Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
milous
Mám Mazdu CX60 benzin hybrid syn Mazdu 3 Bomba Japonská kvalita s Hirošimy
lamal
Bocny profil a zadok kopirka Lexusu, predok Kia/Nissan... co by clovek cakal od kopírky.
@lamal Navíc s tak blbým jménem a bez servisní sítě 😄 Pak je otázka ceny, ale zatím se žádná značka z Číny úplně nepodbízí, spíš jsou dražší. Viz Voyah.
Za mě nemá šanci oslovit víc než pár jednotlivců...
Za mě nemá šanci oslovit víc než pár jednotlivců...
Ja Prvni 123
Bezte do haje... s Cinou.
@Ja Prvni 123
Naviac "Omoda" znie hrozne nepríjemne a nesympaticky. Neláka ma ani sa ísť na to pozrieť.
Naviac "Omoda" znie hrozne nepríjemne a nesympaticky. Neláka ma ani sa ísť na to pozrieť.
@Ja Prvni 123
Obdivovatelů Číny je tady překvapivě dost.
Ale nemyslím si, že právě tyto značky uspějí. Nenabízí nic zajímavého za zajímavé ceny. Evropané na tom ještě nejsou tak, že by auto vnámali ve smyslu spotřebního zboží jako je lednička nebo telefon. MG má mnohem lepší strategii vůči evropským zákazníkům a svou pozici si asi udrží.
Obdivovatelů Číny je tady překvapivě dost.
Ale nemyslím si, že právě tyto značky uspějí. Nenabízí nic zajímavého za zajímavé ceny. Evropané na tom ještě nejsou tak, že by auto vnámali ve smyslu spotřebního zboží jako je lednička nebo telefon. MG má mnohem lepší strategii vůči evropským zákazníkům a svou pozici si asi udrží.
@Tycoon MG těží z koupi známé značky a nabídla sympatický produkt za slušné peníze, tahle “komoda” nemá šanci 👎
wings123
Příspěvek podléhá schvalování.
Za mě Zeerker, nebo Nio.
Kdo podporuje BEV, podporuje Čínu.
Pokud chce Evropská unie zmírnit závislost na Číně, musí zrušit plán zakázat od roku 2035 nová auta se spalovacím motorem. Na mezinárodním autosalonu v Paříži to v úterý řekl šéf německé automobilky BMW Oliver Zipse. Evropské země jsou mimo jiné značně závislé na čínském dodavatelském řetězci u baterií pro elektromobily.
RohYpnol má pravdu, hujeříčci... 🤣🤣🤣