěšen, že mám jako jediné vozidlo v rodině vůz na elektrický pohon, milý troIIe 👍
Jsem velice potěšen, že mám jako jediné vozidlo v rodině vůz na elektrický pohon, milý troIIe 👍
@Othello
Máme jen jedno auto a problem to nikdy nebyl. Zbytecne by vetsinu casu jedno stalo. Děti nevedeme k lenosti, na kroužky a do školy pěšky nebo mhd. Na nákup též. Kdyz je potřeba vzít něco většího, vzdy to počká nebo se to vezme po cestě, kdyz se jeden z nás vrací autem.
Jestli to nebude jen o lenosti, pohodlí nebo neochote nez o problému.
Máme jen jedno auto a problem to nikdy nebyl. Zbytecne by vetsinu casu jedno stalo. Děti nevedeme k lenosti, na kroužky a do školy pěšky nebo mhd. Na nákup též. Kdyz je potřeba vzít něco většího, vzdy to počká nebo se to vezme po cestě, kdyz se jeden z nás vrací autem.
Jestli to nebude jen o lenosti, pohodlí nebo neochote nez o problému.
@Mikesus: jasně kdo žije v centru velkoměsta a jezdí MHD není na víc aut v rodině zvyklý už třeba kvůli mizernému parkování. Ale hromada lidí to má jinak
@Othello
Ze jsi na něco zvyklý neznamená, že to je nutnost. Nebydlím v centru, ba naopak, prakticky na úplné periferii a presto není problém s jedním autem. Mám 2 parkovací místa, takže bych s druhým autem problém neměl, ale v tomhle ti v centru bojují a aspoň většina z nich musí přemýšlet o rozdílu mezi nutnost a lenost/pohodlnost.
Ze jsi na něco zvyklý neznamená, že to je nutnost. Nebydlím v centru, ba naopak, prakticky na úplné periferii a presto není problém s jedním autem. Mám 2 parkovací místa, takže bych s druhým autem problém neměl, ale v tomhle ti v centru bojují a aspoň většina z nich musí přemýšlet o rozdílu mezi nutnost a lenost/pohodlnost.
@Ja Prvni 123 tak ja som potom asi anomália. A pár kolegov z firmy asi tiež. Podotýkam, ide o naše súkromné autá
@Mikesus
No to tezko.
Protoze elektroauto a elektromobil jsou (lze povazovat za) synonyma.
Ja, kuk i AI kazdopadne tato slova za synonyma povazujeme a proto povazujeme i nadpis clanku za zavadejici.
Viz AI😒br /> Slova elektroauto a elektromobil lze považovat za synonyma, protože označují totéž – vozidlo poháněné elektřinou.
Rozdíl je spíše stylistický😒br /> Elektromobil je formálnější a běžnější v odborném kontextu.
Elektroauto je hovorovější a častěji se vyskytuje v běžné řeči.
V praxi je ale lze zaměnit bez změny významu.
No to tezko.
Protoze elektroauto a elektromobil jsou (lze povazovat za) synonyma.
Ja, kuk i AI kazdopadne tato slova za synonyma povazujeme a proto povazujeme i nadpis clanku za zavadejici.
Viz AI😒br /> Slova elektroauto a elektromobil lze považovat za synonyma, protože označují totéž – vozidlo poháněné elektřinou.
Rozdíl je spíše stylistický😒br /> Elektromobil je formálnější a běžnější v odborném kontextu.
Elektroauto je hovorovější a častěji se vyskytuje v běžné řeči.
V praxi je ale lze zaměnit bez změny významu.
@DonVito auto se spalovacím motorem není elektromobil. Ale já píšu elektroauto.
@Honza Mička
A ja s touto zavadejici terminologii, kterou razi Toyota nesouhlasim.
Zeptejme se AI, kdo z nas ma pravdu😒br />
"Rozdíl mezi elektroautem a elektromobilem je spíše jazykový než technický.
Elektroauto je běžnější a hovorovější označení pro automobil poháněný elektřinou.
Elektromobil je spíše formální nebo technický termín, často používaný v odborných textech či legislativě.
Oba výrazy označují totéž 😉 – vozidlo poháněné elektřinou místo 😎 spalovacího motoru."
Co ty na to?
Omluva kukovi?
Zmena nadpisu?
A ja s touto zavadejici terminologii, kterou razi Toyota nesouhlasim.
Zeptejme se AI, kdo z nas ma pravdu😒br />
"Rozdíl mezi elektroautem a elektromobilem je spíše jazykový než technický.
Elektroauto je běžnější a hovorovější označení pro automobil poháněný elektřinou.
Elektromobil je spíše formální nebo technický termín, často používaný v odborných textech či legislativě.
Oba výrazy označují totéž 😉 – vozidlo poháněné elektřinou místo 😎 spalovacího motoru."
Co ty na to?
Omluva kukovi?
Zmena nadpisu?
Smiř se s tím, že i když CHR vypadá jak z nějaké nepovedené počítačové hry, která nedostala licence na kopii realných aut, je asi velmi dobré a použitelné elektrifikované auto (tato definice se mi zdá lepší)... nebudeme si tady zase vybíjet ego jako kdysi s tím nesmyslem bezemisních aut, žejo 😁
p.s. AI se umí i hooodně mýlit, sám s ním dost pracuji, tak pozor@DonVito
p.s. AI se umí i hooodně mýlit, sám s ním dost pracuji, tak pozor@DonVito
@Ozzman
Za mne elektrifikované je narozdil od elektroauto dle mého pravdivé. Prostě phev elektroauto není. Zbytecne se tu zase snaží Honza něco obhájit, co ani jazykově nedává smysl.
Za mne elektrifikované je narozdil od elektroauto dle mého pravdivé. Prostě phev elektroauto není. Zbytecne se tu zase snaží Honza něco obhájit, co ani jazykově nedává smysl.
@DonVito tak že tady bude zase někdo argumentovat Ai, to jsem nečekal 😁. Končím diskusi, tady je to jinej gang 😁.
@Ozzy
Nejsi jediny, kdo pracuje s AI. 😉
Je treba kontrola.
Ale proti tomu co jsem zde uvedl neni co namitat.
Tudiz jedina strategie je😒br /> kdo utece (z diskuze), vyhraje
😀
K bezemisnimu vozidlu.
Vazne se chces vracet k vlastnim neznalostem zpusobujicim agresivitu v diskuzi?
Myslel jsem, ze jsi to uznal jako jednu z tvych mnoha diskuznich proher.
😉
Btw. dalsi byla ta co souvisi s timto tematem.
Ze jsou hybridy zelenejsi nez EVcka.
NEJSOU!
🙂
https😐/www.greenncap.com/
Chapu tvou zhrzenost.
Ale hlavu vzhuru.
Jednou se doberes i k BEV.
❤️
Nejsi jediny, kdo pracuje s AI. 😉
Je treba kontrola.
Ale proti tomu co jsem zde uvedl neni co namitat.
Tudiz jedina strategie je😒br /> kdo utece (z diskuze), vyhraje
😀
K bezemisnimu vozidlu.
Vazne se chces vracet k vlastnim neznalostem zpusobujicim agresivitu v diskuzi?
Myslel jsem, ze jsi to uznal jako jednu z tvych mnoha diskuznich proher.
😉
Btw. dalsi byla ta co souvisi s timto tematem.
Ze jsou hybridy zelenejsi nez EVcka.
NEJSOU!
🙂
https😐/www.greenncap.com/
Chapu tvou zhrzenost.
Ale hlavu vzhuru.
Jednou se doberes i k BEV.
❤️
bezemisní vozidlo je termín, který se používá a někdo ho zavedl a jak oba víme, bezemisní nejsou, jeto tedy stejná blbot, jako že Toyota své auto označí za elektroauto, za mne je lepší definice elektrifikované.. je to taky nesmysl, ale pokud si to takhle definují.... a já uznal s BEV chybu tím, že jsem neznal tento obecný termín, protože reálně bezemisní nejsou a to si uznal i ty 😊 @DonVito
@Ozzman
Problém je v tom, ze bezemisni je takto definovane od začátku, ač pro někoho zavadejici. Elektroauto je synonymum pro elektromobil. Elektrické auto a elektrický automobil je uplne to samé. A prave elektrické není synonymum k tomu lepšímu názvu elektrifikované.
Problém je v tom, ze bezemisni je takto definovane od začátku, ač pro někoho zavadejici. Elektroauto je synonymum pro elektromobil. Elektrické auto a elektrický automobil je uplne to samé. A prave elektrické není synonymum k tomu lepšímu názvu elektrifikované.
pradeda777
Parádní svezení! Testoval jsem minulý týden ve Zlíně. Pro někoho s možností dobíjet doma a kdo jezdí většinou po městě a okolí ideál. Ještě lepší mít na střeše pár panelů, menší úložiště a dobíjet přes noc. Jo, a na C-HR PHEV se vztahuje levnější dálniční poplatek, bylo mě řečeno...
@pradeda777 No, pro nekoho, kdo parkuje ve vlastni garazi pod vlastni fotovolaikou asi ano.
Pro vsechny ostatni je tady maximalne nenabijeci hybrid.
Pro vsechny ostatni je tady maximalne nenabijeci hybrid.
Praděda ale jen parkuje v garáži, nejezdí 😁 @Ja Prvni 123
@Ja Prvni 123 Stačí garáž s elektřinou a možností levného nabíjení na nižší tarif. I tak PHEV dává smysl. Ta FV na střeše je jen třešnička na dortu...
@pradeda777 Jo, úžasná třešnička, hlavně jdyž blafne. Hasiči pak takovej barák ani nezačnou hasit! 😧 Ani když ten požár vypukně z něčeho jiného, než z těch solárů...
@Arese
A tuhle blbost máš odkud?
EV hateři jsou hodne velky zoufalci, ze si vymýšlí lži. U zákazníka chytla FVE chybou technika a hasiči neměli problém hasit a vůbec nad ničím nepřemýšleli.
Nebuď tak zaslepený do lží, které korespondují s tvým zpatecnickým myšlením.
Postup mají od roku 2017.
Bojový rad jednotek 48P.
https😐/hzscr.gov.cz/…ekrarny-pdf.aspx
https😐/hzscr.gov.cz/…tech-491249.aspx
A tuhle blbost máš odkud?
EV hateři jsou hodne velky zoufalci, ze si vymýšlí lži. U zákazníka chytla FVE chybou technika a hasiči neměli problém hasit a vůbec nad ničím nepřemýšleli.
Nebuď tak zaslepený do lží, které korespondují s tvým zpatecnickým myšlením.
Postup mají od roku 2017.
Bojový rad jednotek 48P.
https😐/hzscr.gov.cz/…ekrarny-pdf.aspx
https😐/hzscr.gov.cz/…tech-491249.aspx
@pradeda777
Super. Zaplatíš 1,2 milionu za menší crossover a máš levnější dálniční poplatek.
Super. Zaplatíš 1,2 milionu za menší crossover a máš levnější dálniční poplatek.
@Tycoon
Anebo si radeji koupis TMY.
https😐/www.tesla.com/…cz/modely/design?…
Ale pro ty konzervativnejsi, co neumi nabijet jinde nez z ACcka doma nebo v praci a maji strach z dojezdu, ty at si klidne koupi o tridu mensi, dynamicky mnohem horsi tenhle SPALOVAK.
😀
PS Odmitam zavadejicim zpusobem oznacovat spalovak elektroautem tak jak si preje PR Toyoty!
https😐/thedriven.i👋2024/01/23/regulators-urged-to-tackle-toyota-over-use-of-electric-in-hybrid-car-ads/
The US-based group, Eko, issued the call on Tuesday, claiming an analysis of Toyota websites in 23 countries showed the company used terms such as “electrified” and “electric” in its advertisements in ways that could mislead consumers. 👎
Autor tohoto clanku pouzil "misleading" narativ Toyoty.
👎👎👎
Anebo si radeji koupis TMY.
https😐/www.tesla.com/…cz/modely/design?…
Ale pro ty konzervativnejsi, co neumi nabijet jinde nez z ACcka doma nebo v praci a maji strach z dojezdu, ty at si klidne koupi o tridu mensi, dynamicky mnohem horsi tenhle SPALOVAK.
😀
PS Odmitam zavadejicim zpusobem oznacovat spalovak elektroautem tak jak si preje PR Toyoty!
https😐/thedriven.i👋2024/01/23/regulators-urged-to-tackle-toyota-over-use-of-electric-in-hybrid-car-ads/
The US-based group, Eko, issued the call on Tuesday, claiming an analysis of Toyota websites in 23 countries showed the company used terms such as “electrified” and “electric” in its advertisements in ways that could mislead consumers. 👎
Autor tohoto clanku pouzil "misleading" narativ Toyoty.
👎👎👎
A nebo se vykašleš na starosti s nabíjením a 1.2M vyměníš za naprosto vynikající Toyotu Camry (či Lexus ES300h, který je aktuálně za podobné peníze taktéž k dostání) s absolutně spolehlivým motorem, skvělým podvozkem oproti Tesle a ODHLUČNĚNÍM a budeš jezdit za pár litrů benzínu roky a roky dál v klidu, komfortu a i s dostatečným výkonem, který nedojde při nízkém stavu baterie, protože i když Tesla umí zatahovat opravdu mohutně, tak je to věc, kterou využiješ oproti výhodám Camry nejméně 😊 tedy v reálném životě a né v teorii v diskuzi.... @DonVito
@Ozzy
Plivat na podvozek TM3 Highland je mimo.
A odhlucneni?
The Tesla’s cabin is also quieter than the Camrys, making for a more relaxed ride.
https😐/www.carsales.com.au/…mparison-147866/
Ostatni jsou tve zname osobni nazory.
Hybridy Toyoty jsou vyborny.
Jen z nich nedelejme "elektroauta".
A netvrdme, ze jsou jsou zelenejsi nez (skutecna) elektroauta.
PS To ze jsi jeste nedavno jezdil (a obhajoval) diesel stale nezapres. I kdyz jsi presedlal na hybrid. Zkus s tim skoncit a prestat hejtovat EV.
❤️
Plivat na podvozek TM3 Highland je mimo.
A odhlucneni?
The Tesla’s cabin is also quieter than the Camrys, making for a more relaxed ride.
https😐/www.carsales.com.au/…mparison-147866/
Ostatni jsou tve zname osobni nazory.
Hybridy Toyoty jsou vyborny.
Jen z nich nedelejme "elektroauta".
A netvrdme, ze jsou jsou zelenejsi nez (skutecna) elektroauta.
PS To ze jsi jeste nedavno jezdil (a obhajoval) diesel stale nezapres. I kdyz jsi presedlal na hybrid. Zkus s tim skoncit a prestat hejtovat EV.
❤️
Já v nový Tesle jel, je tom kravál, hlavně na dálnici, od 130 výše , Camry je lepší a s Lexusem se to nedá srovnávat 😊 A bohužel pro tebe, i moje naftové Mondeo, které už nemám, bylo tišší ve vysokých dálničních rychlostech 😊 A ano, nemam nic proti dieslu dodnes, pročv zapírat, 3,0tdi bych bral,ale cena je jinde...😊 do určitých aut a provozů je to pořád nejvhodnější. Jinak mne je fuk co je zelenější, hybrid nemam z duvodu zelenosti, ale z duvodu funkčnosti 😊 Nehejtuju EV, ale Teslu, mimo výkonu je to spíš krabička na kolech...pořád ještě. Tak si to nepleť s autem 😊
btw závěr toho tvého test: "The Camry really only wins in rear seat legroom and ride comfort. And, of course, the security and anticipated trouble-free ownership e😜erience that Toyota does so well. " hovoří za vše.....@DonVito
btw závěr toho tvého test: "The Camry really only wins in rear seat legroom and ride comfort. And, of course, the security and anticipated trouble-free ownership e😜erience that Toyota does so well. " hovoří za vše.....@DonVito
jirik_kirij
To se to testuje na sedačce řidiče. Asi se nenapíchnul na špici zadních dveří. Takto debilní řešení může vymyslet jen ***. Holt japonec nepřemýšlel dopředu, jen upřednostnil design před funkčností.
@jirik_kirij
Chr bylo vždy hlavně o designu, ne o praktičnosti.
Chr bylo vždy hlavně o designu, ne o praktičnosti.
@Mikesus Vždyť ten design od sloupků B dozadu je příšerný. Zadní cestující ani nevidí ven...😟👎
@Arese
No to tvrdíš ty. A CHR ma dvojnásobné prodeje oproti karoqu. I v evropě se chr prodalo 121tis, karoqu 98tis. Takze evidentně ma lepší design, kdyz i v Evropě se lepe prodává nebo karoq je jinak tragickej, ze ma na svých domácích trzích o tolik horší prodeje.
No to tvrdíš ty. A CHR ma dvojnásobné prodeje oproti karoqu. I v evropě se chr prodalo 121tis, karoqu 98tis. Takze evidentně ma lepší design, kdyz i v Evropě se lepe prodává nebo karoq je jinak tragickej, ze ma na svých domácích trzích o tolik horší prodeje.
@Arese pro Mikesuse: srovnáváš zcela nesrovnatelné. Karoq je o třídu větší SUV se relativně širokou nabídkou motorizací (nezprzněných hybridizací), které prioritně sází na maximální praktičnost a použitelnost, ne na pochybné designové extravagance. O tuhle Toyotu bych si neopřel ani kolo!
@jirik_kirij napíchnout se dá na kdeco, když je člověk nemehlo. Já bych mohl v tomto ohledu vyprávět...
@Honza Mička Já si takto opakovaně zapichoval do hrudní kosti horní zadní roh rámu okna předních dveří Roomsteru. Taky úplně blbě vymyšlené! 😡
@Arese to je těžko, když musejí automobilky navrhnout auto pro jakoukoliv výšku řidiče. Jiště jsou lidi, kteří si to sice nezapíchli do hrudní kosti, ale třeba se tím bouchli do hlavy. Nebo do kulí...
Honza
Honza
@jirik_kirij ked si sa napichol na zadne dvere tak mas evidentne este nejaky iny problem 😁 skusil si specialneho doktora?
Arese
Žádné elektropřibližovadlo ani hybrid není podle mého gusta! 🤮
@Arese
Je ti lip?
Je ti lip?
@Arese kazdy ma nějaké názory. V minulem a predminulem stoleti taky lidi nicili stroje a veškerou novou techniku, ze oni a kun jsou lepší. Takoví zaostalci bývají asi v kazde době.
@Mikesus Tak v tom případě jsem na titul "automobilového zaostalce" (tedy člověka, který vyžaduje pořádná, normální a řidičsky uspokojivá auta s čistě spalovacími motory a nejlépe s manuálem a minimální digitalizací a to za dostupné ceny) velmi hrdý! 😊)