Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Omoda: Další čínská značka míří do Česka. Zatopí MG?

12 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Úplně vidím místo toho prostředního óčka R 😡
milous
Mám Mazdu CX60 benzin hybrid syn Mazdu 3 Bomba Japonská kvalita s Hirošimy
ericn
@lamal Navíc s tak blbým jménem a bez servisní sítě 😄 Pak je otázka ceny, ale zatím se žádná značka z Číny úplně nepodbízí, spíš jsou dražší. Viz Voyah.

Za mě nemá šanci oslovit víc než pár jednotlivců...
wings123
Příspěvek podléhá schvalování.
ericn
@Tycoon MG těží z koupi známé značky a nabídla sympatický produkt za slušné peníze, tahle “komoda” nemá šanci 👎
Avatar - kari.laz
kari.laz
@milous "s Hirošimy"
Tycoon
@Ja Prvni 123

Obdivovatelů Číny je tady překvapivě dost.
Ale nemyslím si, že právě tyto značky uspějí. Nenabízí nic zajímavého za zajímavé ceny. Evropané na tom ještě nejsou tak, že by auto vnámali ve smyslu spotřebního zboží jako je lednička nebo telefon. MG má mnohem lepší strategii vůči evropským zákazníkům a svou pozici si asi udrží.
traveldrive
@milous

A napísať niečo iného by si neskúsil? Tento tvoj otrepaný vergel už poznáme.
traveldrive
@Ja Prvni 123

Naviac "Omoda" znie hrozne nepríjemne a nesympaticky. Neláka ma ani sa ísť na to pozrieť.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Bezte do haje... s Cinou.
Avatar - lamal
lamal
Bocny profil a zadok kopirka Lexusu, predok Kia/Nissan... co by clovek cakal od kopírky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Omoda to asi nebude...

Za mě Zeerker, nebo Nio.

Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu.

Pokud chce Evropská unie zmírnit závislost na Číně, musí zrušit plán zakázat od roku 2035 nová auta se spalovacím motorem. Na mezinárodním autosalonu v Paříži to v úterý řekl šéf německé automobilky BMW Oliver Zipse. Evropské země jsou mimo jiné značně závislé na čínském dodavatelském řetězci u baterií pro elektromobily.

RohYpnol má pravdu, hujeříčci... 🤣🤣🤣