Novinky
Marquis de Sade
14
@ericn A další balkanfan.
Přejít do diskuze
Mikesus
@ericn
Někdo má rád předsudky, jiný si raději nejdříve zkusi a pak hodnoti. Za mne MG jako zatím jediný Číňan dokázal nabídnout něco víc než ostatní konkurence z Číny. A to širší servisní síť, poevropštěná auta, konkurenceschopnou cenu a snad i nějakou kvalitu.
Někdo má rád předsudky, jiný si raději nejdříve zkusi a pak hodnoti. Za mne MG jako zatím jediný Číňan dokázal nabídnout něco víc než ostatní konkurence z Číny. A to širší servisní síť, poevropštěná auta, konkurenceschopnou cenu a snad i nějakou kvalitu.
Mikesus
@ericn
Sandero je určitě varianta. Tady je u benzinu potřeba ještě pár desítek tisíc sundat, aby to bylo konkurence schopné vůči dacii. Jako bonus lepší bezpecnost dle NCAP ( nové mg3 ještě netestovali, ale dle ostatnich modelů ) pro MG a novejsi technika. Dacia zase zázemí a lepší cenu. Každého volba.
Sandero je určitě varianta. Tady je u benzinu potřeba ještě pár desítek tisíc sundat, aby to bylo konkurence schopné vůči dacii. Jako bonus lepší bezpecnost dle NCAP ( nové mg3 ještě netestovali, ale dle ostatnich modelů ) pro MG a novejsi technika. Dacia zase zázemí a lepší cenu. Každého volba.
ericn
No nevím, co myslí autor tím že sleva 50tis Kč je výrazná, ale pokud se tu benzionové MG3 nedostane hluboko pod 400tis kč, nemá moc šanci, byť má atmo 1,5 85kw... Pořád je to na trh čínský Outsider a prodává tu modely s cenou od... Zavedené Sandero 100TCe Eco-G je tu od 335tis Kč 😄
Mikesus
@Petr 1978
Tak ať místní výrobci se snazi, aby lidi vůbec neuvazovali o těchto "verglech". Kdyz nabízejí stejný "vergl", jen o dost dražší, tak lidi nebudou koukat na všechny ostatní montéry.
Tak ať místní výrobci se snazi, aby lidi vůbec neuvazovali o těchto "verglech". Kdyz nabízejí stejný "vergl", jen o dost dražší, tak lidi nebudou koukat na všechny ostatní montéry.
Arese
@Marquis de Sade Radši tisíckrát Dacii s kvalitou a ověřenou technikou Renaultu a parádním evropským designem, než ošklivou Čínskou mrd-u!
Ja Prvni 123
Tri clanky na hlavni strance i cinskych agresorech... stali jste se soucasti invazni skupiny vedome?
ericn
@topten Scala je jiná liga, větší auto, tu sem nepleť. MG3 je malé auto, velikost Sandero, Fabia, Yaris... Musí zaujmout cenou aby se chytil, to se Hybridu moc nepovedlo...
Arese
@Rene Adamcik Velmi rozumné názory! Číňany prostě zásadně nebrat!!! Hanbou bych se propadl, kdybych s takovým komoušským krámem někam přijel!
ericn
@Mikesus No MG má pořád (a ještě bude mít) stigma Číňana, ale už jsem viděl i ZS jako Autoškolu 😄 Zas na druhou stranu, proč ne....
Petr 1978
Proč jsou zde pořád, jak mor, články o verglech z Číny? Ať si je nechají. Máme zde dost našich výrobců, co živí naše lidi i s jejich mzdami, pochopitelně. Což auto z Číny nezaplatí.
ericn
@topten Konkurence MG je hlavně Sandero a to je v základu o 100tis Kč níže. Kdo půjde do Fabie/Pola/Ibizy, MG zvažovat nebude 😄 Viz Hybrid s prodanými 125ks za rok 2024...
Arese
@topten Není vše jen o pořizovací ceně. Napadlo tě, jaký asi ten Číňan bude mít propad hodnoty, až bys ho jednou jako ojetinu prodávál?!
Arese
@Mikesus Ne, evropské automobilky "stejný vergl" jako Číňani rozhodně nenabízejí. Tedy alespoň zatím...
ericn
@topten za mě to neklapne, budou muset o dost níž... Kdo půjde pro Scalu, MG3 mine úplně...
Rene Adamcik
To si robia srandu? Kto uz by si to za tu cenu kupil?
Suzuki Swift zacina nieco nad 16 tisic. Japonska, desatrociami overena kvalita, trvacnost, bezporuchovost, nenarocnost na udrzbu a servis, dostatocny pocet servisov a hlavne nahradych dielov (aj lacnejsich z druhovyroby), velky pocet predanych aut (neskor budu k dispozicii na vrakoviskach na nahradne diely). A nezabudajme na vysoku zostatkovu cenu pri neskorsom predaji.
Cinske nezname autíčko bez historie (nemylit si s povodne anglickou znackou MG), bez servisu, bez dostupnosti nahradnych dielov. Nikto nevie, ci o rok nezhrdzavie, ci sa budu dat zatvarat dvere, ci dokaze najazdit cinsky motorcek aspon 50 tisic kilometrov bez generalky (mal som cinsku retazovu pilu - nikdy viac).
Keby stalo polovicu, teda 8 tisic eur, ani by som len o kupe neuvazoval. Do takeho rizika by som nesiel. Musel by byt vyrazne lacnejsi, pretoze za 8 tisic eurovy rozdiel mam moznost kupit Swift.
Cena jazdenky sa bude priblizovat k nule hned po kupe, kto by to neskor chcel?
Pre cinske priblizovadlo bez nejakej bezpecnosti pasazierov a bez crashtestov by mohlo zacinat okolo 3 tisic eur. Mozno by sa na to niekto ulakomil.
Ale normalny clovek, s aspon minimalnymi predpokladmi na zdravy sedliacky rozum a s pudom sebazachovy predsa ani cinsku hi-fi vezu alebo ruske digitalky nikdy nekupi.
Preco by mal co len rozmyslat o takomto vozitku? Ved ma za podobnu cenu k dispozicii uplne ine, zavedene znacky, tak asi neskoci so zaviazanymi ocami do uplneho neznama....
Suzuki Swift zacina nieco nad 16 tisic. Japonska, desatrociami overena kvalita, trvacnost, bezporuchovost, nenarocnost na udrzbu a servis, dostatocny pocet servisov a hlavne nahradych dielov (aj lacnejsich z druhovyroby), velky pocet predanych aut (neskor budu k dispozicii na vrakoviskach na nahradne diely). A nezabudajme na vysoku zostatkovu cenu pri neskorsom predaji.
Cinske nezname autíčko bez historie (nemylit si s povodne anglickou znackou MG), bez servisu, bez dostupnosti nahradnych dielov. Nikto nevie, ci o rok nezhrdzavie, ci sa budu dat zatvarat dvere, ci dokaze najazdit cinsky motorcek aspon 50 tisic kilometrov bez generalky (mal som cinsku retazovu pilu - nikdy viac).
Keby stalo polovicu, teda 8 tisic eur, ani by som len o kupe neuvazoval. Do takeho rizika by som nesiel. Musel by byt vyrazne lacnejsi, pretoze za 8 tisic eurovy rozdiel mam moznost kupit Swift.
Cena jazdenky sa bude priblizovat k nule hned po kupe, kto by to neskor chcel?
Pre cinske priblizovadlo bez nejakej bezpecnosti pasazierov a bez crashtestov by mohlo zacinat okolo 3 tisic eur. Mozno by sa na to niekto ulakomil.
Ale normalny clovek, s aspon minimalnymi predpokladmi na zdravy sedliacky rozum a s pudom sebazachovy predsa ani cinsku hi-fi vezu alebo ruske digitalky nikdy nekupi.
Preco by mal co len rozmyslat o takomto vozitku? Ved ma za podobnu cenu k dispozicii uplne ine, zavedene znacky, tak asi neskoci so zaviazanymi ocami do uplneho neznama....
jhamil
@topten
Naprostý souhlas, ovšem 124 kusů hybridů za loňský rok není úplně špatné.
Jinak Fabii 1,0MPI koupíš za 365 000 a TSI 70kW za 400 000. Vše ovšem akční nabídka.
Naprostý souhlas, ovšem 124 kusů hybridů za loňský rok není úplně špatné.
Jinak Fabii 1,0MPI koupíš za 365 000 a TSI 70kW za 400 000. Vše ovšem akční nabídka.
topten
@ericn
jestli to ma stat 440k ...
scala 70kW stoji 460k
85kW 480k
a to je uplne jina liga
jestli to ma stat 440k ...
scala 70kW stoji 460k
85kW 480k
a to je uplne jina liga
traveldrive
@Arese
50% po kúpe, hneď ako opustí predajňu, 90% za najbližšie 2-3 roky.
50% po kúpe, hneď ako opustí predajňu, 90% za najbližšie 2-3 roky.
ericn
@Mikesus To je realita trhu, bez historie a všeobecných zkušeností to nejde. Pořád je to prostě Číňan, i když modelu ZS tu jezdí docela dost, otázka je zkušenost po 4-5 letech. Mě asi nejvíc z jejich nabídky zajímalo MG4, na vyzkoušení 😄 Možná si zas udělám nějaký elektrický výlet/víkend...
Michal220
@topten Nějak špatně vidíš😉 za 395 je s 1.0tsi metla,kamera,vyhř sedaček a mnoho dalšího.Pokuď se tohle Mg3 bude vůbec u nás prodávat tak proti Dacii nebo Škodě nemá nejmenší šanci.
Arese
@Jaros 00071 Přesně tak, to MG je ošklivé jak noc a ze všeho nejhorší jsou ta zapadlá malá kolečka... 😞((
Jaros 00071
@3_diamanty Topper , to by cena musela za číňana být pod 400 tisíc..a navíc ani nevypadá extra dobře. Nová Fabia je designem jiná liga. Ale ta 1.5 může být lákavá..
topten
@ericn
o malo vetsi
porad to je maly auto
mnohem vyuzitelnejsi
s nizsi spotrebou a vetsim komfortem
za srovnatelnou cenu
o malo vetsi
porad to je maly auto
mnohem vyuzitelnejsi
s nizsi spotrebou a vetsim komfortem
za srovnatelnou cenu
jhamil
@3_diamanty
Tak optimistický bych nebyl, pokud bude za uvedenou cenu. Vzhledem k ceně MG ZS jsem čekal cenu pod 400 000. Ovšem to se asi konat nebude. Ty bys do něj šel za 400 000 - 420 000šel? Já tedy ne.
Tak optimistický bych nebyl, pokud bude za uvedenou cenu. Vzhledem k ceně MG ZS jsem čekal cenu pod 400 000. Ovšem to se asi konat nebude. Ty bys do něj šel za 400 000 - 420 000šel? Já tedy ne.
idam.i
@3_diamanty nemyslím si,že za 16-17tisíc euro to bude hit.
To skôr číňania stlačia cenu hybridu (hoc štátnymi dotáciami doma) aby sa presadili na trhu.
Spalovák by musel klesnúť po 15 tisíc aby to ľudia akceptovalu.
To skôr číňania stlačia cenu hybridu (hoc štátnymi dotáciami doma) aby sa presadili na trhu.
Spalovák by musel klesnúť po 15 tisíc aby to ľudia akceptovalu.
topten
fabka lemra 1.0mpi 59kW stoji 400k
1.0tsi 70kW za 430k
1.0tsi 85kW se slusnou vybavou 480k
ta zrychluje za neco malo pres 9sec, o tom se atmosfere s timhle vykonem muze jenom zdat
turbo motor pro normalni jezdeni je mnohem prijemnejsi
jen blazen pujde do chinskyho zmetka, to i slabsi fabka 1.0tsi/70kW za 430k je lepsi volba
1.0tsi 70kW za 430k
1.0tsi 85kW se slusnou vybavou 480k
ta zrychluje za neco malo pres 9sec, o tom se atmosfere s timhle vykonem muze jenom zdat
turbo motor pro normalni jezdeni je mnohem prijemnejsi
jen blazen pujde do chinskyho zmetka, to i slabsi fabka 1.0tsi/70kW za 430k je lepsi volba
3_diamanty
Konecne ... 1,5ka 85 kw atmo s manualom tu bude zaujimavou alternativou... no som zvedavy na ceny... za nejakych 16-17 tisic eur to bude kupitelne
traveldrive
@lamal
Ja by som rád videl takéto "lacné" MG po 4-5 rokoch prevádzky so 100-120 tis. km na konte, ako bude vyzerať.
Ja by som rád videl takéto "lacné" MG po 4-5 rokoch prevádzky so 100-120 tis. km na konte, ako bude vyzerať.
lamal
@Rene Adamcik
V podstate suhlasim, ale MG na svojich autach ukazuje, ze dodatocny antikorozny nastrek spodku je lepsi nez pri Korejcoch a Japoncoch, alebo PSA a maju aj vosk v dutinach. Tak isto plechy su pozinkovane a hrubka laku je +- v priemere.
Nechcem si tu Cinske veci zastavat, ale koroziu by som pri takto prevedenych modeloch vypustil so zoznamu.
A asi aj spalovak, 1.5MPI najazdi bez problemu 200kkm, nemyslim ze tam maju na com usetrit pri konstrukcii.
V podstate suhlasim, ale MG na svojich autach ukazuje, ze dodatocny antikorozny nastrek spodku je lepsi nez pri Korejcoch a Japoncoch, alebo PSA a maju aj vosk v dutinach. Tak isto plechy su pozinkovane a hrubka laku je +- v priemere.
Nechcem si tu Cinske veci zastavat, ale koroziu by som pri takto prevedenych modeloch vypustil so zoznamu.
A asi aj spalovak, 1.5MPI najazdi bez problemu 200kkm, nemyslim ze tam maju na com usetrit pri konstrukcii.
lamal
@KANKUNEN
S tym nesuhlasim, ked pocitas motory s MPi a bez turba tj nieco na kratke trasy co nebude plne karbonu tak 85kW ti nikto neda, Fabka je s 1.0MPi na tom o moc horsie.
Konkuruje mozno Swift, ktory rozdiel na objeme (1.2 vs 1.5) dozenie nizkou homotnostou.
S tym nesuhlasim, ked pocitas motory s MPi a bez turba tj nieco na kratke trasy co nebude plne karbonu tak 85kW ti nikto neda, Fabka je s 1.0MPi na tom o moc horsie.
Konkuruje mozno Swift, ktory rozdiel na objeme (1.2 vs 1.5) dozenie nizkou homotnostou.
sorpersa
@Rene Adamcik presne tak...v Kitaji sa musia pukať smiechom, v EU predávajú ich auté oveľa drahšie ako doma a blbci kúpia za rovnakú cenu ako EU autá, pritom zachvíľu si nás Kitaj všetkých kúpi...Ale áno môžme si zato sami... pradón naše úžasné vedenie EÚ...
sorpersa
@3_diamanty Tak ja mám za tú cenu corollu, 92kw o triedu vyššie auto...pravda sedan, ale dizajn MG...nooo😄
Nebo Nebo
@Arese S Číňany souhlasím, s hybridy tak napůl (záleží na vozidle a vyrobci hybridu).