Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePětidveřové Suzuki Jimny se ukazuje na nových fotkách. Vstupuje na japonský trh
75 komentářů
Pepa_007
8
V Evropě kvůli regulacím a omezením nebude.
Arese
Věčná škoda, že kvůli ekoteroristickým fanatickým šmejdům, vládnoucím EU, se toto nádherné autíčko v Evropě nemůže prodávat....😡😡😡
twistedTSD
Lehce přes 400 za pětidveřové terénní auto? Ještě, že máme EU, takže si za ty peníze skoro můžeme koupit supermoderní 33kW čínskou Dacii.
kruskar
Holt je tam svět ještě normální.....
@kruskar
Ale je to zaujímavé, u nás výfukové plyny životnému prostrediu škodia a v Indii a Japonsku nie.
Ale je to zaujímavé, u nás výfukové plyny životnému prostrediu škodia a v Indii a Japonsku nie.
@traveldrive Ono stačí zůstat normální. Emise výfukových plynů osobní a nákladní kolové dopravy představují pouhý zlomek toho, co člověk v globálním měřítku vyprodukuje. Kdyby na vrcholu politiky EU nebyli eurodeb.lové, uchopili by omezování emisí za úplně jiný konec.
To, co EU v současné době vůči individuálnímu automobilismu prosazuje, je fašismus. Zatím bez násilí, jen ekonomickým tlakem, ale je to jen zatím....
To, co EU v současné době vůči individuálnímu automobilismu prosazuje, je fašismus. Zatím bez násilí, jen ekonomickým tlakem, ale je to jen zatím....
@kruskar Přesně tak, doufejme, že tyhle zelenorudé kreatury budou z orgánů EU co nejdříve vykopnutí!!! 🙏
@hendly Nechat to evoluci a konkurenci. BEV mají na trhu určitě své místo, zatím ale největší smysl dávají jako druhá nebo třetí auta pro pohyb ve městě, do rodin s domem a možností vlastního nabíjení.
Současným totálním nesmyslem je cpát to do kamiónů a zkoušet donutit lidi, aby si BEV kupovali proto, protože jim ICE motoricky vykuchají a zdraží tak, že jim nic jiného nezbyde. To už se proti autoprůmyslu obrátilo dnes a tam, kde přišli o dotace, to velice bolestně cítí.
To samé platí pro velké průmyslové technologie. Vývoj směrem k čistším technologiím tam byl, žádný politický befel to neurychlí.
Současným totálním nesmyslem je cpát to do kamiónů a zkoušet donutit lidi, aby si BEV kupovali proto, protože jim ICE motoricky vykuchají a zdraží tak, že jim nic jiného nezbyde. To už se proti autoprůmyslu obrátilo dnes a tam, kde přišli o dotace, to velice bolestně cítí.
To samé platí pro velké průmyslové technologie. Vývoj směrem k čistším technologiím tam byl, žádný politický befel to neurychlí.
@traveldrive
Stejně jako jeden můj velmi inteligentni známý říkal,že auta v praze za den vypusti stejne mnozstvi exhalaci jako start jednoho prumerneho dopravniho letadla na ruzyni....Ani bych se nedivil,že je to tak....
Stejně jako jeden můj velmi inteligentni známý říkal,že auta v praze za den vypusti stejne mnozstvi exhalaci jako start jednoho prumerneho dopravniho letadla na ruzyni....Ani bych se nedivil,že je to tak....
@This is reality
Jako ze vsecha auta spotrebuji stejne paliva jako jedno startující letadlo?
Kolik ma to letadlo nadrz?…..
Ty nad tim nesmyslem nepřemýšlís?
Jako ze vsecha auta spotrebuji stejne paliva jako jedno startující letadlo?
Kolik ma to letadlo nadrz?…..
Ty nad tim nesmyslem nepřemýšlís?
@Hendly
A320 cca 27 000 litrov, A380 cca 323 tis. litrov, B737 20-26 tis. litrov, B747 okolo 200 tis. litrov.
Spotreba lietadiel: https😐/www.flyradar.cz/…ravniho-letadla/
A320 cca 27 000 litrov, A380 cca 323 tis. litrov, B737 20-26 tis. litrov, B747 okolo 200 tis. litrov.
Spotreba lietadiel: https😐/www.flyradar.cz/…ravniho-letadla/
@This is reality No, takova normalni, maly Airbus ma nadrze na asi 3000 litru... a pri startu ma spotrebu nejvetsi, takze tech emisi vyplyvne opravdu hodne.
O tech velkych letadlech ani nemluve.
O tech velkych letadlech ani nemluve.
@This is reality
Tak koukam, ze stale nikomu nedochází ten jasny nepoměr…
Jen magistralou projede kazdy den 100 tis aut a ten litr pri prujezdu prahou jiste spali. Jen na magistrále.
Tak koukam, ze stale nikomu nedochází ten jasny nepoměr…
Jen magistralou projede kazdy den 100 tis aut a ten litr pri prujezdu prahou jiste spali. Jen na magistrále.
@Hendly
Samozrejme, to sa porovnávať nedá. Ale keď to vynásobíš číslom 250-300, čo je denný počet vzletov a pristátí v Ruzini, tak ten rozdiel sa dosť rapídne zmenší.
Samozrejme, to sa porovnávať nedá. Ale keď to vynásobíš číslom 250-300, čo je denný počet vzletov a pristátí v Ruzini, tak ten rozdiel sa dosť rapídne zmenší.
kruskar
Já bych to pětidvířko chtěl a klidně bych si i připlatil...
@kruskar Tak můžeš, dovez si ho z Japonska. Kup tam auto, zaplať cca 4000USD za přepravu kontejnerem a pak poplatky za přihlášení... Iniciativě se meze nekladou. Docela by mě zajímalo, jak by to celé proběhlo, včetně času na boje s českými úřady, s tím to auto dostat na české značky 😄
@ericn 😁To bych fakt nedal. Ne ty peníze, ale tu pakárnu...
JanMarx
Tohle auto bylo velmi žádané a bylo by znovu, malý opravdový OFF Road za super peníze, upřímně bych si jeden taky koupil. Snad se ale konečně něco stane a zdravý rozum zvítězí nad zelenou diktaturou a i my tady v Evropě budeme opět moci jezdit v normálních autech jaká chceme a ne jaká nám nařizují pitomci z Bruselu 🙏
@JanMarx
Koupit si muzes jake chces, ale tezko muze nekdo narizovat nekomu, ze musi v evrope prodavat.
Koupit si muzes jake chces, ale tezko muze nekdo narizovat nekomu, ze musi v evrope prodavat.
@Hendly Hele, už je ta vaše ekoteroristická demagogie fakt trapná, těmto kydům už tady fakt nikdo nevěří!
@Hendly Nechovej se jak blbec, víš moc dobře, proč se tu neprodává. Pokud bychom, jako EU, nebyli zeleně pošahaní a nechali dostatečnou normu Euro6+, tak se tu mohlo vesele a dobře prodávat. Místo toho tu máme mraky zbytečných a nepoužitelných elektrických crossoverů, co skoro nikdo nekupuje...
@ericn To by záleželo na výrobci, neprodávala se tu spousta modelů v minulosti, i když tomu na první pohled nic nebránilo. Ekologičtí zas tak nejsme, Japonci nemají tak přísné limity, co se týká C02, ale přísnější, co se týká škodlivin.
_Teddy_
To auto by som si za tu "japonsku" cenu okamzite kupil, ako druhe, na cesty na chatu, na lyzovacku, atd. Bohuzial, ta socanska pakaz v europarlamente rozhodla, ze ho nepotrebujem...
Hendly
A pritom stacilo tak malo.
Prsoste aby misto”bych si koupil” si to mistni nadavaxi opravdu koupili..
Jimny se proste nevyplatí upravovat na evropské pozadavky pro tech par zakazniku co si to opravdu koupi.
Prsoste aby misto”bych si koupil” si to mistni nadavaxi opravdu koupili..
Jimny se proste nevyplatí upravovat na evropské pozadavky pro tech par zakazniku co si to opravdu koupi.
@Hendly To je taká blbosť, čo píšeš... Ako vieš, že by si to kúpilo len pár ľudí, keď to sem nedonesieš a neskúsiš? Predávajú sa tu iné krabice...
@traveldrive
Ani trochu nejde o to co si myslim a nebo vim ja, ale co si mysli Suzuki…
Ani trochu nejde o to co si myslim a nebo vim ja, ale co si mysli Suzuki…
@Hendly
Byl jsi někdy na horách? Jimny je tam poměrně oblíbené auto. Já čtyřkolku do terénu nepotřebuju, ale kdyby jo, tak mi Jimny přijde jako zajímavé auto. A navíc reálně ekologické, ačkoliv dle bruselských tabulek je ekologické dvouapůltonové Audi Q8 s plug-in pohonem.
Byl jsi někdy na horách? Jimny je tam poměrně oblíbené auto. Já čtyřkolku do terénu nepotřebuju, ale kdyby jo, tak mi Jimny přijde jako zajímavé auto. A navíc reálně ekologické, ačkoliv dle bruselských tabulek je ekologické dvouapůltonové Audi Q8 s plug-in pohonem.
@Hendly Je opravdu "dojemné" jak tady hraješ svoji nevědomost, hraničící až s debilitou. Zkus si tedy přečíst aspoň ten článek. To, že Suzuki současnou generaci Gimny v Evropě neprodává, určitě není způsobeno tím, že by tady po něm byla nedostatečná poptávka. Ta je totiž naopak obrovská!
@Arese
Kolik se jich prodalo?
Kolik se jich prodalo?
@Hendly Málo, protože celosvětová poptávka po tomto geniálním autíčku je tak obrovská, že výroba zprvu vůbec nestíhala. A když se to zlepšilo, tak nové nádherné Jimmy z trhů EU vyhnaly absurdně nízké ekoteroristické limity na flotilové emise nejedovatého CO2! 😡👎
@Hendly To si ale teď cucáš z prstu, viď? Když se nový Jimny objevil, byl jsem si ho objednat. Ani po roce na mě nepřišla, kvůli převisu poptávky, řada. Pak ho EU zařízla kvůli emisím. Když se objevil jako dvoumístná dodávka, situace se opakovala. Bylo jich málo, ale rozhodně to nebylo tím, že by o něj nebyl zájem.
@kruskar Přesně tak a i dnes se ojetiny prodávají za nesmysl. Prostě nedostatkové zboží...
https😐/www.sauto.cz/…/jimny/207862363
7let staré auto...
https😐/www.sauto.cz/…/jimny/207862363
7let staré auto...
Ja Prvni 123
Kdyz to plni emise v Japonsku, tak proc to nestaci i v Evrope?!
Japonci nejsou zadni vidlaci...
Japonci nejsou zadni vidlaci...
Hendly
Kolik Jimny se rocne v CR a v EU prodalo?
@Hendly Jimny je trochu specificke auto. Vypada jako hracka, ale umi toho hodne. Na nejake pohodlne cestovani to ale neni. Ma obe napravy tuhe, kratky rozvor, je to takova trochu koza skakava. Ja s nim najedu do tisicovky kilometru rocne. A vetsina z Jimny nejake statisice kilometru nenajede. Muj je z druhe ruky z roku 2003 a ma 120000 km
Jimny je moje tazna koule a taky zimni pneumatiky. Chtit, aby to "plnilo" nejake emise, aby se do nej cpaly baterky kvuli par kilakum do roka je proste hloupost. Staci mit nadhled a opustit umanutost
Jimny je moje tazna koule a taky zimni pneumatiky. Chtit, aby to "plnilo" nejake emise, aby se do nej cpaly baterky kvuli par kilakum do roka je proste hloupost. Staci mit nadhled a opustit umanutost
@Zetti
Kolik se jich prodalo?
Kolik se jich prodalo?
@Hendly Se ti jemne snazim naznacit ze to je pracovni stroj. Kolik se proda bagru, jerabu, fekalu? Myslis ze je fakt nepotrebujeme?
Je uplne jedno kolik se jich proda
Je uplne jedno kolik se jich proda
@Zetti
neni to pracovni stroj, je to auto.
Cast jeho prodeju prebrala era ctyrkolek, cast Dustr.
Podle vsecho Suzuki dava prednost vetsim pracovním autum a s Jimny ceka na prichod hybridu.
neni to pracovni stroj, je to auto.
Cast jeho prodeju prebrala era ctyrkolek, cast Dustr.
Podle vsecho Suzuki dava prednost vetsim pracovním autum a s Jimny ceka na prichod hybridu.
@Ares
Ty pises o ohromném zajmu tak by me ten realny zajem zajimal
Nic vic, nic min.
Predpokladam, ze teda vis jaky byl realny zajem kdyz o tom pises.
Ty pises o ohromném zajmu tak by me ten realny zajem zajimal
Nic vic, nic min.
Predpokladam, ze teda vis jaky byl realny zajem kdyz o tom pises.
@Hendly vymenil jsem jimnyho za ctyrkolku. Ma 1200 kilo na kouli, redukci do nejtezsiho terénu. Ctyrkolka ma 400 a je jen do pěkného počasí. Nejcastejc jezdi do lesa na drevo. Na to drevo na které jsem 4kolku utavil. Dacia by si v lese s vlekem ani neskrtla a je zbytecne velka.
Je marny, hodne mluvis a málo posloucháš. Asi rád nosis sukni
Je marny, hodne mluvis a málo posloucháš. Asi rád nosis sukni
3_diamanty
Pamatam si ze som tu pred par rokmi pisal ze skoda ze Jimny nie je aj 5dverak ... a ze mozno raz aj bude ale ktovie ci pride aj k nam.... jak ja sa vzdy trafim ... sila 😉 ... moja intuicia ma este nikdy nesklamala ....
a skoda aj ignisu ktory uz u nas skoncil ... ono este ten predosly ignis bol aj dospelejsi ako ten sucasny kusok hrackarsky ....a necakam uz ani jeho nastupcu kedze suzuki v eu uz proste ide z kopca... a hohvie ako dlho tu este vydrzi... ako znacka ale uz u mna posledne roky straca sympatie... a dnes by som pred suzuki uz uprednostnil aj daciu s MG ... a mozno aj nejaku C3 od citrona a to uz je co povedat... bye suzuki... swift je uz labutia piesen.. a potom potopa
a skoda aj ignisu ktory uz u nas skoncil ... ono este ten predosly ignis bol aj dospelejsi ako ten sucasny kusok hrackarsky ....a necakam uz ani jeho nastupcu kedze suzuki v eu uz proste ide z kopca... a hohvie ako dlho tu este vydrzi... ako znacka ale uz u mna posledne roky straca sympatie... a dnes by som pred suzuki uz uprednostnil aj daciu s MG ... a mozno aj nejaku C3 od citrona a to uz je co povedat... bye suzuki... swift je uz labutia piesen.. a potom potopa
@3_diamanty Vitara a Scross jsou pořád ještě auta s dobrým poměrem cena-výkon-užitné vlastnosti. Srovnatelných na trhu moc není. Ale souhlasím s tím, že lepší časy už byly...Jenže to není jen vina značky. Je to výsledkem ***ského tlaku z EU a obětí není jen Suzuki, ale prakticky všichni.
Hendly
https😐/www.sauto.cz/…/jimny/161597671
Jimny muzete mit jeste dnes.
Ale asi takovy zajem jak tu mnozi pisou neni.
Jimny muzete mit jeste dnes.
Ale asi takovy zajem jak tu mnozi pisou neni.
@Hendly A všiml sis ceny? Dávat za olítanej o dvě kila víc, než stál novej, to fakt není pro každýho. Ale ty s nájezdem do 50-80 000 km se za 600-650 000 kč prodávají docela běžně. Cenovku olítaného pod nákupkou nového najdeš opravdu jen vzácně.
@kruskar
Je to inzerát na nove auto.
Je to inzerát na nove auto.
@Hendly Máš pravdu, ale v čase se nabízely i více jetí za cenu atakující milión. To by si asi nikdo netroufl u auta, o které není zájem. První nový Jimny stál v době, kdy přišel na trh 420 000kč. Ten užitkový okolo 600 000kč. Pořád jsou tam ty dvě kila navíc.....
@Hendly Bodejť, když má kvůli jeho běžné nedostupnosti spekulativně nafouknutou cenu jako blázen! 😡
@Hendly
To je vykastrovaný Jimny bez zadních sedaček s homologací nákladního auta. Dej odkaz na normálního Jimnyho.
To je vykastrovaný Jimny bez zadních sedaček s homologací nákladního auta. Dej odkaz na normálního Jimnyho.
Arese
https😐/www.forum24.cz/…i-byt-potrestani
Odporné kriminální praktiky ekoteroristů v EU! 🤮🤮🤮😡
Odporné kriminální praktiky ekoteroristů v EU! 🤮🤮🤮😡
@Arese
V plné nahotě se ukazuje, co jsou strůjci Green Dealu zač. A že celý Green Deal je jeden velký podvod. Přesto se stále najdou takoví, kteří tomu tleskají.
V plné nahotě se ukazuje, co jsou strůjci Green Dealu zač. A že celý Green Deal je jeden velký podvod. Přesto se stále najdou takoví, kteří tomu tleskají.